-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
5 dollár lesz plusz koop parancsnok? Elég drágán mérik őket akkor, remélem lesz majd bundle vagy valami, mert ennyit nem ér egy Abathur...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Lesznek új koop parancsnokok? December óta nincs hír róluk, pedig jöhetne már végre valami, tök hangulatosak lehetnének.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IstvánLászló #47469 üzenetére
Csak digitálisan elérhető, sőt! Ahogy én látom csak a Blizz boltjában.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Age of Empires HD, Age of Mythology Extended Edition, Rise of Nations HD, Grey Goo, C&C 3, mindkét Company of Heroes, Warhammer stratégiák. Esetleg Planetary Annihilation, de azt nem ajánlom, plusz most jelenik meg a Deserts of Kharak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Carasc0 #47310 üzenetére
Vorazunnal volt a vonatos pályán, ott írja, csak nem így.
Vorazun amúgy kicsit op, szerintem faragni fognak rajta majd, mert gyakorlatilag nincs hátránya. Ő meg Kerrigan talán a két legerősebb, egyedül képesek hardon lehozni párat már lvl 1-től, míg mondjuk egy Swann meg Karax max a templomos pályát tudná értelmes társ nélkül megcsinálni (bónusz nélkül). Most lvl 6-7 körül vagyok Kerrigannel meg Vorazunnal is, egy közepesen jó társsal a brutalok sem olyan vészesek már.
Amire kíváncsi leszek, hogy a jövőben érkező parancsnokok mit fognak tudni. Ha ez alapján a lista alapján mind bekerül, akkor pl. egy Warfield vagy Tychus mennyiben fog eltérni Raynortól. vagy Selendis Artanistól, vagy akár Zeratul Vorazuntól, meg hogy mit fog tudni az Overmind, Tassadar vagy a két Mengsk. Azt mondjuk tutira vettem, hogy Tosh, Dehaka, Selendis meg Talandar lesznek, a többi elég érdekes úgy önmagában. Ki a franc akarna a nyomi Stetmannel menni?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz föccer #47302 üzenetére
Miért pont vele mész akkor? Néha találkozom olyanokkal akik lvl 7 fölött jól mennek már Raynorral, de egy hard protoss már eléggé meg tudja fingatni a marine sereget (brutal meg végképp). Én se tudom rendesen használni (Swannt se, de vele csak egy meccset mentem) és amúgy nem tudom miért.
Karax közben lvl 15 lett, iszonyatosan élvezem, egyedül a void thrasher pálya ratyi neki, ott egyből carrierre megyek. Brutalt végre már kompetensebb emberkék tolják és nem az én 4 db immortalomra várnak támadáskor, meg a Vorazunok faszán telepakolják a cannonjaim környékét dark pylonokkal, meg hasonlók, szóval fun.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Egy olyat el tudnék képzelni ehhez a koophoz, hogy a betöltőképernyőn lenne egy kis összegzés a másik hősének a tulajdonságairól, gyengéiről meg erősségeiről. Sokszor van olyan, hogy egy kimaxolt Artanis vagy Raynor azt várja az én Karaxomtól, hogy meginduljon, hiába látja, hogy ötször annyi egysége van, mint nekem... persze, tudom, ne menjek random emberekkel.
Amúgy tetszik ez a Karax, lvl 5-től lesz igazán mókás, ha egy Swannal tesz össze, akkor iszonyat jókat lehet mókázni, követem a járműveit a kis energizerekkel és folyamatosan kapják a gyorsítást. Stimpak for tanks. Ráadásul a hatból négy pálya gyakorlatilag tower defense számára, Temple, Shuttle, Train, Lock, ezeket szinte legyártott egységek nélkül meg lehet csinálni, csak tornyokat meg pajzstöltőket pakolgatva, Solar Core fejlesztéseket maxra tolva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Winner_hun #47294 üzenetére
Jaj, kihagyta a P betűt a kolléga, én meg pontos kifejezésre kerestem. My bad, sorry.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
SC2 Engine Development History
Nem tudom, volt-e már, én most találtam meg és tök érdekes szerintem, hogy már 2006-ban is mennyire hasonló volt a játék a végső formájához, de mégis mennyi mindenben volt más. A két kedvencem, hogy a dragoon úgy lőtt, ahogy a végső játékban a Stalker, aztán végül mégis mindkettő bekerült külön-külön, meg hogy a roach eredetileg masszív közelharci egység lett volna. Mondja is a narrátor csávó, hogy a játék szinte végleges formájában létezett már 2007-ben is, csak a sztori, kampány, bugok, stb. volt a sok dolog után.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Karaxot tolja valaki koopban (eredményesen)? Mik a bo-k, taktikák vele, amik jól működnek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Mister_X #47285 üzenetére
Nekem is a dark pylon miatt jön be nagyon, viszont hiányzik tőle valami igazi heavy hitter egység, mint a reaver vagy az immortal.
