Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz bigyo108 #35870 üzenetére
Egyébként nekem is most viszonylag gyakran felvillan, de 90%-ban akkor ha nem a bejáratott benzinkúton tankolok, és/vagy sokat megyek városban hidegen rövid távot.
Mivel nemsokára eladom, valamit kezdenem kell ezzel mert így nem adom át hogy az új vevőnél check engine-el nyisson... az említett szoftverfrissítés már ki lett tárgyalva egyszer, és akkor az lett a verdikt hogy erre a típusra és motorkódra nincs frissítés. Lehet majd az OBD olvasót ajándékba adom az új tulajnak
(#35895) tboldi: má nézem is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MaTTeS
senior tag
válasz bigyo108 #38326 üzenetére
Szia,
Yatour digitális CD tár. eBay-ről vettem Németországból. Csütörtökön rendeltem és hétfőn délelőtt már hozta a postás. 19e Ft-re jön ki, de ha tudsz várni 1-1,5 hónapot, akkor kínából 14-15 ezerért megvehető.
Nagyon könnyű volt beszerelni és megmaradt a kormányról vezérelhetőség. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz bigyo108 #55192 üzenetére
Az akkuhoz nem gondolnám hogy köze van, de sok más dolog okozhatja. Lambdaszonda még a gyári? Rá kellene nézni a mért értékeire, lehet kezdi feladni.
A teljesség igénye nélkül lehet: gyertya, vvt szelep, gyújtótrafó, befecskendező, stb.
Szóval van pár lehetőség..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz bigyo108 #55336 üzenetére
Igen, főleg - népi megfigyelésem szerint - esős-párás időben szokott előfordulni gyakrabban.
Úgyhogy ott kellene elkezdeni keresni a hibát. A légtömegmérő elkoszolódása olyan 250-300ezer km futás körül szokott előjönni... (főleg ha korábban nem cseréltek légszűrőt csak 3-4 évente)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz bigyo108 #55386 üzenetére
Valószínűleg meleg időben nem okoz problémát (vagy az induló hőmérséklet már elégséges ahhoz hogy észhez térjen) a vezérlésben. Ha kicseréled azt a szondát, akkor megjavul az alapjárat is (szerintem, bár nem vagyok autószerelő).
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Nemo1001
aktív tag
válasz bigyo108 #56336 üzenetére
sajnos nem szűnik meg a probléma,ha ki kötöm a légtömegmérőt akkor hideg motornál felpörög az alapjárat 3200fordulatra majd fokozatosan ejti ahogy melegszik az autó (hozzá teszem légtömegmérőt is kicseréltem nincs változás) az kb 5 perc melegen teljesen jó (vagyis nem mert ingadozik az alapjárat de nem durván 1200-800) ha visszakötöm a légtömegmérőt meleg motornál minden rendben van semmi baja,EGR-t,folytószelep ki takarítva fém tisztára ,trafó és gyertya csere volt,alapjárati motor cserélve,vízhőfok jeladó cserélve,vezérműtengely jeladó cserélve.Hiba nincs benne (ki törlöm mert ugye ha le húzom a légtömegmérőt azonnal check engine ) ja és lamdaszonda is cserélve mert 13 liter volt a fogyasztásom itt a városban nem nagy a lábam
szerk: lamdaszonda cserével a fogyasztás megjavult.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban