- ASUS routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Gyors kérdésem lenne.
A versonál 1.8 benzin 1zzfe 2007es.
Mikor kell hosszbordás szíjat cserélni meg vízpumpát?
Illetve a feszítőgörgője az ugyan az mind a kettő?
Mert ugye generátort, AC-t, vízpumpát hajt főtengejről, közte 2 vezető görgő van az egyik autómata feszítős.
Viszont görgőt mindenhol csak egy fajtát találok, ha azt mondjátok, hogy a feszítőt meg kell venni mechanikával együtt, nem lehet külön csak a görgőt cserélni akkor felharapom az ereimet, az tuti.Köszi annak aki tudja a választ.
Renault power
-
Ragadozó
Ármester
Hátul egy nagy görgő van, ha hangja van akkor kell cserélni. Feszítőn lehet patront és görgőt is cserélni. Ha tengelye romlik, amely tűgörgő csapágyas, akkor kell komplett cserélni. Vízpumpát, ha elkezd folyni. Toyotásnak ritkán van hangja, hogy amiatt.
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz Ragadozó #3404 üzenetére
Értem köszi, tudsz esetleg képet vagy beszerzési forrást, hogy tudjam mit keressek?
Ahol én vásárolok a többi kocsihoz, ott ilyen nagy görgő nem voltA szíjat mindenképpen cserélni kell, az már kopott eléggé szerintem még a gyári azaz már 10 éves lesz idén. A vízpumpát akkor hagyjam, vagy cseréljem, ha már úgy is megbontom.
Azt nem szeretném, hogy beálljon, vagy akkor kezdjen el folyni, mert az új szíjjal máshogy feszül.
Toyotánál melyik az ajánlott márka. Itt is a hepu/graf a megbízható?Köszi.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Pár hete írtam a szélzajról , ami a 2016-os Aurisom hátsó ablakán levő műanyag elemtől jön .
Ma reggel elvittem a Toyota szervízbe , délután mentem érte . A műanyagon , meg az ajtón is - állítólag - állítottak valamit . De nem vettem észre semmi változást . Maradt a szélzaj !
Ez van ... Nem vagyok túl boldog , használom így !
Amúgy kár érte , mert ha ezt nem nézem , csendes az autó - ez nekem nagyon fontos !Jól is megy ! Öröm vezetni ! Tetszik a motor -váltó-futómű kombó .
Nemrég jöttem vissza Németországba szabiról . Magyar tankolás után kb félút autópálya 140-150 km/ h körül , félút országút , viharos szélben , 7 l volt az átlag . Osztrák tankolás után egy német benzinkúton 8l / 100 km-t számoltam ki . Ez sem volt szerintem sok , mert stabilan 150-160 km/h a tempóm , meg volt egy félórás araszolós stau , a szél egész úton nagy volt . Szvsz így nem sok a 8 l / 100 km sem !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Van valaki , aki nèmet rendszámmal használja az autóját ? Ès esetleg a Toyotánál van a biztosítása is ?
Azèrt kèrdezem , mert kötöttem egy biztosítás , full Cascoval negyed èvent fizetendő szerződést .
Egyszer vonták le normálisan , utánna kaptam egy emelt összegről szóló papírt . Július 3.ân lett volna a következő esedèkessèg , erre ma levonták a megemelt díjat .
Holnap bemegyek reklamálni , de kíváncsi vagyok járt- e mâr így valaki .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3407 üzenetére
Én német rendszámmal használom, de nem a Toyotánál van a biztosításom.
PSNID: Tomy83PS
-
pècsimunkás
addikt
válasz psycroptic #3408 üzenetére
Akkor mindegy vègülis ...
Utánna szeretnék járni , mennyire korrektek . Pontosabban kezdem sejteni ...
Megegyeztünk : 191 euró negyedèvente : biztosítás , full CASCO . Papír is van róla .
Jött egy levèl a Toyotáto a múlt hèten : 220 euró korrekció , utánna 342 euró negyedèvente ! Mivaaan ?????
Kíváncsian várom mi lesz ebből az egèszből !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #3409 üzenetére
Állítólag nem jó papírt küldött a magyar biztosítóm . Olyan papírt küldött , mintha bonus 0- ban lettem volna Magyarországon . Ezèrt emeltèk meg ennyire a díjat . Újra kikèrtem a bónusz igazolâst , remèlem nem lesz mâr gond . Ha esetleg ezutân is magas lesz a biztosítás , legfeljebb magyarosítom az autót .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
i-sti
senior tag
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy a Yaris hibridnél kell váltóolajat cserélni, mint a többi automatában?
Valóban a 2014-es facelift-ben annyira javult volna a belső anyagok minősége, hogy megéri azt választani még ha 13k-tól is indulnak?Szemezgetek egy ideje velük, bár még nem biztos a vásárlás. Ez ami tetszik. Kicsi városi autó kell 1-3 személy napi ingázását megoldani.
Most 1.4 MPI-t hajtok. Spriten 6,2 az átlagom. Nagyon megtetszett ez a motor. 2004/12 autó de a motorhoz soha nem kellett hozza nyulni. De sajnos a karosszériát szereti a rozsda.
Ez a hibrid lesz ennyire tartós konstrukció?Novum Forum Siculorum
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Kocsi vásárlás előtt állok. Felmerült pár márka a fejembe, Opel Calibra is többek között.
Opel Calibra volt a családba régen szóval azzal nem tudok mellé nyúlni ha azt venném.
Viszont találtam pár Toyota Celica-t is 550k-ig amik kicsit elgondolkodtattak hogy milyen lehet egy olyan. Van most fent egy ami kicsit olcsóbb mint a többi (475k) és azt mondja azért ennyi mert sürgősen eladó család bővülés miatt.
Pár infó a kocsiról:
- 2.0 GTi 3S-GE
- 209k kilométer elvileg
- 115kW - 156LE
- 2019.04.-ig vizsgás, tehát friss vizsgásA többi itt található a hirdetésben. [link]
Kérdésem az hogy mennyire lehet belenyúlni egy ilyen vassal abba hogy pénztemetőt vegyen az ember, stb...? Motorja mennyire "strapabíró" megbízható jószág? Kasztni hogy szokott igazán rohadni ha rohad (küszöb az lejött a hirdetésből).
Calibranal az a jó nálam hogy 4 évig volt egy a családban szóval tudom hol rohad, melyik motor a legjobb ami sehol se hagy ott ha időben kap olajat, benyát meg vizet.
De a Toyota teljesen más tészta, azokat nem ismerem.
Előre is köszi az infót.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3413 üzenetére
Ezek voltak az álmaid? A calibrát meg venni nem szabad már elrohadt mind, amelyik még fut az vagy fos már, vagy nem eladó kategória, azok már kiszolgáltak.
A celica is egy rétegmodell már, tehát kevés van belőlük és ami jó az drága, ami olcsó az sz@r lehet, a thalia után ne vedd meg az olcsót, mert a toyota bár strapabíró jószág, de a celicakat is megtalálta már a boyracer kategória és kitaposhatták a belét bőven!
Amúgy a motor az egyszerűbb fajta az opelnél és a celicánál is, de ennyi pénzért költség mentes autót ne várj, ha meg költeni kell rá, akkor feneketlen teknő lehet, pláne az olcsó szegmens......
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #3414 üzenetére
Az álom verdám egy Honda Integra lenne.
De az annyiba kerül hogy így hogy a német munka nem úgy sült el ahogy akartam volna nem jöhet össze.
Van egy Calibra ami 14 éve egy tulajnál van, full gyári, stb... 460k-ra tartja. Azt érdemes lehet megnézni.
De amúgy ezek csak "opciók", a Clio2 és a Scenic-et sem zártam még ki a versenyből. Mert Scenic az kiváló túraautó lenne mondjuk, de egy Clio2-vel is szerintem jó lennék.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #3415 üzenetére
Scenic túraautó ezt így ne írd le.
Na szóval amit már leírt neked diablo ezek vagy szét vannak rohadva vagy több olajat iszik mint benzint.
Csodák nincsenek!
Ha családon belül ismeretség útján sikerül szerezned valamit az lehet az évszázad vétele, de hahuról nem fogsz olcsón csodát kapni.A toyota egyébként főleg ezek a régiek jók motor szempontjából, de nincs már bódé egyiknél se.
Az opelt hagyjuk is, mert ez a toyota topik
De a mágnes nem fogja a rozsdát vigyél egyet magaddalRenault power
-
válasz Wiz Khalifa #3415 üzenetére
Először is tisztázd le magadban, hogy mik az igényeid szerintem.
Eddig felsoroltál 3 db sportosabb autót (Integra, Celica, Calibra), 1 db városi cirkálót (Clio), meg egy egyterűt (Scenic)
Szerintem a sorrend,amin érdemes végig menni fejben (én legalábbis ezt tettem)
- mire szeretném használni
- milyen karakterisztikát szeretnék
- sok esetben fogok-e cuccolni
- velem együtt 2-nél több főt fogok-e szállítani
- fogyasztás
- alkatrész árak
- megbízhatóság
- és végül az összeg keret ugyeNekem végül így lett egy 3 ajtós TS Yaris. M0-son ingázásra ideális, ha kell megy, normál használat mellett keveset fogyaszt, asszonnyal kettőnknek bőven elég.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Evil Snowman #3417 üzenetére
Akkor leírok pár dolgot.
Az álom kocsim egy Honda Integra lenne. Viszont mivel ezt nem engedhetem meg magamnak sajnos így valszeg egy álom marad.
Amúgy amire nekem kéne a kocsi:
- Mivel a munkahelyem 15 perc sétára van így nem azzal járnék dolgozni, max akkor ha rossz az idő.
- De attól szinte minden nap elővenném kicsit mert imádok vezetni.
- Szinte minden este mennék édesanyámért ne kelljen cipekedni.
- 2-3 hetente hétvégenként kirándulni haverokkal, rokonokkal ami annyit tesz hogy hol Magyarországon belül hol Románia, Szlovákia, Lengyelország, stb...
- Ilyenkor 4-5 személy jönne velem de ha a kocsi olyan lenne hogy 4 személyt vihet max akkor annyi ugye.
- Heti egyszer bevásárlás lenne még a kocsival.
- Alapvetően mivel városban lakok többségben városi használatra lenne.
- Ársáv amiért keresek kocsit az 500 ezer. 550-ig nézem a kocsikat mert annyit le lehet alkudni ha úgy van vagy ha nagyon a kötél szakad megoldom ha nem enged az árból akudni.Scenic-et alapvetően azért néztem mert tágasnak látom, így ha kirándulni, stb... kell menni vagy valami élvezném hogy jó tágas, stb... Viszont a szívem szerint mivel a többségben egyedül használnám így egy sport gépet vezetnék, az a pár liter plusz nem vágna annyira földhöz, max akkor nem megyek annyit vele.
Havi olyan 20-at tudok félretenni a kocsi mellett így ha szervizelni kell akkor jól jön ha minél olcsóbban jön ki az ember de nem a legolcsóbbat teszem semmiből a kocsi alá sose. Thaliam volt eddig nagyrészt én szereltem itthon mert a fórumon segítettek elmondani mindent de akkor se mindenből a legolcsóbbat pakoltam bele.
Szóval én alapvetően egy megbízható kocsit szeretnék mert nem lenne jó ha megadná magát pl lengyelbe.
És ebből kifolyólag ma már rugóztam rajta. Szeretnék valami sport gépet (Celica, Calibra) de szerintem egyenlőre nem ajánlott nekem szerintem de ezt tippeljétek meg nekem Ti inkább.
Így ha szerintetek is inkább hanyagoljam a sport gépeket most még akkor marad a Clio2 meg a Scenic féle páros. Esetleg Honda Civic. Mivel a Honda szeret rohadni a Renault-al ellentétben így annyiból tartózkodom tőle, meg sok a kitaposott, olajat evő gépezet.
Szóval ezekből kifolyólag ha úgy van akkor marad a Clio2 vagy Scenic.
Bocsi a Toyota topikba az offért de nem tudom mit válasszak, de hátha tudtok irányt mutatni.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3418 üzenetére
Én lebeszélnélek egy több mint húsz éves "sport" kocsi vételéről, a gatyád rámegy ebben az ársávban, ennyi idős ilyen autókat vagy hobbiból, vagy csak olyan tart, akinek van rá lóvéja, ha rohad a kocsi kasztnizza, vagy költsön rá a sok elöregedett fos cseréje okán. Lefosott szarok meg természetesen vannak, mert ami még él és jó az drága, ami meg ennyiért van, azzal azt a jogot veszed meg, hogy te told ki a bontóba más helyett.....
Inkább ha toyota, akkor vegyél egy yarist, igaz nem marad ondónyom az ülésen a vezetési élménytől, de cserében keveset eszik, nagyon sokat bír és megbízható, könnyű szerelni, hátránya, hogy a haverok kiröhögnek(csajos autó, nem csajozós) és nem egy puncimágnes, de elférni 4 ember el tud benne 2 ember meg pláne.
Ha a renault vonalt keresed mégis, akkor sem rossz az elképzelésed.....[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Wiz Khalifa #3418 üzenetére
Sportos , megbízható , mai szemmel is jól néz ki . Amiket leírtál , az alapján vetnék egy pillantást ezekre is ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #3419 üzenetére
Hát ebben az ársávban csak ezres Yarist találtam nagyjából azt meg nem akarok venni. Meg nem is tetszik. Inkább akkor egy Renault Cli2 vagy akkor Thalia. Bár inkább Clio2.
(#3420) sky11:
Nem tudom miért de nekem ezek a Megan Coupe-k nem tetszenek. Szerintem csúnya a segge.MÁS:
Akkor úgy látszik inkább Ti is azt a véleményt mondjátok amire én gondolok most már, hogy hanyagoljam inkább és vegyek valami olyat ami ebbe az ársávban jóval több van mert akkor jobbat lehet venni.Na így akkor nem is írok több offot ebbe a topikba.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3421 üzenetére
Igen ezres yaris, nálunk is az asszonynak ez van, igénytelen jószág, de tuti kis városi cirkáló! Nekem sem tetszett eleinte, de képes az emberrel megszerettetni magát, annyira nem romlik el rajta semmi....
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #3422 üzenetére
Viszont én nem csak városban hajtanám. Azért egy Tátra felé vezető úton az emelkedőn 4-5 személlyel (és én magam 110 kiló vagyok szóval...) megszenvedne keményen.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3423 üzenetére
5 embert nem fogsz beleprèselni az tuti, a vvti motor hatèkony ès a rövid váltónak hála fürge is! De tèny, hogy francia fronton jobban van kínálat ennyièrt, mert corollákból nincs ilyen olcsón használható....
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #3424 üzenetére
A gond ez. Hogy néha ugye 5 embert kellene vinni. Ami egy Clio2-ben megoldható mert Thalia belsős és a Thaliaban nem volt gond.
Na mind1. Akkor nézelődök a Renaultoknál inkább. Köszi az infót azért.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
nagyúr
Fiúk ebből ban lesz, ha így széttoljátok a toyota topikot
Renault power
-
theuprising
tag
Sziasztok!
Lexus RX400h-ről mi a véleményetek? Az év második felében, valamikor ősz magasságában szeretnék autót váltani. Jelenleg egy 2001-es Avensisem van, nem akarom lecserélni, megtartom és mellé újításnak vennék egy újabb/jobb/erősebb autót.
Kulcsszó ismét a megbízhatóság, az Avensissel nem lőttem mellé, így maradnék a Japán vonalon, főleg Toyotáéknál.
Mitől kell félni ha ilyet vesz az ember? Az akku-pakk nem fáradt már el ~10év alatt?
Amúgy a Mark Levinson "felszereltség" mit jelent? A HiFi márkája Mark Levinson, és kész?
Mik a drága dolgok amik "ketyegő bombaként" vannak jelen a hibrid tech.-ben? Mint pl dízelnél a kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó stb... Itt mik lehetnek a "buktatók"?Igazából bármi érdekel ezzel az autóval kapcsolatban.
Köszi!
-
Ear001
addikt
válasz theuprising #3427 üzenetére
Mik a drága dolgok? Ami Lexus. Mivel ez prémium márka, ezért minden specifikus alkatrész drágább hozzá, mintha csak Toyota lenne. Amúgy jellemző típushibája nincs, de azért ez egy nagy autó nagy motorral, így a fenntartási költségei magasabbak, mint egy Avensisnek.
A Mark Levinson a hifi gyártója de egyben némileg magasabb felszereltségi szint - alapvetően a multimédiás rendszer miatt.
Az akkukat felül lehet vizsgáltatni, gyakorlatilag külön, igen hosszú gari van rá. Hívj fel egy márkaszervízt, ott részletesen elmondják, hogy működik ez. Amúgy nem szoktak elfáradni, a Toyota igen konzervatív módon meríti-tölti a hibrid hajtás akkujait, pont a döbbenetesen hosszú élettartam miatt.
Buktató a nem pontosan ismert előélet lehet. Sok amerikából behozott autónál nem lehet kideríteni a szervízperiódusokat, egy időben igen népszerű volt errefelé elsózni a vízkáros, de működőképesre kikupált kocsikat.
-
maláj
őstag
van valaki szegedi aki yaris-szal rombolja az utcák közhangulatát ???
-
maláj
őstag
válasz Silentfrog #3430 üzenetére
majd megtárgyaljuk akkor, hogy ütközzünk egyszer
meglesném a technológiát mert ismerősi ajánlásra nekem/nekünk a Yaris-t ajánlották
a műszaki részéhez nem értek de itt vannak a kritériumok5 ajtós (mert kényelmesek vagyunk )
benzines (mert a városban kellene használgatni)
max. 6l fogyasztás (mert drága a benzin)
max. 500k átíratással, mindennel együtt ...
olcsó legyen az alkatrész és a javítása ha kell (ne kelljen )
max. 15 éves legyen (utolsó autónk lesz elviekben)
ne legyen rozsdás, megkímélt, első tulajtól, dohányfüst mentes, stb. miegymás -
diablo1984
veterán
max. 500k átíratással, mindennel együtt ...
Ez egy olyan opció, ami üti a többit, ennyiért nem veszel yarist úgy, hogy még átírás minden benne legyen, ha jót akarsz és a kritériumaidnak megfelelőt, akkor tolj még hozzá 2-300at és akkor megveszel egy olcsóbbat a javából!Rohadás még nem jellemző rájuk, a miénken az alváz védelmet idén meg kell csinálni, mert a hátsó híd és a nagyobb vasak elkezdtek rozsdásodni, a padlólemez, küszöbök, ívek nem, az bírja még!
A 6 literes fogyasztás simán elérhető opció, de ahhoz olyan stílus is kell, az asszony télen a 8at is meg tudja vele rövid távon etetni, de ő alatta még 6 liternél sem evett kevesebbet, mikor az én kocsim épp off volt és a yarissal szaladgáltam, akkor 5 alatti fogyasztás is befigyelt, a lényeg, hogy nem versenyautó, nem kell neki nyomni mint állat, főút is max 90 és a jó fogyasztás garantált!
Nem nagyon döglik bennük semmi, a miénkben 275 ezer km van, a motor egy csepp olajat sem eszik 2 csere között, alkatrész nem drága hozzá, én is vettem már talpast stabvilizátort és szilenteket hozá, párezres tétel volt, de csak a stabilizátort(a felújító szett 1-2 ezer volt a 2 oldalra összesen) kellett cserélnem, a többi még jó volt, így polcon pihen. Nálam az önindító(bendixe már gyenge, télen indítás után reccsen) és generátor(csapágyas) igényel majd szervízet, de még így is megy, majd arra is fordítok időt nemsoká!
-
maláj
őstag
válasz diablo1984 #3432 üzenetére
ha jól mondom akkor hahu-n néztem 1 zöld színűt ami jónak tűnt nekem mint laikusnak
azért is lőttem be a fél millát -
Silentfrog
veterán
Szerintem is így van ahogy előttem is írták a" ne legyen rozsdás, megkímélt, első tulajtól, dohányfüst mentes, stb. miegymás" és az 500 ezer forintos ár nem össze egyeztethető jelenleg ezzel a modellel.
Most csak városba használom hetek óta gyári méretű gumikkal használva 4.6 nál áll a fogy. mérő. Kb valós is.
Ezres motor 1.5-2 ezres fordulat között mindig elváltva.
Szegeden már ez nem megy , mert így feltartanád a forgalmat.
Eddig 185/60 R14-es gumi volt rajta de elég öreg volt és vettem rá a gyári 175/ 65 R 14-et. 5.2 ről visszamet a fogyasztás 4.6 ra. városba. Ilyen autóm még nem volt ami városba kevesebbet evett mint országúton. -
fattyu
veterán
válasz Silentfrog #3434 üzenetére
4efe corolla nekem 8at eszik
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
theuprising
tag
Ismertek BP-n vagy északi agglomerációban megbízható Toyota expertet aki bevállal egy kisebb felújítást a motoron? És persze nem márkaszerviz árban csillagászati összegekért.
Dugattyúgyűrűzés, hengerfejtömítés csere lenne a main mission, plusz talán vízpumpa csere (ez nem biztos, az issue: két olajcsere között max-ról low-ra lekajálja a vizet is, talán a vízpumpa szivárog) szokásos VVTi olajevés orvoslására.
Már be voltam jelentve mostanában, csak a szerelőmnek sürgős műtétje van, így csúszik a dolog, viszont nem szeretném halasztani a felújítást. -
maláj
őstag
ahogy nézegetem a kocsikat klíma az nemvan sehol sem
szervó még csak-csak akad, 1-2 szépséghibás, stb.van 1 nepperes 2004-es ami 600k + átíratás (~ 50k) az tetszene is csak a valuta ugye
-
helkis
addikt
válasz Silentfrog #3434 üzenetére
Minden kis cm3-es moci ilyen..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van hogy az 1999-es Corollám vezetőoldali zárja tönkrement. Nem fordul el bent a kulcs rendesen, ezáltal a központi zárat sem működteti.
A kérdésem az lenne, hogy az anyósoldali zár átrakható a vezetőoldalra? Ez lenne most hirtelen a legjobb megoldás mivel így nem kéne két kulcsot magammal cipelni az új zár miatt, az anyósoldalról meg úgyse nyitom az autót soha.
Szóval a kérdés, hogy ugyanolyan-e a két oldal zárja?
Előre köszönöm a segítséget.
-
rob210
nagyúr
Egy zár/kulcs guru simán összefésüli neked az új zárbetétet a régi kulcshoz.
A kérdésedre pedig egyértelmű nem a válasz.
Ezért van jobbos balos zár, mert egymás tükörképei.Legalábbis eddig minden autónál így volt ahol zárproblémát kellett orvosolnom, igaz corollával ilyen téren még nem volt dolgom.
Renault power
-
helkis
addikt
Ha kiveszed a zárat, akkor azt még jobban szét lehet szedni, szoktak benne eltörni cilinderek, vagy a rugók beragadnak, ezt kulccsal együtt meg tudod nézni, hogy melyik mozog az jó amelyik nem az rossz, ezeket ki lehet pucolni, vagy simán kivenni, mivel senki nem tudja hogy nálad nem 8cilinder helyett csak 5 van, ugyanúgy fog működni, de nem is kell zárat, kulcsot, immo-t cserélni..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Sefter
veterán
Sziasztok Urak!
Látott már valaki szétszedve 1.8vvti motort?
Mi a mechanikai külömbség a 143 és 192 lovas változat között? Mindkettő kereszt motor? (MR2-ben szeretnék motort cserélni az erősebbre...nem tudom van-e fizikai akadálya)Psn ID: sefter_hun