Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
De, a Merci (és a BMW) L3 rendszeréről beszélek.
"ami nem tud sávot se váltani..".
Hogyne tudna. Nem azért nem vált sávot mert nem tud, hanem azért nem vált sávot, mert jelenleg L3ban tilos. A járművek minden további nélkül képesek rá, lásd a BMW L2+ rendszerét, ahol a jármű felajánlja, ha úgy értékeli hogy szükséges, a sofőrnek meg elég belenézni a megfelelő oldali külső tükörbe, a jármű végre is hajtja.
"gyakorlatilag egy sávtartó l3 autópályán"
Hülyeség. Az adaptiv sávtartók (amik léteznek már vagy húsz éve, jóval régebben mint ahogy a Tesla egyáltalán autót gyárt) nem önvezető rendszerek, nem veszik át a vezetést és ezzel a jogi felelősséget. Az L3as rendszerek viszont átveszik, ezért jogi és műszaki értelemben is önvezetők.
Az FSD nem az.https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ 36V 10.5Ah Lanway LongRange Kugoo S1 Nagyhatótávú Elektromos Roller Li-Ion Akkumulátor Akku
- Parkside PBSA 12 D4 X12V Fúró Csavarozó Szett Akkuval Töltővel Garanciális
- Baseus tölthető érintésvezérlésű mágneses lámpa
- OBDLink LX LX101 Eredeti Bluetooth OBD Olvasó Diagnosztika
- Easy Home gőztisztító 4000 Ft-ért
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest