- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darkmind
csendes tag
Lehet h.1 èv alatt az ac membrán megint beszart? Alapjáraton felvillan az olajlámpa ès kicsit benzin szagúnak tűnik...
-
NoDe
csendes tag
Sziasztok ! Nekem egy Skoda Favorit 136L-em van.A következő a probléma: minden úgy indult, hogy az index-lámpa kapcsolommal valami baj lehet mert a reflektort folyamatosan bekapcsolta ha indexeltem vagy alaphelyzetbe is, ha sima lámpa volt rajta akkor reflektorozott is ha reflektorra raktam akkor csak reflektor.most ott tart az autó hogy nem tudom be indítani. indítozásnál olyan mintha full le lenne merülve az aksim de viszont lámpa,index,rádió stb megy.ez még nem zárja ki hogy az indexkapcsolo miatt lehuzná az aksim mivel a gyujtásnál van a legnagyobb áramfelvétel de akkor se értem.meg se forgatja de ha betolom akkor beindul.lehet hogy csak aksit kell cserélnem és megnéznem a kötéseket ? vagy esetleg inditó probléma lesz ? vagy koszosak a bronzkefék ?segítseket kérlek mert nem akarom a dunába lökni a kisautóm..további szép napot
-
NoDe
csendes tag
Sziasztok ! Nekem egy Skoda Favorit 136L-em van.A következő a probléma: minden úgy indult, hogy az index-lámpa kapcsolommal valami baj lehet mert a reflektort folyamatosan bekapcsolta ha indexeltem vagy alaphelyzetbe is, ha sima lámpa volt rajta akkor reflektorozott is ha reflektorra raktam akkor csak reflektor.most ott tart az autó hogy nem tudom be indítani. indítozásnál olyan mintha full le lenne merülve az aksim de viszont lámpa,index,rádió stb megy.ez még nem zárja ki hogy az indexkapcsolo miatt lehuzná az aksim mivel a gyujtásnál van a legnagyobb áramfelvétel de akkor se értem.meg se forgatja de ha betolom akkor beindul.lehet hogy csak aksit kell cserélnem és megnéznem a kötéseket ? vagy esetleg inditó probléma lesz ? vagy koszosak a bronzkefék ?segítseket kérlek mert nem akarom a dunába lökni a kisautóm..további szép napot
-
rob210
nagyúr
A reflektor index az típushiba.
Ha biztosíték táblát cserélsz akkor megoldódik. (Legalábbis ismerősnek megoldódott)
Az indítómotorra pedig az a kérdésem, hogy ha indítózol egyáltalán semmit nem csinál?
Illetve azt próbáltad, hogy megkocogtatod az indítómotort indítózáskor?Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ha elfordítod a gyújtás kapcsolót és nem világít az akumlátor ikon akkor le van merülve az aksi az tuti.
De egy multiméterrel hamar dűlőre jutsz.
Az indítómotort tudod melyik?
Mert azt kell megkocogtatni.De a tünetek alapján, szerintem szerezz egy másik aksit, vagy egy bikakábelt.
És azzal próbáld meg.
A tologatás nem túl eredeti megoldás.Renault power
-
NoDe
csendes tag
okés rendben ! én is az aksira gondoltam csak azért nem mertem ujjat venni mert ha zárlatos vagy vmi leszívja hiába veszek újat ugyanúgy tönkre vágja..de akkor cserélem a biztosíték panelt és az aksit is hátha...nem nagyon tudom hol találom az indító motort de millió köszönet a segítségedért szép napot
-
rob210
nagyúr
Ha kinyitod a motorház tetőt és szembe állsz a kocsival akkor a hűtő és a motor között fogod megtalálni a váltó felett.
Egy 15-20 cm es átmérőjű henger sacc.
Az nem biztos, hogy rögtön új aksit kell venni.
A multiméter a te barátod.
Hiába veszel új aksit ha ez is csak lemerülve van előbb töltsd fel utána cseréld ha nem tartja meg a feszt.Renault power
-
NoDe
csendes tag
értettem rendben ! és köszönöm szépen !
-
Szláj74
csendes tag
-
Atuska75
tag
válasz Szláj74 #3316 üzenetére
Magyarázd el légyszi hogy kell átkötni mert, vettem egy golf kormányt és át kell kötni nekem is. Ha lehet csinálj már valami képet is hogy, hogy megy a vezeték.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Szláj74
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló, ha valamit számít a véleményem ,akkor azt javaslom, h szerezz be egy eredeti 90es favoritba való kapcsolót. A feliciásat csak akkor javaslom, ha jártas vagy egy kicsit a forrasztásban, elektromos dolgokban, mérésekben.
A feliciás [link]
a favoritos meg [link]Na, ha hozzá tudsz jutni bontóból feliciáshoz, kábelköteggel együtt, akkor nyert ügyed van, csak a megfelelő kábeleket kell összeforrasztani, és kész is van, persze meg kell oldani azt is, h automatikusan kikapcsoljon az index amikor visszafelé húzod a kormányt. Szerintem nem éri meg sem a befektetést, sem a fáradságot, az eredeti favoritos kapcsoló olcsóbb, és plug and play -értsd, nem kell vele 2 napot szívni. Ha mégis a feliciás mellett döntesz, minden csatlakozónak száma van a kapcsolókon, csak azokat kell összepárolni.
-
-
Szláj74
csendes tag
Ez túl bonyolult ilyen formában elmagyarázni,úgyhogy bele sem kezdek! De amint láthatod megoldható és tökéletesen funkcionáll! Lehet probálkozni! Ez az én saját ötletem volt amit meg is valósítottam.Ha láttad a képet, az saját magáért beszél! (3314-es hozzászólás)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szláj74 #3328 üzenetére
Azt h alig hallhatóan kattog, megértem, mivel a felicia, reléje a biztositékszekrényben van. a favorité, meg a középső légbeömlő alatt. De amiről itt szó van az nem a te favoritod, amo már majdnem felicia. Látom nem túrkáltál még a 90esek elektromos rendszerében ami a 120-as skodrihoz van közel, a tiéd meg a feldához.
Nem ugyan az a meló 90-esen vagy 92, estleg 94-esen. Teljesen más a bisztositékszekrény.
[ Szerkesztve ]
-
Szláj74
csendes tag
Ja de én nem a relé kattogásról beszéltem hanem a kar visszhúzómechanikájáról! Valóban nem ismerem a Skodákat (ez az első és valószínüleg az utolsó is)csak szeretek újítani meg kisérletezni.Korábban egy 440-es Volvom volt sokáig,ez most csak átmenetileg van,míg nem jön össze egy újjabb Volvo!
-
NoDe
csendes tag
sziasztok ! tapasztalatok alapján mennyit fogyaszthat a kis skoda favorit 136L-em 1990-es 1.3 as benzines ! minden nap használom általában városban és azért oda-oda lépek neki.illetve mit kéne tennem ahoz hogy a kormányt könnyebb legyen tekerni ? olvastam hogy be kéne zsíroznom de pontosan hol ? köszönöm
-
dorner
csendes tag
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, ha nem gond!?
- Szivatónak a kis műanyag pöcke a karburátornál megszorul, s egyfolytában pörgeti a motort! Mi a teendő ezzel? Csere?
- Fűtés,,csöveket" (amin bejön a meleg 4darabból 1 működik... Dugulás lehet? Hogy lehet tisztítani?
- Gyorsításnál, de csak néha, olyan mintha csúszna a kuplung, de ha visszaengedem a gázt, s újra lenyomom, akkor meg megy rendesen... Ez kuplungcsere lesz ugye?
- Olyan kisebb alkatrészeket hol tudok keresni, mint: belső ajtónyitók műanyagok?, jobb első zárszerkezet, bal hátsó zárszerkezet,
S még egy fontos lenne, a biztosítéktábla rajza, h melyikbe hányas bizti megy, mert nekem nincs meg a fedele!
Előre is köszönöm, ha valaki segít rajtam!
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló,
A szivató müanyagpöcköt le tudod fényképezni, mert lövésünk sincs mire gondolsz, ez egy elég bonyorult karburátor.
a fűtés csak akkor működik rendesen, ha a termosztát nyitva, és a fűtés csapja is nyitva, máshol nemigen tud eldugulni. én csak 2 fűtés csőről tudok, 1 bemeneti és egy kimeneti. Ha a szellőzésre gondolsz, akkor meg ellenőrizni kell a szellőzőrendszert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 10 literes fogyasztás sem ritka, teljesen rendben van, ha sok a hidegindítás.
Ami a volánművet illeti. a gumiharangok alatt kell a fogaslécet megkenni, meg a féltengelycsukókat, gömbfejeket.A fogaslécet úgy találod meg a legkönnyebben, h ahhoz van csatlakoztatva a komány-összakötők. 2 oldalon a vízszintes gömbfejben végződik.
-
rob210
nagyúr
Az állandóan kivágja az mit jelent milyen rendszerességgel?
Illetve menet közben durran el, vagy van, hogy álló helyzetben is?
Egy zárlat mérés nem ártana, vagy a kábeleket átnézni.De ha csak és kizárólag menet közben ég ki, akkor a fesszabályzót sem ártana megnézni.
Fűtés csővekkel kapcsolatban azok a légbelépők, azaz a szellőző csövek amire te gondolsz.
Azok pedig közel sem biztos, hogy dugulva vannak az is lehet, hogy szétcsúsztak a műszerfal mögött.
Nekem is szét volt esve anno lekaptam a műszerfalat összepakolásztam tappel rögzítettem olyan fűtésem volt mint azóta se egyik kocsimban, pedig a golf meg a renyó is nagyon jól fűt
Én a fűtésre érzékeny vagyokEgyébként pedig a fűtéscsap és a termosztát lehet hibás, ha nem meleg levegő jön be az utastérbe, de te nem ezt írtad.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #3341 üzenetére
Nagyon egyszerű a fűtés csapod vagy nem zár el vagy a bovden ami rá van kötve elszakadt vagy kinyúlt és nem zárja a csapot a kar hiába mozgatod.
1.- egy fogóval elzárod a csapot.
Ha megoldotta a problémát akkor a kartól menő szálon kell állítani vagy cserélni.2.- ha az 1.- nem volt megoldás akkor bizony fűtés csap csere.
Ez egy kicsit bonyolultabb, de megéri, mert ha melegben is meleget fúj az írtó kellemetlen tud lenni, csak úgy mint a hidegben hideget rendszerRenault power
-
NoDe
csendes tag
értem köszönöm ! hát ettől féltem én is hogy akár 10et is megehet ! téli gumit szeretnék venni rá mik a pontos adatok illetve nem tud valaki jó áron téli gumit rá ? köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.