Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Timeske #3714 üzenetére
Két lehetőség van vagy öreg már a bendixed, vagy kontakthiba van az indító kábelen.
Legközelebb ha nem indul be fogj egy 17 es villáskulcsot és ésszel kocogtasd meg az önindítót.
Beülsz ha indul akkor egyértelműen haldoklik az önindítód.
Ha akkor sem indul be akkor meg kell mozgatni a kábelt ami az önindítóra megy ha akkor beindul akkor is egyértelmű a hiba.Ha ezek nem segítenek akkor pedig a gyújtás kapcsolód lehet kikopva.
de ez kevésbé esélyes mint az első kettő.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3932 üzenetére
Ez nem jó jel. Tegyük fel, h a csövek nem eresztenek, ezt könnyen ellenőrizheted.
Marad 2 lehetőség:1, Szerelő hibázott.
2 ,Nem megfelelő minőségű a hengerfej tömítése. A kínai ill. lengyel utángyárott tömités kb 1 hónapig bírja.
047103383D az alkatrész száma
Eredetit kell kérni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3941 üzenetére
Az sem biztos, h a tömítésnél folyik, lehet csak valami cső enged, ott a szívócsonk melegítése sőt a fűtés csövei is ott vannak. Ezt mindenképp ellenőrizni kell. Megtörölni szárazra, beindítani és hagyni ketyegni, míg bekapcsol a ventillátor a hűtőn, addigra látni fogod hol enged.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3956 üzenetére
Az a motor közepe, és elég nehéz belátni a kipufogó csonk alá. Én tükörrel és lámpával próbálkoznék, ha enged a hengerfejnél, akkor annak látható nyoma kell, h legyen. Végig kell sasolni a hengerfej - motorblokk közötti rést a motor hátulján. Legközelebb amikor felgyülemlik ott a víz, minden csövet ellenőrizni kell, h szárazak e, csatlakozási pontokat, folyás nyomkat a motorblokkon, persze csak hideg motornál, melegen szerintem elpárolognak kissebb foltok.
-
Timeske
csendes tag
válasz Timeske #3959 üzenetére
Ja és még valami,ami számomra érthetetlen.Mikor a szerelőnél volt állított az alapjáraton is.Azóta azt vettem észre,hogy ha hirtelen és erősebben kell fékezni az autó leáll.Hanem megyek olyan gyorsan és nem kell erősen fékezni nincs vele semmi gond.Én arra gondolok,hogy esetleg elvette tőle az anyagot.Mikor elhoztam a tulajtól,nem csinált ilyet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3963 üzenetére
Az nem biztos ,hogy a gond az alapjárattal van, ha fullad fékezéskor, ki kell tisztítani a szívócsonkból kiálló szelepet, az adja a fékrásegítőbe a vákumot, ha megszorul a szelep, akkor az említett módon viselkedik az autó.
Lehet belement valami kosz amikor szét volt szedve a hengerfej.
Mennyi az alapjáratod?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Timeske #3968 üzenetére
Amint kiderül, h honnan jön a víz, rögtön megoldjuk az alapjárati problémákat is. Az is lehet, h a 2 dolog összefügg. Csak szépen sorjában.
Ha már rendben lesz, és nem fogja ereszteni a vizet, akkor megírom, mit kell állítani a karbin, h meséljen az motor, ne csak rángatózzon, addig fölösleges, főleg ha ismét meg lesz bontva.
Annyi KM-t meg sem érez az a motor, nekem 3,5x annyi van, és nem panaszkodik. Persze ki lehet rajta tanulni az autószerelői szakmát.
-
rob210
nagyúr
válasz Timeske #3965 üzenetére
az alapjáratodnak 750- +/-50 nek kellene lennie.
HA neked 500-1000között ingadzik az biztos, hogy rossz.
Falsot nem kap a motor?
Szivatód nincs szétesve?
Gyújtásod rendben be van állítva?Nekem amikor ezt csinálta akkor az egyik vákuum csövem volt kirepedezve.
Csak nagy fékhatásra eresztett, mert ugye akkor volt terhelve a cső.
De tény, hogy csak 2.5 óra nézelődés tapogatás után jöttem rá én is mi lehet a baj.
Aztán az összes vákuum csövet kicseréltem a francba ne járjak még egyszer ígyRenault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #3979 üzenetére
Fals (Falsch) levegőt szív. Ha valahol repedezett a gumicső, akkor olyan külső levegő (fals) tud a rendszerbe jutni, ami rontja esetleg teljesen működésképtelenné teszi az adott alkatrész működését.
(Csak zárójelben jegyzem meg, valószínű, hogy tudod (legalábbis a mi Favoritunknál) hideg motornál a következő az indítás művelet: kétszer teljesen a gázpedálra lépni, indítózni, közben - utána gázpedálra nem lépni, ha már kicsit jár, akkor lehet indulni).
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #4044 üzenetére
Az nem egészen úgy van. Megpróbálnék a szerelővel egyességre jutni. Persze ez attól is függ mikor történt a javítás.
Bár M.o.-on 20000 Ft felett kell munkagaranciát biztosítani, én azért megpróbálnék valamilyen megoldásra jutni (pl. az anyagdíjat fizetni, de a munkát nem, stb).
Én debreceni vagyok, és elég meggyőző tudok lenni érdekérvényesítés szempontjából...
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #4108 üzenetére
Csak azért nem érzékelhető a hiba, mert alacsonyabb töltöttségi állapotú akku esetén az átmeneti ellenállás növekedését (kontakt hiba) sokkal jobban észrevehető. Míg egy jól feltöltött esetleg jobb állapotú akksi még röhögve "kiszolgálja" a hibát is.
Tehát majd csak használat során tudjátok meg, hogy az akku tényleg megoldja-e a hibát.
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...