Karax meg pont az ellentéte, nála ott van minden nehézegység, esélytelen sneaky módon játszani.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Kinek melyik a kedvenc koop parancsnoka és miért? Csomó fog még jönni, ahogy láttam, remélem nem úgy csinálják, hogy egyre nehezebb lesz velük játszani, mert Zagarával már most vannak gondjaim, főleg a 100-as unit cap miatt. Inkább most Vorazunnal próbálkozom eddig eléggé bejön.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hány meccs kb. felhúzni egy parancsnokot 15-ös szintre koopban? Mondjuk ha hard mission-öket csinál az ember.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez bizony, nehezen éreztem rá, hogyan is kéne. Viszont összességében szerintem annyira nem volt vészes a protoss kampány, inkább a prológus küldetései voltak keményebbek, de lehet azért, mert protoss-szal játszom legjobban még mindig. Zerggel azért többet szenvedtem.
Az is igaz, csak valahogy nem volt szimpi, hogy pl. felbukkannak Hornerék, nyilván segíteni akarnak, mert Raynor a barátjuk, erre elkezd nekik is pattogni.
Mondjuk az epilóg utolsó pályáján felhúztam magam kicsit,
úgyhogy fogtam, mindenkit elküldtem meghalni és kimaxoltam a pop capet ultraliskokkal. Azért is volt vicces, mert a játék emlékezett, hogy anno melyik evolúciós típust választottam (a radioaktív újraéledőset), úgyhogy meghaltak és újra is éledtek, szóval nem is kellett már nyersanyag utána semmire, maxon maradt a létszám. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na sikerült végigvinni, a prológ utolsó pályája az agyamra ment, de aztán rájöttem a dolgokra.
Van valami elfogadott vagy hivatalos teória arról, hogy Kerrigan hogyan és miért tért vissza emberi formájába, vagy csak fogadjuk el, hogy akkora hatalma lett, hogy képes alakot változtatni, mint mondjuk Narud?
Amúgy ami a következő játékok alapja lehet szerintem, az a végső képsorok során elhintett "új bolygókon jelent meg az élet és a tudósok nem érti, hogy lehetséges" szál. Máskülönben miért tették volna bele, abszolút nem illett a többihez.A töltőképernyők elérhetőek valahol a játék könyvtárán belül jpeg formátumban? Néhány iszonyat jól nézett ki, simán háttérképgyanús.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Carasc0 #47227 üzenetére
Valóban nem vagyunk egyformák, imádom a kommandós missziókat. A kedvencem (nem csak ebben a játékban, úgy összességében minden játék kommandós küldijei közül), mikor a HotS kampány során a menekülő protoss hajó legénységét kellett kiirtani úgy, hogy csak a foglyodból kirobbanó lárvával kezdtél. Tiszta Alien feelingje volt.
Btw azzal a hajóval a mai napig nem tudni, mi történt, miután átvettük az uralmat, úgy is ért véget, hogy "várunk a parancsra", lehetne hozzájuk valami sztori majd...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Akkor nem tudom. Én azért annyival nem éreztem nehezebbnek azt a pályát (a terrazine ködös sokkal genyább volt szerintem). Viszont az is igaz, hogy az volt az egyetlen pálya, ahol mikrózni kellett a tornyokat, hogy a nagyok ne a kis szmötyiket lövöldözzék, hanem a mecheket, ha lehet, a kicsiket meg lecsipegették a fotonágyúk.
(#47224) Carasc0: Egy darabig én is, meg kipróbáltam az adeptet is, de nálam messze a stalker vált be legjobban, főleg ezzel a blink utáni pajzstöltős képességével. Ez volt az egyetlen olyan egységtípus, ahol számomra egyértelmű, melyiket kell használni, a többinél azért voltak gondjaim a választásnál.
Amúgy nem vittem még végig a protoss kampányt, de elég ambivalens érzéseim vannak mindhárommal kapcsolatban, nem tudnék egyértelműen legjobbat mondani. Mind a háromban volt, ami idegesített, elsősorban a sztoriban (Raynor naivitása, Kerrigan arroganciája és Artanis idealizmusa), de mindháromnak van egy pokolian erős alaptémája, ami emel a hangulaton, a Wings of Liberty spacecowboy hangulata 5 év után sem lett kevésbé ütős, Kerrigan kegyetlen bosszúhadjáratát még egy fokkal jobban megírták, aztán a protoss kampány ezzel a végítéletbe oltott Battlestar Galactica utánérzéssel, meg a totális háború érzésével ütött hatalmasat.
Ami miatt mindenképpen a protosst tartom a legjobbnak, az egyrészt az epic faktor, amire nagyon rájátszanak a készítők, meg hogy végre tényleges párbeszédeket lehet kialakítani a társainkkal, nem csak 4-5 egymás után rakott mondat egy-egy beszélgetés és néha tényleg érdekes dolgokról van szó, mint például mikor Artanis és Rohana vitatkoztak arról, hogy a történelmet miként kell nézni, abból a szempontból, ahogy megélték a résztvevő személyek, vagy a következményeik alapján. Viszont a játékmenet és a pályák szempontjából egyértelműen visszafejlődött a játék, alig van a "Pusztíts el 3-4-5 darabot ebből! Bónusz: pusztíts el 3-4-5 darabot abból!" típusú küldetéseken kívül más, meg persze itt is vannak azért időre menő küldetések, épp csak a számláló nincs kiírva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ja igen, ez fasza volt.
A warp prism-et nem érdemes bántani, max az utolsó lock aktiválása után. Amúgy annyira nem éreztem nehéznek, kampányban amúgyis telerakom a bázisaimat tornyokkal meg pajzstöltőkkel, azon meg nagyon semmi nem megy át. Ami ezen a pályán idegesített, hogy folyton visszafoglalgatták a lockokat, úgyhogy proxy pylonokat dobáltam szinte az egész térképre, hogy midnenhova tudjak egységeket lekérni, így működött. Visszagondolva brutalon szerintem majd az 1L jelűt foglalom el legkésőbb, messze van a többitől, ahol a sereg(ek)et mozgattam és folyton visszafoglalták.Amúgy a dragoon nagy csalódás, az 1-ben gyors volt, agilis (asszem gyorsabb, mint az alap zealot), itt meg lassú és nagydarab, szóval mire fejfejlődik 5-6 darab, az iszonyat sok idő, nem éri meg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na, ha ma sikeres hadtöri vizsgát teszek, akkor meglepem magam egy Complete Pack-kel szerintem. Izgatott vagyok, mert 5 nem játszottam, csak HD meg Husky videóit kaptam el olykor-olykor (aztán ők abba is hagyták sajnos), szóval nem tudom, hogy fog menni a dolog.
Őszintén szólva kicsit félek is, mert az én tapasztalataim inkább grand strategy játékokból vannak (Sins of a Solar Empire, Supreme Commander+FA, Total War), ráadásul nagyon sokat változott a játék a béta meg a WoL első hónapjai óta. Az tuti, hogy előbb kipörgetem a kampányt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sziasztok, biztos volt már kérdés, de valamiért nem találtam meg: ha én most megveszem a Wings of Liberty-t, akkor csak olyanokkal tudnék multizni, akik szintén csak a WoL-lal rendelkeznek, vagy a multis komponenst frissíti a Void-ig (esetleg a Swarm-ig)?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Sziasztok!
Husky-val mi a helyzet, tudja valaki, hogy miért nem tölt fel videót már hónapok óta?
Esetleg valaki tud még hozzá hasonló Youtubert, mert így, hogy tőle nem jön videó, HD kiszállt a bizniszből már csak Day9 maradt, akit ismerek és szoktam nézni/hallgatni, az meg kevés lesz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- Jövedelem
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- CES 2025: elkészült a HDMI 2.2-es verziója
- Milyen routert?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Digitális Állampolgárság Program
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest