Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kapszli #1976 üzenetére

    Ez FaLs levegő lesz. Ugyanigy szivtam én is repedt szivócsonkkal (persze ez ritka). Egy pontnál magasabb fordulaton megy, ez a pont inkább 1500hoz közelebbi mint a rendes mondjuk 800hoz. Ha melegen le tudod esetleg venni 800ra, akkor később hidegen folyton leállogat, majd a melegedéssel párhuzamosanmeg-megmarad, és üzemmelegen tul magasan de jár, esetleg néha meg-megbicsaklik. Esetleg jár egy darabig hidegen is, aztán szép lassan elkezdt lassulni, megfulladni, és leáll. Ez van nálad?
    Nálam a megoldást a teljes szivósortömités, karbitömitések cseréjében, és karbi rendbetételben láttam. Uj sortömités, faszán megpasztázva, fel a csonk rá.
    Karbit szétszedtem darabokra, alaposan kimostam, fuvókákat szintén, gyorsitófuvókát is. Cseréltem gyorsitómembránt, ha már arra jártam.

    Talp, fedél sikbahúzása. Ha ferde vaalmelyik, ajánlatos, legjobb gépen csináltatni.

    Ha a karbi szét van szedve, netán a teljes tisztitás mellett döntenél, megpróbálhatod az én áztatós módszeremet. Nem feltétlen ez a tuti, de eddig mindig bevált. A karbi teljesen legyen szétszedve, itt a spiáter, és réz alkatrészekre gondolok a következőkben. Eddig Jikovon használtam, nyilván a te karbidra is alkalmazható.
    Étkezési ecetsav, jó 3 liter, attól függ, mekkora edényed van. Töményen, ahogy van , hogy lepje el a karbit. Áztatod ebben fél órát, közben ki-kiveheted, ecsetelni, rézdrótokkal piszkálni a járatokat, ami elérhető vele. Fél óránál tovább ne mert kikezdi az anyagot.
    Még viszonylag tisztának vélt karbinál is orbitális mennyiségü szemét, szösz, maszat fog kijönni!
    Utána azonnal vizesfürdő, hogy semlegesitse a savat, illetve kiöblitsd vele.
    Ezután injekcióstüvel, benyával átnyomkodtam a járatokat, hogy nincs-e valahol dugulás.
    Ezután összeraktam a gyorsitószivattyut (golyókra vigyázva), és nyomkodással müködésbe hozni, ellenőrizni, müködik-e. Gyorsitószivattyu membránnál, először lazán, érintőre huzott csavarokkal nyomkodd meg párszor, aztán huzd meg.
    Ugyanigy, ha szükséges, a réz alkatrészekkel ezt eljátszhatod. Ecet után mindig víz!

    Ha minden tiszta, összerakod a karbit, uj talptömitéseket szerelőpasztával (igény szerint) bekened (Jikovnál ugye három kell, nálad nem tudom hogy van), és felrakod. Csavarjait átlósan meghuzod, először gyengén, aztán kis idő mulva az előirt nyomatékra (ha van).Tul erős huzásnál elgördülhet a talp.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz kapszli #1976 üzenetére

    Ismerős tünet. Szerintem csak két dolog okozhat ilyesmit, ha feltételezzük, h a gyertyák és a gyujtás rendben.

    1. valahol fars levegőt sziv a motor.
    2. rosszul van beállitva a keverék, esetleg az állitó csavarnál sziv fars levegőt.

    Nem lesz könnyű dolgod vele.

Új hozzászólás Aktív témák