- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
max. 500k átíratással, mindennel együtt ...
Ez egy olyan opció, ami üti a többit, ennyiért nem veszel yarist úgy, hogy még átírás minden benne legyen, ha jót akarsz és a kritériumaidnak megfelelőt, akkor tolj még hozzá 2-300at és akkor megveszel egy olcsóbbat a javából!Rohadás még nem jellemző rájuk, a miénken az alváz védelmet idén meg kell csinálni, mert a hátsó híd és a nagyobb vasak elkezdtek rozsdásodni, a padlólemez, küszöbök, ívek nem, az bírja még!
A 6 literes fogyasztás simán elérhető opció, de ahhoz olyan stílus is kell, az asszony télen a 8at is meg tudja vele rövid távon etetni, de ő alatta még 6 liternél sem evett kevesebbet, mikor az én kocsim épp off volt és a yarissal szaladgáltam, akkor 5 alatti fogyasztás is befigyelt, a lényeg, hogy nem versenyautó, nem kell neki nyomni mint állat, főút is max 90 és a jó fogyasztás garantált!
Nem nagyon döglik bennük semmi, a miénkben 275 ezer km van, a motor egy csepp olajat sem eszik 2 csere között, alkatrész nem drága hozzá, én is vettem már talpast stabvilizátort és szilenteket hozá, párezres tétel volt, de csak a stabilizátort(a felújító szett 1-2 ezer volt a 2 oldalra összesen) kellett cserélnem, a többi még jó volt, így polcon pihen. Nálam az önindító(bendixe már gyenge, télen indítás után reccsen) és generátor(csapágyas) igényel majd szervízet, de még így is megy, majd arra is fordítok időt nemsoká!
-
Silentfrog
veterán
Szerintem is így van ahogy előttem is írták a" ne legyen rozsdás, megkímélt, első tulajtól, dohányfüst mentes, stb. miegymás" és az 500 ezer forintos ár nem össze egyeztethető jelenleg ezzel a modellel.
Most csak városba használom hetek óta gyári méretű gumikkal használva 4.6 nál áll a fogy. mérő. Kb valós is.
Ezres motor 1.5-2 ezres fordulat között mindig elváltva.
Szegeden már ez nem megy , mert így feltartanád a forgalmat.
Eddig 185/60 R14-es gumi volt rajta de elég öreg volt és vettem rá a gyári 175/ 65 R 14-et. 5.2 ről visszamet a fogyasztás 4.6 ra. városba. Ilyen autóm még nem volt ami városba kevesebbet evett mint országúton. -
-
"bele se merek gondolni, hogy a Verso mit tud a maga 1.3-as motorjával (és a ~ +100kg-jával)" Nem sokat.
Bár ez ember függő. Meg, attól is függ, hogy milyen autóid voltak előtte.
Nekem az első autóm egy 1080 kg-os 128 pacis Nissan volt. Abból ültem át a YTS-be. 980 kg és 106 LE. Nem rossz, de néha hiányzik a Nissan.
Mindegy, tervben van úgyis egy 1NZ-FE csere egy 4AGE-re. 160 ló már elég lesz.
-
-
-
-
-
Silentfrog
veterán
Nem tudom hogy melyik országba melyik évtől lett kötelező nappal a tompított fényszóró használata, de gondolom ez azért van mert amikor gyártották az autót akkor még nem volt kötelező a használata. Este eltekerte az ember a kapcsolót és a műszerfal világítása lecsökkent hogy sötétbe ne zavarjon.
Nem tart beállítást, már a helyzetjelző használatakor lecsökkenti a fényerőt. Én is mindig nyomkodom mikor lámpát kapcsolok. -
Csendesbrekinél a pont
Amúgy azért van hogy sötétben ne égjen ki a retinád az erős digitális fénytől.Nem egy Saab féle nightpanel megoldás, de jó.
-
-
-
-
-
-
rob210
nagyúr
Minél kisebbeket
yarison gyárilag ez a lemezfelni van:
4X100X54 155/80/13"A lényeg:
Osztókör: 4X100
Agy méret: 54.1 mm
Szerelhetõ ET számok: 35 ET - 47 ET
Szerelhetõ felni átmérõk: 14 col - 17 col[ Szerkesztve ]
Renault power
-
maláj
őstag
na akkor, hogy napi betevő
sexmóka is meglegyen mára
9:15 fele mászok le a duduhoz és pittyegtetni akarom de nem müxik a technika
itt már éreztem, hogy az akksi megint szunyókál úgyhogy kulcscsal kinyitottam és csodák-csodája nincs gyújtás
házba visszamegy, régi akkut (amit szerencsére feltöltöttem gazdagon) lehoz és beszerel és voilá van pittyegés, gyújtás, szikra + minden amit akartok
a Varta Black-et rádugom a régi ruszki töltőre és megvilágosodok: ez full üres
ezalatt a pár nap alatt nem mentem sehova, a világítás nem maradt rajta, hifi nincs a kocsiban, még a szivargyújtó is tök üresinnentől várom a megoldást bárkitől sör/csoki/puszi árfolyamon
-
molnarpeter
nagyúr
DC, Amper feliratnál sima alatt szaggatott vonal Az lenne a legjobb, ha a harmadik és negyedik kezeddel tartanád az akkun és a sarun a két vezetéket, és úgy emelnéd le, hogy ne legyen szikra Riasztóval keress vmi villanyász szakit, lehet elég volna széthúzni, vagy ha van hozzá kulcsod, kikapcsolni is megpróbálhatnád.
-
rob210
nagyúr
Ahogy írta az előttem szóló, nyugalmi állapotban egy átfolyás mérést kéne csinálni, hogy van-e fogyasztó, ami szívja az aksit nyugalmi helyzetben.
Ez az esetek 90%-ban a riasztó szokott lenni, főleg, ha utólagos.
Ha megmérted és van töltésvesztés, akkor célszerű a biztosítékokat egyesével kihúzgálni, és megnézni mikor szűnik meg.
Utána már csak ki kell keresni, hogy az a biztosíték minek a biztosítéka, és így a hibás kőr meg is van.Renault power
-
diablo1984
veterán
-
-