-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Silentfrog #4495 üzenetére
Youtube 3:12-nél van 2 pöcök, kissé meglepő módon azok is okozhatnak csikorgást, ha nem lettek bekenve fékpasztával. Vannak olyan alkatrészkombók is, amik csikorognak, (pl. bizonyos típusoknál Ferodo tárcsa Ferodo betéttel, de pl. a Ferodo tárcsa Textar betéttel már nem csikorog). Meg ugye vannak a simán magukban csikorgó szar betétek is. Meg az is lehet, hogy párezer km után elmúlik.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
dh66e
veterán
válasz Silentfrog #4495 üzenetére
Nézd meg hogy mit tettek be és te mit fizettél.Biztos ami biztos.Normális betét /tárcsa nem nyikorog.
-
Mauzes
őstag
-
Silentfrog
veterán
Vagy Nippanparts vagy Japanparts volt a tárcsa és a fékbetét típusa ha jól emlékszzem én vettem. Tuti hogy a betét a vacak mert most begerjedtem és egy picit megvasaltattam egy hosszú egyenesbe. Fura mód melegen már egyáltalán nem nyikorog, csikorog. Szinte biztos vaagyok benne hogy a betét a gyenge minőségű. Bárbinál ezt ajánlották aazért vettem meg. Lehet azért mert ebből volt a legtöbb a polcon?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #4506 üzenetére
Fékből én vagy zimmermannt vagy trw-t veszek csak és kizárólag. (saját részre)
Renault power
-
lsc
nagyúr
válasz Silentfrog #4506 üzenetére
Nipparts-al nálam a corollán betét tárcsa párossal semmi gond nincs.
Az élet kegyetlen .
-
Pőze
aktív tag
Nagy segítség kellene nekem. Egy ilyen kézifék állító szettet keresek a kocsimhoz. A gyári kódja: 04943-02060. Hol tudnék ilyet szerezni nem 22 ezer forintos áron ami szerintem nevetséges sok érte? Próbáltam felhívni egy bontót de nem foglalkoznak ilyen kis alkatrészekkel.
-
theuprising
tag
Volt már alkalmad ülni egyben, kipróbálni?
Az invertert visszahívásban cserélték mindegyikben, nem volt kivétel (max aki lusta volt és nem vitte el, vagy nem kapott infót róla), de ezt le lehet kérdezni szerviztörténetből.
Alapvetően hibája, gyengepontja nincs, megbízható gép ha megkapta a kötelezőket időben, ráadásul nekem olyan 9.5 - 10.5 L között megy el, attól függően mennyire van megpakolva, na meg sokat járok aszfaltozott utcás hegyre / erősen emelkedő domboldalon vele, ami ekkora bódénál és tömegnél nagyon jó fogyasztási érték.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz theuprising #4510 üzenetére
Igen, pár éve egy rokonét, nekem nagyon bejött, bivalyerős, nagyon finom hajtás, brutál hifi. 🙂
A csomagtartó mondjuk nem tűnik nagynak, neked nem volt gondod vele soha? Nekem egy babakocsit kell hordoznom, szóval nem tudom.
Meg hát még ha prémium is, mégis csak 10 évest kapok annyiért, amennyiből tudnék egy 3-4 éves családi kombit is venni, ami kevesebbet fogyaszt. És megbízhatónak mondja mindenki, de ha bármi nagyobb gond beakad, az súlyos lesz anyagilag.
-
theuprising
tag
Bár nincs túl jó viszonyítási alapom, ez előtt egy T22-es sedan Avensisem volt (vagyis van, még megvan), annál bőven nagyobb természetesen Bajom nincs vele, mert ugye nem egy zárt láda a csomagtere, hiszen egyterű a gép, így lehet pakolni bőven. Bár igaz, egy vele hasonló méretekkel rendelkező ML Merciben több hely van a csomagtérben, de na, annak nem kell akkut is cipelnie
A megbízhatósága kétségtelen, fentebb említett ML Merci nincs vele egy ligában (megbízhatóságban), sem BMW X3/X5, Audi Q3/Q5, már ha ebben a méretkategóriában nézelődnél.
A 10 évén nincs mit szépíteni, bizony 10 éves, az enyém is az, pontosabban 2007 nyári gyártás, viszont a legjobb felszereltségű. Tolatókamera, gombnyomásos csomagtérajtó nyitás-zárás, visszapillantótükör motoros ki-behajtása, motoros tetőablak, kétzónás digitklíma, hátulra is külön fúvóka megy, érintőkijelzős menü, tehát szinte minden ami egy fiatal jobban felszerelt autóban megvan. A kényelem meg... hát Avensisből átülve ég és föld
Másféle vezetési élmény ez amúgy, hisz városi terepjáró, magasabban ülsz, magasabbra lépsz be/ki. Nekem speciel pont ezek az autók a kedvenceim, időtállóságban is (pár év múlva nekem is aktuális lesz a gyerektéma), sokkal jobb gyerekülést/gyerekcuccokat pakolászni úgy, hogy állsz előtte, nem kell lehajolni mert a kocsid majdnem az úton fekszik. Itt most pl pont arra gondolok, hogy a gyereket betenni az ülésbe, bekötni. Biztonságban is jobban bízom ebben a típusban, már csak azért is mert magasan ülsz benne, ólomnehéz (üresen 2 tonna), többet is látsz ki belőle.
A fogyasztásán sincs bizony mit szépíteni... a 10 liter abszolút reális adat, az alatt is meg lehet oldani ha kényelmesen vezetsz, viszont ez városi adat, szóval ha bent ülsz a gyerkőccel, asszonnyal, megleszel 10 literből még ha dugóban araszolsz is. Múlt héten 5-en ültünk a kocsiban, 1 órát autóztunk pesten nagy forgalomban, direkt lenulláztam a számlálót az elején, megérkezéskor 9.8L-t írt. Ezt nem fogja űberelni egy 3-4 éves fiatal szívóbenzin sem, tele utasokkal. Most képzeld ha egyedül mentem volna...De ez csak egy reprezentatív vélemény részemről, ha felfrissítenéd az emlékezeted az RX-ről, megnézheted az enyémet, belefér-e a babakocsi, gyerekülés, tényleg bivalyerős-e (az, tényleg bivalyerős, bmw-ket eszek reggelire ) stb.
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Uj Corolla automata sotetedo visszapillantojat ki lehet kapcsolni ugy hogy ne kapcsoljon be ujra minden inditas utan?F.K.T.
-
rob210
nagyúr
Iszonyat idegbeteg vagyok srácok, bocsánat, de ezt ki kell írjam magamból.
Megrendeltem a párom versojához a féltengely csuklókat (külső) erre ma szétkapom a kocsit, iszonyat szívás volt.
Minden összerozsdásodva, a sasszeges rögzítést aki kitalálta a Toyotánál, arra mindent kívántam csak jót nem.
NA mindegy szétszedtem öröm boldogság, erre az új alkatrész nem megy fel.
Kisebb a belső átmérője, pedig motorszám évjárat alvázszám alapján rendeltem.
Most áll a kocsi a bakon amíg nem tudok elmenni az alkatrészért ami horror áron jön így, hogy azonnal kell
Pedig nem én hibáztam, és mivel bezsíroztam nem is veszik vissza.Most hirdethetem meg hátha valakinek kell.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na teljes a siker.
De jelzem, hogy aki nekem mégegyszer azt mondja, hogy a francia mérnökök hülyék azt megcsapkodom.
Konkrétan a 2007-es verso gyári féltengelye és csuklója, az egyes azaz a 2004 es verso csuklójával egyezett.
Belső fogazás 25 nem 24 és 23 amivel minden autósboltos számjtógépe hozza.
Tehát a lényeg 3 szor cseréltem csuklót a boltba mire jó lett a mostani amit sikerült felraknom.
Megszenvedtem vele rendesen, de most megint tapasztalatokkal lettem gazdagabb.
Ez a sasszeges rögzítés viszont egy 2007 es tozota gyártmánynál über ciki.Renault power
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok!
Autó csere előtt állok.. (Év vége felé)
2000-es évjáratú yaris-t nyugdíjaznám.
Amiket kinéztem eddig, azok: 2006-os Avensis benzines, 1.8 kombi.
2008-as Auris 1.4
2007-es Corolla 1.4 vagy 1.6Akik rendelkeznek ezen autók egyikével, tudnának írni pár pro/kontrá-t róluk?
Igazából az avensis kombi az én álmom, de drágák a korukhoz képest és sok km-el vannak....
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz SoulReaver #4520 üzenetére
[link]. Ha karban volt tartva a km nem számít annyira, én biztosan ave-t vennék/újra/.
Az élet kegyetlen .
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4522 üzenetére
2006-os ave, corolla, verso már nem érintett az olajevés ügyben, nem?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #4523 üzenetére
Nem ismerem az érintett autók pontos körét, csak a biztonság kedvéért dobtam be.
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4524 üzenetére
én úgy tudom, hogy a 2005 előtti típusok érintettek a leragadó gyűrűk gondban, ez által az olajevésben, de lehet én tudom rosszul....
-
rob210
nagyúr
-
diablo1984
veterán
Létezik, hogy a 2005-ös Corolla Verso hátsó ülésén az én 184 cm-emmel nem férek el kényelmesen? Helyben néztünk meg egy 1,6-ost, szépen ment, bár a kuplung zavarba ejtően fent fogott, szinte minden váltáskor ugrott az autó, az egyik görgő csipog benne, valamint az eleje biztosan törve volt(rétegvastagság mérő vasárnap nem állt rendelkezésemre, de látszott, hogy valahogy az orra nincs a helyén, volt egy kis árnyalati eltérés a hűtőrács és a motorháztető és a hátsó lökös és a környező elemek kapcsolatában. Valamint mindenfelé volt rajta karc és húzásnyom, főleg a b oszloptól hátra felé, a hátsó lökösön mindenfelé, valamint karc az ajtó fölötti kereten(tetőcsomagtartóval szétkarmolták valszeg), valamint A oszlopon is volt kis horpadás, de gondolom azt sem kavics okozta.
A beltere is karcos volt itt ott, főleg a hátsó ajtó műanyag fényezett díszléce, gyerekhordó kocsi lehetett. Ülése jól párnázott, nem kiült, nem kikopott, a vezető oldalinak a varrásánál foszlott, biztos sokat csúsztatták rajta az "segget". Elég fapad felszereltségű, elől villanyablak, manuál klíma, központi zár, meg a sallangok, de semmi kimagasló, csak az alapok. A csomagtartó egyterű ellenére csalóka, kicsinek tűnt a 7 ülés miatti magas padlószint miatt, kb mint 2x a yarisé, de nem több.
Az 1,6-os motor városban elég, szépen megy, városon kívül főleg mikor gyorsulni kellene, olyan yaris 1.0-ás érzésem volt.Gyorsan melegszik ilyen időben az 1,6-os, induláskor még a kék jelzést dobta 2 perc múlva már fűtött, gondolom volt már ma indítva.
Egy szó mint 100, a Yaris utódjának tudnám elképzelni, az Octaviám helyett kompromisszumos lenne, kisebb beltér, szűkösebb csomagtér.
Árban a hirdetett autók alját képviseli és alkuképes(tulaj árulja, 145e km van benne, ami talán reális). -
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #4527 üzenetére
A yarishoz képest ha a 3 üléssor nincs kinyitva azért elég méretes a csomagtere.
Ha ki van nyitva akkor viszont 2 diplomata táska fér be kb.
Nem tudom, hogy a leghátsó sorra gondolsz-e, de ott mi is csak gyerekeket szállítunk, oda én nem férek be, a párom is csak nyögvenyelősen.
Ha a 2.ik sorra akkor viszont nem tudom mi lehetett elállítva mert oda kényelmesen beugrok meg ki.
Azt tudod, hogy a második sor ülései is tologathatók? (gondolom igen)Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4527 üzenetére
...vagyis árra inkább az alsó szegmens, mint a közepe, 1,55millióval, de ahogy látom bőven van ettől olcsóbb is!
Rob: 2. üléssora a 3 ülésre. Csalóka volt, azért is ültem be, de azonnal beleállt a térdkalácsom az első ülésbe!Tudom, hogy állítható, bár nem állítottam, az összes egy szintben volt, de nem elől, nem akartam mindenhol üléspróbát tartani. Hosszú lábaim vannak viszonylag, de egy egyterűnél nem kellene, hogy ez gond legyen! Amúgy tetszik az autó, de lehetne rá költeni, yarispótléknak drága lenne, pofátlan ajánlatot meg nem akarok rá tenni. Viszont kíváncsi lennék, ha az első lököst levenném, mi lenne alatta, mert jobb oldalon is elállt a kasztnitól, szemre valami bepattintós fülnek kellene tartania, a fül ott is volt, de nem tudott beakadni sehová... Szívesen körbemérném, de így is a tökéletestől vagy legalább a Skoda állapotától messze állt....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #4530 üzenetére
Nekünk ugye ez van, ebben kényelmesen elférsz.
Arra meg készülj fel, hogy ezek az autók családi autók az esetek 70%ban azaz karcokkal pici horpadásokkal teli lesz szinte mind, ezt a típust ennek a tudatában kell keresni megvenni.
A miénken is van sajnos külsérelmi nyom.Renault power
-
diablo1984
veterán
Ilyenről van szó! Hát nem tudom, elvittem egy próba körre, előtte míg körbe néztem, az asszony már befészkelte magát a vezető ülésbe, próbakör után míg néztem a kocsit, megint már a bal 1-ben fészkelt, ez egy gyönyörű barátság kezdete, mikor már az asszony fészkel!
Ezen is van tolató radar, igaz tolatás közben nem hallottam és a hátsó lökös 2 oldala is le volt tolatva, valamint a közepén a merevítő már átütötte a műanyagot(így mondhatni más sem hallhatta), tipikus női vezető autó lehetett. Viszont az elején az elemek elég kuszák voltak, azért egy 1,5 millás autó esetén azért elvárható lehetne a szép állapot, igaz ez sem csúnya, de zavaró hibák vannak rajta, amit ha megcsináltat az ember, akkor már az árszegmens tetejébe kerül a kocsi, de annak meg fapad marad!
A kuplung az kuka(a tulaj is lefulladt vele azonnal, én is majdnem, olyan rövid úton fod a pedálút végén, teljes áron 46e körül van egy luk, vagy egy japán szett hozzá), valamelyik görgő is csipog, ahogy elnéztem, egy feszítője lehet, a rugós feszítő görgő, ami görgő szinten nem egy komoly tétel, az esztétikánál az első lökös levétele után kiderülni, hogy mi újság alatta, de a motorházat felnyitva cserés volt a zárhíd, vagyis a műanyag eleme biztosan, sehol egy klímás matrica vagy bármi és a sárvétő alja és az ajtó közötti rés is alul összeér, balos lámpa odab@szcsizott a sárvédőnek, mikor elmászott, mert javítószínnem az él le van javítva.... Az eleje ami rejtély, hogy mekkorát kaphatott, a nyúlványokat nem néztem, a csipogás elvonta a figyelmem, a hátsó lökös egy teli fényt elbírna meg az átütés javítást, fékügyileg olyan langymatag volt a gép, nem rossz, mert taposva fogott, csak olyan gyengus mértékben adagolható(állítólag az első fék nemrég újult, de az acélkeréktől nem láttam, a tárcsa nem tűnt újnak), futómű rendben volt így elsőre, a váltógomb még a full gumi, persze fossá kopva, a kormány is a recés gumi, azon is már kopás volt, de recéje még körben megvolt a fényesedés alatt! Ellentmondásos a kocsi, de a motorjával együtt lehetne élni.
lehet megérné a yaris helyett első körben, de ahhoz meg drága és nagy, a yaris a funkcióját betölti, a skoda aminek szívóbenzinné kellene válnia, de nem a minőség(állapot) romlásával.
Ami biztos, hogy volt kb 1 hete egy 2008-as 39e km-t futott németből hozott példány a hahun, 2,5 milláért, na annyit az életben nem adnék Corolla Versoért, az kissé túl volt tolva, de az is elkelt 2 nap alatt.....mod: amúgy cseles ez a 2. sor ülés, mert hosszúnak tűnik az ülőlapja képről, de érzésre nem az!
[ Szerkesztve ]
-
zazahoho
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, 2008-as 1.4 d yarishoz keresek első lengéscsillapítót, és első féktárcsát betétet.
Mit javasoltok mit vegyek, sajnos japanparts tárcsa deformálódott, abból a márkából biztos nem vennék már.
Trw, textar, zimmerman, vagy hasonló minőséget keresek féknél. Viszont lengéscsillapítót ez elmúlt 10 évben nem vettem, és ismerősi körben sincs sok ötlet, csak találgatások. Ti mit vettetek, mit használtok, mit ajánlanátok?Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
rob210
nagyúr
válasz zazahoho #4533 üzenetére
Pont hétfőn csináltam egy teljes fékcserét, igaz nen toyotán.
(Azon is csináltam már páron.)
A zimmermannt csak ajánlani tudom.Van némi különbség
Lengéscsillapítóból, ha jot és olcsót akarsz akkor kyb, monroe, egyikkel se volt még problémám.
A bilsteinek kemények, sokan panaszkodnak rá, hogy pattogósabb lett vele a kocsi.Renault power
-
zazahoho
őstag
válasz molnarpeter #4534 üzenetére
Kb olyan 50 ezret, alig van válla, de szerintem már deformálódott picit már lehet is érezni, hétvégén azért leszedjük a kerekeket is.
Érdemes bevonatos tárcsát venni, korrózión kívül más előnye?
EBC, na ja nem versenyautó ez.Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
zazahoho
őstag
Köszönöm. Látványos a különbség.
Létezik, hogy háromféle méretben van hozzá tárcsa?
255,258,275 mm. Gondolom le kéne mérni ami most fent van és az alapján rendelni.Lengéscsillapítóból inkább lágyabb mint keményebb kéne.
[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zazahoho #4536 üzenetére
Egy felszabályzás nem opció? Szvsz jobb a festett tárcsa, nem áll úgy össze az aggyal és kerékkel, illetve esztétikusabb is (bár kavicsok könnyen megtámadják).
Méret a legegyszerűbb tolómérővel, vagy toyodiy hátha elárulja
Lengéscsillapító felújítást is megnézheted, japán típusokhoz drágább szokott lenni az új alkatrész, akkor viszont kérheted akár puhábbra.
Rob210: Monroe jó már? Mintha hallottam volna negatívabb véleményt is róla valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4538 üzenetére
tizenévvel ezelőtt a fordomban 2 évet bírt a hátsó monroe lengéscsillapító! Nincsenek azóta sem előítéleteim, de azóta nem vettem monroe-t, igaz a szarjaimban azóta nem ment ki lengéscsillapító!
-
zazahoho
őstag
válasz molnarpeter #4538 üzenetére
Hétvégén akkor mindent lemérünk, esetleges felszabályozás lehetősége is kiderül.
[link] autoalkatreszonline24.hu
Megbízható boltnak számítanak? Gondolok itt arra, hogy az alkatrész eredeti, és nem kínai hamisítvány.[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #4538 üzenetére
Nekem nem volt bajom vele soha.
Pedig nem egy került már ki a kezeim közülRenault power
-
sonar
addikt
Sziasztok,
Pár hónapja van egy Verso-m 2.0 D4D.
Tudja valaki pontosan, hogy hány km-nél mit kell(ene) szervizeltetni rajta? (óra szerint 73.000 km van benne)
Illetve (alu)felni ügyében merre érdemes szétnézni?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
sonar
addikt
válasz molnarpeter #4544 üzenetére
Szia,
2010-es. Csere alatt mire gondolsz? - szervizkönyves, extra hibáról nem tudok.
bontó - tudtok vmi jót v googli?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
molnarpeter
nagyúr
Vezérlés, hosszbordás, szűrők, folyadékok hogyan voltak eddig cserélve?
Kezdésnek az első 2 ha eddig nem volt, a 8 év miatt érdemes lehet lassan (kompletten minden görgővel, vízpumpával, stb). Klímában töltetet érdemes cseréltetni megelőzés céljából (gázzal együtt van az olaja, kvázi a kompresszornak ez jelenti az olajcserét ), illetve ha hosszú távra tervezel, váltóolaj csere is lehet (érdemes gyárit venni, nehogy valami adalék hiányozzon).
Alap lenne a motorolaj+szűrő 10-15 ezrenként, üzemanyag- és pollenszűrő évente tavasszal, légszűrő minden második olajcserével, fékfolyadék 2 évente, illetve hűtőfolyadékra nem ismerem a periódust, 2-5 év szokott lenni (szabványt meg kell nézni, milyen kell bele).Hogyan-hol használod, milyen távokat megy?
Felni: autoalkatresz.hu, jofogas, racing bazár, fb csoportok, vatera, és google
[ Szerkesztve ]
-
#95590400
törölt tag
a kormányszervóba milyen olajat ajánlotok? nem minősítés, hanem konkrét termék... corolla, 2001, 1,4 benzines e11.
pár éve (4-5?) cserélve lett, konkrétan nem emlékszem mi került már bele (talán castrol, ha jól emlékszem az, ami az automat váltókba is kell), de ebben a hidegben mostanában érzékelhető, hogy jóval nehezebben lehet tekerni a kormányt 0 fok környékétől. aztán persze később már jobb, ha melegszik az idő, vagy az autó megtett egy hosszabb utat.
meg egyébként a váltóban is érzékelhető -5 alatt, hogy lekvárabb az elején, hidegen, az is cserélve volt 4-5 éve. az tuti castrol (paramétereket nem tudom, még a toyota corolla fórumon kérdeztem, ahogy a szervót is, hogy mi a gyári előírás, az került bele).
arra is kérnék akkor már egy konkrét tippet, ami megint nem castrol
és az utóbbi időben jelentkezett egy fura nyikorgás, tolatáskor, ha balra kanyarodom ki. szerintem hátulról jön, kint aki meghallgatta, a faterom, őszerinte elölről.
erre vannak tippek, hogy kb. mi okozhatja? lassan éves szerviz, szeretnék akkor valamivel úgy odaállítani, hogy könnyebb legyen a hibafeltárás.
illetve bő 1 éve volt a váltóban egy csapágycsere, azóta ment kb. 15e km-ert. az alap probléma megszűnt (hangosodott az egyik csapágy, cserélték, jellegzetes toyota váltó probléma), de 70-80 km/h között van egy furcsa kis búgása 5.-ben, ami hidegben egy picit hangosabbnak is tűnik. szerintem másnak fel sem tűnne, csak nekem nem szerepel a megszokott zajaim listában.[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
Sziasztok!
Autócsere előtt állok és az egyik kiszemelt egy Toyota Corolla. Mivel eddig sosem volt Toyotám, így megkérdezném ti mit szóltok hozzá. Nagyrészt városban lenne használva, évente csak párszor autópályázom és egyszer Görögországot is meg szoktuk látogatni. -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Avensis II:"2006 – Magas olajfogyasztás a 2005 júliusáig gyártott 1,8 literes VVT-i benzines motoroknál."
Forrás:[Toyota Avensis – A megbízhatóság szobra?]Úgy tudom a facelift-elt 2006 júniusától vált elérhetővé.
Tehát ha 2005 július utánit találok ami még nem facelift-elt, már azzal sincs gond? Esetleg már ugyanaz a motor van benne, mint a facelift-ben?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EAFC 24
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- War Thunder - MMO Combat Game
- OTP Bank topic
- Projektor topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...