-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maláj
őstag
és a kötelezőt amikor köti az emberfia akkor nem az autóra köti hanem saját magára ergo autó vásárlásnál a vevőnek újra kell kötni (ha még nem volt autó tulaj) ha jól gondolom
-
etejedu
őstag
Hali!
Szükségem lenne egy futóműátvizsgálásra, beállításra! Tél óta elkezdett durván kopogni (rossz útminőség rengeteg kátyú), ütni, kotyogni a futómű; ráadásul mindenhonnan hallom! Tudtok ajánlani Budakeszi közelében egy megbízható szervízt, aki alapos akár egy fogorvos?[ Szerkesztve ]
-
-
Dani_kp
őstag
válasz Dani_kp #3501 üzenetére
Meg is van a "kis" kékség. Hétvégén lövök fel pár képet, illetve jövőhéten beszámolok pár dologról .
Meg jövök majd egy pár kérdéssel.
Először is, hol érdemes nézni, venni bele lehetőleg gyári gumiszőnyeget. Komplett kell, előre, hátsó üléssor, illetve a csomagtérbe is. Utóbbi volna a lényeges, mivel úgy gondolom, hogy előre és hátra jó volna bele a sima Yarisból is. Vagy tévedek?https://ingatlan.com/33821564
-
Silentfrog
veterán
válasz Dani_kp #3508 üzenetére
Fogod magad bemész a legközelebbi Diegoba viszed a régit és bármilyen padlószőnyegből vágnak neked pontos méretet és körbeszegik.
Az asszony pont egy ilyen boltba dolgozik és naponta szegnek kocsiba szőnyegeket. Van nekik vagy 200 féle szőnyegpadló tehát van választék. Az ár töredéke még az után gyártott vackoknak is. -
Dani_kp
őstag
válasz Silentfrog #3509 üzenetére
Szőnyeg az makulátlan, ami benne van, ezért is akarom védeni és gumit rárakni. Nyilván most ráér, de ősszel meg télen nem szeretném a szőnyeget összesarazni.
https://ingatlan.com/33821564
-
Dani_kp
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz Silentfrog #3513 üzenetére
Szerintem fèlre olvastad kicsit . Gyári gumiszőnyeget kèrdezett , nem nyárit .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Silentfrog
veterán
válasz pècsimunkás #3514 üzenetére
Basszus tényleg! De még ma sem tűnt fel, hogy nem "nyárit" írt.
Törölnéd a hülyeséget amiket írtam?
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Silentfrog #3515 üzenetére
Egyèbkènt lehet èn is rendelek nemsokára egy garnitúra gumiszőnyeget . Kaptam gyárit - fèl liter pálinkáèrt - , de fèl èv ès kb 5000 km - után úgy, nèz ki , mint apám 22 èves autójában ( Carina E amúgy ) az utángyártott .
Lehet 1 èv múlva lyukas lesz ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
barnam_
nagyúr
Sziasztok,
E110-es Corolla-ból a nem VVT-i -s motorok teljesítik az Euro3 normát?
Tehát a 4A-FE 1.6, és a 4E-FE 1.3-ra gondolok.Köszi!
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Első generációs, 1.0-s Yaris (jobbkormányos) biztosítéktáblája hol helyezkedik el?
Öcsém vett egy Xiaomi Roidmi FM transmittert, ami nem illeszkedik bele jól, és most a rádió kijelzője nem működik, meg talán a szivargyújtó sem.
Milyen, mekkora biztosítékot kell keresni és hol?
Köszönöm! -
diablo1984
veterán
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Celica-nak milyen gyerekbetegségei vannak? Ismerősöm szeretne egyet... 2000-2001 körül.
1.8 VVTi motorról mit lehet tudni? 143 ló. Betegágy? Szerintem gyanúsan olcsón vannak.Előre is köszi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz #89874944 #3521 üzenetére
Nem értek hozzá, de kollégám is ilyet akart venni és lebeszélték, mert drága hozzá az alkatrész, de semmilyen gyakorlati tapasztalatom nincs vele !
Páromnak 1.8vvti a corolla verso, de az 2007 es tehát nem mérvadó, az viszont egy probléma mentes motor.
Olyannal, már találkoztam aki a kiemelkedő olajfogyasztást panaszolta azzal a motorral amit néz az ismerősöd. Ezt több fórumon is olvastam, de erre volt gyári visszahívás is.
Renault power
-
petata
őstag
Sziasztok!
Autót keresünk 1.5m forintos plafonnal, megtetszett a 2. generációs Avensis. A megnevezett keretig úgy tűnik van pár megnézésre érdemes típus 2-300e km-es futás közt, ha nem is a kínálat teteje... Holnap megyünk egyet megnézni, kérdésem, hogy mikre érdemes különösen odafigyelni ennél a típusnál, illetve Budapesten belül hol érdemes átvizsgáltatni, ha megtetszett? Van lehetőség azonnali vizsgálatra vajon, vagy előzetes egyeztetés szükséges mindenhova?
Előre is köszi a választ!
Peti[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
-
#89874944
törölt tag
én ezt találtam [link]
deformálódó gyűrűk, kopott henger Honnan lehet tudni hogy javították visszahívásban? Sima alvázszámból megmondja a márkaker? Nemtudom hogy áll ehhez a toyota, adatvédelmi ...
Ragadozó:: első sárvédőn nincs index amerikain? ezen kívül még vmi jellegzetesség?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #3520 üzenetére
Koszonom szepen!
-
petata
őstag
válasz theuprising #3526 üzenetére
1.8 vagy 2.0 szívóbenzin. Amit holnap tervezek megnézni, az kétezres.
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
#89874944
törölt tag
válasz theuprising #3526 üzenetére
Úgy látom Celicában mind 1zz-fe 2004-ig.
Miért kellett felújítani?
[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
válasz #89874944 #3531 üzenetére
Dugattyúgyűrűk teljesen beragadtak a helyükre, elfért mellette az olaj - illetve kokszosodott is egy kicsit. Cserélni kellett ugye a dugattyúgyűrűket, hengerfejtömítést, csapágyat, síkba hozni a hengereket, kipucolni az égésteret, plusz ugye kötelező olajcserével is jár ez a folyamat, meg ha már ott túrkáltak ránéztek a láncra is (szerencsére nem volt baja, nem is nyúlt meg, semmi, thx Toyota).
250ezer km van benne, 1.8VVTi 1ZZ motor,
Geli., ez van a Celicában is illetve
petata, a következő generációs Avensisben is van ez.Első körben csak "eszi" az olajat, 4-5ezer km alatt 1L-t bekajál, erre azt mondják hogy rendben van, nagyon nincs. Még ekkor kell elkapni a dolgot, mert akkor csak a gyűrűzés-tömítés kombót kell cserélni, munkadíjjal pesttől északra Pomázon ismerős Toyota certified szervizben 130, ha nagyobb a baj akkor 300+, lehúzóséknál 500+.
Ha ennél nagyobb a baj, pl kéken füstöl, akkor valószínű, hogy a hengerfal megvállasodott, meg ki tudja mi baja lehet még.Hogy miért van ez?
Szervizesem szerint a f0s minőségű üzemanyagtól és az elsumákolt olajcseréktől (hozzánk 210ezer km-rel került a kocsi, mi hiába foglalkoztunk ezzel, az előző gazda nem igazán).Hogy lehet egy próba alatt erre rászűrni?
Csak rászűrni, 100%-ig megmondani nem lehet, viszont ez is adhat egy támpontot.
Beindítás előtt, hideg motornál olajszint ellenőrzése (fogd is meg kézzel a motort a takaróburkolat mellett-alatt, hogy kajak hideg legyen, mert ha csak fél percre indult be akkor nem fog beforrósodni, viszont egy olajnyomás kialakul és dobhatod a nívós ellenőrzést). Beindításkor ne te indítsd, hanem menj hátra és nézd végig a beindítás folyamatát a kipufogónál, ha egy kicsit is kékes, akkor olaj (szó szerint ).
Járjon a motor felnyitott motorháznál, hajolj fölé-mellé, hallgasd a járását, ha kis kerregéseket, "kamudízel" hangot hallasz, akkor kokszos(odik) belülről, vagy már vállas is, ez a kerregő hangerőtől függ. Egy 1.8-as, vagy 2l-es benzinmotor nem kerreg. A dízel igen, ez nem. Huzigáld a gázbowden végét a motorblokk mellett (ez olyan mintha taposnád a gázpedált), és hallgasd a motort ahogy felbőg, nagy különbség van a sima járású, szép hangú benzin között és a kokszos szutykos leszart bontószökevény között. A takaróburkolatot mindenképp vedd le, nem kell az oda, hajolj be a motorblokk fölé, nézd meg elöl-hátul-oldalt hogy nincsenek-e olajfoltok a blokkon, ha vannak akkor az egy nagyon kicsi még elfér (bár magyarázatra szorul, jó alkupozíciót teremt!), de ha egy fél tenyérnyinél nagyobb olajfolt van, hagyd ott.
Hajolj le a vezetőülés mellett minél közelebb az autó alá, ezt azért kell hogy meghallgasd a flexibilis csövet, az sokat járatott városi autóknál megadja magát és "hülyegyerek" tuningautó hangot kezd el utánozni először csak halkan, majd egyre hangosabban. Eltörni nem fog (mert egy műanyag cső amit körülvesz egy fémes-hálós réteg, így néz ki), viszont idegesítő lesz a hangja és nem tesz jót a kipufogónak, hogy a kiáramló gáz több mint a fele már a motor után fél méterrel elszivárog. Meg neked sem fog jót tenni, hogy állsz a pirosnál és elkezded érezni, hogy alulról áramlik felfele a kipufogógázod, a tüdő nem díjazza azt.
Ebből amúgy kettő van, nem olyan nagyon para cserélni, de csak profi kipufogós csinálja (mert heggeszteni is kell). Ez a cucc amúgy azért van, mert mindig mikor gázt adsz (pl mikor elindulsz a nulláról, de főleg ha taposod a belét) akkor ránt egyet a motor, és ha csak simán össze lenne heggesztve az egész kipufogóval akkor össze-vissza törné azt rövid idő alatt, így viszont ez a cső ezt elnyeli (és szép lassan tönkremegy, de tényleg nem egy nagy összeg javítani, nem kell tőle félni, de jó alkupozíció).[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz Dani_kp #3508 üzenetére
Első hosszabb útján jól muzsikált a gép. Békéscsaba-Zánka oda-vissza, kis kocsikázgatással 670 km ment bele, teli tank szerint 5,63 literes fogyasztás jött ki vegyesbe, ami szerintem nagyon jó és nem tojással a pedál alatt.
Indulások előtt csekkoltam az olaj szintet és nem eszi.
Mivel hirtelen jött minden, így még csak a héten megy szerelőhöz egy nagy szervízre, tudom kissé felelőtlenség volt így útnak eredni, de így alakult. Némi rozsda fellelhető, de majd megy karosszériáshoz is augusztusban.De eddig elégedett vagyok és remélhetőleg a szerelő sem vél majd hibát felfedezni.
https://ingatlan.com/33821564
-
fntastic
aktív tag
Sziasztok! Van egy 2001-es Yaris-om, kb. 170e km-rel és vannak problémáim a váltóval és szeretnélek Titeket megkérdezni, hogy mi lehet a baj, javítható-e, ha igen, kb. mennyiért.
Szóval az a helyzet hogy guruláskor az 1-est illetve a 2-est néha nem nagyon akarja bevenni. Álló helyzetből az egyest könnyen veszi viszonylag, viszont a rükvercet nem nagyon akarja legtöbbször, esetleg kuplung újrabenyomás vagy előtte 1-esbe rakás után, de ilyenkor is néha rossz érzete van a váltásnak, mintha darálna.
Ha van kérdésetek a probléma pontosításához, szívesen válaszolok. -
-
Ragadozó
Ármester
Szóba került most az olajevés. Ez a érintette az 1.4, az 1.6 és 1.8-as benzineseket. Alul lettek méretezve az olajfuratok. A nem megfelelő olaj, kevés olajjal történő használat ráadásul felgyorsítja a folyamatot.
Ezek a motoronak azonos a blokkja, hengerfejben tér el. Tudtommal 2005-től már javították a toyotáék e konstrukciós hibát.1.8-as motor került: avensis, avensis verso, corolla verso, celica, mr2.
Nem keverendő a másik 1.8-as motorral (2ZZ-GE), az teljesen más felépítés. Nem érinti ez a hiba. Ez az erőforás Corolla TS és Celica TS-ekben van.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Safranek
aktív tag
Megerősítem , váltóolaj csere után sokkal jobb lett.
Negatív oldal: korábban javíthatták a váltót és az akkor felkent paszta nem bírta az új olajat.
Így elkezdett csepegni a váltóból az olaj.
Javítása folyamatban.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Burki
aktív tag
Sziasztok,
Pár hete került a családba egy 2003/09 évjáratú Toyota Land Cruiser. Sajnos a kulcsa megfeszült az előző tulaj zsebében, és eltört. Szeretnék hozzá kulcsházat rendelni, hogyha megoldható.
Tudja valaki ennek a metódusát? Hol tudom a megrendelt nyers kulcsra átmásoltatni a rendes kulcsot? Van esetleg olyan ajánlott eladó, akitl érdemes rendelni? Ebayen nézelődtem első körben,de teljesen tanácstalan vagyok, mert 300 HUF és 18.000 HUF között mindenféle összeget találtam.Elre is köszönöm a segítséget!
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
etejedu
őstag
-
Burki
aktív tag