- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Adobe Illustrator kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
azért az ismerős feliciáját megnézném hogy eszi meg az okádia
van benne egy kicsi pici fabia motor
De hozzáteszem inge gatyája ráment volna, ha minden szabályos lenne benne
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
Én nem versenyzésre vettem, (combi) De azért jól esik néha megzargatni. Meg vicces, ahogy a komolyabb dombokon elfogynak előlem a benzinesek. Persze a nagy álmom a VR6, de azt nem birnám tankolni. Realistának kell lenni.
De a favoritom már sokat bizonyitott, már járt a holdon, ugyhogy a többi autónak még sokat le kell tennie az asztalra.
Első autóm volt, és nem is válok meg tőle soha, az octi nem olyan megbizható.
-
peti_s
addikt
Mi eddig 130-al mentünk 5-sben, akkor 3500-t forgott, de ez tartható volt utazótempónak. Amikor ki lett huzatva szegény, az 2-sben 60-65 volt 1x, 3-sban 100-105 (talán 110) szintén 1x volt ilyen, 4-ben nem volt még 115-120 felett. Egyik esetben sem forgott többet 5000-nél, olyan 4800-t forgott. 2x viszont volt kicsit feljebb is, de összességben egy igen megvigyázott autó.
Viszont lesz egy kérdésem is. Miért van az, hogy amikor hideg az egész autó, elérem vele az 50-t, utána városon kívül 90-t, a fordulatszám mérő szerint rövidebb az áttétel. 45-nél már 4-ben 2000-t forog, 90-nél 2800-t 5-s-ben. Kb. 10 perc 90-s tempó után pedig szépen visszaáll a 2400-2500-s fordulatszámra 90-nél, illetve az 55-re 4-ben 2000-s fordulatszám mellett. De, egy másik adat, hidegen 5-sben 60-nál 2000-s fordulatszám, 10 perccel később 70-nél 2000-s.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ja ha 40Kw-os akkor jó rövid a váltója. Én 3.-ban simán mentem 110el, fordulatot ne kérdezz, de az enyém még nem volt pirosban(nem is lesz)
A legdurvább amit favoritba próbáltam az 136os 46kw, felicia pickup váltóval. még 3.ban is megsiratja a gumit.
Viszont autópálya 120 -5.ben 3700 fordulat, szóval fogyaszt rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
Simán megy 4-esben 50el. Bár ha jól emlékszem ott 2000-alatt forog. Mondjuk ha gyorsitani kell akkor nehezebben indul meg 4. ben 50ről mint a 40kW-osok, pedig ez 46. Ez olyan valamit valamiért játék, valakinek élinkebb a kocsi, de többet fogyasz, másoknak lomhább de beéri kevesebbel. A legrosszamm a lomha sokat fogyasztó, na ott már baj van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak, h legyen valami fogalmad ezeknek a motoroknak a sulyáról. Ki kellett cserélnem a váltótartó bakot az octaviában, gondoltam megcsinálom, ugyanugy, mint a favoritot szoktam, alátámasztom a váltót hidraulikus emelővel, meglazitom a csavarjait és lejjeb engedem kissé a váltót, h hozzáférjek a tartóbakhoz. Hát, a szentem annyira nehéz, h amint meglazitottam a csavarokat elkezdett süllyedni a váltó, azt hittem, elromlott az emelőm, de nem, a motor a váltóval nehezebb mint a karoszéria, ezért felemelte az elejét. A fél családot rá kellett ültetni az elejére, mikor raktam össze.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Ez egy 130 lóerős motorban testesül meg, ami nem mellesleg dízel. A dízel szót olvasva azonban ne tessék azonnal tovább kattintatni, ez a dízel már nem az a dízel. Most már nem illetlenség és marketingfogás sportos kocsiba gázolajos motort beleszerelni. A 130 lóerő mellett a 310 Nm-es nyomaték is nyomatékosítja gondolatmenetemet.
Ezeket a paramétereket tudja nem véletlen linkeltem be a cikket.
A futóműve kicsit át lett alakítva, kapott erősebb rugókat meg koni csillapítókat.
A kaszni jól bírja igaz két helyen át lett hegesztve, mert kicsit másabb a felfogatás.
A váltót egy az egyben kapta, mert benzines felicia volt
Ez még egy két gondot okozott is de meg lett oldva.Sokat költött rá a srác ennyi a lényeg azt akartam kihozni belőle, hogy rengeteg pénz a tuning, de így is lehet tuningolni.
A chipje meg lett íratva normálisan, a turbó is meg lett varjálva hogy korábban rákapcsoljon, igaz előbb el is fogy.
Viszont cserében szerintem 7-8 mp alatt 100van bár mérve még nem volt.
A fogyasztása rohadt jó, a laza gyerekek alázása pedig isteni érzés vele.Az egyetlen amit még módosítani kell majd minden képen, szerintem esztergáltatva lesz.
Az a két féltengely, mert abból egy garnitúrát már eltekert.
Hiába na a nyomaték és a majd 3 szor annyi lóerő nem ezeknek a féltengelyeknek van kitalálva.
Renault power
-
Szláj74
csendes tag
Köszönöm. Akkor ezek szerint megérte a fáradozást.Egyébként csak egy Felicia-Favorit agypersely(1000Ft) kellett a kormányhoz és késsz. A következő lépés a bajuszkapcsolók cseréje lessz.
-
Szláj74
csendes tag
Az én Favim tuningmentesen óra és navigáció szerint is 165-öt tud! Egy személlyel és kemény gumikkal(2.5bár),kétpolusos NGK gyertyákkal.És 5000 kölé is megy ha kell.Mindíg 10-40-es olajat kap.Az új Shell üzemanyagot tudom ajánlani mindenkinek! Érezhető a külömbség a használatával.(egy hónapja használom)
-
Szláj74
csendes tag
Itt az egyik Nagykanizsai bontóban akadtam rá. Gyárilag volt bent egy 96-os Szlovéniából behozott felicián.
-
rob210
nagyúr
válasz Szláj74 #3126 üzenetére
Ezt kár volt leírnod.
A kagylósok nálam olyan mélyen elvágták magukat, hogy akkor se megyek hozzájuk ha porzik a tank és tolnom kell 20km-ert az autót a következő kútig.
Bár ilyen nem leszCsak a luki ahol én tankolok jobban megy a kocsi olcsóbb az összesnél.
Renault power
-
Szláj74
csendes tag
Pedig a tapasztalatok azt mutatják,hogy valóban jó a shell üzemanyag! (EZT A TESÓM IS MEG TUDNÁ ERŐSÍTENI,Ő KINT ÉL ANGLIÁBAN) A ruszki lukoil csak olcsó,de nem igazán hatékony.
-
rob210
nagyúr
válasz Szláj74 #3130 üzenetére
ÚJÚJÚJÚj
Azt hiszem akkor rendbe kell tenni a fejeket egy kicsit.
Az erős kifejezésért előre elnézést kérek de ne beszéljetek hülyeséget!Most már nincs időm megkeresni az autónavigátoron vagy a vezess.hu-n volt egy cikk arról, hogy melyik autóval mennyi kilómétert lehet elmenni.
A lukoil amelett, hogy a legolcsóbb volt a legtovább volt elég.
Már nem emlékszem mennyit vert rá a tutinak mondott OMV-re de azt tudom, hogy jelentős számadat volt.
Azaz mérhető a különbség.
A shell meg erősen a középmezőnyben ragadt.Egy fontos dolgot ne felejtsetek el.
A külföldi benzin teljesen más, azt elhiszem, hogy kint nagyon fasza a Shell, de itthon az egyik legtaknyabb lőré.Konkrétan az egyik ismerősömnek belefagyott a tankba, mert szarrá volt vizezve.
A szerelő nem találta a hibát miért nem kap benzint a kocsi mire szétkapta ott hidegiben és bele volt fagyva a benzin a benzincsőbe
Szóval Magyarországon kár futtatni a Shellt, mert minden szaklapban azt írják, hogy egy nulla.
A tapasztalatok pedig inkább ezt támasztják alá, mint azt, hogy jó.Az én személyes tapasztalatom az, hogy vagy a kocsi fogyasztása nőtt meg amikor azt tankoltam bele, vagy spontán szarabb a benzin amit hihetőbbnek gondolok, mert a Shellel 7.2liter az átlagfogyim. amúgy pedig a lukoillal 6.1 lett most az utolsó mérés.
Több ízben is kipróbáltam több kúton.
Sajnos ez a Magyar valóság.Ettől még nektek lehet jobban megy a kocsitok tőle, de én a saját szememnek méréseimnek és pénztárcámnak hiszek.
Renault power
-
peti_s
addikt
Az a teszt amit csináltak nem volt mérvadó. Sok idő telt el a tesztek között, nem labori körülmények között volt, méghozzá autópályán, ahol a kisebb szélirány változás, illetve, képtelenség 5x u.úgy végigmenni a pályán már alapba hiteltelenné teszi az egészet. Nekünk jobb lett a fogyasztásunk a "Shell Euro95"-től, és mint mondtam, sokkal jobban szerette a magasabb fordulatszámtartományt. Most 2800-nál már azt mondja, hogy válts. Akkor 3500-nál sem mondta.
-
rob210
nagyúr
Ugyan itt is megmutatkozik, bár nem olyan jelentősen a fogyasztás különbség, de az én kis 8 szelepes 1.4 esem jobban issza a shellt sokkal jobban
Renault power
-
FF23
senior tag
Ez a "teszt" inkább azt bizonyítja, hogy semmi különbség nincs köztük.
A benzint nem lehet vizezni, mert nem keverednek homogén egymással. Valószinűleg ugyanez történt volna, ha máshol tankol. Összegyűlt a kicsapódott pára és az kerülhetett a benzincsőbe. feltehetően
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
-
Szláj74
csendes tag
Srácok a téli papucsok már fent vannak? Én nem használok se télit se nyárit! Vagyis inkább mindkettőt,de egyszerre. Szóval 4 évszakos párti vagyok. Most Debica Navigátorom van, az újabb fajta a 2-es, ez már hókristály szimbólumot is tartalmaz. Tehát megfelel Szlovéniába és Ausztriába is. Most 5 évesek,de még kb. 75%-osak,mert 5000km-ként cserélgetem őket előlről -hátra hátúlról-előre,hogy egyenletesen kopjanak.Így még legalább 5évig szolgálnak!
-
olveczki
újonc
-
Szláj74
csendes tag
válasz olveczki #3143 üzenetére
Hát nekem most 2polusú NGK-k vannak bent, nagyon jó az autónak. Kőnnyebb indítás(főleg hidegen),egyenletesebb járás minden fordulaton,ökéletes égés, nem fullad ha odalépsz neki stb..De elötte sokáig Szlovák BRISK 17NY-ont használtam,hasonlóan jó paraméterekkel.Külömbség inkább az árában van.Míg az NGK 4990Ft/db addig ajó öreg BRISK 950Ft/DB. Amit említesz az yridium gyertya ha jól tudom,és VVT motorokhoz jó igazán(faterom Ignisébe is hasonló van).
-
pistike34
csendes tag
bocsi hogy zavarok de segítség kellene keresnék olyan kollegát aki tudna vizsgát intézni amin bisztosan átmenne a skoda 105s kicsikocsim 20k lenne rá üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest