- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szláj74 #3142 üzenetére
Ha 2 év mulva el nem csúszol valamin . A gumit nem csak a kopása miatt illik cserélni, hanem 5-6 évente az öregedés miatt is. 10 évre tervezel 1 garnitúra gumival? Veszélyes.
Akkor elmondom hogyan jutottam alkatrészekhez egy mindig garázsban tartott 40 000kmt futott favoritból.
Ezt a csodát egyik imerősöm találta csehországban. Egy nyugdijas bácsitól vette 5000 cseh koronáért. Hazafelé a pályán eldurrant a vadi újnak tűnő 15 éves abroncs, felborultak, és majdnem ottmaradtak!!!!
Igy lett váltóm, meg sok minden más is.
-
Atuska75
tag
Azért az se rossz ami itt van nálunk, lementem az Agip kútra tankolni és jött a meglepi ott állt a Mol-os tanker és töltötték a tartályokat. Tehát itt az Agip, Mol benzint ad.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3157 üzenetére
Ird körül jobban, mit jelent az h rángat??? Milyen körülmények között rángat? Biztosan a váltóval vana baj, nem lehet h a kuplung a ludas? Nekem már elég durva hangokat adott alapjáraton üresben. Valami rettenetesen morgott benne.
Ha találsz eredeti 90-esből származó 136os váltót, akkor azt ajánlom. Nekem is az van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3168 üzenetére
Akkor van egy rossz hirem. Ismét pucolhatod a karbit! Ki kell tisztitani, és egy szűrőt tenni az AC és a fém benzincső között lévő gumicsőre. Nekem is voltak gondjaim vele, néha fulladt a kocsi, amióta szürő van enyhült a tünet, aztán kitakaritottam a tankot is, és megszűntek a gondok.
-
peti_s
addikt
Akartam már korábban is linkelni nektek, most jutottam el a cselekvés szintjéig. Itt volt nálunk Pécsen, elég rendesen összetörött az a Favorit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3173 üzenetére
"nem birta atszivni" Le kell venni a tankot és kimosni, meglátod majd, miféle álatkák vannak benne.
A szivókosarad lesz eltömődve. ha nem akarodzik levenni a tankot, akkor nem szükséges. A hátsó ülés alatt találsz egy kör alaku kivárást, ha azt felfeszited, alatta lesz a benzinszintmérő +szivókosár kombó. maximum félig lehet a tank, ha ki akarod venni a szivókosarat. Az egészet egy hatalmas müanyag fedélanya tartja. 2 csavarhuzóval le lehet tekerni, meglazitani meg gumikalapács+nagy lapos csavarhuzó. Ha kivetted, megtalálod a fulladás okát
-
rob210
nagyúr
-
Sanyo91
csendes tag
az nem hasznalt volt az uj,de mindegy azt meg meggondolom most elso a gyertya,utana a fedel ha meg meg gond lessz akkor kabel es vegul a szuro,de mar nem nagyon akartam ra koltani mert feliciat akarok venni, de most azt tanacsoltak hogy varjam meg a tavaszt,es akkor muszaly ezeket megvennem
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #3183 üzenetére
NE haragudj, hogy ezt mondom, de szerintem ne vegyél felíciát.
A favorithoz képest a kényelmi opciókon kívül semmit nem fogsz elérni ezzel a "fejlesztéssel"Nagyon rohadnak a feli csiták
Sajnos ez tény meg kockázatatom némelyik rosszabb állapotban van sokkal fiatalabb kiadása ellenére mint egy jó pár favorit.Valahogy a feilcia kaszni nem lett egy jól sikerült darab.
Küszöb, sárvédőív, csomitér fedél rendszámtábla körül.
Azt kell mondjam nagyon kevés makulátlan felicia fut az utakon.A havernak az a mókolt feliciája is 2Xszer volt kasznisnál, ezek miatt.
Most ugyan jó lett és már nem rohad, de kapott küszöböt, íveket és egy darab doblemezt is kellett vágni már rajta.utolsó kasznizás óta kapott egy jó alapos alvázvédelmet a rugalmas fajtából, meg üregvédelmet így most el ne kiabáljam megállt a rohadása.
Renault power
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3183 üzenetére
Ha már eldöntötted, nem fogunk tudni lebeszélni róla. Ha tényleg előrelépést akarsz a favorit után, akkor 1.6MPI, a jó állapotú eladó példányok ritkábbak mind a fehérholló. Ha 1,3 -ast választasz, akkor lesz egy körbeköszörült favoritod annak minden előnyével és hátrányával.
+ Elpusztithatatlan motor(szerviz-intervallumokat betartva)
+(kis fogyasztás)
+Kényelmes utazás A -bol B-be-(karoszéria még gyengébb, alalcsonyabban is van mint a favorit)
-a 40kwos lomha de strapabiró, az 50-es pörgős, de hangos, és nem érezni sokkal erősebbnek a 40esnél(kevés ahhoz h megtörténjen a csoda
-És a legnagyobb hátrány, bár eddig senki nem irta, h a kisseb lámpái miatt tompitott fénnyel(vak a ködnek efektus) A régi 100as skodánk előtt ehhez képest tejútrendszer volt kocsi előtt a tompitottal.Ha ezekkel meg tudsz békélni, vágj bele nyugodtan, és akkor nem fogsz csalódni.
-
Sanyo91
csendes tag
koszonom a tanacsokat!
en ugy gondolkoztam hogy venni akarok egy 1.6os,lpg-vel,jo allapotut, olyan max 100ezer km-vel,meg azert akarok feliciat venni mert kenyelmesebb mint a favorit,es a favoritomra is most sokat rakellene koltenem,mert mar pleheket cserelnem kellene aztan festeni,es mar nem akarok annyit rakolteni,a lampa meg annyi hogy a favoritba most vettem osram nightbreaker-oket,es a valtozas csodalatos,sokkal elvezetesebb vezetni ejszaka,nem hittem benne hogy igaz,de komolyan az,mert hogy 90% fenyero meg minden de igaz[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3187 üzenetére
És ha nem müködik hozzá a lámpamagasságállitás(100%, h nme működik, Vizsgán azt mondták nekem, h 10 éve az enyém volt az első amelyken működött, 10 percig játszott vele..), akkor velem ne találkozz szembe éjszaka!
Minden este kifolyik a szemem mire hazaérek, a sok tuning égő miatt. Sokan nem is tudják mire van a lámpamagasságállitás. Szomorú
Elő a farbával emberek! Kinek működik???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Erről beszélek. És ültek már hátul a kocsiban? Mert ha igen a szembejövőknek kiégetted a szemét. 0-fokozat egyedül üres csomival, 1-fokozat 2 ember teli csomagtartoval. 2 es fokozat, ha valaki beül hátra.
Bár, ha sosem használtad, akkor kétlem, h működne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a lényeg h a lámpák a kocsi sulyához és magasságához lettek belőve, ha megváltozik a sulya akkor változik a magassága, Pl. ha valaki beül hátra a kocsi hátulja leül, és az elején a lámpák emelkednek, ezért azt találta ki a skoda 1990ben, h tettek egy hidrokorrektort a lámpákra, ami egy folyadék segitségével a fokozatoktól függően lefelé forditja a lámpatükröket, h mindig optimális legyen a szöge a szembejövők miatt.
-
peti_s
addikt
Mindig 0-n van, de nem vakító. (Úgy emlékszem picit alacsonyabbra van állítva a fénye, mint amennyi lehet max. ) Másik autóval mentem már szembe a Favorittal(3-n voltak kb. benne), és egyáltalán nem volt zavaró a fénye, nem úgy mint minden második autónak már lassan éjszaka.
-
Sanyo91
csendes tag
no megvettem a gyertyakat es szerencsere megszunt a problema
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Windows 10
- eBay
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby rádiós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Metal topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000