Új hozzászólás Aktív témák

  • duracell89

    senior tag

    válasz Cifu #10841 üzenetére

    Köszönöm az összes hozzászólást, tanácsot @Cifu @Upo @makszi, többiek!! :R :R
    Jelenleg egy Hyundai i40 kombink van, aminek most fog lejárni a garija (4év 10 hónapos) és újkora óta beletoltunk egy tonna kilométert, már nem bízunk meg benne. Nagy dízel, voltak vele problémák, amik bár a gari miatt ingyen voltak, de innentől gari utánra megtartani lutri.
    Olyan 40% Város/Elöváros 60% pálya a futásunk, de elég sokat megyünk (elmúlt öt év átlaga 36900km/év). Ausztriában élünk btw, itt más felszereltségek (nagyobb) és árak vannak kicsit.

    Kicsit a hangszigetelés és a "hybrid-bögés" rossz szájízt hozott a próbaútunk és a kommentjeitek alapján, de olyan 140-ig nem volt rossz, és gyorsan sosem megyünk (130 tempomat). Ami Toyota irányba tolt az a családban lévő abszolút probléma mentes Auris, ami 200k KM futott eddig zero hibával, de nyilván egy példány alapján nehéz megítélni, hogy mi a valós és mi a "Toyota mítosz".

    Amiket nézünk még az i30 N-Line CW fullfull, kissé olcsóbb, de eléggé kérdéses hogy a dízel autókra milyen kereslet lesz 5 év múlva, az is tol minket a hybrid felé, hogy eladásnál 2026-27-ben bárki fog-e dízelre keresni itt, lehet hogy a valós értékvesztés meredekebb lesz, mint ahogy most előre látjuk. Magyarországgal ellentétben itt már most is van havi CO2 es NOx adó, ez olyan 25-30 euro spórolás hybrid esetén havonta (!), tehát a Toyota magasabb ára pár év alatt havi költségben ledolgozza a különbözetet.

    Nehéz döntés lesz, ez a célpéldány btw: [link] a valós elhozós ára 28k, kiírt listaár az baromság. A döntés alapja a megelőlegezett bizalom a következő 5 év/200e KM-re vs. zajok, puritánabb/zörgösebb/elavultabb belső (mondjuk külsőre jobban ez ki mint az i30 vagy Kia Ceed SW szvsz). :F köszönöm mégegyszer a tanácsokat!

Új hozzászólás Aktív témák