-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
netpeti98
addikt
válasz Hardstyler01 #49415 üzenetére
Le kell hozzá tölteni a mapet, az oldal alján leírja a menetét.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz hash99 #49409 üzenetére
Leginkább az offrace részre reagáltam. Azért egy zerg játékos offrace protoss meccsei és egy protoss játékos meccsei között van különbség.
Nyilván vannak hibái is még bőven AlpahStarnak, pl.
de gyorsan fejlődik.az utolsó meccsen a Warp Prism védhető lett volna, ha nem Oraclet hoz a Stargate-ből folyamatosan, Szerintem nem kell olyan sokat várni, hogy koreaival játsszon, max 200 évet.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
A PC-s verzióból kiindulva ez bőven elég. Kipróbálhatod megvásárlás nélkül is, mivel a Blizzard app a teljes kliens szedi le és a fiókod alapján dönti el hogy milyen funkciók aktívak. Így valós képet mutat a gépigényről is, illetve amikor megvásárlod elég csak egy kódot beírni és játszhatsz is.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Van dönteten:[link]
-
netpeti98
addikt
válasz trialboj #47797 üzenetére
Nem néztem a videót, és egy éve leszoktam a játékról, de azért remélem nem írok még hülyeségeket.
Ha van egy védelmi épületed, vagy harci egységet, amit körülállsz pár munkással majd holdra rakod őket, akkor az ellenséges egységek továbbra is a középen lévő harci egységet/védelmi épületet fogják támadni automatikusan.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz Ra's al Ghul #47630 üzenetére
A besoroló meccsek után nagyjából veled egy szinten lévő játékosokkal sorsol össze.
-
netpeti98
addikt
válasz hobizoli #47538 üzenetére
Nekem 1v1-ben elvan az adatlapomon található géppel, igaz lowon és 1400x900-as felbontással (ez a monitor natív felbontása). Teamben jelentkeznek a gondok, ahol sok egység van.
Amennyire én tudom, a játék maximum 2 magot használ ki, az Intel esetében pedig nagyobb a magonkénti teljesítmény, innen a különbség. Illetve régebben volt róla szó, hogy driveres okok miatt az NVidia kártyákon jobban megy a játék, mint az AMD kártyáin.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
-
netpeti98
addikt
válasz trialboj #47479 üzenetére
Az SC2Casts.com-ra is érdemes egy pillnatást vetni.
-
netpeti98
addikt
Van valaki aki szokott co-op módban játszani? Artanissal lenne egy achim brutal vagy hardmódban, de csak brutálon van hozzá elég unit. Inkább ismerőssel szerencsétlenkednék.
-
-
netpeti98
addikt
Bánni fogom én ezt még, hogy nem rendeltem elő!
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Ha valakit érdekelnek az Archon meccsek:
StarCraft II: Legacy of the Void MVP/Boxer vs. NesTea/Yellow - BlizzCon Exhibition Match 1
StarCraft II: Legacy of the Void Huk/MC vs. Snute/TLO - BlizzCon Exhibition Match 2
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz Winner_hun #46653 üzenetére
A végén jól mutatja, hogy a LotV-ban mennyi lesz a warpolási idő sima pylonról (ha van mellette Nexus vagy Gate akkor gyorsabb, prizmából alapból gyorsabb), és milyen tápos tud lenni a pylon cannon.
Már nem lesz elég a legközelebbi pylonhoz ledobni az egységeket, ha gyorsan kellenek.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Mostanában nem sokat játszottam, sőt azon is gondolkoztam, hogy nem szerzem be teljes áron a LotV-t. De már megint itt az a fránya must-have érzés.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz BeLucZ #46455 üzenetére
Nekem még a Multiplayer faj választójában akasztják meg egy kicsit a 3D egységek a menüt. Amúgy azért vicces, hogy a HotS-ban Kerrigan is 3D modell volt mégse akasztotta a menüt, illetve a modellek minőségének csökkentésével statikus kép lett belőle alacsony beállításokon.
Összességben nem lenne rossz az új UI, csak a zavaró apróságok kicsit rontanak az összképen. Mint például a a Custom játékok kreálásánál nem lehet szűrni a játékmód szerint (1,1, 2v2, 3v3, 4v4), így sokáig tart mire betölti a listát. A Cutomot úgyis csak a klántársakkal való 1v1 gyakorlatozáskor használom, elég lenne csak az 1v1 listát beölteni mint régen.[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
-
netpeti98
addikt
válasz headhunter86 #46383 üzenetére
Nézd meg, hogy milyen volt a magyar közösség aktivitása a HotS megjelenésekor, és most.
-
netpeti98
addikt
Ha már ladder: van valaki aki innen aktívan LotV-zik?
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Visszatértek a főépület képességek, mostmár mindegyik autocasttal. A pylonokra lehet photon charge-ot rakni 25 energiáért.
Ez viszont nagyon op próbáltam: pár pylon+ 4 gate és az ellenfél halott.[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Sok változás, tournament mód, kicsit átdolgozott egységes, eltávolított chrono és MULE.
-
netpeti98
addikt
StarCrafts Season 4 Episode 0 Prelude
A Vissza a jövőbe rész a végén külön poénos [ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
-
netpeti98
addikt
-
netpeti98
addikt
A 4v4 már jobban megy, ott most lehoztuk a klánnal a Master ligát, de az nagyon más világ (cheese), a taktikusabb 2v2-höz képest.
Alapvetően alig játszom team gamet, illetve elismerten vacak a multitaskom ami egy hosszabb 2v2 játékban nagyon kell.
És igen, 1v1-ben is egy nem scoutolt, vagy nagyon szokatlan támadás ki tudja még mindig borítani a játékomat.[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Másnak jó a játék? Minden más Blizz játékom gond nélkül megy, de az SC nagyon szaggat már a menüben is, és a híreket se tudja betölteni.
-
netpeti98
addikt
válasz #85552128 #46042 üzenetére
Sok egységnék persze, hogy leesik az FPS, de pl megjelent egy majdnem full speedling sereg és 0-1 FPS-re esett le ami miatt ugyan mikrózni lehetetten volt. Persze értem én, hogy fejlődés, de jelenleg azon kívül, hogy világosabbak a textúrák nem sok mindent lehet észrevenni low beállításokon, ami indokolná ezt az egészet.
Bár ami feltűnt, hogy az átlátszó egységek és a warp animáció úgy néz ki mint magasabb beállításokon.
Lehet egy variables.txt túrással lehetne kihozni belőle többet.Persze tudom, hogy a háttrében sok minden változik és a jobb gépekkel rendelkezőket nem érinti.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz t72killer #46039 üzenetére
Mondjuk kérdéses a teszt környezet, de sajnos hihetőnek tűnik.
A LotV bétát próbálgatva látható, hogy újítottak a grafikus motoron, ugyanis a Heroes of the Storm a Starcraft motorjára épül, és a LotV-be ezt a felújított motort rakták vissza már 64-Bit támogatással. Viszont jelenleg nálam vannak olyan esetek amikor érezhetően leesik az FPS olyan esetekben ami eddig nem volt probléma a játéknak. De reménykedem, hogy ez csak a bétának tudható be. A 4 magos processzorok rendes támogatása is sokat lendítene a teljesítményen.
-
netpeti98
addikt
-
netpeti98
addikt
válasz netpeti98 #46027 üzenetére
Na eddig nagyon furcsa, az eddig megszokott nyitásokat át kell teljesen gondolni, már csak a megváltozott supply számok miatt is. A carrier az új gazdaságnak és az új képességnek köszönhetően elég használható lett, gyorsan legyárható egy mass carrier csapat mothershippel.
Viszont a midgameben már kicsit kezd érezhető gépem gyengesége a HotS-hoz képest, remélem sokat optimalizálnak még rajta.
-
netpeti98
addikt
Éppen jön le a béta!
Ma kiosztottak egy nagyobb adagot. -
netpeti98
addikt
válasz Mister_X #45998 üzenetére
Gyakori seregkompozíciók:
Zerg ellen:
Roach hydra: blinkstalker, colo, high templar
Mutalisk ellen Phoniex vagy blinkstalker, de kell mellé területsebzés is a sok ling miatt
Csak Roach ellen Immortal, Sentry (force Field és Shiled) és Blinkstalker.Protoss ellen:
Általában a Chargezealot, Archon, Colo hármas
szokott még lenni még Immortal, chargelot, ArchonItt általában azon múlik, hogy ki az ügyesebb és kinek vannak jobb fejlesztései
Terran:
Marine, Marauder ellen: Colo (6 az ideális zsám), Chargelot, Stalker, és pár ht.Persze a profik biztos találnak kivetni valót a leírásomban, de nagyjából ilyenek a standard matchupok.
Protossként érdemes silver ligáig 4 gatet gyakorolni és ha az már majdnem tökéletesen megy akkor elkezdeni más buildeket gyakorolni.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz Mister_X #45996 üzenetére
Build függő, hogy mikor explesz. Én pl zerg és terran ellen már 21-nél lerakom az expet. Protoss ellen 5-7 perc között valamikor. Detektornak általában oraclet vagy observert használok (ez is build függő), utóbbiból amúgy sem árt 2-3 darab. 1 a sereggel a többi meg az ellenfél környékén és a kritikus harass útvonalakon.
A protossnak van egy nagyon jó fegyvere a photon overcharge ez a Mothership core képessége, ami 100 gasból és 100 minerálból már vehető is.A counter általában azt jelenti, hogy egy egység vagy taktika legyőzi a másikat. Például az Immortal hard countere a siege tanknak, mert 1:1-ben legyőzi azt.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Másnak is öt meccset kell most lejátszani az egy helyett?
-
netpeti98
addikt
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Anno a HotS-hoz mennyire volt nehéz bétát szerezni? Az erőrendelők kaptak kulcsot?
-
netpeti98
addikt
Remélem, hogy a gépigénye nem változik. A jelenlegi videokártyámmal megvan minimumon a 60 FPS és ez ladderre nekem elég, csak ezért nem akarok újat venni.
[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Játszik még valaki aktívan Protoss laddert? Mi megy mostanában (összes matchup)?
Volt 2 hét kihagyásom, és nem nagyon találom a helyem.[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
Kezdőkét szerintem egy fajt gyakoroljon be. Az eltérő játékmechanika miatt randommal sokkal nehezebben fogja memorizáli a hotkeyeket és a nyersanyagöltése is többet kell koncentrálni.
A protoss abból a szempontból jó kezdőként, hogy a 4 gate könnyen elsajátítható, nem szabad a bázisodon ülni vele, a bo olvasást és a supply block elkerülését is megtanítja. A protoss legnagyobb fegyveréről a warp gateről már ne is beszéljünk.
Saját példámból tudom, én is szórakoztam mindenféle bo-val harder ai-ig, aztán kimentem ladderre és mégis a 4 gatel (ritkán mass void ) jutottam el silverbe.[ Szerkesztve ]
-
netpeti98
addikt
válasz hakkan #45825 üzenetére
Kezdőként 3 dologra kell figyelni: folyamatos nyersanyagköltés, supply block elkerülése, és kihasználni a főépületet (itt arra gondolok, hogy t-vel folyamatosan lehívni a mule-okat, protossnál chronózni, zergnél pedig a lárvákra figyelni).
Ha ezekből az egyik (leginkább az első kettő) elmarad akkor hiába tanulsz be akármilyen buildet a sok kies lemaradás össze fog adódni. -
netpeti98
addikt
Én mostanában zergeztem kicsit, ha valaki hívott bronzban 2v2-t játszani. Oda még elég a T és Z tudásom.
Eyesis: 4,74 Euróért Best buy volt.
Visszatérve az SC2-re ez a szezon valamiért nem tetszik, lehet, hogy a mapok is hozzátesznek egy kicsit ehhez az érzéshez. Kb 2 hét múlva lesz időm megint aktívan ladderezni, addigra remélhetőleg elmúlik ez az érzés. -
netpeti98
addikt
Jó példa erre Innovation videója
Amúgy én is szoktam szórakozni a munkások kijelölésével a játék elején, skillesebb nem leszek tőle de gyorsabban elmegy az early game. -
netpeti98
addikt
Legalább a Foxtrot helyett végül az Overgrowth került be.
Új hozzászólás Aktív témák
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest