- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Chrome
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
a kettes corolla versonak sivár a belseje? Akkor egy H astra, vagy c vectra belsejét minek neveznéd?
Yaris beltere is amolyan toyotás, de annak a középső órát kellett szoknom.....
Ennyire gyenge lenne a futóműve? A yaris futóművében a gumi dolgok hamarabb elöregszenek, mint hogy tönkre menjenek, akkor ezek szerint a corolla verso már nem ilyen? Költséged dolgok hullnak szét benne?[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #4451 üzenetére
Hátul a toronyszilentek. (kotyognak mint az állat, már megrendeltem.)
Elöl a stabpálcákat már másodszorra cseréltem 4 év alatt. a stabrúd szilenteket egyszer.
Illetve egyszer kellett cserélni talpasokat.
Jövő héten a két féltengely csukló lesz cserélve az mondjuk már időszerű volt most lesz 200ezer a kocsiban.Szóval ezek mind "gumi" alkatrészek szilentek, csapágyak.
Egyik se egetverő összeg. Mindenből nipparts ment bele, egész jó gyártónak tűnik és itt is megtámogattak ebben.A renaulthoz, ugye nem nippartsot veszek
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#76500480
törölt tag
Az "új" tovább fejlesztett hibrid rendszert szolgáló benzinesek közvetlen befecskendezésűek? Interneten semmit nem találtam róluk, talán annyit, hogy electronic injection
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4444 üzenetére
Ma hívtam a szervizet ahol a Yaris műszakizna, hogy mi a fene van már péntek óta a kocsimmal? Mondják, hogy a fékcsöveket lecserélték, de a fékmunkahengereket cserélni kell, mert rossz!
Hát kíváncsi vagyok, hogy mi a f@szt csináltak a munkahengerekkel, mert 2 hónapja sincs, hogy a hátsó féket csináltam és akkor még semmi gondja sem volt, szépen és könnyen járt, nem eresztett, a porvédője is jó volt, moslék sem volt benne, most meg azt mondják, hogy cserés, mert nem jó a fék! Az a fék, ami pénteken az előzetesen hibátlan volt a kolégája szerint, csak a fékcső volt rozsdás! Szerintem valami légtelenítőt vagy csövet beleszakítottak és vetetnek velem 2 munkahengert.....
Ha elkészül a kocsi, akkor kíváncsi vagyok rá, hogy milyen mesét találnak ki, ha még a munkahengerekkel le is akarnak húzni, akkor biztos tarkón csapkodom őket.....
Remélem lesz bennük annyi gerinc, hogy nem a full, hanem a kedvezményes alkatrész árral számolnak, tehát nem akarják velem megetetni a maximum 8e ft-os(van hatezervalamennyiért is) teljes árú munkahengereket(mert ugye párban cserélik) darabját 8-ért, mikor én a feléért is tudtam volna ugyanazt vinni nekik......
Ezért rühellem az ilyen műhelyeket, pusztítanak, de b@sznak felhívni, hogy sz@rt vág a kerék és hogy ez és ez van, már bánom, hogy nem hoztam el még pénteken a kocsit onnan... -
BÉP
csendes tag
válasz molnarpeter #4430 üzenetére
Nyugat.. :-) Szombathely.
Sajna csak linket tudok feltölteni a hangról, és az sem HiFi minőség...
https://drive.google.com/open?id=1aBwL8O_8RaingefCYOG9TovGzsk9zV7h -
hülyegyerek
addikt
válasz diablo1984 #4455 üzenetére
Én ugyanígy jártam a Civiccel. Az égvilágon semmi baja nem volt, elvittem vizsgára, erre hívtak, hogy kicserélték a kormányösszekötőt, mert rossz volt, de le kellene cserélni a hátsó híd szilentet is. Azonnal elhoztam onnan, persze egy fillért sem fizettem. Az addig tökéletes autót úgy elcseszték, mint a huzat, az általuk kicserélt kormányösszekötőt meg lehetett kidobni.
Na akkor megfogadtam, hogy csakis olyan ember vizsgáztathatja az autómat, aki ért is a típushoz.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
diablo1984
veterán
válasz hülyegyerek #4458 üzenetére
Ma hívtak, hogy kész a kocsi! 35e ft volt a 2 hátsó munkahenger és a 2 hátsó fékhez vezető fékcső munkadíjjal! Kérdezem, hogy a régi munkahengerek megvannak, mert kellene, mondták, hogy okés! Azonnal kérdeztem, hogy a légtelenítő csavart tépték bele és azért kell cserélni, erre a válasz a legtermészetesebb hangon igen volt. A 2 munkahengerért kiszámláztak 13600ft-ot, 9000ft volt a 2 hátsó fém cső, rugalmasokat nem cseréltek, 9000ft volt a munkadíj, 1300ft a fékolaj és 1200ft valami szerelési kellék, meg még valami apróság is volt, de elenyésző!
Szóval újult hátul a fékem, semmi diffi nincs benne az előzőhöz képest, de 35 ezerrel kevesebb van zsebben.... Azt tudom, ha következőnek műszakis lesz valamelyik kocsi, nem fogom velük csináltatni az hétszentség! -
Ragadozó
Ármester
válasz diablo1984 #4459 üzenetére
Nem mindig indul meg a légtelenítő csavar, melegítéssel azért van rá esély.
Korrodált fékcsővel sehol nem engedik át, kpm-esek nagyon harapnak rá, bármelyik vizsgát visszahívhatják ellenőrzésre.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Hidd el nem egyet csináltam én se , kézi gázlámpás kiváló rá...teherautósok lánggal csinálják. De már lehet kapni indukciós melegítőt is. Az csak azt melegíti, ahova tesszük.
Porschéknál nem nagyon örülnének a tulajok, ha beletörném. De sok gyártó alufékmunkahengert használ, vas légtelenítővel gyárt, ami teljesen összerohad...régi toyotáknál gyakori a munkahenger (tárcsafékesnél) meghibásodás is, pl, E11 corollák hátulja
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
maláj
őstag
válasz diablo1984 #4455 üzenetére
én előre kikötöm a manusnak, hogy okt. elején úgy csinálja a dolgokat, hogy extra díjat nem fizetek nekik az ilyen manőverekért mert le lesz kamerázva a kocsi alulról & minden irányból ergo + se próbálja az ilyen mókát eljátszani velem
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Téma: használtautó vásárlás. Még rengeteg típus van az asztalon, ezt a listát akarom szűkíteni, ezért érdekelne a véleményetek a 2. gen. Lexus IS 250-ről, szembeállítva a 2. vagy 3. gen Avensis szedánnal (a Corollák nem jönnek be).
A keret fix, 2006-2007 körüli, 150 ezret futott Lexus-t, vagy 2008-2011 körüli jól felszerelt Avensis-t (2.0 vagy 2.4 benzin) lehet belőle kapni, utóbbi természetesen kevesebb futással.
A használat aránya időben 80-20% város és autópálya (Németország), megtett távot tekintve pedig 50-50% körül. Két főnek, legalább 4 évre vásárolnánk (utána majd lesz gyerek, miegymás, akkor ráérünk kombit venni).A Lexus ugye V6 és RWD, alapból sportosra hangolt futóművel, ezért érdekel, hogy élményben mennyivel ad kevesebbet az Avensis?
Mindkettőről azt hallani, hogy a megbízhatóság szobra. Viszont ha baj van, akkor gondolom a Lexus feliratos ugyanolyan alkatrészt jóval drágábban kapja meg az ember. Tudtok erre példát? 150k futás még a német utakon is nyomot hagyhat a kocsiban, mire kéne figyelnem, ha kocsit nézek?
A 3. Avensis beltere minőségét tekintve milyen az IS-hez képest?
Összességében a fent vázolt helyzetben szerintetek melyik a jobb döntés (ésszerűséget és érzelmet is belevéve)?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Fkris
őstag
Sziasztok!
Havernak segítek autót választani, mit kell nézni ezeken a G6 corollakon?1.4 vagy 1.6 a jobb választás?
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Safranek #4469 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, ezért is fordulhatott elő, hogy ilyen korbel- és futás(?)beli különbséggel mégis egymás mellé állítottam a két modellt
Hogy őszinte legyen, szívemhez a Lexus áll közelebb és valójában csak észérveket keresek, amik mentén a mérleg egyensúlyba jönne, vagy akár a fiatalabb Avensis felé dőlne.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
lsc
nagyúr
válasz Johnny_vT #4470 üzenetére
Úgy látom megerősítés kellene a lexushoz, én támogatlak, azért az mégis jó helyen hajt, élményben biztosan jobb, minőségre meg mégis csak prémium. Nem hiszem hogy sűrűbben hibásodna meg mint egy ave, az alkatrészáraknál meg mindig gondolj arra mikor vezetés közben mosolyra húzódik a szád.
Az élet kegyetlen .
-
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
Szabadságon voltam, emiatt nem használtam a kocsit 1 hétig. Most viszont világított az ABS lámpa az egész úton, de a következő indításnál már nem. Érdemes foglalkozni vele, vagy elég akkor, ha ismét elkezd világítani? 2006 Yaris II.
-
veterán
Új Yaris-nál ha már ilyen elbaszott fúvóka van a szélvédőmosónak hogy okádja a folyadékot magából, igazán rakhattak volna 5 literes tartályt a mosótartálynak.
Vagy engem zavar csak?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
rob210
nagyúr
Urak egy gyors kérdés, a toyota versonál elképzelhető, hogy külön van diferenciálmű olaj a rendszerben?
Ott nem a váltóolaj keni a diferenciál művet?Igen visszás infókat találtam a neten az egyik azt írja a váltóolaj ken, a másik meg, hogy külön leengedhető és cserélhető a differenciálmű olaja.
Tök tanácstalan vagyok.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #4480 üzenetére
Nem tudom holnap kúszok alá
Ha alatta vagyok akkor már én is el tudom dönteni, csak eddig nem is kerestem.
Váltóolajat már cseréltem benne, de akkor is csodálkoztam, hogy csak 1.9 liter kell bele, ezért kezdtem el olvasgatni, hogy esetleh nem kell-e bele difi olaj is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát holnap kiderül, addig nem jövök ki alóla, amíg nem lesz meg a válasz.
Renault power
-
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a facelift-elt dízel Avenis II kapott részecskeszűrőt és ha igen, sok gond szokott lenni vele?
Például ez:
Toyota Avensis
5 690 EUR 2008 116 000 km Diesel CombiKöszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
diablo1984
veterán
válasz Csaby25 #4490 üzenetére
Modern dízellel mennyire lehet befürödni? Ha rossz a csillagok együtt állása, akkor nagyon, akár milliós tételnyire is! Át kell nézetni, utána kell járni, dízelt nem szabad úgy megvenni, hogy szép ótóóóó és gurul, mert akkor ha átcsesznek, akkor bizony át leszel cseszve!
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok!
Tanács kellene... Nem olyan régen volt a Yarison első fékbetét cserélve, a tárcsávaal együtt. Nem sokat mentem vele szinte a kezdetek óta csikorog a betét fékezéskor. Ha picit fékezek akkor csak egy oldalon ha jobbaan akkor gyanítom az összes. Morcos vagyok mert direkt nem az olcsót vettem.
Lehet ezzel kezdeni valamit? Vagy le kellene cserélnem valami másra? De mi a biztosíték hogy az nem fogja csinálni ha a drága ezt csinálja? Alföldön lakunk alig fékezek, megégni tuti nem éget meg a betét. Mitévő legyek?[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #4495 üzenetére
Létezik ilyen csikorgás gátló lemez, azt nem tudom, hogy a yarisnál van-e, de keress rá egy webshopban hátha.
Renault power
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
2005-2009 közötti Lexus RX 400h-kat nézegetek a használt piacon. Mi az, amire külön kell esetleg figyelni?
Vagy a márkaszervizek egy bevizsgáláson nagyjából mindent ki tudnak szűrni?Amit hallottam, hogy az inverter lehet egy durva beruházás (millió körül), mást nem nagyon tudok.
-
Ragadozó
Ármester
válasz Silentfrog #4495 üzenetére
Le kell csapni a betét szélét, valamint átnézni mozog-e rendesen. Ha utána is szól, le kell gariztatni.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Óra topik
- Motoros topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Witcher topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...