Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Reklámblokkolók topikja
- Linux Mint
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz baritz1995 #14168 üzenetére
Ha gumicsere után lépett fel a hiba, egyértelműen a gumi lesz a probléma... lehet rosszul volt tárolva.
Ami még gond lehet, hogy nem megfelelően van meghúzva a kerékcsavar és kilazult.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Upo
addikt
válasz baritz1995 #12386 üzenetére
Féltengely törésre a rajta levő gumibabákat szokták mondani. Alatta marad a víz és szépen elrohasztja. Le szokták vágni a gumibabát a közepéről, és onnantól nem törik.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
rob210
nagyúr
-
Upo
addikt
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Vannak kétségek a Mannol specifikációkat illetően.
A VLS eljárást indított a cég ellen, de még nincs hivatalos eredmény ami a sejtéseket igazolná. De az mondhat valamit, hogy olyan specifikációjú olajokat olyan áron árulnak, ami kevesebb mint amennyiért az olaj gyártók az ehhez szükséges komponenseket be tudják szerezni.
Az eljárás meg azért indult, mert névtelenül jelezték a VLS felé, hogy az olajukra olyan specifikációk teljesítését tüntették fel, hogy nincs jelenleg a piacon olyan adalékcsomag, amivel az összeset tudják teljesíteni. Tehát feltételezhető, hogy ez esetben kicsit túltolták a hazugsággyárat. A specifikációkból ennek hatására visszavettek, de nyilván a termékeket vissza kell hívni legalább egy átcimkézésre.
[link][ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
nagyúr
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Nincs teljes bizalom a Mannol minőségbiztosításában.
Helyette ajánlom a Enesos SUSTINA 5w30-at (csak a Sustina, a többi nem jó, vagyis a többi Eneos termékvonal nem éri meg az árát)"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz baritz1995 #10561 üzenetére
Szia,
Volt ez itt mar tema. Ha a szakertos velemenyre vagy kivancsi (marmint nem az enyemre, hanem amit en is valoban hozzaertotol hallottam) az az, h ha tudja a specifikaciot akkor elvileg nagy baj nem lehet. Jobban mondva, de ha a beszerzesi lancba v.hol egy kis "res" keletkezik. Anno volt ilyen az Eneosnal. Utolag meg teljesen mindegy, h a lengyelek pancsoltak vagy utokozben tortenttek a dolgok. A vevo vegul nem azt kapta amit kellett volna es nem is kell hozza tul nagy szerencse, h ez soha ne deruljon ki.
Az egyeb tapasztalat meg borzasztoan szubjektiv szvsz ne higgy senkinek.
A valos tapasztalathoz sok dolog kellene amibol szinte egy sem adott: tobb idopontban kontrolalt meres. Na nem csak szemrevetelezes hanem igazi meres, de ugy, h az adott blokkot szetszedik es megnezik.
Tovabba engem sokaig cikiztek a kollegak a regi helyen amikor igy telviz idejen (igazabol nyaron is csinalom) beulve beinditom az autot majd szep elhelyezkedek, kikeresem az eppen kedvemnek valo zenet. podcastot majd csak utanna huzom be sebessegebe mert azalatt a kb fel perc alatt az olaj kicsit "osszetorik" eljut oda ahova kell...
A tobbseg mindegy, h 20 fok van vagy epp -10, beul indit es mar megy is. Ez csak akkor gaz, ha a melohelyed kozvetlenul a palya mellett van es latod, h az egesz nap kint allt autoval indutas utan max 1 percen belul mar a palyan elozi a kamiont.
Tudom-tudom az auto hasznalati targy es o van ertem nem pedig forditva, de aki hosszutavra tervez az igen kicsit odafigyel a dolgokra.Na nagyon elkanyarodtam, bocsanat...
-
joefasalasso
aktív tag
válasz baritz1995 #10206 üzenetére
-
No.01
őstag
válasz baritz1995 #10063 üzenetére
Szia,
El kell, h keseritselek. A mai magyar rogvalosag az, h onnantol, h a szamlalo atlepte a 200e km-t az autod utan erdeklodok szama azonnal felezodik fuggetlenul attol, h milyen allapotban van. Nemhiaba van annyi tekeres meg mindig. Persze latni v.mi kis fenyt az alagut vegen, de ez meg mindig csak a vevok nagyon kis szazaleka.
En/mi mindig ugy csinaljuk, h elotte feluton a nemzetkozi es a magyar oldalakat es megnezem az arakat. Az kiindulasi alapnak jo. Annak fuggvenyeben, h milyen allapotban van es mlyen felszereltseggel rendelkezik az adott modell valtozat az ar folfele vagy lefele.
Itt azert be kell szurnom, h erossen ajanlott szubjektive nezni a dolgokat amin az emberek tobbsege mar elbukik. Nekem a csaladban is volt ilyen akinek hiaba mutogattam a hirdeteseket es csak hajtogatta a magaet, h marpedig az igenis sokkal jobb stb, stb.
(a valosag persze mas volt. Nem volt rossz, de az atlagnal nem is volt jobb)
Igy bo 4 honap es 2 vagy 3 arcsokkenes utan vegre jott v.ki aki elvitte... "termeszetesen" miutan o meg alkudott az arbol egy picit. Igy vegul csak minimalisan ment el kevesebbert, mint amennyi a piaci ar. (meghirdeteskor ez piaci ar + majdnem 30% volt)eastsider:
Ahonnan tudsz Viccet felreteve eBay az egyetlen. En itt kulfoldon talaltam 1-2 forrast, de hiaba ha nem hajlando mashova postazni... es akkor meg johet a hidegzuhany, h ha megis akkor a szallitassal bukod is az arelonyt. -
No.01
őstag
válasz baritz1995 #8505 üzenetére
Keresztapamnak volt (igaz 450h) Az elso lampak lehetnenek jobbak. Pakolhatosag nem a legjobb. (kicsi nyilas)
Szerviztapasztalat meg attol fugg hova viszed.A 300 eseteben fogyit illetoen szerintem jo ha ugy nagy atlagban 11l korulre lovod be az elmeleti atlagot.
-
Tin
veterán
válasz baritz1995 #8331 üzenetére
Nezd meg az ules alatti vezeteket. Toyotan nekem is neha bedobta, mert beult valaki, nagyon elore-hatranyomta az ulest, es az alatta futo vezetek kontaktos volt.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz baritz1995 #7749 üzenetére
Nekem anno off autón (Focus) a futóműállítás megoldotta az említett problémát. Szóval van remény, bár az is lehet, hogy teljesen másként működik.
-
Csabroncka
addikt
válasz baritz1995 #7710 üzenetére
Én most cseréltem az E15 facelift Corollában. Osram Night breaker laser tettem be. Emelt fényerejű izzó, ennek minden előnyével és hátrányával.
Szemmel láthatóan jó 35-40% kal fehérebb, homogénebb lett a világítás nekem a gyári 5 éves Fujitsu izzóknál (ez a videó jól visszaadja a különbséget).
előny:
- Jó 7-800K hőmérséklettel magasabb (hidegebb) fényű a normál izzóknál
- Messzebbre és kényelmesebben látsz vele, nem azért mert nagyobb a watt vagy lumen száma, egyszerűen a hidegebb, természetesebb fény jobb a szemnek
- ledes nappali menetfény mellett az élettartam kérdés megoldvahátrány:
- a megemelt színhőmérsékletet magasabb gáznyomással és izzószálfeszítéssel érték el, emiatt rövidebb az élettartama, úgy a normál izzó 50%-a.
- masszív foglalatú stabil lámpát igényel, mert az intenzív rázkódástól hamar tönkremegy, felrobbanhat (traktorba, simsonba, nem rakja az ember)
- drágább jó 50-70%-al a normál izzónálegyébként lumenet!
"in medias res"
-
baritz1995
tag
válasz baritz1995 #7709 üzenetére
csak izzó
a lámpa test hibátlan,fényes és teljesen jól szigetel semmi pára nincs -
No.01
őstag
válasz baritz1995 #7706 üzenetére
Na varj! Te most izzorol beszelsz vagy a komplett lamparol? Mert nagyon nem mind1 am!
Izzobol sokaig hasznaltam emelt fenyerejut, de sajna nem tudom nyugodt szivvel ajanlani.
Draga, talan csak 1 picivel vilagit jobban cserebe lenyegesen hamarabb kieg.
Anno mikor sokat kellett este vezetnem probaltam a Philipset es az Osramot.
Utobbi valt be abbol is a Nightbreaker, de az en hasznalatom mellett 9-10honapnal nem birt tobbet cserebe majd 3x dragabb volt a simanal.
Utanna a nemet kollegam kuldott egy tesztet (H4) ahol a kutyakozonseges GE vitte a primet.
Azota is az van es ha jol emlekszem tan 11 avgy 12EUR fizettem erte.**Hazudtam mert novelt elettartamu. Itt a teszt
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz baritz1995 #7704 üzenetére
Tudsz képet mutatni róla? Polír, szükség esetén foncsorozás, esetleg egy szett emelt fényű izzó, és szerintem megoldódna a probléma.
-
No.01
őstag
válasz baritz1995 #7704 üzenetére
Konkret tipussal nincs tapasztalatom... Viszont erdemes csekkolni a kulonbozo gyari megoldasokat akar bontobol is.
En egyszer johiszemuen rafutottam egy finoman szolva is gagyi utangyartottra amit nem is sajat reszre vettem. Mondanam, h legalabb olcso volt, de sajna meg az sem.
Vegul sikerult kis buktaval letudni a storyt.Hamar nem gyari akkor meg olyantol ajanlott fenyszorot venni aki nem 2 eve kezdte a fenyszorok gyartasat.
A mindenfele orosz es kinai termekek szerintem erossen kerulendok. Vilagitasban sem jok (rossz pozicionalas) illetve tomitettsegben is eleg gyengek. Az, h 2 ev alatt a nap ugy megszivja oket, h teljesen homalyosra fakulnak mar csak hab a tortan. -
Nemo1001
aktív tag
válasz baritz1995 #7306 üzenetére
én úgy látom pedig hogy az izzitás miatt nem indul be reggel vagy hideg motornál,ugyanis mihelyt be melegszik kb30-40fok körüli a vizhőmékséklet indul egy pöccre.
-
hhenry
őstag
válasz baritz1995 #7239 üzenetére
Valóban van pár rohadt jellemzően az ausztriából hozottak érdemes felvenni a kapcsolatót Juhász Jenővel-Elite Auto
NO.1 Prius Seller Itthon -
hhenry
őstag
válasz baritz1995 #7201 üzenetére
P2 nem érdekel?
-
baritz1995
tag
válasz baritz1995 #7220 üzenetére
Sot talan van 90,110 es 116 is de lehet a tdi-vel keverem
-
baritz1995
tag
válasz baritz1995 #7219 üzenetére
De lehet,hogy tevedek
-
pokers
senior tag
válasz baritz1995 #7199 üzenetére
Nekem volt 1.4 d4d E12-es corollám 7 évig, a kötelezőkön kívül semmi baja nem volt. Eladni pedig csak azért adtam el, mert egy ismerősömnek megtetszett és amit kértem érte, kifizette, plusz nőnek a gyerekek, és kezdett kicsi lenni a ferdehátú.
Helyette vettem egy 2014-es 2.0 d4d Auris TS-t. Egy éve van meg, eddig semmi baja. De ne is legyen, mert még csak 95e van benne Pár hete vittem kötelezőre, lekérdezték a dpf-et, 26%-on áll, mondták hogy ez nagyon jó.
Szóval az 1.4-es megpakolva, két gyerekkel kezdett kevés lenni. Ezért nem is gondolkodtam ugyan ilyen motoros auris kombiba, kimondottan a 2 literes dízelt kerestem. Itthon alig adtak el pár darabot, ami kínálat volt a hahu-n, azok is kintről behozott bizonytalan előéletűek voltak. Így én mentem ki egyért németbe.
Annyira ritka, hogy a szervizben eddig nem is találkoztak 2 literes dízel aurisalFogyasztása nálam az 1.4-nek 4.8 volt, a 2.0 kombinak 5.7, dinamikában pedig bőven elég a 2 literes dízel.
Vásárlás előtt gondolkodtam a hibriden is, de épp egy volt toyotás beszélt le róla. Valóban elgondolkodtató, hogy miért van annyi eladó 4-5 éves hibrid, szinte ömlenek az országba a kintről levetett hibridek...
-
nagyúr
válasz baritz1995 #7199 üzenetére
hybrid nem játszik?
annyit vagy kevesebbet fogyaszt mint a dízel és egyszerűbb, megbízhatóbb"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest