-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fernet
senior tag
válasz Fernet #157353 üzenetére
Tegnap reggel szerelő kicserélte a boxot. Azt mondta az új szoftver óta sok a hibajelentés. Azért cserélte, hátha...
Sajna az új box is ugyanazt csinálja mint az előző, bekapcsoláskor néha fagy, illetve pár óra elteltével fagy. Csak az áramtalanítás segít.
Másnál is van ilyen gond?
Ilyenkor mi a helyzet? Szokjam meg, hogy ez ilyen?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.