- DIGI kábel TV
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
A 2,2 es d4d-re is ezt mondják....
-
válasz diablo1984 #3052 üzenetére
Jogos, bocsánat még reggel van.
-
lsc
nagyúr
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
Amúgy úgy pontos hogy az volt, mármint a 2,2-es.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Nèmetországban elèg jó akcióban van az Auris . Nagyon elgondolkodtam az 1,2 turbóról . Tudnátok vèlemènyt mondani róla ? Jól megy ? 150 körüli autópálya tempó nem gond ? Belül csendes ? 3 vagy 4 hengeres ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
HellGreg
őstag
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
Gondolom az diesel amit én az életben nem veszek többet
-
lsc
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Egy próbaúton próbáltam, szerintem nem rossz, 3-an ültünk benne de 130 simán ment neki. Ki kell próbálni.
Az élet kegyetlen .
-
válasz HellGreg #3056 üzenetére
Az. Diesel. Ugyanaz, ami a Lexus IS220d-ben is van. Az elmúlt 2 hónapban 5 olyan dízel tolyotát láttam, ami kékesen füstölt mint a barom. A megbízható gyártó fogalom megcsúfolása az a motor. Teszem hozzá - főlkeg a mostani diesel botrány kirobbanása óta - az összes személyautóba megtiltanám a diesel erőforrások beszerelését.
Benzinest vegyél egy jó 1.8-ast, azzal nincs gond.
-
pècsimunkás
addikt
Ok , köszi . 22000 euró helyett 16300 euró az autó . Azért az elég jó akció . Auris 1,2 t Comfort .
Amúgy megnéztem , 4 hengeres a motorja . Elmegyek hétvégén , próbálok kicsit egyezkedni , meg nekem fontos , hogy beszámolják a mostani Meganomat.
Amúgy azzal 140-el autópályázok , szépen megy nagyon M1 ,ph2 .Ez kicsit off , de a Toyota mellet van egy Honda kereskedés , és a kifutó Civic -re is van akció .
Szóval nem kell kapkodnom mindkét cégnél 1,5-2,5 hónapig van még akció .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Szerintem nem éri meg. Én még az 1.6 HDi dízelt is lustának éreztem.
Ha dízel akkor az 2.0-tól, benzin meg 1.6-tol.....
Anno kipróbáltam egy 1.4 TDí VW Polót.....siralmas volt.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
pècsimunkás
addikt
válasz MiklosSaS #3060 üzenetére
Csak ezzel a motorral van jól felszerelt autó akció . Van 1,33-as is , de azt gyengének gondolom . Annak ráadásul gyenge a felszerelése .
Erről az akciós autóról van szó . Mármint csomag ügyileg .:[link]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MiklosSaS
nagyúr
Valakinek van D-4D verdája?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #3061 üzenetére
Az 1.33-as motornál sokkal jobb ez az új kisturbós.
-
MiklosSaS
nagyúr
Az volna hogy ma reggel észre vettem hogy az alapjárat elég magas. A motor már elég meleg volt, kintbolyan -2 és 0 fok között volt de az alapjárat 1100-1250 között volt. Most 5 fok van és most már csak 750-800 a fordulat alap járaton.
A Volvónál például az első 4-5 perc után már 1000 alatt van.
Csak tudni szeretném hogy ez normális hogy hosszabb ideig tartja magasabban az alapjáratot?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
pècsimunkás
addikt
Gondolom ... Azért is inkább a turbóst venném , mert haladósabb . Most 1,4 16v 95 le-s autóval járok , nem rossz , de , ha veszek egy új autót , akkor azért menjen a régitől jobban .Elolvastam pár cikket , tesztet , dicsérik a kis turbóst . Holnap megyek , informálódok kicsit . Aztán remélem meg tudok egyezni a kereskedéssel .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3068 üzenetére
Azért én féltelek a kis turbóstól.
De legyen szerencséd.Amióta elkezdték ezeket a kis turbósokat gyártani a cimborámmal mindig van mit szerelnünk.
(ez nem csak a tozota a tce a tci az összes varrógép motorra igaz !)Renault power
-
-
pècsimunkás
addikt
1,6- os szívó nincs akcióban . Majd szèpen bejáratom , meg figyelek , a hideg motorra , meg a leállítására is . A start-stop rendszert mindjárt ki is iktatom majd .
Civc 1,8 - on gondolkodtam mèg , de -ahogy èn kalkulálom az 3000 euróval több . De , holnap tisztább lesz a kèp . Elmegyek mindkèt helyre . A szívem a Toyota felè húz . Van egy a családban ,ès volt egy másik is . Tudom mennyire jó autók .
Ha nem jön össze egyik sem , akkor maradok az eredeti terveimnèl , veszek egy 5-6 èves Mégane III kombit pár hónap múlva .
Egyik kollègám vesz egy új Civicet , azzal beszèlgettünk , hogy annyira jók ezek az új autó árak , jó hitelfeltètelekkel , hogy ha drágább is az új autó , de èvekig nincs rá gond . A használt autó , azèrt te is tudod , hogy mennyire rizikós . Veszel 7-1000 euró között egy autót , utánna nagy szervíz , esetleg tèli v nyári gumi , vagy mindkettő . Nincs , vagy bizonytalan garancia , stb ,stb .
A Toyota 22000 helyett 16000 euró. Nekem ez jó árnak tűnik . 3-4 èv múlva lejár a hitel ès ott lesz egy fiatal ès èrtèkes autó ami az enyèm .
De , azèrt kapkodni nem fogok , azèrt nem kevès pènz ez . Nagyon át kell gondolni az egèszet !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3071 üzenetére
Nekem az új autó nem oppció én Magyarországon élek
De az amit írsz elfogadható.
Viszont ami tény ezek a kis turbós autók, nem fognak annyit elmenni, mint a régebbi konstrukciók.
Főleg azért , mert de jól megy de keveset fogyaszt tapossuk neki, az emberek 70%-nak a hozzáállása.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
Hidd el , eddig nekem sem volt opció . Így alakult , de mèg azèrt gondolkodok sokat . Nem akarok itt politizálni , de a sima egyszerű melósnak ( pl èn ) is van ilyesmire esèlye , a haldokló nyugaton . Van időm , nem kell kapkodni .
Amúgy voltam ma próbavezetèsen . Honda is tetszett , meg a Toyota Auris 1,2 t is . A kis turbós ledöbentett ! Nagyon megy . A Hondánál is ès a Toyotánál is nyílt nap volt , a Hondánál kaptam árajánlatot , a Toyotánál azt mondták , menjek vissza hètfőn . Na , kíváncsi leszek ,mit ajánlanak .Szerkesztés .: 10 èvre ès 200-250000 km-re tervezem . Annyit csak elmegy . Mint írtam , majd figyelek râ .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
-
kilozsul
aktív tag
Sziasztok!
Használ valaki új Yaris-t, amiben a gyári zene van? Arra lennék kíváncsi, hogy milyen formátumban lehet mp3-at megetetni vele, mert a rádugott usb-n csak keresgél de nem játsza le...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3073 üzenetére
Hibrid nem játszik?
kilozsul: Mekkora kapacitásra van formázva a csatlakoztatott tároló? Ha a formázás nem oldja meg/a fejegység nem tud mp3-at lejátszani, Yatour/Dension Gateway segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3077 üzenetére
Nem , csak az 1,2 t van akcióban . Legalábbis amit ki tudok fizetni . Eddig csak használt autóban gondolkodtam , amit meg tudok venni kp-ra . Egyik kollègámmal beszèlgettünk - talán fentebb írtam is - ,hogy annyira jó akciók vannak , hogy nem èrdemes használtat venni . Főleg èn mèg ingázok a kèt ország között . Kíváncsian várom , hogy tudok egyezkedni a Toyotánál . Remèlem sikerül ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3077 üzenetére
Amúgy a felvetèsedhez a hibriddel kapcsolatban : lehet ránèzek a hibridekre is , mert kb 8 km a munkahely a lakásomtól , arra lehet az lenne a legjobb . Dízelt ezèrt is zártam ki ( meg benzines párti vagyok ) !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3079 üzenetére
Ha ügyesen alkudsz, talán nem lesz sokkal drágább, kevesebbet eszik és szennyez, alacsonyabb adót kell rá fizetni, kevésbé kopik a fékbetét, stb A fokozatmentes automata nagyon egyszerűen van benne megvalósítva (zseniál-primitív ), de próbálj ki egy Toyota hibridet, hogy tetszik, illetve pálya sebességet tempomattal, mert állandó sebességnél is terheléstől függően változik a fordulat - sokkal egyszerűbben oldották meg, mint hangzik, nem megbízhatatlanabb, mint egy kézi váltó. Finanszírozással szoktak a legalacsonyabb árat adni, illetve adózási időszakok végén, leginkább év végén többet engednek talán. Megpróbálhatod több kereskedéssel is, hogy ajánlatot kérsz, és az orruk alá dugod a legolcsóbbat, de akár más országban is érdemes lehet ajánlott kérni - Mo-ról pl Fiat 500-at hordják külföldre, mert itt olcsóbb újonnan.
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3080 üzenetére
Köszi az infókat !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
Urak, ha vannak Hölgyek
Van esetleg valakinek 16" ra 205/55 ös méretben hólánca?
Kéne nekem kölcsön egy, mert február 18.-26.-ig mennek a páromék síezni
Ami itthon van az meg kiderült, hogy csak a 16" 195 ig jó
Remélhetőleg nem lesz rá szükség, csak anélkül ugye nem engedik be őket.
Meg ha ugye neadj Isten kell, akkor ne ezért álljanak be az árokba.Budapest, Budaörs, Gazdagrét.
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
-
Tele von Zsinór
őstag
Költöztem nemrég, azóta nem garázsban áll az autó és egyre inkább bosszant a jégkaparás, elkezdett foglalkoztatni a fűthető tükör gondolata. Keresés közben szembejött olyan info is, hogy mindegyikben van, de egyértelmű infot nem találtam. 2002-es Corolla E12, Sol felszereltséggel. Tudtok erre biztosat mondani?
Persze a helyzetet bonyolítja, hogy az előző tulaj törése miatt a bal nem a gyári
-
psycroptic
őstag
Van valakinek tapasztalata/véleménye arról, hogy a benzines Toyota 2.0 VVT-i (152LE) amik a RAV4-ben vannak illetve az 1.8 (147LE) amik az Avensisban vannak automata váltóval szerelve mennyire jó kombináció?
PSNID: Tomy83PS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3086 üzenetére
1.8 eheti az olajat, anno gariban cserélték, úgy már nem szokott baja lenni. Automatát valaki majd megszakérti, jó-e, annál 60 ezrenként olajcsere szokott lenni a lelke.
-
saiyajin
senior tag
válasz Tele von Zsinór #3085 üzenetére
Szia! Az enyemben van tukorfutes, megpedig a hatsoablak futesevel egyutt kapcsolhato.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
psycroptic
őstag
-
rob210
nagyúr
Urak/Hölgyek!
Egy kérdés.
2007 es 1.8 1zzfe 129 Le (a párom gépe ugye)
Miért van az, hogy a kocsiba, nem lehet 53 liternél többet tankolni akkor se ha már nem csak a lámpa világít, hanem a mutató is fekszik teljesen.
Hivatalosan nem 60 literes a tankja?
Illetve a másik miért mér ennek a fedcompja össze vissza baromságokat?
Illetve a szintjelzője is tök megbízhatatlan, kúton kattanásig tankolom, csodásan felmegy a szintjelző minden nagyon tuti.
Aztán kb. 100kilométer után már egyharmadot esik a szintjelző, majd ott megáll és jóidejig ottmarad aztán meg leesik szinte azonnal az utolsó szegmens aljára, ott megint jó idejig elvan.A gép 8.3 liter átlagot mutat amit soha nem tudott.
A megtehető távot viszont teli tanknál is kb, 550 kilométerre teszi ami 10 liter fölötti átlag.
Nem is lenne ezzel baj, mert sokat használja hideg motorral és dobnak felfelé, de amiket maga a gép mutat is saját magának ellentmond.Van erre valakinek valami okos ötlete?
Mert ehhez képest a megbízhatatlan elektronikájú meganeom egy preciziós műszer.
Kezdi a páromat is rohadtul idegesíteni.Renault power
-
55 literes a tankja. A szintjelző egy autóban sem tökéletesen pontos, lötykölődik, ferdén áll, nem szabályos a tank alakja stb.
A megtehető táv az adott pillanatnyi fogyasztásból kalkulálandó, ami nullázás után először állást, majd lassú elindulást jelent, ilyenkor a legnagyobb a pillanatnyi fogyasztás, ennek szépen mennie kell felfelé (a km-nek), ahogy beáll a tempó. Persze városban ez gyanítom nem fog túlzottan 10 alá menni.
Példának okáért:
Az én tankom 70 literes, 69.2 volt eddig a legtöbb, amit beletettem, ekkor már 15km-t mentem 0 hátralévő km jelzéssel. A felső fele a mutatónak kb 400km-re elég, az alsó 300. Nullázás után 600km körüli értéket szokott mutatni, fel tudom vinni 1000km-re is, 80-nal tojásgázon, de ha 1 percig odalépek neki inkább 600 alatt lesz az. Szimpla matematika, átlagszámítás.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Amit írsz az tök rendben van, nem ez volt a kérdés.
Az 55 liter az segítség, de eddig én mindenhol azt találtam, hogy 60 literes.Azzal van a baj, mert lehet nem egyértelmű, hogy saját magának ellentmond a kiírás.
Azt írja ki mondjuk, hogy 8.5 az átlagfogyasztás, de a megtehető távolság ami hátra van 150 kilométer úgy, hogy felesen van a mutató, a megtett táv pedig 230 kilométer.így már érthető?
Ha nem akkor megpróbálom még leírni valahogy, nehogy az legyen, hogy rosszul mondom.
A lényeg össze vissza méreget mindent.Ez ilyen el kell fogadni, vagy ez egyedi és valami a szoftverben vagy a szintjelzőben gárgyult meg, mert akkor kezdek vele valamit.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Így már értem ... és a 150 után le is fekszik a mutató? Tehát 380-400km-t tudtok menni egy tankkal? Ha nem akkor a tankszint jeladót cserélném. Tankold tele 100km után telitankról és kiderül a turpisság.
Akku saru levétel reseteli az eddigi értékeket, bár vajmi keveset segít ebben az esetben, hiszen ezt mindent nullázáskor megteszi az fedcomp.
A másik autómban 62 literes a tank, de fél mutató állásnál 25 liter van benne. Nem méri a fogyasztást, én meg már fejben hozzáálltam.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Az átlag fogyasztása most 9.2 a kocsinak ez telitank megtett 200 kilométer újra ugyan ott telitank számolással jött ki.
A fedcomp szerint 8.3 akkor a hátralévő táv 470 kilométer volt. (nonszensz)
Illetve ahol most áll ezek csak a fedcomp adatok.
Kb 20 liter hiányozhat belőle, megtehető táv 210 kilométer átlag fogyasztás 9.4 ez sem fedi a valóságot akár honnan számolom.
Szóval ez a bajom vele, hogy még csak nem is egységesen csal, hanem hol le hol felfelé a megtehető távolság, meg teljesen realitását vesztette.Pedig eddig nem csinálta.
Az aksi saru nem segít ez tárolja az adatokat.Renault power
-
lsc
nagyúr
Te is csak saccolsz, a computer is, ennyi. Ha pontos adatot akarsz mérj, de ne 200 km-en, az kevés. Egyébként nem tudom mit kell ennyit foglalkozni vele, ha negyedig tankoljatok bele, egy idő után az is menni fog hogy mennyit kell mondjuk egy hétre.
Az üzemanyagmérő nálam két régi corollában is késik, ha nyomom neki majdnem szemmel láthatóan elindul lefelé, ha motorfékezek sokat akkor meg többet mutat, emiatt nem kötöm fel magam.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
rob210
nagyúr
Köszi akkor ezt magyarázzam el a páromnak, hogy szar és ezt kell elfogadnia?
Újra leírom, hogy az utóbbi 2 hónapban csinálja csak addig megközelítőleg jól mért és reálisnak tűnő adatokat írt ki.
Az a kérdés mi romlott el és mitől, hogy ki tudjam cserélni, vagy ha kell szoftvert frissítessek rajta.
Renault power
-
lsc
nagyúr
Amennyiben az utóbbi két hónapban csinálja csak akkor nem tudom mi kell hozzá hogy szervizbe vidd? Valami nem olyan mint előtte volt, de ezt képernyő elől megmondani hogy hogy szoftver vagy hardver hiba szerintem eléggé csoda kategória.
Mondjuk ha 2 hónapja tűröd akkor elég türelmes lehetsz, engem már kiidegelt volna.Az élet kegyetlen .
-
tikshow
addikt
Budapest teruleten belul megbizhato szervizt tudnatok ajanlani, aki allapotfelmeressel is dolgozik. A kiszemelt peldany egy elso generacios 1.8 vagy 2.0 benzines Avensis.
-
rob210
nagyúr
Ehh nem értjük egymást.
Nem viszem szervízbe, jómagam tartom karban a kocsikat itthon.
Nem ilyedek meg a szereléstől.
Ezt csak azért írtam le ide, hogy másnak is ilyen-e csak a hidegben gárgyul meg, vagy amúgy is van ilyen hiba másnál is.
Tapasztalt-e már valaki hasonlót, de azért köszi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tikshow #3098 üzenetére
Én a 2.0- át javaslom, ha teheted.
A féltengelyt amin a kiegyensúlyozó gumigyűrű van azt nagyon nézzétek meg!
(Előszeretettel korrodál a gumigyűrű tövében és pattan el)Szervízt nem tudok ajánlani, gazdagréten a Toyota szalon jó, de gondolom valami kis műhelyt szeretnél.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- DIGI kábel TV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Foxpost
- bambano: Bambanő háza tája
- Autós topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000