Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Manapsag (legalabbis felenk) jo klingeritet talalni nehez. Az utobbi idoben a hasonlo tomitoanyagok nagyon torekenyek lettek. Van azonban ahova nem valo a klingerit.
A gyar is fembol keszult tomites tesz oda, gondolom nem veletlen (Nem birja mas anyag a meghuzasi nyomatekot?)Retro
-
-
devcse
csendes tag
sziasztok,
gyors segítséget szeretnék kérni: pénteken félúton hazafelé azt vettem észre, h elment az alapjárat a favimon. haladás közben ha elvettem a gázt, érezhetően csak erőtlenül "vonszolta a súlyát", jobban lelassulva kivillant a töltésjelző, ill már hallhatóan nem járt a motor.
meg tudjátok tippelni, h mi lehet a hiba? el tudom még vonszolni egy szerelőhöz? kellene a kocsi, most a melóm miatt nem tudom letenni. szeretném viszakapni a régi, megbízható favimat...
köszi a segítséget
dev -
rob210
nagyúr
Két lehetőség van elszállt az alapjárati mágnesszeleped (ez a ritkább)
Ki kell takarítani a karburátort, ez szokott inkább előfordulni.
Ha esetleg ehhez sincs kedved el mész vele autókázni egyet.
Ez mondjuk a jelenlegi benzin árak mellett a költségesebb megoldás.
Beülsz bemelegíted a motort, amikor üzemmeleg beteszed 4-esbe autópályán M-0-áson elhagyatott szakaszon (ott inkább 3-asba) és huzatod amíg bírod.
Ha jól átjárattad a rendszert ki fog tisztulni.
Érdemes bele tenni STP karburátor tisztítót is, meg cserélni a benzinszűrőt.Renault power
-
devcse
csendes tag
kedves rob,
a ktgesebb (és nekem egyszerűbb) megoldáson már túlestem, sajnos nem javított a helyzeten. szerencsére új az akksim, így simán tudok indulni most a legváratlanabb helyzetekben, akár többször is...
ezek szerint kénytelen leszek így visszaküzdeni magam 7főn szhelyre szervízbe. nem szívesen bízom akárkire a karbimat.
egyenlőre köszi, küzdok tovább
üdv[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Akkor a tűzfal felöl lévő mágnesszelepet csavard ki és nézd meg működik-e?
ha működik akkor csak a takarítás marad.
Kiveszed az alapjárati fúvókát átszúrod tűvel vékony dróttal.
Azért mondom ezt, mert mi jártunk úgy hogy üvegszilánk volt benne amit nem lehetett kifújni és fény felé fordítva nem látszott.
Persze ez extrém eset de az a legtutibb ha átszúrod a szelepet.
Utána kifújkálod a torkot féktisztítóval befújkálod, letakarítod a folytó szelepet és mennie kell.
30 perces munka ezért kár szerelőhöz menni.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Magas fogyasztásánál gyújtás probléma lehet.
Elállított co csavar.
Illetve ami még előfordulhat de ez könnyen kiszúrható, ha átszakadt az ac membránod.
Ez egyszerűen megnézhető kihúzod a nívópálcát ha benzines szaga van az olajnak akkor ac membrán csere előtt állsz.Renault power
-
rob210
nagyúr
akkor marad az elcsavargatott karburátor.
Vagy még egy lehetőség van sok rövid távú autókázás, mert amig nem kapcsol ki a szivató addig keményen tud fogyasztani.
A gyertyákat nézted? Barnás szürkés színűek, vagy kormosak?
HA kormos akkor egyértelműen sokat kap.Renault power
-
devcse
csendes tag
-
rob210
nagyúr
ha a gyertyáid kormosak akkor egyértelműen sokat kap a szekér ezért olyan sok a fogyasztásod.
A karburátor szivatóját ki lehet kötni kézire.
Érdemes lenne kipróbálnod mágus beállítási tanácsát.
A karburátor nem egy bonyolúlt szerkezet 3 csavar amit tudsz állítgatni.
Ezzekkel tudod optimalizálni a menetteljesítményt és a fogyasztást.Renault power
-
Marczi80
tag
Nyomasod van rendesen? Nem lehet, hogy a sapka nem tart rendesen?
Nekem hasonlot csinal, jar fel-le a mutato fel es haromnegyed felett. Futesem van rendesen amig porog a motor. De ha alapgazon vagyok, akkor elkezd hideget fujni. Nekem valahol megint nyitott a rendszer. Ha megyek vele, van nyomasom, de ha allni hagyom, akkor elmegy a nyomas.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
devcse
csendes tag
-
devcse
csendes tag
más márkatulaj hozzánemértő de jóakarók
elárulod a korábban említett karbibeállítást?
légyszi
átnézem a vezetékeket is, hátha el vannak öregedve, és a hidegben vhol "megnyílt", v vmi lecsúszott, mert brutál a fogyasztásom, kb 1,5szerese az előző hónapnak hasonló km-en[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
HA eddig em fogyasztott ennyit akkor nem akrbi elállításról van szó de a korom miatt kell optimalizálni a beállítást az biztos.
Nem olyan rég linkelte mágus a beállításokat olvass vissza, most nincs lehetőségem visszakeresni a hozzászólás számát, mert már így is rágja a család a fülem, hogy fektetés van
Mentem jó cakk.-Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Elméletileg itt lett volna. Valamiért már nem nyitja meg.
Ha jön Mágus akkor újra felteszi, vagy holnap este otthon már én is fel tudom tenni.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
"Kiveszed az alapjárati fúvókát átszúrod tűvel vékony dróttal."
Ne hari, nagyon tisztellek, mert látom hogy Te hoztad létre a fórumot és segítőkész vagy.
A fúvókát dróttal vagy tűvel szigorúan tilos bökdösni, mert nagyon gyorsan 2-3 mérettel meg lehet bővíteni a méretét. Az pedig nagyon nem jó semmilyen szempontból!
Retro
-
gabert
újonc
Üdv. Mindenkinek! Itt új tag vok, de már 8 éve Favoritos. Örülök, hogy ide találtam Máris belecsapnék a lecsóba. Ahogy olvasgattam előző hozzászólásaitokat, ezek a "tulajdonságok" - hibák nekem is nagyjából megvoltak / vannak, azzal a kis kiegészítéssel, hogy enyhén rángat a motor gázadáskor. Alapjárat elfogadható, bár kissé egyenetlenül hullámzik, de nem vészes. Először gyújtáskábel szakadásra gondoltunk, csere. De nem lett jobb. Gyújtásvezérlés csere, beállítás, semmi változás. Karburátor tisztogatás, beállítás, semmi. Üzemanyag vezeték csere, semmi. Üzemanyag szűrő nincs benne, tehát nem tömődhetett el, eggyel kevesebb hibaforrás :-D Na itt már feladtam. Erőtlen, rángat, de azért ha egyszer eléri a 120-130-at (nagyjából 20-30 mp alatt bemelegedett motornál) kiválóan teljesít, de ott is néha "bólogat", meg torpan, de csak kissé érezhetően. Falsch levegőt szívhat talán, de hogy hol, az rejtély. Mondjuk vegyes használatban 8-9 Lityi között zabál, pedig átlagban nagyon ritkán megyek 80-90-nél többel, kímélem a kis jószágot. Azért az érdekes volt tavaly nyáron, hogy tényleg egyik tankolástól a másikra lett nagyobb az étvágya, mert addig nekem is az a másoknak hihetetlen 5.8-6 Literes fogyasztásom volt átlagban. Pedig még tojás is van a gázpedál alatt, hogy ne érezzek kísértést...:-) 1990 évvégi kiadású 136 L-ről van szó. Nagyon szeretem, nem válnék meg tőle, mert engem még ott nem hagyott sehol... Egyszer azért majdnem (autópályán), de törött kerék csapággyal is képes volt hazahozni, egyszerűen hihetetlen!!! De, ennek még elég volt fél akksi is, mikor egyszer gyakorlatilag felrobbant menet közben az akksim egyik fele, de ment tovább... Sziasztok!
[ Szerkesztve ]
-
gabert
újonc
Még hozzá tartozik az előzőekhez, hogy a gyertyák szép őzbarna színűek, és nem "taknyosak", tehát itt sem lehet gond...
-
Retro DJ
aktív tag
"Mondjuk vegyes használatban 8-9 Lityi között zabál, pedig átlagban nagyon ritkán megyek 80-90-nél többel, kímélem a kis jószágot"
Szia! Örülök, hogy ide találtál !
Nekem, még nincs meg túl rég a Favi, és még nem mentem vele sokat, hogy tudjam a fogyasztást, de én a következőt szeretném megcélozni vele:
Az autó általában hosszabb távokat fog menni ( jellemzően 100 km). A 100 km természetesen úgy néz ki, hogy 15-20 km lakott terület, a több nem.
Az lenne a cél, hogy benzinből jellemzően 7l, gázból 8 - 8,5 l-ből kijöjjön.Ugyanez az alapú motor a Fabia-ban nyáron hasonló 100 km-es etapon képes volt beérni 5,5-6 l üzemanyaggal (holott az 1000 kg felett volt egy picivel önsúlyban). Sőt nem egy alkalommal óvatos vezetéssel sikerült elérni 4,5-4,8 L-is úgy hogy 1-2 előzés is benne volt.
Mindent meg fogok tenni az optimalizálás érdekében, első sorban a leömlőbe szeretnék egy lambda szondát, hogy lássam az üzemi helyzetét az autónak (keverék dús, szegény, optimális).
Hogy ez a remény álom, vagy nem alaptalan vágy, az majd néhány hónap múlva eldől.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
A gépemen nem ilyen sötét a videó, a youtube átalakítja valami más formátumba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000