-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
A tanulási időt úgy lehet rövidíteni, ha mész vele pár km-ert, amiben van padló gázos rész is, így megtanulja a pillangószelep végálllásait..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz petty88 #2606 üzenetére
attól sajna nem lesz tisztább, ebbe a részbe csak a kormot küldi a moci.. ha elkokszolódott, akkor sajna takarítani kell, évente 1x érdemes, főleg városozás mellett...
yt-n biztos van fent how2-hozzá..viszont érdekes, hogy inkább a magasabb fordulaton van gond, az egr inkább alacsonyabb fordulaton okoz fulladást.. lehet tényleg a turbó?
ha majd kiderült, oszd meg mi lett!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
-
helkis
addikt
-
helkis
addikt
üdv, mit lehet tenni, ha nem indul a 2.0 d-4d? akku ok
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz diablo1984 #2772 üzenetére
kb 1-2 hónapja volt egy kis egr-problémám, tisztitás után jó lett, akkor is kijött a "CE+VSD+TCR" kombó, erre azt olvastam, hogy EFI bizti kivételével ki lehet törölni (term. ilyenkor tudom hogy törlődnek a hibakódok, de a logikám szerint ha nem hozza az eredményt, akkor majd újra bedobja..), ezt meg is tettem, és jó is lett..
tegnap a 710-es elkerülőn jöttem Veszprémből Siófokra, egy előzés után nem akart menni az autó magasabb fordulaton (ez után nemsokkal dobta a kombót), olyan volt mintha elment volna a turbo, 70-80-al ledöcögtem Sióra, lekapcsoltam, bepakoltunk jöttünk is volna haza, indítottam, kerregés, rázkódás ok, hibakombó eltűnt, de azóta nem indult el, kis szünetekkel 3x próbáltam..
tegnap este sikerült utolérni egy szerelőt, mostanság ígérte, hogy meglesi, remélem ideér..
bármilyen ötlet, tapasztalat jöhet!
köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz diablo1984 #2775 üzenetére
fejlemény: volt itt a szerelő, átnézegette, de igazából nem tudott sokat hozzászólni, hétfőn vitte volna műhelybe..
nagyanyám összes szerszámát bevetve, sikerült megnéznem, hogy az üa-szűrőn átmegy a gázolaj, innentől a nagynyomásúra terelődött a figyelmem.. gondoltam hátha van neki külön biztije, de nem találtam, viszont észrevettem, hogy a tegnap kihúzott EFI biztit egy nem a kürt biztije "elé", hanem "mögé" dugtam, így most visszaraktam, pöcc-röff, el is indult a cucc, de a kombó hiba vissza is jött, mindenesetre haza döcögtünk vele..1800-2000 fölött elfogy az erő, úgyhogy most a turbó és szenzorai a gyanúsítottak, mik lehetnek ezek?
a turbó belseje relatív új (valszeg felújított), tavaly lett cseréltetve (előző tulaj), még talán garis is, papírjai megvannak.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz diablo1984 #2778 üzenetére
jepp, egy cimbim átugrik ma egy kiolvasóval..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
P0400, P0405 - EGR probléma.. szelepet kivettem, vezérlőt levettem róla, de még mindig ki volt akadva a tüske, finom rugónyomásra is azonnal visszazárt, érdekes, hogy utána nem tudtam megint olyan állapotba hozni, hogy megakadjon, kipucoltam, hibát töröltem, pöcc-röff, mostmár hiba nélkül!
köszi mindenkinek!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz petty88 #2795 üzenetére
Turbo nyomás érzékelő?
Esetleg más szenzor? Hőfok?
Attól hogy nem jelez hibát, még tárolhatja, nem olvastattad ki?
Esetleg fals levegő?
Olajat nem eszi?
Eben van már nagynyomású pumpa? Ü.a.nyomás rendelkezésre áll?
Lambdaszonda?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Silentfrog #2815 üzenetére
ne higgy a comp-nak.. azt mérd meg, hogy ugyanannyi üzemanyaggal, ugyanannyit tudsz-e menni, pl. egy tankból mennyi km jön ki..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3188 üzenetére
nekem is 1AD-FTV van a toyo-ban.. csak ez T25..
ezt találtam:
C2: Közepes hamutartalmú, üzemanyag-takarékos motorolajok, részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott személygépkocsi- és könnyűhaszongépjármű- motorokhoz. Az üzemanyag-takarékosság e kategóriában is fontos követelmény, amelyek alacsony belső súrlódású, kis viszkozitású, közepes hamu-, kén-, foszfortartalmú és felülről nem korlátozott, de 2,9 mPas-nál mindenképpen nagyobb HTHS viszkozitású motorolajat igényelnek. Tipikus viszkozitásosztály SAE 5W-30, az alapolajok jellemzően API Group lll-as kategóriájúak. Az e kategóriába tartozó motorolajok megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát, és üzemanyag-megtakarítást is eredményeznek. Az ACEA 2008- as változtatásai után jelentősen szigorodott a kopásvédelem és az iszapképződés elleni védelemre vonatkozó követelmény. Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók az alacsony HTHS viszkozitás miatt. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani. Az ACEA C2 egyes Honda, Mitsubishi, Peugeot, Subaru, Suzuki, Toyota típusokban használatos.C3: Közepes hamutartalmú motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott, elsősorban nagy teljesítményű személygépkocsi- és könnyűhaszongépjár- mű-motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb, inkább a kenési biztonság, mintsem a kiemelkedő üzemanyag-takarékosság a fő szempont. Alkalmasak részecskeszűrős motorokhoz, és sok autógyár ezt a teljesítményszintet írja elő vagy építi be saját motor- ola¡-követelményei közé. A jellemző viszkozitásosztályok: SAE 5W-30 vagy 5W-40, a szokásos alapolaj API Group lll-as. Széles körben, különböző Chevrolet, Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Subaru, Suzuki típusokhoz használatos.
+
HTHS viszkozitás
A HTHS viszkozitás az olaj dinamikus viszkozitása 150 °C-on, magas (106 s-1) nyírófeszültség mellett. Azért mérik az olaj dinamikus viszkozitását ilyen körülmények között is, mert ez jól szimulálja az olaj viselkedését nagy terhelésnek kitett tengelycsapágyak esetében. A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást és hosszabb motortartósságot jelent, viszont rontja az üzemanyag-fogyasztást és csökkenti a leadott teljesítményt.
Az ACEA A1/B1 és A5/B5 szabványnak megfelelő olajok alacsonyabb HTHS viszkozitásúak, és üzemanyag-takarékosak. Az ilyen olajok HTHS viszkozitása rendre 2.6 mPa*s - 3.5 mPa*s valamint 2.9 - 3.5 mPa*s között van. Az ilyen olajok bizonyos motorok esetében alkalmatlanok lehetnek, ezért mindig fontos a gyártói előírás szerinti olaj használata.[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3192 üzenetére
Biztos azért azt ajánlják, mert ezt szokták belerakni..
Talán a fogyasztás csökkentő hatása miatt, de ha ez a hths-es téma nem jó az rosszabb szvsz minta pár dl-el tóbbet eszik..Ennek kéne utánanézni, hogy ezt a mocit milyenre méretezték ebből a szempontból..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
pedig a 6gang nagyon jól jön 170-nél forog 3000-et, közben ~6,5 litert zabál.. (2.0d4d) 300ekm+.al..
az alacsony kéntartamú gázolaj alap (OMW maxx motion), meg a 10-12ekm-enkénti olajcsere..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Silentfrog #3361 üzenetére
Hangos a barum.. személyes favoritom a dunlop, igaz drágább, de ha nem tudok egy szituban megállni, akkor az még drágább.. Csendes és jól fog esőben is.. a kopása kicsit gyorsabb mint a tesztelsőké, de ha 5-6év után úgy is cserés, akkor legalább kopjon is el..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Silentfrog #3434 üzenetére
Minden kis cm3-es moci ilyen..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
Ha kiveszed a zárat, akkor azt még jobban szét lehet szedni, szoktak benne eltörni cilinderek, vagy a rugók beragadnak, ezt kulccsal együtt meg tudod nézni, hogy melyik mozog az jó amelyik nem az rossz, ezeket ki lehet pucolni, vagy simán kivenni, mivel senki nem tudja hogy nálad nem 8cilinder helyett csak 5 van, ugyanúgy fog működni, de nem is kell zárat, kulcsot, immo-t cserélni..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Evil Snowman #3487 üzenetére
4AGE-t mibe rakták?
szerk, most esik le, hogy valszeg a YTS-en belül cseréled! 1.6turbo az merész!
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz pècsimunkás #3597 üzenetére
T25-óta ez az orr tetszik a legjobban! grat hozzá!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
a kar tövében a műanyag kupakot leveheted/felhajthatod, alatta ott a csavar valszeg, de a motor tengelye egy fogastengely egyben, amire a kar fogasanyája harap rá, nekem a ave kombin, csak csapágy-lehúzóval sikerült lehúznom, úgy össze volt rágódva..
illetve ave-n az üvegbe van beépítve, tehát nagyon feszíteni sem tudtam volna mihez, nálad legalább a fémen van átküldve.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz diablo1984 #3906 üzenetére
Már miért lenne megbízhatatlan egy diesel?
Csak más/több/drágább kopó cuccot kell cserélni..
De ha ki van akkor nincs gond..Le kell alkudni a sárga földig, aztán kicserélni amit ki kell & have fun!
Szerk: most látom hogy mazdáról van szó, a fenti eszmefuttatás toyotára vonatkozott..
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
no ez engem is érdekelne, mert az ave-mmel is ez van, nálam akkor jön elő ez a klattyanás, mikor elindulok, utána már nem. ha leállítom a motort és megint elindulok akkor megint előjön, addig nem.. sőt, ha tolatok egy kicsit és úgy állítom le a mocit, majd indulok előre, akkor lehet igazán jól hallani..
most cseréltetettem ~200k-ban futómű cuccokat, azt hittem ez megoldja, de nem..
féltengely tud ilyet csinálni?[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz Satan_Claus #4762 üzenetére
Igen ezt én is hiányolom, auris kombi van, de az hátul fapad..
Vagy legyen akkor kombi lexus..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz zazahoho #4855 üzenetére
köszi a képeket, valóban nem mutat túl jól, olyan mintha anyaghibás lenne..
még pár kérdés:
-garázsban vagy szabadon áll az autód?
-minden nap használod?
-milyen tárcsák kerültek fel most?
-érzel-e javulást a fékhatásban már most? (egy ideig még össze kell csiszolódniuk tudom..)köszi!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
Üdv!
Van olyan utólagos komfort elektronika, ami távirányítóról lehúzza, felhúzza az ablakokat? Avensisbe kellene..
Előre is köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
bosch fékrendszer van rajta?
a legegyszerűbb, ha azt mondják, hogy ez ilyen..
itt egy videó: [link] a 6:00-nál rakja bele az új fékpofa rugókat, itt is meg kell kenni odavaló anyaggal, hogy vissza tudjon csúszni a helyére a fékezés után a pofa, amit egyébként pusztán a fizika (forgó féktárcsa) lök arrébb, ha nincs mögötte a munkahenger..
illetve 6:20-nál van két stift, amin visszacsúszik az ellendarab, ha ezek porvédői megsérülnek, akkor ez sem megy könnyen, tehát érdemes azt is leellenőrizni, hogy ezek is könnyen vissza tudnak-e menni a helyükre..ha nem akkor van hozzájuk javító készlet, akár otthon is meg lehet csinálni..
illetve érdemes 2évente fékfolyadékot cserélni, mert bevizesedik/het: [link]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz MaTpr0F #7008 üzenetére
a toyodiy.com és a japancars.ru szerint sincs.. de kéne egy motorkód..
olajfogyira figyelj, motorcsere volt-e, visszahívásokon megjelent-e, katalizátor szokott dögleni, matricák a helyükön vannak-e, illesztések egységesek-e, stb..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz bobby_30 #7959 üzenetére
így van, nem szokta enni a dizel az olajat, nekem 1év alatt kb 20ekm a nívón ugyanannyi a szint mint a csere napján.. (350ekm van a kocsiban)
lehet nem megfelelő olaj van benne, ki kéne próbálni a gyári ajánlásúval (persze ha nem az került bele..)
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz ReSeTer #8079 üzenetére
Fizika nem hazudik, nézd meg mi hány Kg, hány LE, az a jobb ha könnyebb és több LE..
amúgy corollából van egy kompressoros verzió, az ~220paci.. alul is húz! A sima TS 192LE, de az is inkább felülre van hangolva..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org