Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    válasz rlazol #5841 üzenetére

    haliho

    nem kell azert tobb polyt beleeroszakolnod csakmer 2 fele shadert szeretnel rarakni, foleg ha nem jatekba kell. Rajzolj csak PSben egy maskot ahol egyik anyag fekete masik feher aztan maxban dobj ra modellre egy blend materialt. Egyik shadernek kossd be fem shadered masiknak meg uveget, masknak pedig a PS-es maskod.
    Raertem, ugyhogy tess:

    Az en tapasztalatom eddig az, hogy nem erdemes egy bizonyos bonyolultsagi szint felett masbol kiindulni mint egy szimpla plane vagy box. Tobb idod elmegy a loop-ok osszehazasitasaval, felesleges elek elkotozgetesevel mint amit megsporolsz. Nekem vhogy mindig nehezebbnek tunt egy alapjaban szar, bonyolult format megfelelo alakura gyurni, mint 0rol felepiteni. Mondjuk ez sajat velemeny, lehet masnak mas fekszik.

    ui: fiuk-lanyok, hasznalta vki mar UV Tweak tool-t? most talaltam ra, eszement jo! Viewportban tudod ecsettel tili-tolizni UV-t, hah! Mennyorszag! :)

Új hozzászólás Aktív témák