Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
Tessék ez volt a "zsírozós" hozzászólás, amit korábban kerestél.
https://prohardver.hu/tema/suzuki_a_mi_autonk/hsz_57962-57962.html
A zörgéshez nem tudok sokat hozzászólni, mivel nincs ilyen autóm.
Amik rémlenek korábbról fül melletti zörgések:
- első oldalablak zörgés (összefügghet a gumi szigeteléssel). Ahogy olvastad is, volt aki zsírozta valamivel , másvalaki a gumi alá ragasztott be valami szivacsot, hogy jobban feszüljön.
- ott felejtett csavar.
Ezt régen írta valaki, neki találtak gazdátlan csavart a tetősín alatt valahol, de Ő is a B oszloptól hallott a zörgést. (Ez gondolom egyedi eset volt.)
- mintha a biztonsági öv is lett volna már gyanúsítva de azt nem tudom hol láttam (rajtad kívül).Ezek szerintem régebbi autók de az alapok elvileg kevésbé változtak a probléma lehet közös.
Esetleg tedd fel a kérdést az Indexes S-Cross fórumban is, ott korábban valami pattogást emlegettek a B oszloptól. (Gyöször ha ezt látod nem Te panaszkodtál ilyesmire? )
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9220774 -
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71830 üzenetére
Melyik parkoló radarra gondolsz ami nincs GL+-ban? Ami a 360as kamera?
Napfénytető meg talán lehetett volna GL+ mellé is csak COVID miatt elég hülye konfigok jöttek ki.
De ami különbség ugye a nagyobb tablet még, meg talán GLX-nél még a műbőr ülések.
-
válasz
burgatshow #71842 üzenetére
Akkor ezt meg is beszéltük!
-
válasz
burgatshow #71838 üzenetére
...hát mondjuk annyit, hogy tényleg ne a 14 évvel ezelőtti kapcsolók legyenek benne. A VAG-os autót rohadtul ne vedd egy kalap alá vele! Mert míg egy Passat kormányán max kifényesedik bőr tízen egynehány év után, addig a Suzuki-nak szinte lerohad addigra. Továbbá tízenéves dolgok nem köszönnek vissza egyik márkájukban sem, míg a Suzuki-nál ez trend! Tudom, mert mindkettő márkából van itthon. Viszont az is igaz, hogy nem illik a két autót egymás mellé tenni semmilyen összehasonlítási alaphoz.
-
-
-
burgatshow
veterán
válasz
AMD Power #71836 üzenetére
Jaj ezt sose ertettem. Milyen legyen? Szogletes a kormany vagy minek kene valtoznia? Nem lehet 5 evente tokkal-vonoval ujra rajzolni a kocsit. Pontosabban lehet, de akkor meg dragabb lenne. Egyreszt markaarculat, masreszrol nyilvan probaljak harmonizalni a tobbi modellel, foleg gyartas oldalrol.
Most mondjam azt, hogy pl. a VW Arteon az total Passat belso pedig a 2 modell kozott legalabb 2,5-3 millio forint kulonbseg van. Csak egy pelda.
Tenyleg nem ertem. Mi a baj a mostanival?
Egy adott modell elettartama design oldalrol 6+6 ev. Elso 6 ev a normal, utana facelift. Meg is van a 12 ev.
Nem ellened, csak a te hozzaszolasod volt most eppen a szemem elott a temaban.
-
Hatvan9
senior tag
-
Vinyó
csendes tag
Kedves Mindenki,
A neten közben keresgéltem és találtam ezt a videót: https://www.youtube.com/shorts/AkXPG9PIX9Q . Ez egy Vitara, de talán ugyan az probléma, megoldás. Most úgy vélem, hogy a Mi esetünkben is ez a hang(zaj) hallható. Nem tudom, hogy mennyire adja vissza a videó, de elég zavaró amikor pont az ember fülénél hallható.
A videóhoz tartozó hozzászólásokat google fordítóval lefordítottam és ha jól értem, akkor a pont hegesztéseknél lévő két lemez, nem illeszkedik megfelelően egymásra és ez adja ki a hangot.
Ha esetleg valakinek a hang kapcsán van információja, tapasztalata, akkor azt megköszönöm.
Nem találtam, hol tudom a korábbi hozzászólásomat szerkeszteni, így a sajátoméhoz szólok hozzá.
-
Vinyó
csendes tag
válasz
szabonagyur #71819 üzenetére
Nekünk 2025-ös GLX S-Cross(manuális váltó) van és abban, így néz ki szerintem.
-
ViZo72
tag
válasz
burgatshow #71830 üzenetére
Swiftnél én úgy láttam a korábban általam linkelt prospektusban, hogy lényegesebb a különbség. Ami S-Crossnál a GL+-ban alap, az a Swift DUALJET-nél csak GLX-nél jelenik meg.
pl. LED lámpák, automata klíma, hátsó elektromos ablak, de még talán a tempomat is...
De a Swift Boosterjet GL+ felszereltsége meg más mint a Dualjet, hogy ne legyen egyszerű.Amúgy én azon gondolkozom, hogy új vagy fiatal autóban nagyon jók ezek az extrák, de most, hogy csak tízéveseket tudok nézegetni megvásárlásra, kicsit fogom a fejem, hogy mi van ha éppen a LED lámpa vagy az automata klíma adja be a kulcsot tizenéves korára... Egyik sem lesz olcsó (mindkettőre hallottam/olvastam példát).
Nézzek inkább alapmodellt?
De azok meg még kinézetre is "butábbak", az jobban zavar, mint 1-2elektronikai kütyü... -
ReFleXx
addikt
Adott egy 2005-s Swift, másfél év állás után pöcröff indult, viszont a fék az eléggé gyenge, padlozni kell hogy rendesen lassuljon az auto. Mielott masfel evet pihent az auto nem volt baj a fekkel. Valami ABS kocka tipushiba remlik ennel, elofordulhat hogy ezt a hibat az okozza? Vagy fekfolyadek csere es legtelenites kellene elso korben?
-
-
burgatshow
veterán
válasz
zsolt19900 #71828 üzenetére
Nem sok minden van a GL+ es a GLX kozott. Legalabb is ‘21-es S-Cross eseteben. Sot, talan a parkolo radaron es a napfenyteton kivul nem is jut mas eszembe.
-
Qtya123
őstag
válasz
zsolt19900 #71828 üzenetére
Nem tudom, hogy Swift esetén a kulcs nélküli ajtónyitás csak a GLX esetén van-e, vagy ugyanúgy, mint a Cross esetén, már GL+ tól.
Nekem az az extra olyan, hogy nem is tudtam mennyire hiányzott, amíg nem volt.
Számtalanszor van az, hogy tele mindkét kezem, a kulcs a zsebben és tök jó, hogy nem kell letenni a cuccokat és kulcs után matatni, hanem egyik ujjammal megnyomom a kilincsen a gombot és kész. Ez annyira bejött, hogy majd jövőbeli autó csere esetén enélkül szóba sem jöhet. -
zsolt19900
őstag
válasz
andrás47 #71809 üzenetére
Az én saját véleményem az, hogy én GLX párti vagyok, Swiftem is és Scrossom is az (a Swift az volt) és szerettem.
Jóval modernebbnek hat már pl. csak a digitklíma, de pl. vannak olyan "elrejtett" különbségek, hogy a kormány csak az X-es verziókban állítható "magadra". Tudom apróság, de valakinek akár fontos lehet.
-
ViZo72
tag
válasz
szabonagyur #71819 üzenetére
Ez pedig a legújabb verzió nem? A Suzuki oldalán is így néz ki, 3. nagy kép.
https://auto.suzuki.hu/cars/s-cross
Mondjuk azt nem tudom mennyire felszereltségfüggő.Itt megnyitva talán nagyobb a kép (legalábbis monitoron nézve).
-
Hatvan9
senior tag
válasz
Qtya123 #71823 üzenetére
Illesztéseknél jól áttörölném.
Biztosan ereszt, a szerelő elég koklernek tűnt, leginkább azért mert úgy gondolom első autósként hülyének is nézett, motorvédöből hiányzott két csavar és azt nem is mondta de pótolta.. ezt mondta de nem látom a motorvédőt alatta, az ajtót a kertjében lévő betonfalnak ba..zta, elötte töröltem le a betonport, ott le is jött a festés és a lemezig is felületi sérült lett, mondtam neki erre azt mondta vegyek egy spray-t és fújjam le.
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71820 üzenetére
Potoltam
-
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71822 üzenetére
Nem folyt az alvázvédőre szerencsére, hanem elvezette a dobbetét teteje a hátsó lökhárító és a dobbetét találkozáshoz, ott folyt ki.
2.5 liternek el kell férni benne valóban. Vagy az van, hogy ahogy ott töltötték, mellé ment valamennyi és az folyt le, vagy valahol tényleg ereszt a tömítésnél, de ez hamar kiderül, mert ha csöpög folyton, akkor nyilván nem a kiömlött felesleg van, hanem ereszt valahol.
-
Hatvan9
senior tag
válasz
Gyöször #71817 üzenetére
Így lehet, 2L lehet benne, viszont ezt hogy lehet biztosra venni és azt is hogy ne eresszen? Rászánnám a javítását a hosszú megbízhatóságért.
#71818: Benzint féktisztitóval talán érdemes leszedni ha alúlra is ment.Elsőnek 1.8l "fért bele" akkor is folyt utána egyből utána 2,5ig lett a km óránál rátöltve és újra folyt..de ennyinek elkéne férni benne szerintem.
Valakivel ezt megnézetném, a tömítések cseréjével. -
Vinyó
csendes tag
Kedves Mindenki,
Ezzel kapcsolatban szeretnénk tanácsot, segítséget kérni. Olvasom a fórumon a hozzászólásokat, most 2022.03-nál járok, de konkrét megoldást még nem találtam.
2025.02 végén vettünk egy Suzuki S-Cross-t. Kb 2-3 hete olyan 1500km után a vezetőoldali B oszlop felől fura hang kezdett jönni, mikor Budapest utcáin közlekedünk(kb mindenhol), és kisebb nagyobb egyenetlenségeken megyünk át. Olyan mintha két fém a rázkódás során összeérne, összeütközne. Nem vagyok benne biztos, de a fórumon itt ennek a jelenségnek a neve a „cicergés”. Bár én most azt sem tudom, hogy a B oszlop környékén ér össze valami, vagy az ajtó üvegjéből jön. Az ablakok szinte mindig fel vannak húzva.A vásárlás előtt megkérdeztünk kb 6 S-Cross tulajdonost, hogy mi a véleményük mindenki dicsérte, nem számoltak be ilyenről.
Hívtam már a kereskedő szervizét ahol azt mondták, hogy biztonsági öv állítója ahogy mozog az ad ki ilyen hangot. Utaztunk úgy, hogy fogtam ezt a részt, hogy ne mozogjon és akkor is előjött a hang.
Tudtok valami megoldást erre javasolni? Akinek már volt ezzel problémája az talált erre valami megoldást, vagy olyan szervizet ahol ezt megoldották? Mintha korábbi hozzászólásoknál olvastam volna olyasmit, hogy valakinek az ajtaján igazítottak és/vagy vákumzsír használata javított a helyzeten bár nem oldotta meg teljesen. Bár sajnos ezt a hozzászólást nem találom.
Köszönjük a segítséget!
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #71819 üzenetére
A kep lemaradt?
-
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71813 üzenetére
Lehet, hogy a km óra kihajtásnál töltötték fel a váltót (hogy kicsit túl legyen töltve, mert a gyári töltet nem a legacélosabb, kis túltöltéssel kevésbé kotlanak meg ezek a váltók) és amiatt lett olajos. Figyelgetni kell, hogy honnan jön, ez így a képekről nem határozható meg pontosan.
Nekem meg 100%, hogy túltöltés volt benyából. Leszedtem a műanyag dobbetétet és előtte agyig tankoltam az autót. Nem ereszt sehol sem a betöltőcső, sem a szuszogó. A benzin folyás nyoma egyértelűmen a tanksapka alól jött.
(egyúttal legalább azt is leellenőriztem, hogy az alvázvédős felületekre nem-e folyt rá valahol a benya.Visszaemlékezve az rémlik, hogy elég érzékeny volt az adott töltőpisztoly, ha bedugtam normálisan a töltőnyílásba, akkor állandóan lekattant. Emiatt eléggé kihúztam és a hideg benyával így, ennyire kihúzott pisztollyal valószínűleg agyig lett töltve, mikorra lekattant.
A tűző nap meg másnap megtette a dolgát.20+ év alatt sosem jártam így...
-
Gyöször
senior tag
válasz
Hatvan9 #71813 üzenetére
Lehet, hogy már 18 év alatt annyi elcsöpögött, hogy már nem csöpögött. Vagy már nem is nagyon volt benne. Most feltöltötték neked szintig és megint csöpög..
Én a nyitott műhelyajtón keresztül végignézhettem a 2. éves kötelező szervizet. Lecserélte a motorolajat és majd egy doboz féktisztítót elfújkált. Azt hittem a leeresztővcsavar körül mázolta ki ennyire az olajteknőt, de nem. A féltengelyszimmeringem könnyedzik annyira, hogy megfogja a koszt, és azt akarta eltüntetni ne vegyem észre.
-
Vigneau
félisten
válasz
andrás47 #71815 üzenetére
'20-ban volt a facelift - '17-'20 között gyártották a 90LE-s verziót (kizárólag japán gyártás). Aztán lecserélték a négyhengeres szívót (K12C --> K12D). Csökkent a térfogat, vele együtt csökkent a teljesítmény 90LE --> 83LE. Már GL-től bevezették az ISG-t (lágyhibrid hajtás), no meg a LED-es lámpabúrákat és az asszisztenseket.
-
andrás47
senior tag
Köszönöm a válaszokat. Ezeket a 90 lovas változatokat mettől-meddig gyártották és hol ?
Létezik a 90 lovas variációban 1,2 dualjet hybrid 2020 mert ilyen hirdetést is találtam,én úgy értelmeztem idáig hogy a dualjet hybrid az 83 lóerós, motorszám utal erre egyértelműen, hogy melyik a 90 lovas ? A 83 lovas az mind hybrid ? Elnézést ha nem jól értelmezem , de ha jól értem akkor ez a 83 lavas gyengép illetve bonyolultabb, és sokba kerülhet ha meghibásodik a hybrid rendszer ? Köszönöm -
Hatvan9
senior tag
válasz
Qtya123 #71808 üzenetére
Nekem a váltó olaj csepeg az alján, közvetlen a kötelező szerviz és váltóolaj csere után és óta.(Garázsban van ahol egyből feltünik)
48.400Km-es autó, igaz 18 éves de kereskedésből és a felső polcról van..Így néz ki elölről az alján:
Jobb féltengely gömbcsuklóVáltó alja
Bal féltengely gömbcsukló
közvetlen a balféltengely mögött/alatt valami ami nem tudom mi de olajos:
-
movax
őstag
válasz
andrás47 #71809 üzenetére
Ízlés függvénye, de sztem a Suzukinál az alapfelszereltségben minden megvan, ami egy autóhoz szükséges. A manuális klíma és a tekerős hátsó ablak is teszi a dolgát. De én a minél egyszerűbb dolgokat, a lehető legkevesebb elektronikát szeretem. Van, aki nem tud színre fújt tükrök meg egyéb "hasznos" dolgok nélkül élni, de azok végső soron tök fölöslegesek és szépen viszik fel az árat is. Szóval te döntöd el.
A szívómotor meg igen hálás jószág, olaj, benzin, rendes éves karbantartás és kivisz a világból. -
ViZo72
tag
válasz
andrás47 #71809 üzenetére
Szia!
Magához az autóhoz nem tudok hozzászólni de a műszaki adatait és a felszereltségi listát megtalálod itt a Suzuki oldalán:
Swift
A GL+ általában már élhető Suzukinál de ha több extra kell, azt GLX-el kapod meg.
A táblázat szerint LED lámpák, hátsó elektromos ablakok, automata klíma, színes középső kijelző, elektromosan behajtható tükrök, stb...
Meg kapsz még pár biztonsági asszisztenst is aminél kérdés, hogy hasznos vagy bosszantó-e inkább (főleg ha nem kikapcsolhatóak).
De erről írjon az akinek van tapasztalata.
-
Vigneau
félisten
válasz
andrás47 #71809 üzenetére
1.2 DualJet, 4 henger, 90LE - szépen szedi a lábait. Bár nekem az 1.0 BoosterJet, 3 henger, 111LE, GL+ verzió van.
A GL+ verzió simán jó. A GLX verzió viszont már full LED-es + komplexebb a műszerfala. ISG akku van benne, ami segít az alsóbb fordulatszám tartományban. A cseréje állítólag nem olcsó. A két évenkénti fék folyadék cserére kell figyelni az ABS kocka miatt.
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Tanácsot szeretnék kérni Swiftet szeretnék vásárolni 2018-tól gondolkodom jó lenne ha teljesen benzines lenne a legegyszerűbb négyhengeres szívómotorral már ha még létezik ilyen ettól az évjárattól 4m Ft körüli a keret. Leginkább GL, és GL+ változatok vannak eladók ritkábban GLX . A GL+ már elfogadható vagy ragaszkodjak a GLX-hez , mi a lényeges különbség a két felszereltségi szint között, esetleg mire kell a legjobban odafigyelni ? Ha sikerülni magyarországon újonnan forgalomba helyezett, végig szakszervízbe hordott autót szeretnék. Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat.
-
Qtya123
őstag
Na, megérkezett az első probléma a nemrég vásárolt 2006-os Swifttel.
Tegnap este teletankoltam. A szokásos módon, ahogy minden autómat eddig, pisztoly kiakaszt és teletank, a pisztoly lekattanásáig. Nincs utána még tovább gyömöszölés bele, vagy ilyesmi.
Kútról hazamentem, kb 2 km. Ma tűző napon állt az autó, megyek le hozzá, nézem a bal hátsó kerékjárati dobbetét alól csöpög a benzin.....Kinyitottam a tanksapkát és folyt ki némi benzin a betöltő nyílásból, majd utána bluggyogó hang keretében abbamaradt....
Mi történhetett? Annyira tele lett a tank, hogy kitágult a benya és a kis vékony csövön, ami a betöltő vastag csöve mellett van, ott visszament a benya a betöltő nyílásig, majd kifolyt és lefolyt a dobbetéten?
Hogyan lehetett ennyire túltölteni, mikor a szokásos lekattanásig tankoltam? Hozzáteszem mást tankolom másodszor tele az autót, de első alkalommal hideg volt és úgy állt tele tankkal pár napot, akkor nem folyt.
Vagy van valami másik szuszogó a tankon és az tömődhetett el?
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71806 üzenetére
Igen ez teljesen okes.
Masikon 245/45/18 van az is okes.
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #71805 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy a Suzukikra racionalis dontes csak azt hogy van.
Egybkent itthon szerintem ez a 215/55R17 eleg jo - meg komfortos - meret. -
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71803 üzenetére
A 18-19es kereket mar a felesleges meret miatt irt
am, raz igy is elegge rosszabb utonEgy /45 vagy /40 azert tulzas lenne ra.
-
Vigneau
félisten
válasz
szabonagyur #71802 üzenetére
Nálam is hol fellángolt, hol alábbhagyott a felnivételi láz. 4 évembe került, mire lett 15x5J ET40-es aluszett a Swiftemre. Még a leköszönt Yaris ET39-es felnijei jó alternatívák, de - balszerencsémre - a TPMS nem kompatibilis a két gyártó között.
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #71802 üzenetére
Akkor felreertettem a nem szot. De jah, en is gyari parti vagyok.
Mas kerdes, hogy ezekre is van gyari 18-as.
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71801 üzenetére
Ezt irja pont, hogy a gyari 6,5 de amit kinezett 7es es hogy elfer e. Meg ugye mennyire feszul ra a gumi, bar ennek sem kene gondnak lennie.
Mondjuk sajat velemeny de csak gyari felnit ra. Ez nem az az auto ahol a felni tuningnak van ertelme, sok annyira bazarit latok, na meg aki felrak 18-19es kereket ra…
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #71799 üzenetére
Crossnak ilyen szempontból jó ott a kialakítása, hogy nem rögtön a fém részekben ül a komposztálódó levél/virág, ami lehullik a szélvédő előtti rácsból.
-
burgatshow
veterán
Olyan sok nem volt de azert akadt. Cserebe legalabb muanyag a kuszob vege, szoval rohadni nem fog de ha annyira feltorlodna akkor elobb utobb elerne az A oszlop aljat es az mar fem.
Meg akkor mar a szokasos olaj, szurok csereje. Kapott uj hatso Kayaba lengescsillapitokat mert a jobb hatso gyari 80 ezer utan elkezdett konnyezni. Plusz fekfolyadek csere.
-
blakey
titán
Valaki próbálta már a Magnetti Marelli ablaktörlőit?
-
antal750
aktív tag
Sziasztok Szeretnék a vitarámra alufelnit. Most 17colos gumi van rajta 215/55/r17... Találtam a neten alufelnit ami tetszene,Eladó eredeti Xtreme R17 -
Osztókör: 5x114.3 R17 ET50 7J. Nekem az a bajom ha minden igaz a gyári méret nem 7J hanem 6.5J.??Tehát ez a felni nem jó rá.? Erősítsetek meg legyetek szívesek nehogy valami baromságot csináljak.. Köszönöm -
Gali199qd
tag
Sziasztok!
2006-os Swift M13A motorú autóban hol találom meg a vízhőfok jeladót? Meg esetleg lenne valakinek szervíz manualja vagy robbantott ábrás pdf-e hozzá? -
movax
őstag
Vitara 2018, ma egyidejűleg kiégett a rövid- és a pozíciófény (H11 és W5W). Vajon nézzem meg a biztosítékot is? Mert gyanús, hogy egyszerre.
-
-
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71789 üzenetére
TTF-et én is hívtam, de már ott elengedtem, hogy augusztus legvégére lett volna szemle időpont.
Igen, arra figyelni kell, hogy a gumi fékcsövek, gumiharangok, stb ne legyenek összefújva. Olyan viszont nem lesz, hogy minden létező csavarfej le lesz takarva és kihagyva.
Szerelésnél egyébként nem tapasztaltak szétszedési nehézséget a szerelők és én sem mikor még a kettővel előző autómat szereltem/szerelték és le volt fújva mondjuk a lengéscsillapító anyája. -
Hatvan9
senior tag
válasz
simonjoe #71786 üzenetére
Így látatlanba a google vélemények eléggé pozítivak és nem kezdő cég, de a képekből laikusként a ttf.hu igényesebbnek látszik. (Amiknek nem tesz jót, azon nincsen összefujkálva)
Olyat keresek ahol amit kell inkább leszednek és ahol árt ott nem fújkálnak és alaposak, ígényesek.Ne csak a kipufogót hagyják ki, hanem pl. a gyakran cserélnivaló elemek csavarjainál vagy a hűtésért is felelő részek vagy összekötő csövek, részeinél stb.. nem tudom még hol nem tesz jót nem vagyok szaki de biztos több ilyen van.Aztán ahol pedig tényleg kell ott meg nincs kihagyva.Pl.: Kerékjárat ívek mélyen, peremek stb..
#71788:
Addig írtam ezt hogy közben lett itt válasz is, nálad látom nincs minden befújkálva. -
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71785 üzenetére
Érdekes módon az elején nem volt rozsda. Az alján sem és a kerékjáratok sarkában sem, pedig mikor megvettem és kiszedtem a dobbetétet, egy rakat dzsuva és behullott falevél volt oda bekomposztálódva. De a rozsda nem kapta el ott: [kép] [kép]
A hátsó traktusban már terjedt a rozsda a lemezeken, érdekes módon hátul rozsdásodott rendesen a kerékjárat is a dobbetét mögött, pedig ott nem is állt meg úgy a retek, mint elöl: [kép] [kép]
Én is az üregúrnál csináltattam, nagyon sok képpel dokumentálja, van rengeteg referencia a weboldalán, a facebookon meg gyakorlatilag folyamatosan kerülnek fel új képek/videók. Ár/érték arányban szerintem ő a legjobb (arra készülj, hogy nem egy mosolygós, sokat beszélő ember, számomra kicsit rideg, de a szolgáltatás minősége szempontjából ez nem lényeg, munkában korrektnek tűnik).
Időpontot én elég hamar, 2 héten belül kaptam hozzá, szerintem azért, mert most kezd indulni a "szezon", télen kevesen viszik ilyenre az autót, másrészt eléggé kinőtte magát, már vannak alkalmazottai, egyszerre 3 autót tudnak csinálni, 3 nap alatt ledarálják. Régen 1 autót tudott csak csinálni, alkalmazott sem volt (talán egy), akkor hosszabb várakozási idők voltak.
Én is próbáltam tájékozódni, annak ellenére, hogy a másik autóm is nála készült és meg vagyok vele elégedve. Végül ismét nála kötöttem ki. Iszonyat eltérő árak vannak, ahogy a minőség is nagyon eltérhet.
Itt elvileg rajta vannak a Dinitrol partnerek, ezek közül is felhívtam párat: [link]A Domonkos alvázvédelem is jó elvileg: [link]
Korrektnek tűntek, sok a referencia, de olyan árat mondtak szemle után (komolyabb, igényesebb helyek csak szemle után mondanak árat), hogy kiesett a szemem. 500e volt az ajánlat, de ilyeneket akart, hogy leszedi a hátsó hidat, mert elég rozsdás és homokszórja. Csak az lett volna 160e.... Mondom bakker.... 40-50e Ft egy bontott rozsdamentes híd....Meg aztán szerintem az üregúrnál eléggé jól le tudták róla szedni.
Előtte: [kép]
Utána: [kép]
A lecsiszolt rozsdára jön még a Dinitrol RC800 rozsdapassziváló és utána az alvázvédő.Aztán volt még a Dinitrol partnerek között egy, amelyiken nagyon agyaltam, mondjuk az is látatlanban mondott árat, 200-ból meglett volna, ők azok: [link]
Az riasztott el, hogy elsősorban autoszerviz, nem kifejezetten alváz+üregvédelem a profil, továbbá annyi referenciát találtam róluk, mint amennyit azon a retro weboldalon látsz, 4 darab kicsi, ezer éves képet..... Így végül nyeltem egyet, és a 100e-el drágább üregurat választottam ismét.Aztán voltak ilyen kérdőjeles helyek még, mint pl ez: [link]
Látatlanban 150e Ft-ot mondott, referencia semmi, nemrég nyílt. Vagy 3 weboldala van különböző néven, nem beszélve róla, hogy a linkelt weboldalon a Trepka Attila képénél 2 hete még egy teljesen másik férfi volt. Tiszta stockfotónak tűnik a mostani. Szóval az egész olyan red flag volt nekem, klasszikusank kicsit megcsiszoljuk a rozsdát, ahol elérjük, utána gyerünk rá az alvázvédő. Nem biztos, hogy ilyen, de ugye a bizalom..."mások véleménye a képekről és ekkor is csak elgondolkodás után"
Ezzel én is így volta. Sokat gondolkodtam, nagyon sokat. A másik autómnál nem volt kérdés, de itt azért nem esett jól a tény, hogy 880e Ft volt az autó és akkor 300e menjen-e rá állagmegőrzésre. Azzal győztem meg magam -aztán vagy logikus érv, vagy nem- hogy a 19 éves kora ellenére ezt is sokáig meg akarjuk tartani szaladgálós/ütős-vágós autónak, mint a régi Swiftet. Tehát úgy 27-28 éves koráig maradna, ha nem lenne rajta valami gazdaságilag nem megérős 5-6-700e Ft-os javítás, vagy állandó meghibásodás.
Így ennek fényében láttam értelmét a megóvásnak. Még vétel előtt agyaltam azon is, hogy vegyek-e inkább egy full-full patika, teljesen rozsdamentes Swiftet, de azok meg ugyanennyi idősen 1.4-1.5 millába is belenyalnak és ismerem magam, azokra meg azért tetettem volna alvázvédelmet, hogy a hibátlan állapot megmaradjon... -
Hatvan9
senior tag
Köszi végül találtam valakit aki rátöltött 5 perc alatt 2,5l-re.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Hatvan9 #71780 üzenetére
Nem feltetlenul jon ki az osszes, de erdemes krokival oldalrol emelni, leengedesnel egyik oldal, feltoltesnel masik, igy tul is lehet tolteni, ami hasznos, igy az 5. Fogaskerek is beleer, tovabb tart.
imert trukk, az m13-an levo valtok sajos surun hullanak szet. (Tipushiba... ugyanez a vag dq200, ahol 1.7l helyett 1.9l-t illik beletenni, a gyarto kesobb modositott es 1.9 a gyari feltoltesi mennyiseg is, a meghibasodasi arany is jeletoset javult.)
-
Hatvan9
senior tag
Sziasztok
Hátha valaki ért hozzá, Swift Mark III-ban (2007) váltó olajat cseréltettem, gyári volt benne 50e km van a kocsiba, a szaki szerint nem ment bele több 1,8 liternél, mindenhol 2,2L -t írnak minimum, vagy akár 2,5 -őt, ez lehet gond? -
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71777 üzenetére
Van kecskeméten egy jobbra kanyar, alapból lámpás kereszteződés de oldalra elmehetek ha nem jön senki, macisajt van csak. az útfelület kiváló, de vasúti sín van a kanyarban majd egyből utána egy hirtelen lejtő az útban ahogy a vasúti töltésről levezet. a sinen már megcsúszik utána eltűnik alóla a talaj de amint leér betapad az eco és 50es tempóval abszolválható a kanyar
Amúgy olyan 2 hete 17 fokban a poros és szűk körforgalomban, duplasávos belső ívén a vadiúj téli bridgestone tette fel a kezét. tolta az orrát, éreztem, hogy minthogyha többet kellett volna fordítanom a kormányon, aztán fordultunk szépen nem volt semmi, csak ahogy tekertem vissza a kormányt akkor lett nyilvánvaló, hogy ezt becsülettel végigradíroztuk.Én sokkal többet vártam az új télitöl, az idei nem túl hidegekben tesztelgettem, hogy a 7 éves gyári yokoknál nem domborít nagyobbat.
De ezzel nem azt mondom, hogy egy Conti téli sokkal jobb lett volna. Azt gondolom nekem magasak az elvárásaim. Így lehet marad még idén az eco. Idén le is írom őket végleg aztán muszáj lesz valamit beújítani. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71776 üzenetére
Ma reggel 2 szitum is volt, ahol kijött az új gumi előnye:
1. Bp-en a Dömsödi utca - Kerepesi út sarkán jobbra kanyarodtam ki, ahol van egy kis emelkedő. Korábban itt az Eco-k mindig elkapartam. Ez meg mint ha meg sem kottyant volna neki.
2. Ady Endre út - Budai út Budakalászon, balra nagyívben kikanyarodás. Jobbról érkező kolléga tempósan jött de jelzett, hogy kienged. Pechemre én csak őt néztem, előttem meg közben kanyarodtak be nagyívben, ott lesatuztam. Megálltam... Aztán meg elindultam. Harapták az asztfaltot. -
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71774 üzenetére
Nyilván marad ez a 8adik éves eco, mentem vele olyan 5-600 kmet mióta fent van, sikerült autópályára felvezető íven kanyarodni egy finomat vele, volt egy sas vagy mittomén milyen nagy madár miatt satufék. kicsit sétál jobbra balra a hosszanti nyomokon, de már megszoktam. ez valamiért vasárnap hajnalban 4órakor sokkal jobban zavart, amikor erős volt az elhatározás, hogy kivágom őket. De lehet én voltam gyenge a végigbulizott éjszaka miatt
Csak 1 gumishoz jutottam el aznap árérdeklődni, az horribikisat mondott. Azért még benne van a pakliban, hogyha kapok egy jobb árat megrendelem.. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71772 üzenetére
Amugy persze el tudom hinni, hogy a jobb tapadas miatt labor korulmenyek kozott kimerheto a kulonbseg, de en nem vettem eszre.
Meg persze nekem ott van meg az automata, az is biztos elnyel valamennyit az erzekelhetosegbol. De olyat hatarozottan nem erzek a kocsin, hogy piros lampara “ragurulva” fele akkora tavot lassulna.
Most te vegul megvetted?
-
-
válasz
burgatshow #71769 üzenetére
"- gordulesi ellenallasban nem vettem eszre valtozast,"
Ne szórakozz már!! -
burgatshow
veterán
válasz
bigyo108 #71768 üzenetére
Husvetnak vege, mentunk sokat, ime a tapasztalatok:
- kesobb kell fekeznem es ez nem azt jelenti, hogy a fekezesi dinamikam valtozott volna,
- szerintem jobb a rugozasa a guminak,
- palya temponal szerintem nem feltetlen halkabb, varosban viszont biztosan,
- gordulesi ellenallasban nem vettem eszre valtozast,
- kanyarsebesseg tutira jobb anelkul, hogy kiesnenk sz ulesbol.Osszegezve: ajanlom.
Szerk.: bocs, nem valasznak szantam.
-
válasz
Rataxes #43489 üzenetére
Szép napot,
Ma ugyanez volt a hiba jelenség nálam is.
Csak kint voltunk az udvaron, egyszer csak látjuk, hogy indexel a kocsi mindenhol.
Vagyis elakadásjelzőzik.
Sehogy sem lehetett kikapcsolni.
Ha ráadtam a gyűjtást, abba hagyta, ha levettem akkor ujra csak villogott.
Akku sarukat levettem, kormány alatt bal oldalt, minden csatlakozót megmozgattam, most nem csinálja.
Mi volt a megoldás, mire számítsak?
Üdv Zs -
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #71763 üzenetére
Nem fúj már annyira hideget. De majd úgyis UV gáz megy bele. Majd ott meglátjuk szökik e valahol.
-
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #71761 üzenetére
5 éve volt töltve utoljára.... Szerintem sehol nem szökik.
-
movax
őstag
Vitarán 75e km és hat év után, tavaly cseréltem le a gyári Conti Ecókat Kumhóra, azok is jók voltak, az újak is jók. A téli Firestone-ok még lazán futnak pár évet, 6 szezon után is.
-
Qtya123
őstag
válasz
AMD Power #71755 üzenetére
Nyilván egyéni vélemény de ha muszáj gumit venni, de csak 2-3 évre tartja meg az ember az autót, én akkor sem érzem azt indoknak, hogy ezért valami gagyi, noname alsópolcos sz@rt tegyen rá az ember.
Spórol rajta 4 darab esetén mondjuk 45e Ft-ot, de ha akkora trágya a gumi, hogy megállni nem tud, akkor lehet nem eladáson, hanem a roncstelepen kell majd gondolkodni. -
dethroner
veterán
Nekünk 19-es swift van, és a gyári eco még ezt a nyarat vígan elviszi. 72 ezer van a kocsiban, a vele egyidős Dunlop-on még a kopás legkisebb jele sem látszik.
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #71750 üzenetére
Az 50 ezek km az csak a nyári futás alatt jött össze?
-
Jadro
veterán
válasz
burgatshow #71750 üzenetére
Én is így vagyok vele. 40k körül van benne és most kezdi a 4. szezont. Igazából semmi bajom nincs vele. Nem nyikorog, nem csúszik a körforgalmakban. Mondjuk nem vezetek vadul, csak néha dinamikusabban.
Valószínűleg sokat segít az is, hogy itthon garázsban áll, melóhelyen meg mélygarázsban. Meglátjuk majd szezon végén az állapotát és ha már nagyon elhasználódna, akkor jövőre lehet hogy majd 4 évszakost kerítek.
-
blakey
titán
válasz
burgatshow #71735 üzenetére
Annál az ECO guminál kb. minden jobb, 3 hónaposan cseréltem le őket négyévszakosra, azonnal lehetett hallani, hogy sokkal jobbak, pedig alig telt el 5 km.
-
paolinho
őstag
-
AMD Power
titán
Valószínűleg elmarad a jövő évi autó eladás. Januárban már 5 éves lesz a most rajta lévő Nexen 4 évszakos gumi. Majd gumissal meg fogom azért nézetni a gumikat. Hátha kibírják még a jövő évet. Ha nem veszek rá új gumikat, de azt akkor nem fogom újra 5-6 évig használni így az a budget kategóriábòl lesz majd.
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #71738 üzenetére
Én múlt év tavaszán akartam venni PremiumContact 7-et, de én 16-os kerekeken gurulok, arra a méretre meg még nem volt akkor.
Így PremiumContact 6-ot vettem, az volt méretben. Elégetett vagyok velük, zajban egyébként nem sokkal halkabb, mint a Barum Polaris 6 téliek. Jövőre azok is cserések, TS870 Conti a kiszemelt.(Ja amúgy ez a PremiumContact 6 vásárlás úgy zajlott, hogy beballagtam személyes átvételre a megrendelésért, már pakolnám be az autóba, akkor látom, hogy EcoContact van az oldalára írva. Azt rendelték be véletlenül. Mondom nekik, hogy akkor rendeljétek meg a másikat. Válasz: oké, oké, de hát nem akarja ezeket elvinni? Ezek lényegében ugyanolyanok, mint a PrémiumContact.... Anyád)
A Swiftre meg szerintem meg fogom venni életem első 4 évszakosát... 99%-ban városban megy, rövid pár km-es távokat. Arra Hankook Kinergy 4S2 H750 a kiszemelt.
-
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71738 üzenetére
Okés! 60-70 közt látom darabját. megkérdezhetem mennyi volt?
-
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71735 üzenetére
Vártam már, hogy mit mondasz róluk!. ma dobtam alá a lassan 8 éves ecokat, de lehet még idén veszek rá újakat nemtom. Szóval szivesen veszem ha további infókat is olvashatunk a conti prémiumokról
-
paolinho
őstag
Na én is hasonképp oldottam meg ugyanazon a kis gumicsövön felvezetve a kábelt, és meglepően könnyen sikerült befűznöm azt.
link
link
Nekem jobban tetszik így, hogy rejtve van a vezeték, és max. 1 órát vett igénybe az egész kamerafelhelyezés elől és hátul. Annyi svindli van az ügyben, hogy a hardwire kittet korábban befűztem, és rácsatlakoztattam a biztosítékokra. Az még egy óra volt kb. -
burgatshow
veterán
Na felkerültek az új gumik, bár még csak egy olyan 20 km-t mentem velük, de most vagy placebo, vagy nemtom de érzésre sokkal halkabb. Bár nyilván nem fair teljesen összehasonlítani egy 4 éves eco gumit egy zsír új prémium gumival de akkor is halkabb érzésre.
Plusz perem védős ami a csomagoláson nem jött át.
-
-
roti86
őstag
válasz
cherubion08 #71723 üzenetére
Ha a szerelő nem légtelenitette rendesen a rendszert, akkor előfordulhat, hogy még szipkázza a vizet és még ki nem megy az összes levegő után kell tölteni.
-
Qtya123
őstag
válasz
kenguru99 #71715 üzenetére
Közben kértem szemlét és ajánlatot az üregúrtól. Az ő munkájálukat ismerem, lassan 3 éve, hogy csinálták a másik autót. Ő megtekintés után 280at mondott.
Egy másik hely [link] látatlanban adta az ajánlatot, 160-180 közötti árát mondott. Pozitív, hogy ők is hivatalos Dinitrol partner, rajta van a Dinitrol oldalán a szerződött szervizek között ez a hely is, meg azért nem ma alakultak. Negatívum, hogy 0 azaz teljesen 0 véleményt és infót találtam róluk, csak ezt a retro weboldalt.
Az üregúr felé húzok, láttam hogy dolgoznak, látom hogy tartós az eredmény. Kérdés megéri e nekem a kockázat a linkelt hely tekintetében.
-
paolinho
őstag
válasz
Qtya123 #71727 üzenetére
Igen, pont ez lenne a tervem. Igazad van, macerás a befűzés, de utána nem fityeg a kalaptartó felett. Az Aurisban le lehetett pattintani a csomagtér ajtó felső takaróját, és utána, ha nem is teljesen simán, de kisebb játszadozással, na meg egy behúzó dróttal át lehetett hozni a kábelek mellett a kamera vezetékét is.
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #71726 üzenetére
Ja hogy a csomagtér ajtóra gondolsz?
Én abba nem vezettem be, kijön a tetőkárpit alól és kész, fel van ragasztva a kamera és kb 10-15 cm kábel látszik. Van aki bevezette a csomagtér ajtó kábelkötegébe, de az elég macerás munka volt, nekem nem ért annyit, hogy szétborítsak ott mindent.
-
-
Nem suzuki egy Opel corsa D. Csak làtom vannak itt szerelő szakik. Nővérem kocsiàval szívok. Törölhető ha valakit zavar a kérdés. Megrepedt egy vízcső ,szerelő cserélte,feltöltötte,elhoztam. Rànézek később ,tartàlyba nincs víz,picit utàntöltöttem. Mentem vele kb 10 percet. Kesőbb megnézve megint üres a tartàly. Utànna öntöttem megint pàr dl. Alà nézve nem folyik. Lehet nem töltötte fel rendesen? Elő fordulhat,h csak menetközbe szórja a vizet?Bocs,de totàl hül.e vagyok ehhez.
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #71718 üzenetére
Én úgy vittem el hátra hogy lehoztam az A oszlopnál a burkolat alatt, majd végig a küszöb burkolat alatt, gyakorlatilag be tudtam tenni azokba a rögzítőkbe, amelyekben a gyári kábel köteg is fut. Hátul felhoztam az ülés melletti műanyag borítás alatt, a hátsó kis háromszög ablak borítását leszedve meg már hozzáfértem a tetőkárpit és a csomagtartó nyílás kédere közötti részhez.
Azért így vezettem el, mert nem akartam a függönylégzsák előtt elhúzni a kábelt felül. Alulról elvezetve pont kiadta a hossz, igaz ez nem A800s, hanem DDPAI Z40, szóval nem tudom a hátsó kamera kábel hossza van e legalább ugyanannyi az A800s esetén is, mint az én kamerámnál.
-
paolinho
őstag
2023-as S-cross-ra szeretnék a 70mai A800S tip. első kamerához csatlakoztatva befűzni egy RC06-os hátsó kamerát. A tetőkárpit alatt el tudom húzni hátra a kábelt, viszont azt nem látom át, hogy mi módon lehetne kibontani a hátsó felső féklámpa irányába haladva a hátsó ajtó borító felső takaróját. Csinált már valaki ilyet esetleg?
A korábbi autőmon (Toyota Auris) ez simán megoldható volt, az S-cross-nál még nem sikerült kitalálnom ennek lehetőségét. -
Qtya123
őstag
válasz
kenguru99 #71715 üzenetére
Lemezek esetén 1-2 helyen. Van rozsda, a hátsó híd ami rozsdásabb. A drága helyeken leszerelés és homokszórás volt a terv a hídra.
Nyilván ez nekem nem kell. Eleve 40e Ft egy bontott rozsdamentes híd.Futómű elemek vastag vasai nem érdekelnek. Annyit akarok hogy a sárvédő, küszöb ne rohadjon el 7 év alatt. Erre akarok egy állagmegőrzést.
-
rumos XIII
aktív tag
2025 vitarára lehet utólag rakatni gyári első parkoló szenzort? Van valakinek tapasztalata vele?
GL+ -
kenguru99
senior tag
válasz
Qtya123 #71712 üzenetére
"De ott repkednek ezek a 350-500 közöttiek. Más helyeket is hívtam, kettő is adott látatlanban 200e körülit. Gyanítom az a különbség köztük, hogy míg az egyik maximálisan letakarítja a rozsdát, a másik helyen úgy-ahogy, aztán megy rá az alvázvédő...."
Ez így van. Baromi nagy munka eltávolítani a rozsdát. Az olcsó ajánlatnál nyilván ezt nem teszik meg. Szerintem engedd el, tényleg nem ér ennyit az egész. Hacsak nem tudod - akár csak részben - magadnak csinálni. De akkor meg te fogsz vele sokat dolgozni.
Én magamnak csináltam. De nem volt könnyű.Meg tudod ez a maximálisan eltávolítja a rozsdát is olyan dolog, hogy kb lehetetlen teljes szétszerelés nélkül.
És amikor kívül ilyen akkor már az üregekben is sok a rozsda. A legjobb dolog amit tehet az ember, hogy nem vesz rozsdás autót. Vagy legalábbis nagyon rozsdásat nem, hiszen ebben a korban már nincsenek csodák.
Szinte mindent meg lehet javítani egy autón. A rozsdás karosszériával való küzdelem szélmalomharc, sosem lesz jó.
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71713 üzenetére
A videóban szereplő Sx4-ben már ugyanaz az 1.6 motor látható, mint a Crossban.
Ha jól emlékszem az SX4-ben 2010-től jelentek meg az 1.6-os példányok, de szerintem itthon nem túl gyakori.Szóval jó videót nézel, első gen Crossban pontosan ez van és így kell cserélni a gyertyát.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #71712 üzenetére
Kössz!
Nektek a légszűrő a tűzfal felé van? Leveszem a díszburkolatot a tetejéről, aztán ott is a trafó?
[Youtube link] ez az a motor, mint itt az sx4 ben, vagy ez még az 1.5? -
Qtya123
őstag
válasz
ViZo72 #71710 üzenetére
Kaptam máshonnan is ajánlatokat közben, de érdekes dolog, mert a komolyabb helyekben az a közös, hogy látatlanban nem mondanak árat, hanem átnézés után.
De ott repkednek ezek a 350-500 közöttiek. Más helyeket is hívtam, kettő is adott látatlanban 200e körülit. Gyanítom az a különbség köztük, hogy míg az egyik maximálisan letakarítja a rozsdát, a másik helyen úgy-ahogy, aztán megy rá az alvázvédő....
Gyöször: Igen, az a típus kell bele, amit írtál. Fejből nem ugrik be a csereperiódus, a könyve meg most nincs a közelemben, de valami 95e km rémlik.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #71708 üzenetére
Szia!
M16 motorban mennyi a gyertya csere intervallum, meg tudod-e mondani? az a Silfr6a-11 gyertya kell bele amit a sumonál 6500 ért látok? egy ismerős környékezett meg ezügyben, mert lepcses szám van és valami szövegkörnyezetben elköptem, hogy "épp az eskrosszban cseréltem a gyertyát mikor csöngettek.." -
-
válasz
cherubion08 #71707 üzenetére
Igen, ez az, köszi!
Ha valaki tud színkódot, annak nagyon örülnék. -
-
Sziasztok!
Láttam pár világos kávészínű vitarát.
Valami ilyesmi a szín, ami a képen van, de élőben világosabbnak tűnik.
A suzuki weboldalán az "Elefántcsont metál / Gyöngyházmetál" néven találtam olyan színt, ami a látottakra emlékeztet.Valaki tudja ennek a színkódját?
Ha esetleg több hasonló árnyalatról tudtok, akkor az is fontos infó a számomra.Köszi!
-
Bandus99
őstag
Sziasztok
2014-es SX4-hez szeretnék vásárolni távirányitóba elektronikát, merre induljak? Jó lehet akár bontóból amit rátanitok az én autómra? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Formula-1
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Diablo IV
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- iPhone 15 Pro 128GB, Szép állapot, Független, 100%, Garanciával!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB AIO Enigma XL Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest