-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jofi81
őstag
Látod, erről a lehetőségről nem tudtam. (Múltkor kérdeztem, hogy ilyenkor mi a teendő, de közben megváltoztatták a szállítási időt, nem vettem észre és aztán ebbe az irányban ment el a beszélgetés, a kérdés meg elsikkadt.) Azért nem is bízom benne már, hogy ideér, mert az összes akkor rendelt csomagom régen megérkezett, de még a 11.11-es, sőt, még az az utáni rendelések nagy része is itt van. Most már akkor nem lehet meghosszabbítani a szállítási védelmet?
-
énvagyokén
újonc
Nekem is furcsa az egész, évek óta rendelek aliról, bár tény, h eddig 30$ alatt és lehetőleg kisebb méretű dolgokat. Persze, h egyszerre érkeznek, mivel 11.11 akciókban lettek vásárolva. Ezek közül pár cucc már megjott múltheten. És ezek között mondjuk volt 30$ feletti termék is, egy drón. Ami simán megjott, sőt, relatív gyorsan, az elsők között, ráadásul járt hozzá ingyen egy smart robot is. Szal nem egy kicsi doboz volt...
-
viharhozo
addikt
Papiron komoly (havi 2000+ ertekeles tobb eve) sellertol rendeltem egy zuhanyfejet meg 23-an. Nyolc napig nem tortent semmi, majd kuldott tracking numbert, h elindult a csomag. Majd dec. 13-an kinyomta, h "Shipment cancelled by seller". A termeket azota is folyamatosan arulja. Uzenetre nem valaszol.
Az oke, h dispute-olok, es visszakapom a penzem, de nem lehet az ilyet vhova felnyomni, h ne szorakozhasson tobbet masokkal?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
walakyb
aktív tag
Hát, ha neked minden cuccod megérkezik kinabol max 2 het alatt, akkor vagy varazslo vagy, vagy csokos. Foleg igy karacsony tajan... Az apro-csepro dolgokat meg minek vamoljak, ok se hulyek. Viszont telefont egyertelmuen megfognak 100bol 99szer... de lehet, hogy inkabb 100szor...
Bocs, de ez erosen annak tunik, hogy nem neztel korbe, gozod se volt igazandibol, hogy mi merre hany meter, es miutan elbaltaztad, varrod mindenkinek a nyakaba a dolgot (vam, posta)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz viharhozo #27155 üzenetére
Nem tudhatod hogy miért került törlésre. Ha az ottani Postai kicserélő központba sérült csomagolással érkezik már nem engedik tovább a vámkezelésre, a vámosok is visszafordíthatják, ilyenkor visszamegy a feladónak, aki egy másik számmal tudja csak elküldeni.
Ha 10 nap a processing time (feladási idő) és a 8. napon adja fel az még akkor is rendben.
Az hogy a neked küldött küldemény valamiért visszafordult annak semmi köze az árusításához. Miért nem hirdethetné? Szállítási probléma volt.
Persze az hogy nem reagál az probléma. de ez nem mással szórakozás kategória, ennek is lehet valami oka.Én is találkoztam ilyen szituációval, mindig rákérdeztem hogy akkor milyen új számmal küldte el vagy mikor fogja elküldeni? Azt is megírtam ha nem fogja elküldeni akkor törölje a vásárlást, mert én csak dispute keretében tudom a pénzem visszakapni.
[ Szerkesztve ]
-
vittorio7
őstag
válasz walakyb #27143 üzenetére
Nekem majdnem minden (9 db.) regisztrált levélként rendelt 11.11-es megrendelésem megérkezett már, kivéve kettőt. Az egy kamu követési számot kapott. A másikat még várom. Volt amelyik 15 nap alatt ideért.
Viszont két cucc hibásan érkezett. Ma futott be egy október elején rendelt regisztrálatlan csomag is, de még várok egyet.[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
-
mmdms
addikt
válasz pulutodurumo #27161 üzenetére
Meg egy bikinis képet mi?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Topikgazda
A banki fizetési igazolást, nálam egyszerű mert az Erste Netbankjában egy tranzakcióra is tudok igazolást készíteni, ez egyértelműen igazolja a kifizetett összeget, így nem agyalnak azon hogy mennyi lett fizetve.
Illetve ha a vételár 24,82 $ és 42,17 $ közé esik, akkor azt a doksi mintát ahol az áfamentes eljárást kéred. -
fdisk
őstag
Üdv.
Rendeltem egy terméket az aliról.
Eltelt 2 vagy 3 nap, de nem jött email hogy erősítsem meg a vásárlást.
Ezalatt az idő alatt rájöttem hogy én ezt a terméket nem szeretném megrendelni.
Rányomtam a cancel orders-ra és kiválasztottam ezt :
Másnap jött ez az email :
Jogos ez a mail?
A visszaszámlálás közben még fut.[ Szerkesztve ]
A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤
-
Topikgazda
Itt ilyen nincs: de nem jött email hogy erősítsem meg a vásárlást. Fizetsz és érvényes a vásárlás.
A Cancel orders-nél meg kell adni az okát, csak akkor érvényes, viszont ha már szállítás alatt van akkor nem kérhető a megszakítás. És az eladó nem köteles elfogadni a kérést sem.
Amíg ez látszik az Order Status oszlopban a vásárlásnál hogy Payment being verified vagy Awaiting Shipment addig lehet kérni, ha már ez látható Awaiting delivery akkor már nem.
Az utólag betett képen ott a gomb, kattints rá újból és ad meg az okát is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én ilyen estekre nem használom a mobil app-ot, a böngészős verzió a biztos. Ott egyszerűbb is kiválasztani hogy milyen okból kéri valaki a törlést.
Hogy akkor most mi a helyzet azt én a 2. kép alapján nem tudom.
Az biztos hogy az első amit választottál az értelmetlen, ha 10 nap a feladási az 10 nap, a hossz nem igazán befolyásolja a vásárlást. Ha péntek este veszem meg akkor elve tudom hogy szombat vasárnap nem valószínű a feladás, így nem is várom el. Így 10 nap 8 lesz.
Ha nincs rá szükséged akkor miért nem azt választottad?
Viszont a képen van nem publikus adat így ezt eltávolítom.[ Szerkesztve ]
-
fdisk
őstag
válasz walakyb #27167 üzenetére
Köszi.
Végül írtam az eladónak hogy ha megoldható, kicserélném egy másik termékre, nála.
Remélem belemegy. Mi a tapasztalat?
Mondjuk az olcsóbb, mint ami függőben van.És neked is köszönöm V/
[ Szerkesztve ]
A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤
-
llaszlo
veterán
Alin, hogyan lehet dispute-ot nyitni? Feltöltöttem egy videót és két képet, viszont állandóan hibaüzenetet kapok, hogy redszer hiba, vagy hogy túl foglalt a rendszer. Akár telefonon akár gépen próbálom meg.
Eddig egyszer már sikerült egy korábbi vásárlásnál, viszont ott nem tettem fel először csak egy képet. Próbáljam így itt is? Vagy kinek milyen megoldást vált be? -
remi67
tag
Az alis csomagoknál az békeidőben is normális dolog, hogy a "kicserélőbe" 11-én érkezett csomaggal még 17-és se történik semmi? Netán kriszmasz szpesöl, vagy csak nekem nincs vele szerencsém?
-
SkiDev
senior tag
Megvásároltam az 1$-os tételét, viszont még mindig nem küldte el a terméket. Ilyenkor mit lehet tenni? Mert emlékeim szerint itt el kell fogadni, hogy megkaptad a terméket, ahhoz, hogy a pénz az eladó kezébe jusson, de nem tudom elfogadni, mert még mindig Processing time-ol. Az eladónak megírtam már akkor, hogy megveszem azt az egy dollárt, mert még ígyis jobban megéri.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
az alábbiakban kérnék segítséget.
Vásároltam karácsonyi ajándéknak a gyermeknek egy tangóharmónikát (hangszer). A termék megérkezett a csomagon nem volt külsérelmi nyom/rongálódás. A kibontást követően tapasztaltam, hogy egy billentyű kiesett (nem is lehet tartósan rögzíteni, egy másik billentyű viszont használhatatlan (beragadt állapotban van és nem is "ad" hangot). Jeleztem az eladónak, aki közölte, hogy minden terméküket gondosan ellenőriznek és akkor valószínű, hogy a szállítás során keletkezhettek a kifogásolt hibák. Részleges visszatérítést ajánlott fel, hogy javíttassam meg. Én válaszoltam Neki, hogy elfogadom a részleges visszatérítést amennyiben az eléri a vételár (postaköltséget is beszámítva) 50%-át, mert a javítás nem lenne olcsó. Erre azt a választ kaptam, hogy készítsek egy rövid videót a hibáról és majd elküldi a gyárba ellenőrzésre a terméket. A videót elkészítettem és abban szeretnék tanácsot kérni, hogy ilyen esetben érdemes még kedves szöveget írni a videó mellé vagy inkább indítsak dispute-t? Dispute-t az "Awaiting delivery"-n belül lehet indítani?A fentiekhez kérnék egy kis segítséget a "rutinosaktól", hogy ehhez hasonló ügyben mit érdemes tenni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Topikgazda
válasz SkiDev #27174 üzenetére
Leírtam az Összefoglalóban a vásárlás menetét.
