Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kácsa

    aktív tag

    Sziasztok !
    Rendeltem egy Androidos fejegységet autóhoz, a rendeléskor, előre egyeztetve az eladóval, volt lehetőség + 20€ -ért UPS-el szállítani (Tax free). Ki is fizettem, majd ma írt az eladó, hogy véletlenül a DHL-el adta fel. Miután elmagyaráztam neki,hogy így milyen terhek vannak rajta, megígérte,hogy szól a DHL-nek,hogy minden felmerülő plusz költséget (ÁFA, vám) ö fizet. Na de,ez majd ,hogy lehetséges, mikor ö Szingapur-ban van, a vámoltatás meg itt. :F
    Mert ,hogy én egy megveszekedett garast nem fizettek pluszban. Mivel úgy volt,hogy az UPS -el eu-s raktáron keresztül jön.
    Ilyenkor,ha nem veszem át (ha pluszban fizetnem kell), dispute-t nyitva lehetséges a full refund (mivel nem a kifizetett árut kapom) ?

    ZoLee

Új hozzászólás Aktív témák