-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz hobizoli #49333 üzenetére
Huhh, azt hittem túlárazva vettem az SSD-met... aztán eszembe jutott, hogy az 500GB volt. Kihagyott a kapzsi szivem azért 1-2 ütemnyit.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Tertius #48276 üzenetére
Megsasoltam ami elérhető volt neten. Ahogy nézem nyomattak még pár szinkront előtte is. A HunCraft tényleg nagy meló volt. Abban az időben rá voltunk haverokkal erősen cuppanva az SC-re, így mindent kipróbáltunk ami ígéretesnek tűnt a témában. Mondjuk akkor is zergpárti voltam, hadjáratban meg a legtöbb protoss vagy terranra készült. A HunCraft kötelező célpont volt mindenkinek.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Apollyon #48263 üzenetére
A szinkronosból nekem alap dolgok maradtak meg: "Mutáltass még fenntartót!":
Az igazi klasszikus a Micó Adventures volt a ""pályacsomagokból". Sajnos ez jó eséllyel már nem elérhető, vagy a mostani patch szinten már nem is futna... Pedig szívesen irányítanám újra a Bérbehajtót.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
-
mikromanus
veterán
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Eyesis #45575 üzenetére
értemén hogy szereted hejretenni a sok sutjó seggfelyet de azért talán assebaj ha a kolléga pár alapal tisztábban van Például azzal hogy ha leír valamit akkor jó ha használ íráslyeleket meg az se egy utolsó ha a "múlt idő jele a té" szabály-jal is tisztában van és nem más eszközzel biztosítót magának helyett az ismert PHtagok listáján /sze ezzel is együt lehet él? Ni! Nincs báj a lazánkezelt írásal.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz IstvánLászló #45570 üzenetére
"böngésző biztosítót"
Én inkább a Generali Biztosítót ajánlom. Amit a helyesírás ellenőrző biztosított neked az szűkös eléggé. Ha értelmes szót írsz, csak hülyeség adott helyzetben, az nem szűrt és javított. Agyat nem növeszt a program és a mondat értelmének vizsgálatát csak igen korlátozott mértékben tudja ellenőrizni (kb annyit tesz talán, hogy ahol egyértelműen vessző kell, ott jelzi + mondat elején elvárja a nagy kezdőbetűt)Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
- ha megvan a restore kód, akkor leszeded a régi helyről, felrakod az újra és helyreállítód az authenticatort a kóddal.
- ha nincs meg a kód, akkor bemész a bnet accodra, leszeded az authenticatort még addig amíg megvan a régi telefonon. Utána váltás, authenticator telepítés, új kód generálás, accounthoz rendelés és mehet minden ahogy régebben.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #45289 üzenetére
Ha meg zerg az ellen, akkor jó sokáig nyomorék levegőre (a bázisain kívül). Beesteledik mire leszedik ha egyáltalán van mivel.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Korábban volt Diablo 3 RoS vásárlásnál "kerülőmegoldás". Mivel ez is battle.net-es vétel, így a logika ugyanaz:
- belépsz us.battle.net címről a vásárlásnál
- a termék kiválasztása után jelzed, hogy giftként vennéd. Így nem vált át eurora. A játék kódját e-mailben küldi kiHa saját magadnak küldenéd, akkor átdobna euró elszámolásra 1-1 arányban. Amúgy ki is próbálhatod tét nélkül. Ha euróra vált mégis, akkor nyomsz egy Cancelt legfeljebb.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Pöttön #45120 üzenetére
Régen elég volt a gyártás gyorsbillentyűit ismerni, meg a controll groupokat. Mondjuk nekem a nagyja a groupoknak a termelés volt, meg 1, vagy 2 a sereg (amit inkább kijelölgetéssel irányítgattam. Szívás is volt ha volt a területen overlord). Ennyi már bőven elég silverhez, de lehet goldhoz is. Mondjuk macro hosszú játékokhoz nem sokat konyítottam.
Persze még hsznos a derítés, a counterek ismerete is... esetleg 1-2 rush, vagy timing. Bár a gyors és akciódúsabb kezdéseket szerintem a HotS-ban picit visszavették (nagyobb mapok, könnyen elérhető speckó egységek). Kevesebb a lehetőség már így érvényesülni.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz hash99 #45083 üzenetére
KB hatból egy GM szintű ellen megteszi.
Szép eredmény mindenesetre. Megsasolom mit nyom. Biztos van pár "bemelegítő"' meccse a youtubera feltöltve...Ő lenne az?
Sacsri[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz bodom88 #45081 üzenetére
Ugyan én kihagytam jó időt és lehet ez már változott, de season végén le szokták "zárni" a ligákat. Ez azt jelenti, hog yúj season előtt már nem rak se feljebb, se lejjebb, viszont (elvileg) az eredményeidet következő season kezdésnél beszámítja Bár rég volt. Lehet változott, vagy szimplán szenilis vagyok már és nem is épp ez volt régen se.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Ghoosty #45077 üzenetére
Az egy szép rózsaszín cukormázas fánk szerintem.
A sok fecskendő szétszórva a földön a marine előtt is jó kis adalék volt.
Meg a nagy scanelésben a barakkban a ghost a klotyón, aztán a végén mikor szalad el az atomvvillanás elől a talpára ragadva lobog utána a klotyópapír.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Amikor még játszottam, akkor sajtosan platináig jutottam. A group kezelés és multitasking nem volt erősségem. Kb 50-60 supply-ig voltam hitelesítve. Nem is csoda, hogy csak úgy repkedtek a lassúcska macro game-ek az eredmények közé (bana bust, 7-9 pool, vagy épp 11-pool 6 "scout" linggel, mindenféle roach rush). Első időszakban néha azért volt egyéb idiótaság is. Planetary rush kisérletre hatchery "rush" válasz, vagy alapból ilyen hülyeség. 7-10 perc, vagy 70 supply körül ha még élt az ellen, akkor jó eséllyel ment a loss nekem. Azért vicces volt. A többség nagyon csúnyán alábecsülte a vezsélyeket vagy ha fel is ismerte, akkor is hibásan reagálta le. Sajna ezt a mókát kinyírták a HotS új egységei és módosításai.
Aztán mikor meguntam akkor próbáltam átállni macro game stílusra. Volt hogy ment, volt hogy nem. Mikor komolyan elszántam volna magam, akkor folyamatosan kaptam a rushokat. gonosz kis csízerek. (avagy karma)
HotS-ban egyszer még bejutottam platinába, aztán gyorsan abbahagytam, mert nem igazán érdemeltem ki azt a helyet. Nem éreztem magamban az erőt. Viszont jól mutatott arra az egy hétre ami még visszavolt a szezonból..Más: a "ninjaexp" kb milyen szintig életképes még? Hol derítenek normálisabban már a népek? Mondjuk ez mindig is oroszrulett volt... Cannon rush kisérleteknél, meg nagy mapon régebben azért gyakran bevált.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz hobizoli #44988 üzenetére
Hol az az "ott"? BElépsz, az nem gyanus. Ha szétkapcsol a neted vag yrövid időn belül más IP-ről lépsz be az "gyanus". Ha van authenticator (PC-s kliens, vagy mobilos), akkor kér auth kódot és nincs gond. ennyi a történet. Persze lehet nálad más az ok.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz hobizoli #44981 üzenetére
Néha menet közben vált. Ilyenkor levág a francba és progi újraindulás után kéri az authenticator kódot. Ritkán, de előfordult nálam ilyen (igaz diabloval, de ugyanaz a közös loader, játék belépésnél meg a logika). Rohadt UPC. Tuti az ő hibájuk.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz hobizoli #44978 üzenetére
IP-t váltottál napközben és nincs authenticator? Akkor szokot ilyesmit csinálni. HA nem fix IP-d van, akkor picit macerás ez így...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nyugis kis meccset akart, erre megkapott Téged, aki még dropol is néha? Leírásod alapján azért jó párosítás volt. Iylenek után lassan megjön újra a kedvem az SC-hez. Bár lehet campaign-t nézegetem egy picit csak hogy visszaszokjak a gyorsabb reagálásra (mielőtt bronzban elkenik a számat ).
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #44128 üzenetére
Jelenleg ez nem Kiemelt topic ilyen szempontból nekem. Meg ha nincs konkrét célszo, akkor nincs mire beizzitani a keresőt. Tobb tucatból kiválogatni ami nem sírás és hiszti, de úgy hogy a keresett téma ne essen ki, az nem egyszerű. Sc2-ben az inkább hagyjuk a fenebe kategoria. Mashol azert visszaolvasgatok.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #44126 üzenetére
100 Mbit-es net. Most mit spóroljak? Könnyebb visszaolvasni vagy keresni. Nem szeretem a korlátokat.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mcwolf79 #44122 üzenetére
Ez az a része, hogy aki kihagy 1-2 fordulót az előről kezdi a besorolót és az előrelépegetést (régiMMR törlés, vagy mi)? Vagy az ilyen régi "Jók" valahogy beragadnak az alsó ligákban és nem is tudnak kitörni jó darabig? Csak mert korábban is volt szándékos visszaeső réteg. Meg itt is többen írták, hogy már nem olyan jók vagy nem akarnak fent stresszelni és nem akarnak feljebb jutni. Az ilyen szándékos lemaradókkal nem lehet sokat kezdeni. Vagy blizz még a lehetőségek határain túl is bénán kezeli a helyzetet?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz #75376384 #44118 üzenetére
Mégis miről beszélsz?:
"elég lett volna másfél oldalnyit visszaolvasnod"
JA. Elég lett volna. Ezen az oldalon most 120 hsz van, előzőn 200. Tényleg elég lett volna 220 hsz-t végigolvasni, de annyit nem ér. Igazad van. Ez nem vicces. Ha lusta vagy, akkor ne írj annyit, csak linkeld be! Nem olvasom napi szinten ezt a topicot, mert annyira nem vagyok aktív sc2 fronton mostanában, hogy érdekeljen napi szinten minden kis észrevétel és hozzászólás. Ha benézek, akkor meg nem olvasolk vissza 40-50 (vagy 300) hozzászólást, csak max akkor ha egyértelműen utal másra az érdeklő téma, vagy válasz egy korábbi hsz-re. Ha büdös a minimális segítőkészség neked, akkor inkább ne is válaszolj a kérdésre. A válaszolt kérdésben nem egyértelmű, hogy a "Hiba" milyen súlyos. Kritikus, vagy csak szubjektív vélemény, mert nem tetszik az írónak. Ha szubjektív ok (kb "jaj de ronda a creep színe" kategória), akkor nem igazán érdekel. egyszer elolvasom és megjegyzem esetleg. Nem fog érdekelni a korábbi 10-20 hozzászólás, ami szintén inkább "ződ creepete akarunk mer' csak" jellegű. De azért mégse szerencsés úgy rákérdezni, hogy: "ez most hiba, vagy vernyogtok mert nem megy?". Érthető okból ezt nem tolerálnák azok akik írták. Főként ha számukra nem elhanyagolható a hiba/balance probléma esetleg.megjegyzés: nem, most se találom. Linkelné valak Közlegény Vzarmo által jelzett hozzászólást/hozzászólásokat?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
mikromanus
veterán
VAnnak szép új CarBot-os portrék? Hm. Vissza kell térnem pár csetlő-botló meccsre. Lecserélném Kerrigent egy zergling portréra.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz szilva01 #43481 üzenetére
Kaja közben én is belebelenézegetek. Vanank jó meccsek. Már majdnem nekem is kedvem van újrakezdeni... HA nem lennék ennyire lusta...
EZ mondjuk nem tűnik hagyományós buildnek 6 óra 49-től.:
DreamHack Open 2013 - ForGG vs Leenock game 2Szokatlan, de tetszik
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #42517 üzenetére
Ja megvan. A filternél valamikor rákattintottam fent a menüsorban az SC2-re, így azokat kiszedte a találatokból. De szar. Én meg már lassan újratelepítésen agyaltam
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Ezdegáz... Opera alól csak pár eltévedt dota, meg sc1 látszik. Internet Explorerben megvan minden. Szerintem valahogy nagyon nem kezeli jól az Operát, vagy nem frissül a tartalom. No, törlök pár "sütit", meg előzményt
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Mi történt az SC2 streamekkel? Már elég sok napja egy sincs belőlük elérhető a teamliquiden?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Azért mondjuk a terran lett leginkább átszabva (?). Se warhound, se shredder. Nem mintha a WM-mel rosszabb lenne a helyzet és a Hellbat is kemény legény tud lenni...
A zergnek is volt korábban pár jó fejlesztése/unitja. Most meg se lurker, se plague. A beásott infestor sebesség fejlesztés is kuka, az infested terranok nem kapnak fejlesztett armort/fegyverzetet, a funghal már nem a semmiből jelenik meg az ellenfélen, hanem ződ laszti formában. Meg volt valami +10HP/sec regenes képesség fejlesztése a roachnak is. Vagy az most alapból is megvan beásva? Meg volt olyan infestor képesség is, hogy gyártóépületet fertőzött meg ls aztán jöttek kifele az infested terranok belőle. Hangulatos kis móka volt még a legelején a bemutatókon.
A terrannak meg a Starbase lett jó hamar kiszedve (a starport repülés közben is gyárthatott légi egységet. Kicsit se OP ötlet)Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz BeLucZ #41334 üzenetére
Jaja, meg maradhatott volna az ultra burrow-charge skillje, meg a korai elképzelés a banák beásás közben is mozgathatóságával. Nem tudom minek lettek ezek kihagyva...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz BeLucZ #41235 üzenetére
Inkább menj 2v2-re ha próbálgatni akarod a szárnyaidat. Az mérsékeltebben idióta. Abból nem tanulsz hogy az ellen 4 vs 1 jellegben rushol, vagy csak építkezik és mass carrier/BC/Void-dal támad (Persze 3-3 fejlesztésessel). Meg mindent teleszar canonnal. Hm... Mondjuk most lehet frissült a felhozatal. Mass tempest is lehet. A pro(ti)k szerethetik nagyon a sok vs sok meccseket. A zergnek nincs ilyen "ultimate weapon"-ja. A host ugyan jó, de levegőbe nem lő és az ilyen sok vs sok meccseken nagy unittömegek vannak. Sok légi vagy colo ellen nem elég a host. Az ultrák is nagyon jók, csak a kedveltebb légi massolásra azok is rugalmatlanok. Nem, nem sírok. Nem a zerg szar, hanem a nagyobb résztvevőszám a kevésbé kiegyensúlyozott.Biztos kell hozzá skill, de arra inkább nem gyúrnék. Ha épp nem ilyen agyament marhaságokat nyom mindenki, akkor se egy versenyközeg a "tömegmeccs". Inkább mellőzd! ELsorvad tőle az agyad és szőrős lesz a tenyered...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz BeLucZ #41232 üzenetére
A 4v4 komolytalan dolog. Ott aztán repkednek a BC, carrier és void hordák supply limitig. Meg alkalmanként cannon erdő nehezíti a haladást. Olyan komoly izommunka van az agyműködésben, hogy Connan is elsápadna (Tudod, az amelyik Schwarzi volt még). Amúgy azt az ivást, kaját WC-t meccs közben nyomtad? Néha még az is beleférhet.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Jaja. Lehet sakkozgatni. A zergnek se olcsó supplyban az ásóka, meg a loctus-móka. Biztos, hogy vegyesfelvágott kell mindkét oldalra ha sikeresen akar nyomulni. Ez már "advanced kő-papír-olló" helyzet.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
ÍJó ötlet... Amíg nem hoz overseert, vagy nem csusszannak be a spore hatótávba. Onnan picit költséges lesz. De nem tűnik kivitelezhetetlennek. Főként ha közben máshol is nyaggatják és nem figyel eléggé 2 kilóméterrel a hostok elé.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #41205 üzenetére
Ha kevés a spore, vagy a hydra/corruptor, akkor attól még simán jó a void. Ha sok, akkor annyira nem buli. Ha úgy rakja le, hogy egyszerre jön ki az összes loctus és egy irányba mennek, akkor oldalról/hátulról esetleg bevághatsz némi fürgébb hadtestet a loctusok közti szünetben. vagy épp stormot. Sajna jó eséllyel creepen mozognak, ott meg ha van tumor, akkor van vision is. Vagy marad a feltartás és drop/warp/betámadás máshol. Ha már rákúszott a loctustömeg az expedre, akkor ott már baj lehet...
200-200 körüli supplynál már eléggé sokesélyes a csata.
(#41206) BeLucZ
Tényleg. A tempest is nagyon jó lehet a mixbe. Veszett nagy lőtávja van és nagyon kemény sebzése. Kikapkodni se túl egyszerű...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz whitezo88 #41202 üzenetére
Pár colo. és védő egységek, aztán kezdődhet a hidegháború. Középen sokat nem érnek, a colok egy tömeg felett meg elég jól kezelik a loctustömeget. Esetleg amikor már eltávolodtak a loctusok, akkor beleblinkelni a SH-k közepébe. Persze ha folyamatosan jönnek a loctusok, vagy erős a védelem, akkor ez nem buli. Ha tudod hol vannak a hostok elásva és nem nagyon mozog el, akkor lehet a területre stormot is nyomni. Vagy csak kb bevéded az exped feelöli oldalt és a gw unitokkal bedropolsz/bewarpolsz, vagy beblinkelsz a hátországba. Ha kevés a légvédelem, akkor épp mehet void, vagy phoenix is. Kis emelgetés mindig jó. Meg amit egyszer kiszaggatsz a földből, az külön parancsig nem ássa vissza magát
Minden helyzetfüggő. néha nagyon szivatós tud lenni a SH...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem játékspecifikus kérdés, hanem fajfüggetlen/általános hotkey beállítás. Ezért most kiderült, hogy te... *
*=szeretsz trollkodni
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #41095 üzenetére
Sejtettem, csak valaki megszólt 1-2 napja, hogy nem értek a protosshoz (mondjuk a terranhoz sem), így biztosra mentem. A zerg tuti volt és használom is.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Formaster #41080 üzenetére
F5-F8 közt lehet. A többi csak ha külön megadod rá a billentyűt. Az F1 például defaultban "idle worker".
Zergként hatcheryk közt lehet váltogatni egy gombnyomással (A kamera ios odaugrik). Defaultként ez a backspace azt hiszem. Én beraktam space-re is.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
-
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #40999 üzenetére
Tudom. Nem értettelek félre, csak vicceltem. Úgy hangzott amit írtál, mintha nem ereszkednél le a pórnép közé, pedig tudom hogy csak a szófosásom idegesítő néha (vagy midnig)
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #40995 üzenetére
A "Gosu" diamondosok nem olvassák már a pórnép hozzászólásait? Főként akkor nem ha hosszabb, mint két sor? A profik a kommunikációt a "gl hf", "gg", "f@ck you too" szintre korlátozzák?
edit: upsz. Ez három sor. Ezzel már 4.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Az SH picit statikus egység. Az összecsapásban a helyezkedés és a tömeg arányok elég fontosak (legalábbis a jelenlegi kölyökszöcske erősségem alapján). Proti engem mikor meg sikerült szivatni, vagy elég sok colos deathballal intézett el (hamar elsisteregnek a loctusok és jut ideje közelebbjönni), vagy jól elhelyezett stormokkal. A SH nem nagyon mocorog, így könnyű eltalálni. Persze ha rossz helyen vagy kevs sereggel kapja el a zerg a protit, akkor elég macerás/esélytelen leszedni. Néha nagyon jól bejön az SH, de veszett rosszul kezeli a gyors egységeket (blink és hátország támadás vagy bewarpolások pl). Meg terran szivatott ugy, hogy mikor kint volt a loctustömeg simán bemasírozott mögé mikor messzebb voltak a SH-tól vagy bedropolt, scan és én meg csak a fogamat csikorgattam a veszteségeket látván. Jó fedezettel azért az ilyesmi gondolom kezelhető, de sok supplyt leköt a sh ami ilyenkor semmit se ad a sebzéshez.
Csalinak viszont elég jól bejött néha. Rágyúr a p colora vagy t tankra, meg marauderre, esetleg helion/hellbatra, hogy az ostromló sh-kat leszedje és közben teljesen más unitokat hozok vagy expelek nyugisan. Mondjuk terelésnek elég drágák. Ha meg nem reagálja túl az ellen, akkor nem is nyerek sokat vele. Azért van pár noob tactic amit tesztelgetek.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nálam az szokott lenni, hogy rágyúrok mutára, kemény vagyok, alázom 3 oldalról a protit... Aztán innen 3 opció:
- viszonylag jól helyezkedik és érdemben nem sebzek sokat, vagy visszatermeli és tarthja az iramot (ez a legritkább). Elég sokáig ellehetünk és lutri a kimenetel.
- Elég jól nyomul, de nem tud sokáig érdemi kárt okozni és visszaesik az ecoja. Így idővel sima win lesz, ő meg utálja a zerget
- Elég durva termelőkapacitást épít ki. Ugyan elég joól szorongatom, de kihoz egy olyan stalker-zela-colossus tömeget (vagy mást, de jellemzően rengeteg stalkerral), ami ellen nyílt csatában nincs esélyem. Jellemzően base trade helyzet. Többnynyire végül én bukok. Szélsőséges eset amikor kb 1, vagy két környi muta genyózási próbálkozás után nem kergeti tovább a mutákat, hanem betámad. ilyenkor bukta van. Nincs annyi muta még, ami felvehetné összsebzésben a versenyt a seregével nyílt terepen, a lingek meg nem igazán megfelelő kiegészítők a tömör hadrend ellen. Ez csúnya szokott lenniPersze amikor kb "esélyem se volt" érzésem van, ott erősebb is az ellen és tényleg "esélyem se volt". Mutával, vagy mással sem. Néhány proti nagyon jól eltaláljaa timingot a támadásainál
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Tuco Ramirez #40970 üzenetére
Jaja. "Fénykoromban" azért elég jól ment nekem is. Mondjuk akkor is megvolt a sorozatdara-fimnéző-effect. Azaz a nagy csatákat és kisebb terrorista jellegű támadásokat hajlamos voltam végigizgulni/végignézni. Akkor is ha jó eséllyel 4-5 másodpercig nem volt semmi veszély és simán injectelhettem volna egységbabusgatás helyett. Így meg picit elmarad a sereg utánpótlás és feltelhet az anyag. Aztán lerakok két expet meg 2-3 macro hatcheryt. Utána ritkább az ilyen supplyhiányos állapot gond, de nem feltétlen ez az optimális megoldás.
(#40969) oxox
Én a SH rush-pusht akartam tesztelgetni legutóbb,d e nagyon megaláztak abban a 2-3 meccsben. Szerintem az alapötlet mellett kicsit sérülékeny volt a zerg. Meg persze csúsztam is néhány másodpercet.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem hiszem, hogy ez sírás. Mondjuk nem is értettem mire gondolt adrian360 a "szegény muta" gúnyolódása alatt. Nincs baj a mutával, viszont a légi támadások, mint a muta olyan időben jönnek amikor már simán lehet stalker, vagy cannon ami fogni tudja jelenleg is.. A muta life regenje nagyon jó dolog és szépen lehet csesztetni az ellent vele (már a mutával és nem a regennel). Már ha hagyja. Azt meg azért nem teljesen igaz, hogy ha az ellen annyi void/phoenix-et hoz ki amit nem fogsz túl jól, akkor te vagy a béna. GM-ek is megszívják néha, pedig azok nem topák. Mondjuk inkább az a necces benne, hogy annyira visszafogja a termelést, vagy annyira eltolódik miatta a seregösszetétel a zergnél, hogy a valós sereg eltapossa mint egy bogarat (+nincs elég idő vagy anyag újratermelni). Igazából legalább annyiszor fogtam és fogják a master/gm-ek is, mint amennyiszer rosszul jönnek ki belőle, úgyhogy nem vészes ez annyira. 2v2- és sok vs sok-ban ben nagyon erős tud lenni a mass légi minden fajnál, de az csak fun játékmód. Ugyanolyan kemény lehet a 2-3-4 személyes 6 pool is.
A unitfosást kellene nekem gyakorolni inkább. Mindig elmaradok legalább egyszer egy játékban a supplyval és az bizony káros az egészségre ha lefülelik. (jellemzően nem azért nem nagyobb a seregem, mert nincs rá anyag ilyenkor, hanem mert vagy a lárva kevés, vagy kimarad 1-2 inject csata közben).
(#40967) oxox
Szerintem egyenlő erős felek közt kb 50% winrate-m lehet. Nehéz megitélni, mert kevés solot nyomok mostanság, a 2v2-ben meg picit vegyes a csapat. Kb ugyanannyit szívunk mint nyerünk..
Unranked 1v1 meg lutri. Több a win, mint a loss, de valahogy gyengébb ellenfelek is jönnek azért oda... Azért ranked 1v1 solo zerg portré megvan ám... WoL-ból[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40964 üzenetére
Az ELEJÉN! A 6:30 vagy 7:30 körüli első légi unit az annyira már nem az eleje.
Mindegyik fejlesztés/támadás több vagy ugyanannyi idő míg kijön a cyber és a stalkerek. A WM meg nem is légi unit. Zergnek a "fő" fejlesztési irányban elég könnyen elkésne a normál támadásra is alkalmas légvédelem. Muta és hydra fejlesztés elég lassúcska. Ettől még WoL-ban nem bolygatták ezt a spore építést. vagy megvolt már ott is? A queen elég jó, bár a zerg még így is sérülékeny légiek ellen (mondjuk lehet a proti is pl banshee ellen ha nincs detectora).
A muta meg nagyon jó. Tömegben. önmagában zsengébb a sebzése mint a proti légi unitoknak: 5,69 vs 9+9 (phoenix), vagy 12 DPS (void). Ha választani lehetne akkor se kérnék a randa proti fémszekerekből. Jobb a mutaBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40961 üzenetére
Jaja. Jó is az. Kb mi az az unit ami miatt kellene a protinak korábban? A zerg nem hoz támadó légi egységet olyan hamar. A földiekre meg elég hatékony ami az elején kipottyan a gw-ből. Mégis mi ok lenne előrehozni. Mellesleg zerg ellen szemlélve: az összes lövész unit minimum 5-6 lőtávos. A muta 3. A passzív védelem 7. A muta kb mindenképp belerepül a védelembe, a void, vagy a phoenix csak ha elbambul vagy jónak ítéli a helyzetet. Az a+1 táv aztán nagyon védi a maint/expet... A void ellen creepen tán versenyképes a queen, de phoenix ellen kb mintha ott se lenne. Háromszor körberepülik a pályát mire felér az expről a mainre, vagy vissza. A spore építés előrehozása meg nem ad sokat. Simán adhatták volna vagy evo, vagy hlair építéshez (ami előbb megvan). Azért ez nem mérhető a WM, vagy a MC unit korai elérhetőségében rejlő védőértékhez (és egyben plusz push/rush lehetőségekhez)...
edit: inkább kössék evohoz újra és adjon +1 lőtávot és/vagy +pár dam sebzést! Többet érne.
editedit: jelenleg sem egyből, hanem a pool után. Csak a pontosság kedvéért...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz zuzu000 #40956 üzenetére
MInt írtam támadásnál/rushnál. Értsd.: beáldozod a gazdaságod egy rakat unitért, mire odeérsz addigra kint van egy olyan unit amit nem tudsz támadni (MutterShitKór). Egy darabig még forgolódhatsz a tűzben, aztán 100 enerdzsi és autoloss MINDENKÉPP (60 sec, 13 lőtáv és 20 dam? Eh, de jó is).
Támadásnál ugyan önmagában fogható, és nem nagy szám csak mondjuk egy cannon push-rush mellé kb ingyen ad visiont az alsó cannonocnak is. Nem azt mondom, hogy foghatatlanul erős, meg hogy olyan nagy kár, hogy gyengítik picit a rush lehetőségeket. Ez még jó is. Csak a zerg nem kapott semmi extra védelmet rushra. A spore lőtáv, vagy egységesebb dam buff (nem csak biora, hanem kevesebb, de másra is) hasznos lenne esetleg. Így picit érzékeny azért a zerg a légi sajtokra. Már gold - bronz közti szinten. A diamond és afelettieknek gondolom laza bemelegítésben megvan minden phoenix harash, vagy void rush elhárítás költséghatékonyan...#40958) Tuco Ramirez
Zerling? HotDog esetleg? Vagy az csak akkor jó név ha helion/hellbat ellen mennek?
Esetleg lehetnek Alienek[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Formaster #40951 üzenetére
Hát jó, akkor érthetőbben: van egy randa zöld árnyalatú 2v2 map, amin alapból két feljáró van (Hunting Ground ). A takonylaszti meg a zergek nagy bosszúsága: egy veszett hamar kihozható rushnál sérthtetetlen repülő golyó (Mothership core)
A jobb felső bázisnál kezdtünk. Az ellen 2 proti volt a bal felső részen. Becannonozták a lejárót elöl és az expet azon az oldalon. Jobb felül van egy lejáró, de azt nem vettem észre. Baloldalt kerestem és nem találtam. Maradtam 1 bázison és szivattam magam a tech-hel (lair + nydus worm). Simán egy base mass ling, vagy exp és mass linggel bemasírozhattam volna a mainjükre. csak mire kijött a worm, addigra elfalazta két starporttal az egyik bejárót (+csinált pár voidot), a másikat meg cannon fallal. Mondjuk ettől még mehetett volna közvetlen a mainre is a worm. Nagyon csúnyán elböktük
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Mi a nagyobb gáz? Ha valaki becanonozza a takonyződ 2v2 mapon az egyik expet és a kijáratot hogy beszorítson amikor két kijárat van (csak az egyiket), vagy ha nem vesszük észre, hogy van két kijárat? Emlékeztem, hogy 2 van, de sehol se találtam. Szar ződtakony a fura felületével... Lelkesen rágyúrtam a nydus wormra, aztán elkéstem a támadással. Ez de bukta. Ilyennel nyerni (nem mi, hanem a cannonosok). Mondjuk a gyárat ilyenkor nem hasznos a cannonok felé magaslaton hagyni, meg ha a tankot a takonylaszti lövi, akkor nem jó otthagyni. Fél perc alatt szedte le, de a kedves partner (khm) inkább elment aludni. Utolsó meccs volt. Semelyikőnk se volt épp a topon
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz whitezo88 #40893 üzenetére
WoL-osok azok HotS-ban starteresek. A fajválasztás "akciós" volt az új ladder kezdésig és nem a spawning része. Annyi az egész, hogy most már bármely mapon játszhatnak a HotS-ban is a WoL-osok és a starteresek ha van egy teljes jogú csapattársuk.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
-
mikromanus
veterán
Csak annyit amennyi kellett. A fene se fog gyorsan fogyó tömegtermékre külön gombot rakni. Jól kezelhető ez magában is. Legalábbis ilyen mennyiségnél ls seregösszetételnél...
edit: És azt tudtad, hogy egy villanykörtét be tudsz rakni a szádba esetleg (a csavar rész kifele áll), de segítség nélkül kiszedni már nem? (mondjuk ez lehet százas körtével van így, de szerintem a normál méretnél mindegyikre igaz)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem egy profi meccs, de tetszett
(tudom-tusom, egyszerűbb a reply megosztás.)
StarCraft 2 HOTS - ZvP - zerling trolloloBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem azt mondtam, hogy okosan játszott. Simán trollkodott. De néha olyan hülye pár játékos, hogy rossz nézni. Ez az össznépi csordaszerű probe kivonulás egy cannonra egy oldalról tipikusan ilyen. Költséges trollkodás volt ez a támadás, de egy ellen minusz
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Napi trollolo. Nem mai darab, de nagyon fájdalmas
Starcraft 2 Trololo Episode #1Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz --Rawlings-- #40862 üzenetére
[Troll] 5 Void és instant win [/Troll]
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #40819 üzenetére
Nekem meg van kb két aktív ujjam a balomon, meg esetenként a többi nagy néha kiegészítésnek ha épp közeli a billentyű. Az 1-2-3 kb kézreáll, a 0 nem nagyon. Meg kevés dologra tudok figyelni. Lehet a munka utáni játék és fáradtság teszi. Vagy 1-2-3 hatch, vagy egyik össz hatch, másik queenek, vagy valami ilyesmi. Néha van 0-n nydus is. Nem egy pro módszer, de legalább csata közben úgy ahogy tudom nyomatni az utánpótlást vagy a droneolást. Persze ezzel nem jutok diamondba. Hosszabb játékban mindenki komoly ellen lehet
majd picit fejlesztem a billentyú koordinációmat...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Formaster #40810 üzenetére
Logikailag az is nagy varázslat, hogyha a helion átvált hellbatra, akkor másfélszer annyi élete lesz. A trabira ha új gumi kerül akkor az már Audi lesz?
2v2-ben idegesítőbbek a rushok. Ketten küldik egyszerre folyamatosan az egyik félre akkor kb kampec. Terran még csak-csak védi a társát, de a zerg mivel tenné? A statikus védelem sehol se segít a társának, anélkül meg elég nehézkes angyobb ellent fogni viszonylag korán. Meg ha lenne is lerakható spine a társ közelében, akkor a creep zavarná (ha nem zerg ő is). 2vs1-ben elég esélytelen a védés. Kivéve persze ha nagyságrendnyi eltérés van a játéktudásban a rusholó és a védő közt... Sajna az összehangolt rushnál nálam nincs (még) meg...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
jaja. Az is hasznos. Csak +10-20 APM-nyi stabil teljesítmény, meg 1-2 gyorsgombnyival több használat kellene meg némi gyakorlat. Volt hogy olyan gyönyörű nagy creepem volt, hog yveszettül büszke voltam magamra... aztán jött egy valagnyi marine-marauder-medic-hellbat és elrondította, aztán kb megtorpanás nélkül átgázolt a satnya seregemen, az expemen és a mainomon. De a creep szép volt (meg az ellen diamondos. nem tudom hogy akadt az utamba)
(#40804) icons
Tudom. Úg yértettem, hogy kb a macro részét gyakoroltam be annyira, hogy az megy gördülékenyen szinte reflexből. Ezen minden módosítás picit lassúcska, de rajta vagyokBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Angold billentyűzetnek veszi, Hotkeyeknél rakd be alternatív gombnak amit nullának tartasz és meglátod minek gondolja. Vagy váltsd át magyarra a nyelvet! (van ilyesmi beállítás?)
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem szeretem hagyni hogy magas supply szintig fajuljanak a dolgok. Ha meg sikerül fogni az ellent, akkor kezelhető és fontos hogy gyorsan reflexből lemenjen a gyártás és inject. Persze jobb lenne ha 4 group menne reflexből
(#40799) sith7
Azserossz. Majd tesztelem. Nullát többnyire a nydusra használtam eddig, de az amilyen gyakran van elég az 5-6-7-8-9 valamelyikére is ... Meg beraktam í betűre az unit specifikus spelleket (funghal, cloud, inject). Azóta se használom, pedig az elképzelés jó. Főként queenre Shift+í Katt-katt-katt, megvan az inject. Csak edződnöm kell...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
A hatcheryk be vannak hotkeyezve. Néha egyesével is, néha egy gombon az egész. Többnyire a queenek is. Injecthez jó. A sereg viszont nem. Az igen nagy hiányosság. Csak az 5-6-7 gombok rohadtul nem állnak kézre, a termelés és inject meg fontos. Valahogy nem tudtam rászánni magam. Mondjuk azt hiszem a 8-9-et beraktam F3-F4-re, aztán lendületből ezt el is felejtettem.
Meg a legelcseszettebb helyre kattingattama spuripontot. Nem nagyon voltam a topon. Ez még azért általában menni szokott...Újabb Sajtos heti. Nekem ez kimaradt, pedig lassan érkezik a következő. A sűrűjében vagyok még, de nagyon beteg
Will Cheese Fail Season 9 Episode 6 -- Starcraft 2 [LAGTV][ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Többnyire nem gond és legtöbbször kiszúrom időben, de néha be-beesett csata közben egy nagy bumm és csak véres cafatok vannak a mineral line-on effect. Többnyire azért kiszúrom és elspurizok a környékről. Csak hát elég korlátozottak a multitask képességeim. Inkább monotask képességem van. Egy helyre, de oda elég jól figyelek. Ez ebben a játékban néha nem elégséges
Meg egy dolog, hogy kiszúrod, de hogy oda is érj időben az más tészta. Főként ha két expre is bedob 1-1 adagot. Az egyik megvan, boldog mosoly, azt' bumm. Némi átrendezés a Kettes Előőrsön. Vagy kivédem, dagad a mellem a büszkeségtől és közben benyom frontálisan. Gonosz alakok ezek a terranok (is)
Starteresek ellen véletlen terrant játszva azért nem volt rossz. 2- Wm leszedett vagy 30 probeot. Legalább háromszor rongyolt bele a tömegbe mire oda méltóztatott fáradni egységekkel és observerrel és lekapta a proti.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Amíg spurit nyom, addig nem érik be. Nem is az iszkolás része a necces, hanem a bedropolás. Iszonyat gyorsan berepül, ledobja a szemetet, aztán már csak véres húscafatok vannak a droneok helyén. Érdemben lőni se tud kirakodásig rá a queen vag ya passzív védelem. Igen kényelmetlen zergként (persze gondolom diamond felett már nem annyira, de sajna én nem vagyok az). A wm is sunyi. Bedropol sebesen, beássa magát és volt-nincs drone tömeg. A wm-medi kombóra riaszt amúgy a védelem? Csak mert támadni nem támad egyik se, csak mikor robban a beásott akna. Ha észreveszem, akkor talán kezelhető, de ha 3 bázison vagyok, akkr könnyen elslisszolnak.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nekem volt szerencsém szerintem az összes új Ladder maphoz. Eddigiekben:
Red City LE: "gg noob" game (kép feljebb). Picit fura. Jó kis sunyi proxy, meg magaslati kilátó helyekkelKorhal Sky Island LE: ez fura map. Azt hiszem átellenes sarokba dobja a népet. A bal felső jobb alsó kombónál van az exp magaslaton és két oldalt kijáratnál kis omlasztható rock. A másik opciónál meg egész más a terep. Nincs sziklaomlós falazás. Erre csak egy gyors kilépést kaptam, a sziklaomlasztós felállásban viszont egy kiélezett mass void+stalker vs mass muta roach csatát. Neccesen de buktam.
Newkirk Precinct TE : Protoss sajtmap. Két win
Első dupla proxy gw-t nyomott, meg laza forge és mikor látta szar a helyzet cannont próbált kevés lett. Hála a belassulásomnak. Későn indítottam az overt. Gondoltam ha már 120 anyag maradt utána, akkor legyen hamarabb pool és sok ling.
A másik meccsen beépült a main bejáratába. Cannon móka. Egyik exp kisérletemet a derítő droneommal lefülelte, becannonozta, így iunkább visszavontam. Másodjára nem vette észre időben. Végül 3-5 muta elintézte a maint és a spine sorfal+queen és pár ling szédszedte a proxi stalker-zela hordáját.(#40773) BeLucZ
Muttershitkórnál zerg ellen még ott van, hogy védésnél kb sérthetetlen és szabadon sorozza az összes rush egységet, támadásnál is tud gondot okozni (bár a queen többnyire jól kezeli)[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Én csak unranked mód nyomultam este. Aztán hirtelen elkezdett furcsa mapokat (és játékosokat) dobálni. Rögtön sejtettem, hog yitt turpisság van. Például elindult a ladder. Az addig érthető, hogy vannak új mapok, de hogy 80%-ban azok jöjjenek, az fura...
Az unranked meccseken olyan ellent ad amik szintén unrankedet játszanak, vagy laddereseket a saját erősségemnek megfelelően, csak az én oldalamról nincs pontérték és liga besorolás tétje a meccsnek?
Eyesis:
Ez bizonyos fokig érthető. A terran és a proti is olyan egységeket kapott, amik egyrészt nagyon jól használhatóak, másrészt lehetőség van velük agresszív kezdésre is. A zerg unitok se rosszak, de rushra/korai pushra nem igazán használhatóak. Meg az a pár aljas HotS módosítás is megborogatta a rendszert. A lomha medivakegerekhez szokott kis WoL-os lelkületű játékosnak lehet nem áll kézre ha turbospeed-del dropolnak be hozzá, ZvZ-ben a spore kb teljesen kinyírja a jófajta muta keménykedést, a reaperhez nem kell tech lab, meg ilyesmi apróságok történtek azért (ja, meg az infested terran nem kap fejlesztésből + damot és armort).Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Eyesis #40766 üzenetére
Ha "egy meccses besoroló" típus vagy és izmos voltál WoL-ban, akkor sok tétje nem volt neked. Platina fölé nem sorol be kezdésnél. Úgy látom alá sem.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mcwolf79 #40762 üzenetére
Amikro telepítetted, akkro adott egy biztonsági kódot ami "mindenképp írj fel magadnak"! Ha megvan, akkor felrakod az authenticatort, megadod a restore kódot é smindenki boldog. Ha nem írtad fel vagy elveszett, akkor mmegszívtad. Gondolom az a megoldás akkor amit a többiek írtak.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Asszongya "gg noob".
Avagy apró részletek az építkezésnél. Protoss - hogy ne! :
Támadás előtt:A bejáratnál ami volt maga szedte le, mert nem fért ki. Azért megvan a 4in1
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Vagy behívsz startereset valami (korábban) nem starteres tartalomba és csapatban nyomtok egy meccset, vagy starteresként besumákolsz haver mellé csapatban valamilyen alapból nem ladderes mapra. Starteressel lehet már ladder team meccseket is játszani
A másik akció most az, hogy a starteresek is bármely fajjal nyomulhatnak. Ez utóbbi csak júni 9-ig tart. A 10-én induló új laddertől kezdve elvileg az már nem él. A spawningról nincs ilyen infó. Az vaéószínüleg marad.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #40695 üzenetére
EZ is nagyon jó lett. Az immo igazi badass-terminátor unit, de a többi is jó: A lingek a kedvenceim (ahogy látom a fórumon az avatarokat másnak is)
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Opcionálisan: queenek egy gyorsgombra, Shift+v és katt a minimapon a hatcheryk négyzeteire. Így is beköpi. HA jó a célzóvized (eltalálod a hatcheryket) és mind mellett van kijelölt queen, akkor ez is egész gyors.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Formaster #40647 üzenetére
Regeltem, bár sokat ne várjatok tőlem. Munka után, péntek este és sc2? Ez durva kombó. Lehet forever-bronz szinten leszek. Legalább mindenkinek jó ellenfélnek bizonyulok
("fénykoromban" is max platina vagyok, de inkább gold.)
Mi lesz? Körmérkőzés, vagy kieséses rendszer? Esetleg valami köztes megoldás?Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40616 üzenetére
Kell sentry, de nem 6 poolra. Tesztelgetésben benne vagyok, de max zerg oldalról
(bár inkább csak játékban, mert ha rush alapfeltevés akkor könnyebb védeni)
Besasoltam videókba. A 10 pool védés már megalázóan egyszerű. Azt hiszem le is szokok róla. Meg a 9 poolról isÖöö, ugye nem diamond-masteresek vagytok? Mert akkor nem vagyok jó ellen nektek
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40613 üzenetére
4. percre nem kell sentry. Készülő cyber és zela a résbe. ha rusht derítesz akkor esetleg még pár probe fedezetnek. Ja, ha nem deríted, akkor a zelában kell bízni. vagy bejön vagy nem. Mellesleg 3 percre nem igazán lehet rusholni. A 4 még esetleg összejöhet, de az is nagyon low budget mód az ellennél. Ha ez után érkezik akkor meg már a falad megvan. Normálisabb rush távos mapokon a 9 pool kb a határ. Ha nem deríti protoss, vagy nem forge-ra gyúr, akkor elég necces lehet. 10 vagy afeletti pool verzióknál már vagy van zela és fal, vagy majdnem megvan mire beér az ellen. Forge esetén megvan az első cannon. Onnan fail.
edit: persze ezt inkább oxox véleményezze. Proti oldalról neki tuti több tapasztalata van arról mikor mi lesz készen. Nem hiszem, hogy ne lenne tapasztalata zerg girnyózás elleni védekezésben...
"és a warpgate ha agyon kronózod 5:30ra jön ki."
Na és? A 4 WG push volta téma? Ott számít ez a timing.editedit: 3-4 perces rushoknál az ellen ecoja iszonyat gyenge. ha fogod a lingeket és nem veszítesz 6-8 probeot, akkor többynire nyertél is. Minnél később jut be, annál kisebb az esélye, hogy nyerjen (Egyértelmű Kapitány nyilatkozott).
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Tudod mit? ha a 3,. percben medium mapon berusholod a protit zerggel úgy hogy nem tudja védeni standard derítés után sem, vagy a normál probe mennyiséggel akkor kapsz egy kövér pirospontot (már ha nem platina vs bronz a harc). A fal addigra amúgy is megvan. Talán az első zela is. A folyamatos FF-re írtam és arra, hogy jajj, nincs más unit csak egy sentry. Ha már egy sentry van és még nincs bent a zerg, akkor igen jók a proti esélyei. Ha bejutnak vagy lekapcsolják a pilácsot, akkor viszont stresszes. EZt elismerem. Ha bevéded, akkor onnan jó eséllyel nyersz. 6 ling vs 14-16 probe azért nem olyan vészes. Persze egy SCV rusht is be lehet bukni és 6-8 linget is. Nekem azt is sikerült egyszer (az SCV-set). Égett is a pofám utána rendesen. régi szép idők.
"tovabbmegyek tosskent 10-11-12poolnal mit csinaljak? falazzak? vagy ne falazzak...vagy keszuljek mass sentryvel...pls teach me!"
forge-cannon-win. Alap countere. 9 pool szerencsejáték, felette esélytelen.(#40611) icons
nem bevédeni kell próbálni, hanem benyomni. Elhiheted, hogy nagyon szépen védhető még akkor is ha minden megvan időben a rusholónál.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40606 üzenetére
Neem? Hanem??? Akkor mid van? EGy zelád és 3 stargated félig készen? Ne nevettess már mert fáj már az oldalam. Mégis mifenét csinálsz te az első 3-4 percben hogy csak egy unitod van? A zerg ellen a takonylaszti meg elég hamar kiröppen a scarabeuszok szájából. Onnan már nem ugyanaz a hangulata a harcoknak. Ahhoz meg csak a cyber kell, ugyi?
A zerg meg lehet fogja a korai rusht-pusht, ha deríti. Csak épp az első gw és elfalazás után van egy kis vakfolt amikor nem biztos hogy ki tudja szúrni, hogy sok zela készül vagy más. Hát még a proxy gw-eket. A spine meg veszett drága. Hasznos, de eléggé visszavágja a zerg ecot. Ha nem tököl sokat a proti, akkor azért könnyen letolt gatyával kaphatja el a zerget. Persze ha neked a rush 8-10 zelától indul, akkor lehet megneszeli az aljasságot..
"Tossal early pool-nal /6-7-8/ eselyed nincs sentryre"
Nem is kell. Arra falazás+zelot kell. Jó építésnél nem fér hozzás sok, mire elhullik, addigra lehet új. Biztos ami biztos a rés befoltozsára pár probe-ot oda szoktak azért rendelni. Akkor nehéz viszont, ha korai expre megy a proti és még nyitott az állása. A kezdeti lingek sebessége viszont kacagtató. Ha fut a probe, akkor nem nagyon kapják el. Közepes rush távnál meg 4 spawn pozíciónál amúgy is többnyire bukta ez a rush is[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem kell folyamatosan fenntartani, csak amíg nem jön ki a takonylaszti, meg elég védelmet nem húzol. Ez lehet akár gw és stalker is. Ha nem tud áttörni a korai agresszívkodó zerg, akkor már meg is halt kb. Olyan eco előnye lesz a protinak (bár a terran is ugyanígy felszívhatja magát), hogy onnan a zerg már nem kapaszkodik vissza. Szar dolog a rush és jogosan védik a játékot tőle. Csak épp a zerg nem kapott hozzá hasonlóan jó eszközt. Amit kapott az nagyon jó, csak nem arra, hogy a korai girnyózást fogja.
(#40604) icons
keveset. Viszont már sok-sok protosst kergettem a ragequit poklába.
A "standard" rushok (ami nem 6 pool) azok már nem igazán működnek. A korai pushok sem. Azért pár lusta balek a 9 pool 6 linget még ugyanúgy bekajálja mint Wol-ban...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40601 üzenetére
Mikor kijön a "gyárbó'" már van egyre ereje. Ha nem használtad és megvolt egy ideje, akkor akár 2 is lehet. 37 sec alatt van meg egy újabb gw-enként. A muttershit-kór 30 sec alatt megvan. Azt még karcolni se tudják a támadók. High groundról simán lőheted aki beragadt vagy aki lent van (ha visionja van akkor az overt esetleg ha eléred). 2 nyominger ff kell, annyit meg már egy silver protti is elő tud teremteni.
Ha nincs ff, akkor max a roach allin lehet az ami bejut. Egy zellerrel elállod az utat ha jól építkezel addig amíg nem jön ki a ff-gyárad. Nem fogok azért ilyen fajokkal nyomulni csak mert szerinted ez olyan nehéz. Érdekes módon a protoss többség egész jól boldogul ezzel az egyszerű feladattal.(#40602) oxox
Fast expnél forge az elég gyakori azért. Ahhoz meg jár majdnem gyárilag cannon is. Roach lehet necces, de a bana és ling azért ott se nehéz. A Takonylabda ott is odateszi magát a harcokban. Gyorsan tuti nem fognak áttörni. Ha mégis becsusszan valami, akkor addigra lehet charge is. Minden rushnál vagy allinnél sokat számít az idő. Ha feltartod 15-20 másodpercre, akkor már könnyen be is nyalta a losst.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Nem igazán értem a problémát. HA egy egysége van a protinak akkor dögöljön is meg. Ha kettő akkor is. De nem, a proti ennyivel a feljárót simán elzárja napestig. Vagy addig mindenképp míg elkészül a takonylabda +2-3 gw, esetleg stargate.Onnan meg minden zerg rush kisérlet loss. Ezzel szemben a zerg csak akkor tudja védeni a korai rusht-pusht, ha hasonlóan nagy serege van +pár spine cravler. Mármint védheti(!), de még így is benne van egy kis bukó ha rosszul microzik vagy picit több jön mint amire számít (pl 2 void helyett 4, vagy 4 zela helyett tucatnyi + stalkerek). És mielőtt megszóltok: nem, nem sírok. Akkor is a zerg a legjobb. Tübndi-bündi virgonc kis társaság. Meg erős is. Többnyire...
(#40598) adrian360
nem, Te hoztad fel, hogy a 10 stalker milyen lassan készül el és milyen védtelen-gyámoltalan szegényke. Hát nem az, a warp idő meg 5 másodperc és nem 27-30 . Legalábbis elsőre.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40591 üzenetére
Erőben azért a stalker elég jó. MEllesleg felesleges ezt példának felhozni, mert:
Warp time: 5 másodperc pylon közelébe bárhol
Zerg keltetés : teljes "gyártásidő", megjelenés a keltetés helyén.Ettől nem lesz a zerg erősebb. Mondjuk a proti se: Ez amolyan nehezen összevethető eltérő működés.
Roach Ground DPS: 8, -> 145 life 1 armor
Hydra Ground DPS: 14.5, -> 80 life
stalker Ground DPS: 6,9 (+2,8 roachra) ->80 life és 80shield, 1 armorDrágább, de roachra többet is sebez, alapból meg több az "élete" a shielddel együtt.
edit:
"ha nincs blink a speedling"
Ez értelmetlen. Egyik fejlesztett a másik nem? Creepen kívül meg a stalker a gyorsabb mint a roach éspicit azt hiszem a fejlesztett hydránál is. Fejlesztéss nélkül a hydra és a roach is kisebb lőtávval dolgozik.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Tenken #40589 üzenetére
Ja, biztos igazad van:
- "A valuta valamely ország (országcsoport) törvényes fizetési eszköze egy más ország fizetési forgalmában, annak fizikai megjelenési formájában."
- "A deviza ezzel szemben valamilyen valutára szóló követelést testesít meg, ez egy nemzetközi elszámolásra szolgáló fizetőeszköz"szerintem mégis valuta.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
"miert nem azzal jatszol?"
van önbecsülésem
(megvan valakinek ez a inception-os meme? Sehol se találom)Egyébként ugyan protival nem nyomulok, de terrannal már sikerült nyernem. Mondjuk nyernünk mert 2v2 volt és rajtam igazán nem sok múlt, meg az ellenek közül legalább az egyik starteres volt, de akkor is. OP terran. (nem ám). A wm a mineral line-ra nagyon költséghatékony tud lenni. Jó érzés volt, hogy nem én szívtam be egy játékban (amúgy véletlen terran maradtam, mert custom játékból kilépésnél reseteli a fajválasztást terranra. ELcseszett egy rendszer)
Későbbi fázisban meg a droneok talán megússzák de 8 zela nagyon gyorsan leszed egy hatcheryt. Ha megéri neked a kockázatot, akkor ezzel is vissza lehet vetni a terjeszkedést és a zerg ecot.Tenken: a Blizard mindig 1-1 arányban váltja a kemény valutát. Azt hiszem emellett akciósan ugyanennyi angol font is lehet..
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Némi sentry és feltöltött templar és elsistereg mind. Csak kombó és védelem kérdése a drop hatékonysága. A banálnál és a zerg dropnál megvan legalább az esély illúziója a menekülésnek, vagy hogy lelövik a lordokat. Mondjuk az is iszonyat jól tud aptrítani. Jól időzítve minden faj erős dropokat tud nyomni. Az aljas wm dropokat is utálom. Mindig szarul reagálom le vagy nem veszem észre, aztán egy csapásra megrendül az eco előnyöm. Picit még gyúrnom kell a védekezésre és a drone visszavonásra
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz adrian360 #40577 üzenetére
pylon-gw-cyber-warp fejlesztés-proxy pylon-warp. Mi ebben a sok idő?
Nagy sereghez idő kell minden fajnak. A fenti alap fejlesztés után viszont oda sz*rod az egységeidet ahova nem szégyenled (vagy ahol nem fülelik le a pylont, vagy később a sumákszállító eszközt. ) Kimaxolt sereg mellé 8-10 wg vagy más gyáróépület meg elég alap. A zerg sereg visszapótláshoz is sok lárva kell. Ha folyamatosan gyárt és épp megvan a max, akkor 7 lárva/hatch a max .Ha nem injectelt időben vagy folyamatosan gyárt, akkor inkább 3 darab/hatch maximum. 3 hatchnál ez mondjuk 21 roach ha van nyersanyaga, ha viszont csata miatt elmaradt az inject akkor 9. 3 bázis protoss mondjuk 10 wg-tel fixen (szenilitástól függetlenül) 10 stalkert szed össze azonnal. A következő hullám persze lassabban jön ki, de a proti elég ritkán bukik mindent egy max vs max csatában. Az egységárban meg nagy seregnél nincs olyan hogy "ugyanannyiból sokkal többet". A limit az limit. A tech váltás meg nehezebb protossal, viszont az, hogy colot gyúrsz aztán corruptort látva elkezded a stalker fejlesztést az hülyeség. Miért? addig nnincs stalker légiód? Azok nem lőnek levegőbe? Mert a corruptor olyan iszonyat gyors, hogy eliszkol előlük, mi? Egyébként is ha nem mutára megy, akkro egyrészt deríteni kell a colot, másrészt lerakni a spire-t és mikor kijön pár perc után, akkor legyártani a jó drága gázos corruptorokat. A derítés a protinak se megy rosszul és a reagálás se nehezebb neki. Persze ha 2 base vs 6 base-ben nyomja, akkor lehet nehezebben reAGál a változásokra... *
* már a proti
ellenpélda zerg oldalról:
- deríted a void rusht (2-3 stargate): túlélheted
- nem deríted időben = autoloss
Proti: nem deríted a bana-roach/bármi rusht = forcefield és túléled. Ling agressziót is. A legtöbbet falazás nélkül is ha megvan a 100 enerdzsí a repülő takonylabdában.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Formaster #40572 üzenetére
Ásóka (swarm host) drop esetleg jó lehet. Bedobod egy semleges detektoprmentes terepre aztán elszeded a seregét vagy a gyártóépületeit. Vagy ha gyenge, akkor a probeokat. Hm... Ki kellene próbálnom.
Más kérdés:
2v2-ben zerg-terranként hogy lehet fogni a mass marine mass void rush/push kombót. Szűk feljárós elég kis rush távos mapon volt olyanunk, hogy egyikük falazott (terran) és kb csak marine, a proti meg semmi harci unit csak cyber, majd 4 stargate. (Mondjuk egyszerre 3 jobb lehet a derítés miatt). Mindensetre 8. percre a mainjük feljáróján volt 5 db void, 8:15-re már a scv-ket szedte 6 db. Mass marine-hydra esetleg ha nagy véletlen derítjük is? Csak mert ennyit (+utánpótlás) nem túl sanszos queen-spore vagy pár turrettel védeni. Mindent leszed kb fél másodperc alatt. Rohadt sajtosak.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: elkészült a HDMI 2.2-es verziója
- Milyen routert?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Digitális Állampolgárság Program
- Nyomtató topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest