Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
lantlant #4422 üzenetére
nem igazan ertek maxscripthez, de help alapjan a leirt parancs inkabb egy megadott material bepasszintasara valo a megadott material slotba.
Szerintem kis kerulo uttal megoldhato lenne a problema. Ha jol tevedek put material to scene gomb-ra bokve a prog kicsereli az oszes olyan ojjekt shaderet az aktualisan kijeloltre, amikre elozoleg egy az aktualisan kijelolt materiallal megegyezzo nevu anyag volt rahuzva. ......de ecceruen hangzik
Szoval ha eltarolnad az osszes olyan ojjekt nevet, amikre X anyag van rahuzva aztan adott utasitasra kicserelned a shaderuket Y-ra, akkor elvileg ugyanazt az eredmenyt kapnad.
mondjuk nemtom pontosan mihez kene, lehet adott feladthoz nem mukodne a dolog ilyen formaban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új 2K Gamer PC Intel i9-12900F/RTX 3070 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5 2-3 Év Gar (27% ÁFÁ-s)
- HP Laptop , 17,3" , R3 7320U , 512GB SSD , 8GB DDR5 , Radeon
- Olcsó PC , i5 6400 , 1050 Ti , 16GB DDR4 , 120GB SSD , 500GB HDD
- Új 4K Gamer PC Intel i9-12900F/RTX 3080 10Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5 2-3 Év Gar (27% ÁFÁ-s)