Amikor fizetsz van a feladási idő a processing time, ez alatt kell neki elküldeni, ha nem küldi el és ez letelt zárul a vásárlás és visszakapod a pénzed.
Ha leküldi akkor átvált a megérkezési számlálóra Awaiting delivery, ez általában 60 nap. Szállítási védelmi idő.
Ez alatt az idő alatt ha megérkezik, akkor leigazolod a megérkezést, ezután ha letelt a neked probléma rendezésre (dispute) megadott 15 nap és nem jeleztél semmit, meg fogja kapni a pénzt az AliExpresstől.Így ez teljesen téves információ: ....Mert emlékeim szerint itt el kell fogadni, hogy megkaptad a terméket, ahhoz, hogy a pénz az eladó kezébe jusson, de nem tudom elfogadni, mert még mindig Processing time-ol......
-
bl4ze
veterán
válasz SkiDev #27174 üzenetére
Hello, segítsetek kérlek : nincsen hatalmas tapasztalatom ali-n, de most egy gázos ügybe futottam :
van egy 27 USD vásárlásom 3 db air diffuser : ismerősökkel vettem együtt, nem csak saját cucc.
Áru kifizetve több mint 3 hete : kaptam trackingot (ePacket) de 3 hete meg sem mozdul.
LM332411xxxCN "Packed for picking-up."
Eladó hazudozik először azt mondta a munkatársai voltak hanyagok : nem adták fel. De azonnal küldik.
Azóta ment egy dispute : a pakk azóta sem mozdul meg. Dispute folyik : mennyi idő amire dönt az Ali, vagy bármi történik? 3 ember cucca áll, eladó pedig most már semmire nem is válaszol. (korábban 1 nap alatt válaszolt)Agyam eldobom
.:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Mondanám hogy benne az Összefoglalóban, de akkor itt a képes magyarázat:
Ha eltelt 5 nap vagy az eladó ajánlata nem elfogadható akkor Reject és ezzel te kezdeményezed az AliExpress döntését (claim) vagy várod az automata claim idejét, de nem igazán van értelme, ha nem tudtál megegyezni az eladóval akkor rögtön lehet továbblépni.
[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Csak emlegetni kellett, most jött Ali e-mail :
"After checking, the tracking information shows "shipment cancelled" or "no records" , which means that seller didn't shipped the goods within required time. In this case, your payment is expected to return to your credit card, please be patient to your bank statements."
"Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days."Meg is vásároltam gyorsan másik eladótól, így is elvesztettem több mint 3 hetet, tróger eladó
.:. bl4ze .:.
-
énvagyokén
újonc
válasz énvagyokén #27154 üzenetére
itt tart a dolog... talán lesz belőle vmi, bár ez csak az egyik cipő...
2018-12-17 09:45 HUBUDA, Send item to domestic location (Inb)
2018-12-13 07:15 HUBUDA, Record item customs information (Inb)
2018-12-13 07:15 HUBUDA, Send item to customs (Inb)
2018-12-10 23:25 HUBUDA, Receive item at office of exchange (Inb) -
-=MrLF=-
senior tag
Nálam holnap jár le a 60 nap, próbáltam indítani refund-ot, de még nem tudok.
Disput, Refund only, majd*Did you receive the item?
Yes
No"Our records show that your order has departed from its country of origin and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2018-12-18 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience. Go to track my order"
kb. a csomag úton van várjam meg míg lejár, akkor holnap újra.
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
fdisk
őstag
Folytatás...
Meg is jött a válasz. Belement a cserébe.
Ezt küldte : Dear,
Then you can cancel the order and pay for the earphones you want to buy, we will ship as soon as possible.Töröltem, a - nincs szükségem erre a termékre- indokkal..
Mi a további teendő?
Várjak most? Visszakapom a pénzem?
Mert addig nem rendelem meg az újat, amíg nincs a számlámon a pénz.[ Szerkesztve ]
A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤
-
llaszlo
veterán
Redditen találtam rá megoldást.
Ott írták, hogy az Ali videó kezelése nagyon gagyi.
A MEGOLDÁS:
Megnyitni a vitát egyetlen képpel. Így nagy valószínűséggel megnyílik. Nekem gépen sikerült. Majd utólag feltölteni a videókat.
Ez szerintem bekerülhetne az összefoglalóba is.Ma már a refundot is megkaptam
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27188 üzenetére
Nézd nálam simán elviszi az 5 képet (de felesleges annyi) és a 30-50 Mb-os videókat persze ezek nem full hd videók, Internet kapcsolat a meghatározó, nálam a feltöltés úgy 200-al megy.
A gyenge Internetes kapcsolat miatt nem biztos hogy az AliExpress FTP-je a rossz.
Próbáld meg utólag feltölteni a videót.De a kiemeléseket a hsz-ekben azért még én is ritkán használom, nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Kal-El
senior tag
Sziasztok!
Kéne valami tanács egy vásárlással kapcsolatban. Rendeltem egy külsős hangkártyát még 11.23.-án. A csomag még nem érkezett meg, de nem Kínából lett szállítva, hanem egy német raktárról küldték még 29.-én, tehát 18 napja, tehát már rég itt kéne lennie másnak 4 nap alatt már megérkezett, bár az ünnepek miatt lehet csúsznak. Azt írja a weboldal, hogy Your order will be closed in: 8 days 12 hours, tehát 26.-án. Meg azt írják, hogy 14 napon belül kell megérkeznie a csomagnak, de ha 8 és fél napon belül lezárják a rendelésem, akkor az már késő nem? De a full refund-ot is 14 nap után lehet csak igénybe venni. És van ilyen lehetőség is, hogy extend the Buyer Protection.
Most nem egészen tiszta, hogy is van ez pontosan. A PH-s leírás szerint az 59. napon még lehet dispute-ot indítani. De akkor miért írják azt, hogy a rendelést lezárják 8 és fél napon belül? Vagy ez a védelem határideje? Mert azt sehol nem írják meddig van ez a védelem. -
llaszlo
veterán
15MBos videót nem fogadott el. A sebességgel semmi gond nincs, 1000mbit már csak elég neki gondolom. Miután feltöltöttem, utána sem lehetett megnézni, azt írta, hogy in process vagy ilyesmit. Másnap már jó volt.
Ezt a hibát több fórumon is megtaláltam, hogyha videót raknak fel, akkor ez a hiba.
Én leírtam egy olyan megoldást ami eddig mindenkinek működött. A redditen sorra írták, hogy ez bevált.Ezek szerint már csak várni kell, hogy kifizessék? Mert semmit sem írt az eladó csak két kérdőjelet. Ennyit látok a refund information részen meg hogy "Dispute finished"
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27191 üzenetére
Magyarországon egyik szolgáltató sem biztosít 1000-es feltöltést.
Én meg azt láttam hogy feltölthető, mindegy. Ha hiba náluk van akkor másnaponta nem javulna meg. Annyi minden okozza hogy nem sikerül egy feltöltés, több a külső körülmény ami figyelembe vehető.
De nem hiszem el hogy egy 2010 óta létező cégnél ezt a hibát ne lennének képesek kijavítani, komolyabb informatikai háttértechnológiával dolgoznak és ahhoz kell megfelelő szakember is, lásd a 11.10-11.11.-i terhelésüket, most még a fizetési rendszer sem torpant meg pedig vásárlás az volt bőven.Nem az eladó küldi vissza a pénzt, hanem az AliExpress, az előbb írtam: 3-7 nap normál esetben, nem a hivatalos 15-20 nap a megérkezés a bankszámládra. Általában.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Akkor mi a magyarázat, hogyha egyből a dispute nyitásnál rakom fel a videót, akkor hibát dob? Akárhogy is próbáltam, több kisebb videót is próbáltam feltenni. Amikor meg utólag fektettem egyből utána, akkor meg jó volt. Erre nem lehet magyarázat a feltöltési sebesség. Ez szakmailag sem helytálló, hogy a sebesség miatt ír ki hibát. Teljesen mindegy, hogy 40 másodperc vagy 96 másodperc a feltöltési idő. Ennek semmi köze nem lehet a dispute megnyitásához. Azért, mert nagy cég még nem jelenti azt, hogy hasra kell esni és ott mindennek jól kell működni. Lásd apple.com vagy a microsoft.com hibái. Nem kis cégek.
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27193 üzenetére
Nálad nem működik, nálam igen. Én mp4-eket töltök fel. Tényleg nemhéz elfogadni hogy egy feltöltést annyi minden befolyásolhat, pl nekem DIGI1000 van, van olyan szerverük amelyről kapva az ip címet néha nem megy a feltöltés, folyamatosan megszakad 120 körüli sebességgel, a letöltés meg 600 körüli, új csatlakozással új szerver, új ip cím és minden oké.
A böngésző beállításai is befolyásolják, adott esetben az AliExpress szerverei is túlterheltek lehetnek, karbantartanak stb. ez még mindig nem rendszerhiba, néha szűk a keresztmetszet.
Az hogy bármikor próbálod és nem jó az nem a távoli problémát jelzi. Próbáld meg egy másik szolgáltatói vonalról, de ne mobilnetről.
Láttam már olyat hogy 120-al autópályán és csodálkozik hogy bont az adatkapcsolat 4G-n.[ Szerkesztve ]
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Nálam érdekes szitu van. Több cuccot rendeltem 11.11-én, van amit még később, csomó már 1-2 hete megjött, persze, amiket leginkább várok, még nem értek ide. Türelmes vagyok, nem az a baj, csak lassacskán kezd majd leketyegni a szállítási idő (annyira még nem ég a körmömre, csak gondoltam tájékozódom), mennyivel a határidő letelte előtt érdemes buyer protection hosszabbításért folyamodnom? Esetleg küldeménykerestetést érdemes a Magyar Postán igénybe venni, van-e valami díja ennek, illetve van-e értelme? Várok türelmesen csak ha van valakinek ilyen infója szívesen venném.
Puszi pacsi
-
Topikgazda
válasz Csiguuusz #27195 üzenetére
Itt a Magyar Postán van torlódás, én is több küldeményt várok de meglepő módon itt helyben már 1 hete semmilyen küldeményt nem hoznak ki számomra, van aminél még az is látható hogy itt van Szegeden. Kerestetni csak az ajánlott, igazi regisztrál küldeményt lehet. Rx vag y Lx kezdetű 9 szám és végén a CN, SG vagy a küldő ország betű kódja.
Ha a szállítási védelmet akarod emeltetni az a lejárat előtt 2 nappal célszerű kérni, hogy legyen ideje az eladónak megadni[ Szerkesztve ]
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!
Azt be lehet állítani valahol a paypal felületén,hogy ha visszatérítés érkezik,az maradjon ott a paypal számlán?
Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv: Attila
-
FerNandor
őstag
Sziasztok!
Szeretnék LED izzókat venni a lakásba. Néztem Ali-n, vannak is, de melyiket érdemes?
Olvastam a vélemények alaty, hogy villódznak, vagy mi. Ez micsoda, hogyan kell érteni? Tényleg lehet látni, érzékelni, hogy vibrál és rossz a szemnek?
Én nagy teljesítményűt szeretnék (15-18W), szeretem, ha világos van.
Van valakinek tapasztalata velük?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Topikgazda
válasz tillatrilla #27197 üzenetére
Ez az AliExpress topik. A Paypal topikból a válasz: A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni. -
Topikgazda
válasz FerNandor #27198 üzenetére
A villodzás az hülyeség. Akkor fordulhat elő ha valaki érintős kapcsolót használ és nem köti be a hozzáadott kondenzátort. Illetve a fényerőszabályzós lámpák esetén ha gyenge minőségű vagy rossz a szabályzó.
A szemünk nem érzékel egyébként villódzást ha jó a led, de ráérő emberek csinálgatnak hülye videókat ahol "villódzik". Nem digitális kamera lencséjén keresztül szemlélem a világot.
Én a lakásban mindenhol különböző típusú ledeket használok, 30%-al csökkent a villanyszámlám, a fényerővel van néha probléma, mert a led fényforrás nem tud annyit, mint az egyébként már nem használható, kifutó hagyományos vagy halogén izzó. (Persze ami még a boltok polcán van az megvásárolható, nem úgy értem a nem használhatóságot.)
A 18 W akkor neked kevés lesz, az épp a "világossági" határ. Viszont afelett meg drága. 24-36 W, de ezeknél ha izzó formájú akkor nagy, ha Led modul (COB) annak meg gondoskodni kell a hűtéséről, de egyébként jól világít a 36 W-jával.
Persze attól is függ hogy miben használod. Egy ilyen 220V-ról direkt menő 15 W-os (1,9$ kb 542 Ft) asztali világításnak tökéletes, még sok is, 2 db 30 W-os egy 5*5*2,6-as szobát megfelelően megvilágít. Meleg fehér jön be a szememnek, a hideg fehérnél világosabbnak tűnik a szoba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest