Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Microsoft Excel topic
- Total Commander
- Milyen program, ami...?
- ASUS routerek
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
őstag
Nem vakon bólogatok számtalan hibáját elismerem csak annyival több a pozitvum hogy simán elnyomja a negatívumokat a francba, pont ahogy egy Zelda esetében is ahol pont ugyan ez menne ha Nintendo-n kívül másra is kijönne. Siránkozás egyes techmegoldások miatt... Mert nagyjából erröl van szó itt is.
Kész játékot kaptunk, az eddigi Beth játékoknál messze polírozottabb, bugmentes ilyen összetettségű és tartalmú játék sosem lesz pláne nem fps-ként, de ha úgyérzed van mégegy olyan cucc amiben ekkora mapok ilyen szintű interakció ilyen tartalom van fps esetleg tps nézetben és kevésbé bugos fanboyozás helyett ki vele érdekel.... Nem a BG3 sem már csak a nézetből és statikus labirintus mappokból kifolyólag sem egy kategória...szóval?[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz markknight #101 üzenetére
3-4 óra alatt konkrétan ebböl a játékból semmit nem láttál. Nem véletlenül mondják sokan hogy 10-20 óra alsóhangon.
Eleve mindenhol kifejtik hogy célszerü a feldezezés és mellékküldetések elött eltolni egy bizonyos főküldetés végéig (Into the unknown).
De még enélkül is olyan komplex és összetett a stuff hogy sokan pislognak mit hogyan kell nem véletlenül van benne hatalmas help részleg.
Mass effect, NMS... Majd szólj ha a mass effectben vagy NMS-ban lesznek olyan lehetőségeid a fő sztorin túl mellékküldetésként hogy becsatlakozhatsz akár hiradósnak, fejvadásznak, kereskedőnek, csempésznek, kalóznak, ürcowboynak, igazságosztónak, katonának mindre külön külön hatalmas küldetésrendszerrel, miközben a játék világa telis tele olyan random eventekkel amikből szintén korrekt mellékküldetések születnek, és közben majdhogynem olyan komplexitású még az ürharc is amit annó az Xwing játékokban láthattunk. Értsd energia kiosztás pajzsra hajtómüre fegyverzetre, célbefogás szétlőhető elemekkel a hajókon akár megállitva az ellenfelet akár lefegyverezve, hajóelfoglalás mondjuk úgy hogy kiiktatod az ellenfél hajtómüvét és lévén nem tud mozogni védtelen lesz rádokkolsz és átszállsz, mehet a harc a fedélzeten....De akár kommunikálva velük fenyegetheted is őket rakomány átadásra harc elött... Konrétan bármelyik ürhajót...
Persze a Mass Effectnek volt egy iszonyat epikus sztorija amit máig imádok de a két játékot semmilyen formában nem tenném egymás mellé mert totálisan eltérnek. Itt nem epikus küldetéseket és gigasztorit kapsz hanem hatalmas komplex szabadságot bizonyos korlátok között. Ugyan ez igaz a NMS-ra is, az egy mezei survivor cucc amiben konkrétan a gameplay 90%-a bányászás, épitkezés, bányászott cucc management, idegen fajok nyelvének megfejtése, mindez faék egyszerüségü küldetésekkel és harcokkal. Az egyedüli amiben az többet tudott az az volt hogy bárhol leszállhattál felszállhattál, cserébe a legkomplexebb amúgy full randomgenerált bolygó amit abban látsz sem éri be a Starfield legkisebb zugbolygójának kidolgozottságát se, nem beszélve a random generált lényeiről amik inkább paródia kategóriásak a mai napig.Persze ez Fallout mod, mondjuk abból is jókora hiszen ott a világür komplexitása az ürharcok és egyebek ugye. A Fallout meg tulajdonképpen egy Skyrim posztapokaliptikus mod...Tehát tulajdonképpen a Starfield egy posztapokaliptikusra modolt Skyrim Star Citizenesre modolt verziója, amit amúgy a Morrowindből modoltak egykor Oblivionra majd Skyrimre....Toljuk fullba a kretént...
A Starfield messze nem tökéletes cucc sőt a szokásos Bethesda gyermekbegtegségei ott vannak, de hálistennek azért rengeteget fejlődtek. Okkal hivatkoznak rá ürSkyrim-ként, és még ha van is közös vonása a Mass Effectekkel vagy a Nomanssky-al, azoknál egy messze komplexebb összetettebb és tartalmasabb cucc ami lazán lesz valószinüleg akkora kultklassz mint a Skyrim volt és amibe még 10-15 év múlva is kreálni fogják a modderek a tartalmat. Ezt pedig azért nem sok játék mondhatja el magáról, még a 10/10-es pontokkal megszórt gigacimek java sem....
Akinek epikusság kell keressen valami mást, annak ott vannak a giga AAA játékok a giga exkluzivok. Akinek meg szabadság és komplexitás amiben durván el tud merülni egy komplexen felépitett galaxisban az nem egy szaros fórumon fog állandóan siránkozni maximum az élményeit osztja meg. Kinek a pap kinek a papné. De ne akarjuk már olyan játékok mellé rakni grafikában vagy akár sztori és epikusság vonalon amik persze ezt agyonverik de cserébe a komplexitásuk és tartalmuk ennek a cimnek a lábujjárnyékáig sem érnek fel.....[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Plazmacucci #81 üzenetére
Van már rengeteg ha magyar kell ott az IGN, nagyon korrektül beszámoltak róla. Vicces hogy az IGN családból egyedül az ultrasony imádó angol IGN (akiknek egy deathloop 10/10) az aki a játékot lejjebb húzta 7 ponttal - vajon miért... - az összes többi ign-nél 9 körüli, ekörül lenne a magyar IGN is ha pontszámot dobnának de ők jóideje jobbnak látták elengedni a számozást és mindig dobnak a végén egy Prokontrát.
A valóság pedig valahol ott van ahol az értékelések átlaga, 8-9 között a 9-hez közelebb. -
BusinessGuy
őstag
válasz BusinessGuy #79 üzenetére
*67% a quality
-
BusinessGuy
őstag
válasz - = Zk = - #78 üzenetére
Nem a DLSS opciókban van de amúgy a presetek jelentése ez:
Preset A (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*An older variant best suited to combat ghosting for elements with missing inputs (such as motion vectors)
Preset B (intended for Ultra Perf mode):
*Similar to Preset A but for Ultra Performance mode
Preset C (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*Preset which generally favors current frame information. Generally well-suited for fastpaced game content
Preset D (intended for Perf/Balanced/Quality modes):
*The default preset for Perf/Balanced/Quality mode. Generally favors image stabilityPreset E (Unused)
Preset F (intended for Ultra Perf/DLAA modes):
*The default preset for Ultra Perf and DLAA modes.
Lehet velük kisérletezni de ajánlott az F vagyis a default.
Ezen kivül a régi jó performance/balanced/quality módot ahogy irtam simán a játék beállitásaiban található skálán lehet behúzni, értelemszerüen 50% vagy alatta a legtöbb fps a gyenge képminőséggel, 59% a balanszolt és 69% a képminőség vagyis a quality. Értelemszerün lejjebb vagy feljebb rakva a csuszkát skálázható vagyis a 100% nem csinál semmit az 1% meg atomjaira butit a sebességért. -
BusinessGuy
őstag
Min nincs meg? Milyen felbontáson?
Amúgy tedd fel a DLSS modot.oriic: Köszi,mentem!
Komplikato: Render% = 50% - Peformance / 59% Balanced / 69% Quality. Ezeknek felel meg az adott beállitás ami ugye régen nem volt ennyire skálázható. Az alapbeállitás ultrán 75% ami magasabb mint a quality.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz - = Zk = - #45 üzenetére
Hm...Akkor lehet drivert kéne frissítenem vagy nem tudom, reggel reshade elött próbáltam akkor azt írta ki a játékban a filter behpzásra hogy not supported...
Köszi ránézek mert a shaderezés azért egy 5-10 fps-t elvett. -
BusinessGuy
őstag
Elsőként a brightness funkciót kéne betenniük mert ez nagyon gyászos igy. Pc-n szerencsére megoldja egy Reshade, de konzolon esélyed sincs.
Ilyen alapból.....
Ilyesminek kéne lennie (ez reshade-el)
Nagyon nekiestek a neten emiatt és teljesen jogosan, az egy dolog hogy HDR nincs, de hogy SDR-ben is ilyen fakó legyen és nulla beállitás van rá alapból... -
BusinessGuy
őstag
Jogos de nem az embert hanem magát az Ubit szóltam le. Videók alapján meg ne akarjunk pontszámot dobni semmire..... Főleg úgy hogy közel 60 tesztből több mint a 80-90%-a 8-9-es vagy afölötti és van 1-1 oldal ami lejjebb értékeli. Olyan oldalak mint az angol IGN ahol a Deathloppra meg 10 pontot adtak....
Persze messze még a játék vége de eddig ez a stuff lazán hozza a 8-9-es átlagot, és Bethesda szinten is fejlődtek jópár dologban. Már csak egy Star Wars mod kell
Ha ez a játék a Nintendo vagy a Sony szineiben jelenik meg már kultklasszikussá avatták volna a neten..... Elég elkeseritő hogy ott tart a fanatizmus hogy játékokat húznak le vagy épp kiáltanak ki világbajnoknak pusztán azért mert XY platformra exkluziv....
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Montanaxy #23 üzenetére
Nálad. Meg egy elenyésző kisebbségnél.
Avatar kapásból ott indit hogy Ubisoft cim tehát minden amit mondanak amit mutatnak el kell osztani kettővel és az elmúlt 10-15 év tapasztalata alapján a büdös életbe nem nőnek fel openworld szinten egy Bethesdához sem egyéb másik OW fejlesztőhöz.
Gave: igen én is most dobtam rá reshade-et, vicces hogy a 0. napon erre van szükség mert valami állat kifelejtette a gamma/Brightness beállitást..... -
BusinessGuy
őstag
Nem rossz ez a játék az értékeléseinek a java 8-9 pont fölötti csak 1-1 teszter húzza lejjebb. Eddig a valóság valahol 8-9 körül van.
Ami viszont feltünt:1. Ismétlődés. Szokásos Bethesda betegség hogy adott helyszint cselekményt ismételgetnek, itt is jelen van kb mint a Skyrim-ben amikor a 86. dungeon is ugyan úgy náz ki. Ez a kisebb gond, pláne egy ekkora játékban....
2. A nagyobb gond hogy nincs HDR nincs fényerő vagy gamma beállitás, semmi. A játék SDR-ben és HDR-ben is konkrétan mosott túl világos fos ami érthetetlen mert például a menük jól be vannak lőve. Neten is egyre többen zörögnek rajta joggal, konkrétan olyan érzés oleden játszani mintha valami hulladék TN paneles monitort nézne az ember.....Nincs fekete,nincs rendes kontraszt. Ez igy wtf 2023-ban, és erről miért nem szólt egy teszt sem...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest