Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
D@ve89
tag
Ha tudják, javítják. Ha nem lehet javítani, csere. Ha nem tudják cserélni, akkor pénz vissza. Utóbbi esetben felajánlhatnak levásárlást vagy hasonló típust, de azt nem vagy köteles elfogadni.
Ha azt mondják, hogy cserélik, te nem mondhatod, hogy nem fogadod el és neked a pénzed kell. A fenti sorrendet jogszabály határozza meg.
[ Szerkesztve ]
-
Azharel
aktív tag
Tökéletesen igazat adok neked, úgy hogy már tavaly kereken 2 hónapot gariztatták a vga-mat, majd mikor kicserélték egy másik az is sz*r volt. De azért a másik felet is meglehet érteni, sőt együtt is érzek Zoli54213 -al! 2 hete küldtem vissza az asus 280x vga-mat, és most egy csöves 6450-el kell bohóckodnom megint 1,5-2 hónapot.... én is rohadtul unom már most, pedig nagyon az elején vagyok. Tudom jól hogy nem az Ipon tehet az elnyújtott gari időről, csak azt nem tudom felfogni mikor beigazolódik a hiba akkor adott esetben a nagyker miért nem cserél rögtön mit kell még a gyártónál is bohóckodni... ezzel is sok idő megy el. Másrészről totál felesleges itt nfh-val dobálózni, semmit nem fog gyorsítani az ügymenetelen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest