Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz manya777 #20399 üzenetére

    A pedál kalibráció csak annyi, egyszer benyomod tövig, aztán elengeded, így mindkét végpont érzékelésre kerül. Ezt minden bekapcsolás, vagy USB-be csatlakoztatás után meg kell tenni. A break gamma és sensitivity elég hasonló dolog, a pedállenyomás érzékelésének linearitását lehet állítani velük, erről részletesebben írtam itt: Kormány Kalauz - beállítások

    A pedál felkeményítés azoknak hasznos, akik úgy érzik nem tudják elég finoman adagolni a féket, mivel a kis ellenállás miatt túl könnyen padlót nyomnak. Ha jól csináltad a "gumizást" (ami elsőre sose sikerül jól, rengeteget kell próbálkozni) akkor a fékpedálod a fokozatosan keményedik fel és pont a 70-90%-os állás környékén éred el azt a pontot, ahol már nagyon kis fékerő változtatásokat is finoman tudsz adagolni a lábaddal. Erről is talász némi infót itt: Tippek, trükkök, turpisságok

    Viszont az butaság, hogy több időbe telik a pedált benyomni.... ha annyival erősebben nyomod, amennyivel keményebb a rugó/gumi, akkor pont ugyan annyi idő a kívánt mértékben benyomni. ;) Ha meg túl keménynek érzed, akkor vissza kell venni az erejéből...azt a megfelelő az ellenállást kell megtalálnod, amit te a legfinomabban tudsz adagolni a lábaddal. :K

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • Joshi

    titán

    válasz manya777 #20399 üzenetére

    A felkeményítés csupán azt a célt szolgálja, hogy hasonló érzeted legyen mint a valós autóknál a folyadékos fékrendszereknél. Attól még a fék út mérése potméteres marad és az nem változik semmit, egyszerűen csak fizikailag lesz nehezebb lenyomni a fékpedált. Én azt mondom hogy érzetre semmi köze nincs a valós fékrendszerekhez, de sokaknál bevált módszer. Szerintem a Load Cell se az igazi, habár az már azért jobb mint a sima rugócsere vagy labdás megoldás. Én a TSS módon gondolkozom, de még nem döntöttem.

Új hozzászólás Aktív témák