Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #4044 üzenetére
Az nem egészen úgy van. Megpróbálnék a szerelővel egyességre jutni. Persze ez attól is függ mikor történt a javítás.
Bár M.o.-on 20000 Ft felett kell munkagaranciát biztosítani, én azért megpróbálnék valamilyen megoldásra jutni (pl. az anyagdíjat fizetni, de a munkát nem, stb).
Én debreceni vagyok, és elég meggyőző tudok lenni érdekérvényesítés szempontjából...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
-
Retro DJ
aktív tag
Sziasztok!
Láttatok már ilyet:
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Na, ma a nevemre került a gépsas.
Azonban ma szembesültem újabb két dologgal. Az egyik, hogy a fűtéscsap eresztheti a fagyállót (erről később teszek be képet).
A másik az, hogy 80 km/h felett olyan a hangja mintha a csapágyas lenne a generátor, és olykor-olykor nyüszítő hang hallható.
Ezt meg is örökítettem 0-9 mp-ig folyamatosan hallható, aztán 14-19mp, 26-28-ig, és a végén 34mp-től végig.
Szerintetek is generátor csapágy lesz? Esetleg vízpumpa? A fűtőventilátor ki van kapcsolva a felvétel alatt.
A másik, nem tudom kinek hogyan indul a verda, de 4 nap állás után ez így adta -11 fokban.
Ez jó, rossz, átlagos?[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Ezen a képen látszik a lemezen ahogy szivárog. Itt pedig ahogy lecsorog a gumiharangra.
Jól látom, hogy szimeringes a kicsike (1, 2)?
Ez a katalizátor gyári eredetű, vagy utólag lett beleszerelve?
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4074 üzenetére
Mikori évjáratú ez a kocsi?
Azt hiszem a kevés kilóméter ellenére te nagyon sokat fogsz szívni a kocsival.
Remélem nem lesz igazam, de szerintem te leszel az élő példa arra miért ne vegyünk sokáig álló autót.
Azok a kocsik ugyanis (nem csak a favorit) amik sokáig nincsenek használva szépe elévülnek.
Ami annyit tesz, hogy az összes gumialkatrész tönkremegy.
Szimeringek, tömítések, csövek, etc etc.A te esetedben a fűtés csap a szokásos, cserélni kell, ilyen hidegben jó móka.
A váltódból ahogy nézem szivárog az olaj, bár azzal még sokáig elmegy így érdemes lesz vele foglalkozni. nem kis szívás.
A katalizátor ha 93'utáni akkor gyári lehet, ha azelőtti akkor belemaszekolt.(szerintem gyári)
A sebesség tesztnél nem hiszem, hogy ez generátor lesz, bár sok minden nem hallatszik. Én inkább arra gyanakszom, hogy csúszik a szarrá öregedett szíjj a generátoron.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4073 üzenetére
ÁÁÁ.
Indítás után gázfröccs.
Nem kapta el a fordulatot szépen szárazon járattad a motort.
Azt mondjuk nem tudom miért aludt ki az olajnyomás jelződ, de így hangra bazira nem volt olaj a rendszerben.
Meg az nem tűnt fel, hogy nem tölt a szekér?
A pirosan világító töltés visszajelző, azt jelenti nem termel a generátor.
Ilyenkor oda kell neki lépni egy kicsit finoman úgy 2-2.5 ezres fordulatig.
Akkor a csúnya hang is megszűnik meg töltésed is lesz.Ezek favorit használati utasítások
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Relax!
Adtam fröccsöt, csak az már nincs rajta a videón! Úgy gondolom, hogy az olajnyomás meg a generátor nem függ össze! Egyébként miután megkapta a fröccsét azután szépen kialudt a lámpa és kisimult a hangja is. Csak a vidi kedvéért nem taperoltam a gázt.
Köszönöm, tanácsaid megfogadom!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Igen, az lesz a második, egyébként nincs napi használatban, csak ma egy kicsit futottam vele.
Az első, hogy rendbe teszi egy karosszériás a kérdéses pontokat, kijavítja az alvázvédelem esetleges hibáit, viaszos üregvédelemmel lekezelik, és az egyik ponton ahol sajnos már javítva volt, kap egy plusz kezelést, hogy ne legyen vele gond. Előbb utóbb a dobbetétet is beszereljük.
Szerintetek nagyon elvetemült ár 2000-2500 Ft egy darab dobbetét beszerelésért? (Tartalmazza: furatok előfúrása, furatok kezelése, dobbetét beszerelése)
Aztán, ha enyhül az idő, akkor meglesz a szimering csere, olajcsere (váltóban is), a szíj az kukás mindenképpen, rá nézünk a szelephézagokra is. Lehet átnézetem a futómű részeit is, mert nekem nehéznek tűnik a kormány. Bár lehet, hogy csak én vagyok puhány.
Amikor jobb lesz az idő, akkor majd jön a belső "restauráció", gázbeszerelés, apróságok (többek között a fűtéscsap cseréje).
Van másik autó, egyelőre a feleségem még nem veszi "kezelésbe", addig még pihenhet, nem fogunk járni vele.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Jansz
csendes tag
Tisztelet, márkatársak! Segítségre, ötletekre lenne szükségem! Favorit 135l, régi biztosíték táblával (nem késes biztosítékos), az utóbbi időben néha elment a bal oldali tompítottam,majd pár kilóméter múlva visszajött,majd mostanában már nem is világított, plussz szépen sorban eltűntek a műszerfalról a visszajelzők,először a távolsági fény,majd a parklámpa, majd végül a tompított visszajelzőé is, néha - néha valamelyik visszajelző ismét működött, majd megint nem. Az próbáltam izzót cserélni a bal oldali lámpában de az új izzóval sem világított. Az elmúlt hetekben olyanokat produkált,h indítás után bal oldalon nem volt még park sem majd pár másodperc múlva világítani kezdett de csak a park lámpa. 3 hete új akkumulátort vettem az autóba, más okokból. Pár napja az autó napközben használva volt,majd este beindítottam gond nélkül, előrébb álltam pár métert, másnap reggelre az új akksi lemeült. Akksi feltölt, indult egyből, lámpát bekapcsoltam és a műszerfalon halványan világított a hátsóablakfűtés és a hátsó ködlámpa visszajelzője, ha ezeket gombbal bekapcsoltam akkor mindkettő erősebben világított. Észre vettem,h az akksi minuszos sarujának vezetéke ami testre van csatlakoztatva a kasztnira, félig le van szakadva a saruról, ma sarut cseréltem,megjavítottam test van rendesen. A lámpa és a visszajelzők csak nem működtek. Kivettem a működő jobb lámpából az izzót,rádugtam a bal oldalira ahol csak park lámpa volt, nem működött. Visszadugtam az égőt a jobb oldalra,ahol előtte működött, ezuttal már ott sem volt tompított fényem, csak távolságim,parklámpa mindkét oldalon jó, hátsólámpák tökéletesen működnek, mentem most pár kilómétert és láss csodát, a jobb oldali tompított fény megjavult. Én ezt már nem értem,lápakapcsolót megnéztem működik, biztosíték táblára gyanakszom, reléket megnéztem a világítás reléjét is kicseréltem mégsem jó! Várom az ötleteket, előre is köszönöm!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #4086 üzenetére
Igen.
A padlólemezhez van rögzítve a tartó vas.
Az egyik vége egy csavarral megy a padló lemezhez a másik vége meg szilentben végződik
A te esetedben azt a szilentet érdemes is kicserélni, mert 908.- de a stabilitását nagyban megnöveli a kocsinak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
aphra2
aktív tag
válasz Retro DJ #4086 üzenetére
Valahol ott , a lakatos már tudni fogja , ha repedt akkor az alvázvédőn is látszik a repedés.
Minden favoritnál repedt , ez szinte tipushiba, persze a kerék nem fog kiesni , csak ha már ott van nézzétek meg.Szerk: 2 verzió van , vagy repedt vagy már volt hegesztve, ....3. verzió nincs
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Retro DJ
aktív tag
-
darius
tag
válasz Retro DJ #4073 üzenetére
Nekem is ilyen hangot a kocsi, és pont 80 km óra felett, kb 5 km megtétele után ebben a nagy hidegben. Ahogy bemelegszik, a zaj is eltűnik. Az okát én sem tudom, a szíj nálam nincs egy éves sem.
Erről a szilentről tudnátok egy képet feltenni, vagy egy ábrán bejelölni? Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...