-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
INMOTEP
őstag
válasz diablo1984 #2650 üzenetére
Tisztában vagyok vele hogy keresztbordás ,arra írtam rövidítve hogy szijas és nem láncos .Csak ki hogy fogalmaz
[ Szerkesztve ]
-
NoiZz
tag
Üdv
1997es toyota camrym ablaka megrepedt, cserés
mivel amerikai kivitel, alvázszámablakos a szélvédő viszont ilyet sehol nem lehet beszerezni magyarországon csak olyat ami takarná az alvázszámot, a kocsit pedig el szeretnénk adni és nem akarunk később problémát az eredetiség vizsgán
volt valakinek hasonló problémája? lehetséges hogy máshova is be van ütve látható helyen az alvázszám? -
F-ECT$
titán
Verso-t néznék a családnak, az is lehet, hogy a 2016-os frissítés utánit, de ha az nem fér bele, akkor a 2013-tól gyártottat. A motorválaszték mindkettőben ugyanaz, a használat miatt benzines tűnik a nyerőnek (naponta 2x10 km város, hétvégente 2-300 km országút).
A kérdés, hogy elég-e a 132 lovas 1.6-os, vagy érdemes az 1.8-as felé kacsintgatni? Papíron kb 10%-kal erősebb, ez látszik a 0-100 gyorsulásnál is, kérdés, hogy a rugalmassága milyen a kettőnek, mondjuk egy 80-120 kigyorsításnál is csak 10%-e a különbség, vagy ott már több. Illetve mennyire fogja meg az 1.6-ost, ha mondjuk 4 személy + tele csomagtartó van.
(Most is 1.6-os benzinesem van, az elég nekem, igaz az egy 300 kg-mal könnyebb Corollában, bár az még csak 110 lovas.)
Dive ever, work never.
-
rob210
nagyúr
Kevés az 1.6
Páromnak 2007 es a corolla versoja 1.8 benzinnel.
Szerintem azzal már élhető alatta lópikula.
Oké, hogy az az 1.6 már egy fejlettebb turbós benzin motor, ennek ellenére a nagyobbat venném, szét fogja pörögni magát az a motor abban a kaszniban.
Tartósság szempontjából minden képpen az 1.8 vagy felette akár.Ha 5 éven belül cserélitek majd akkor mehet az 1.6 is, csak aki megveszi majd az fog vele szívni.
Nekem a Meganom 1.6 a verso meg jóval nagyobb kaszni, hiába turbós.
Renault power
-
F-ECT$
titán
válasz Mr.Knight #2654 üzenetére
Persze, ha nem kellene megfontolni egyéb tényezőket, akkor egyértelműen 1.8.
De jelenleg kb 5% az autópálya használat, emellett a nagyobb motor kb 400e-rel kerül többe, picit többet eszik, több rá az adó, és gondolom a szervíz is inkább több, mint kevesebb.
Ezért lenne jó real life tapasztalat az 1.6-ról, mert a tesztúton nem tudom megrakodni a kocsit.
Dive ever, work never.
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
E11 corolla műszerfal világítás.
Szeretném az izzókat kicserélni. Tudja valaki esetleg hány darab kell hozzá és milyenek?
Nem akaranám kétszer lebontani és vissza. -
etejedu
őstag
-
helkis
addikt
-
Drenadar
veterán
Sziasztok!
Bocsi a láma kérdésért, de pesten hol érdemes felnit és gumit venni, illetve mi a reális ára?
corolla/2005/1,6 -
Drenadar
veterán
válasz molnarpeter #2673 üzenetére
használt kellene, lehetőleg téli gumi felnin alufelni is jöhet, de a lemezfelni kicsit költségkímélőbb lenne
nyári az most került rá az alufelnire a téli meg szemét lett
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drenadar #2674 üzenetére
Jófogáson, racing bazáron, autoalkatresz.hu-n, fb csoportokban érdemes körülnézni. Bontásból lehet együtt mindkettő, egy próbát megér. Gumisnál érdemes megnézetni vásárláskor egyből, vagy legkésőbb felrakásnál. Gyári lemezfelninél évjáratot figyeld, állapotot tekintve sok súly gyanús jel (tényleg durvára kell gondolni, pl az ív negyedén), esetleg a pereme ha el van hajolva szintén nem előnyös. Rozsda mennyisége is árképző tényező, ha tudsz olcsó fényezőt, megérheti belekalkulálni a pénzügyekbe Guminál gyártó-típus pároson kívül DOT, kopás, oldalfal épsége megnézendő. Ha tudod a felni osztókörét, ET-jét, középfurat átmérőjét, esetleg úgy is rákereshetsz. Gumit esetleg nézd meg árgépen/árukeresőn, hátha van jobbféle kedvező áron, télinél ritkán éri meg a használt a 4 mm-es minimális profilmélység miatt (mm-re leszámolva a gumi árát és a szerelést hasonlítsd össze a biztonság kedvéért esetleg). Gumi és felni topic
[ Szerkesztve ]
-
-
F-ECT$
titán
Tesztvezettem a 2016-os Versot, egyelőre csak az 1.8-as benzines motorral tudtam kipróbálni, és hát hanyatt nem estem tőle. Érzésre csak a mostani 1.6-os Corolla gyorsulását hozza, de persze mivel nagyobb, és magasabban ülök, ezért lehet, hogy csalóka, és valójában jobban gyorsul, csak nem annyira jön át. (Ezek után kíváncsi leszek az 1.6-ra.)
A mellettem ülő csávó 2 hónapja van a cégnél, nem volt a helyzet magaslatán, így sajnos a TSS-t se sikerült kipróbálni, bár azt hittem, hogy az mindig be van kapcsolva, de a ezek szerint nem.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Továbbra is azt gondolom, hogy ennél az 1.6 se lehet sokkal gyengébb, a meglepő, hogy erre se mondanám most, hogy erős. Az a 10% különbség nem hiszem, hogy olyan sokat jelent, de majd ha élőben is ki tudom próbálni, akkor nyilatkozok. (Amikor anno a Corollában próbáltam az 1.4 és 1.6 benzinest, akkor se éreztem nagy különbséget.)
Mondjuk a 6 sebességes váltó miatt eleve más a karakterisztika, illetve a már említett nagyobb kasztni és magasabb üléspozíció miatt is nehéz összemérni a Corollát a Verso-val.
Dive ever, work never.
-
rob210
nagyúr
Urak azonnal kéne egy kis segÍtség.
Elvitte a párom kocsiját egy ismerős, (kölcsön adtuk), 1.8 corolla verzo 2007
1zzfe motorkód.Egyik pillanatról a másikra megszünt a hajtás állÍtólag és most sehova nem megy a kocsi.
Mi a picsa lehet?
Sebességet veszi állÍtólag.
Nem értem és a csávó műszaki analfabéta nem tudom elmagyarázni mit nézzen meg.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na a hiba megvan leégette a kuplungot.
Tudtok szerelőt aki beválallja és nem aranyáron dolgozik, mert az én szerelőm 2 hétig tuti nem tudja megcsinálni a kocsi meg kéne.
Én meg ezt a hidro kuplung miatt nem merem cserélni, nem ismerem a toyota váltóját.
Vagy ha azt mondjátok, nem gáz akkor nekiesek, mert más tÍpuson cseréltem már, akkor keresek valami leÍrást hozzá.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #2689 üzenetére
Köszi. Már találtam.
Már cssak az a kérdés melyik kuplungszettet rendeljem meg.
Illetve milyen váltó olajat vegyek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2688 üzenetére
Nekem tavaly október óta van TS yarisom, azóta már költöttem rá eleget, de legfőképp azért mert szeretem az autót és szebbé pofozgatom.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #2691 üzenetére
Hát én 850-ért vettem azóta ráköltöttem 300-at eddig. Ebből egy nagyobb tétel a fényezés volt, mert rengeteg esztétikai hiba volt rajta, amit ki nem állhatok.
Ezek a teljesség igénye nélkül:
- kőfelverődéses motorház
- bal oldali visszapillantótükör lemaródott lakk
- első lökhátító javítása (távtartó csavar belülről átnyomta) és újrafényezése
- bal hátsó sárvédő ív javítás és újrafényezése
- bal hátsó lökhárító javítása, fényezéseAmi hátra van:
- első lökhárító újboli fényezése, bal első sárvédő csere és fényezés (végig húztak oldalról)
- hátsó lökhárító és jobb hátsó sárvédőív újrafényezése (valami faszparaszt nem fért el a TESCO parkolóban )
- bal oldali vezető ajtó komplett újrafényezése, mert az előző tulaj (német hölgyike) össze vissza karistolta a kilincs körülHa ezekkel megvagyok, akkor pedig jöhet ez: Blitz Compressor kit Toyota Yaris T-Sport (2000-2005)
Elvileg 150-160 paci lesz vele. Kell mellé még 4db 2ZZ-GE motorhoz való injektor, de az már bagóért szerezhető.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2693 üzenetére
Megéri ennyi pénzt költeni arra a kompresszorra?
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #2694 üzenetére
Rövid távon nézve drágább, mintha turbosítanám, ugyanakkor hosszú távon olcsóbb, mert nem kell mindenre figyelni a későbbiekben. Ellenben a turbóval, ahol vigyázni kell a csigaházra, hidegen nem nyomni neki, melegen visszahűteni, olajhűtés rendszert figyelni, intercoolerrel tökölni. Plusz a compresszor alacsony fordulatról már húz. Plusz az a hang.
Itt meg a beépítése. Nem egy nagy ördöngősség.
[ Szerkesztve ]
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2695 üzenetére
De ez 1 millió forint! Eladod a Yarist, plusz hozzácsapod az 1 milliót és veszel egy TS corollát!
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
rob210
nagyúr
Köszi.
Hamar kellett dönteni, luk lesz benne, az másik kocsinál már bevált.Az olajat is megrendeltem a váltóba, lesz szimering csere is ha már szétkapom, találtam szerviz manualt is. Remélem minden menni fog és nem az lesz, hogy szétborítom aztán meg eltrélereztetem egy szervízbe.
Szerszám van kiművelődtem a leírásból, remélem egy nap alatt meg tudom csinálni.
Renault power
-
válasz LordAxwell #2696 üzenetére
Az nehéz mint a sár hiába 192 LE. Legalábbis a TC-n azt írták, hogy csak egy felpumpált bevásárló autó anyunak, ami annyira nem fekszi a kanyarokat. Én jobb szeretem a Colin Chapman féle irányvonalat. Könnyű autó és ahhoz mérten sok lóerő, persze a kezelhetőság rovására ne menjen. Súly/lóerő arányt így 5,9 kg/le-re lecsökkenne a jelenlegi 8,9-ről, ami nem rossz.
A kinézet maradna gyári (fék, futómű persze upgradelve lenne), így lehetne meglepetést okozni a sok nyomulósnak az utakon. Már ezzel a gyári 106 lóval is meg lehet majmolni jópár szívó 1.4, 1.6-ost akik valamiért azt hiszik, hogy versenyautót vettek és a kis kék puncimobilt, majd most jól lenyomják. Bár gondolom ezzel kapcsolatban neked is van tapasztalatod.
Gondolkoztam egy Corolla TS motor+váltó átültetésen de az sajnos joval nagyobb átalakítással járna.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2698 üzenetére
Azért a TS corolla gyári 7,4 sec / 100 az szerintem nem egy rossz érték, nekem kinézetre is nagyon bejön az a kocsi, de egyelőre a Yarist szeretném megcsinálni számomra tökéletesre, aztán majd utána gondolkodom másban. Jó lenne több LE igaz, de ennyi pénzt nem ér meg szerintem, inkább a kinézetre menj rá, ennyiből olyat hozol ki, hogy jövőre viheted az AMTS-re. Nekem ez is a tervem, ha úgy alakul...
Nehéz? 1220 kg a Corolla, a Yaris meg 1025, azért a corolla súlya inkább a könnyű kocsik fele hajlik
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #2699 üzenetére
A Yaris TS a gyári könyve alapján 950 kg. A gyorsulás egy dolog. Hála Istennek az utak nem csak egyenesekből állnak. Nem azt mondom hogy a Corolla TS rossz, de sok helyen azt írták, hogy kanyarba elbutul hamar, sport futómű ide vagy oda.
Külsőleg max üveg fólia lesz meg az első lökhárító középső részét - ami keresztezi az alsó és a motorháztető alján lévő hűtőrácsot - fogom makd feketére fóliáztatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel