Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello Mindenkinek,
Tegnamp az a megtiszteltetés ért, h kuplungot cserélhettem egy ismerősöm feliciáján.
Szeretném megosztani a tapasztalatokat, mivel a felda 1.3-as lxi volt (BMM) 40kW, motorikusan ugyan olyan, mint az utolsó szériás favorit.
Nem volt egy leányálom, sajnos 3x kellett levennni a váltót, mert nem akart összeülni az új kuplunggal. Aztán megfestettem a titkát.Ugy kell összeilleszteni a váltót a kuplunggal, h a kinyomótárcsa teljesen meg kell h legyen engedve. csak kézzel kell becsavarni a csavarjait és az inditó motornak kivágott nyiláson keresztül kell utólag meghuzni mindet.6 röpke óra alatt végeztem.
A régi drugcsapágy 3 darabban volt széthullva és a kinyomótárcsa 7 foga le volt morzsolva vasreszeléknek.
Ha valakinek kell, pontos útmutatást is irhatok.Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem ugyan ezt müvelte a favorit, néha azzal izesitette, h ugy beragadt, h meg kellett lazitani a dobot, h felengedjen, de csak akkor ha egy hétig állt behúzott kézifékkel. Le voltak kopva a betétek, és valahol a vas hozzárohadt a dobhoz, ha eső után leállitottam egy hétre. Nem kellemes ha siet az ember, főleg, h ugy érkezel meg mint aki egész nap szerelt, (olajosan, porosan)
[ Szerkesztve ]
-
Szláj74
csendes tag
Sziasztok SKODÁSOK ! Új belépő tag vagyok és üdvözlök mindenkit a fedélzeten! Nekem egy 93 novemberi LX-em van.Segitségre van szükségem. Sikerült szereznem egy 96-os Felicia 4 küllös kormánykereket.Ezt szeretném valahogy bevarázsolni a Faviba. Mi a legegyszerübb módja? Tudja valaki? Kormányagy persely kell? De milyen?
-
Szláj74
csendes tag
Agyat sajnos nem! Bontóban néztem poló és golf volt,de azok csak a kormányba passzoltak. A Favi kormánycsonkjára nem. Minimális volt az eltérés,de elég hogy ne csusszon rá. Hogy lehetne megoldani?
-
Szláj74
csendes tag
Így van ! A legolcsobban szeretném megoldani.A Felicia kardánbox beszerelése pedig pofonegyszerű volt. Teljesen más az összhatás,komfortosabb és praktikusabb.
-
Szláj74
csendes tag
Arra gondoltam, hogy elhozom a bontóból a Golf kormányagyperselyt és mivel hajszálnyi lehet az eltérés, ráütöm és alatta rápöccintem hegesztővel. Szerinted ez járható út?
-
Szláj74
csendes tag
És a Felicia kormányrúd passzolni fog a Favoritba vajon?
-
rob210
nagyúr
-
Szláj74
csendes tag
Kössz Rob. Akkor beszerzek egy Felicia kormányrudat.Itt Nagykanizsán van három nagy autóbontó. Mert gondolom újjan jóval drágább mint bontva.
-
Szláj74
csendes tag
Ja egyébként van valaki a közelből, zalából vagy a környékről?
-
peti_s
addikt
Nem hangzik túl jól. Gondolom mostanában ezért 1-sben rögzíted az autót.
Ám, a csomagtartónál a nyitásérzékelő nektek nem szokott tönkremenni? Ez a mostani talán max 2 éve ha bent van, és már megen rossz... Nem mintha zavarna vmit, de igazán lehetne jó is pl. Oh, van még1 kérdésem. Most már a szivató alig akar működni, ha működik is, csak 1000-s fordulaton tartja meg az autót. Mondtad Mágus a szivató tengely megkenését. De, odáig hogyan jutok el? Jah, és köszi, hogy szóltatok arról h a Vika szart gyárt, az van a mienkben is 1 hónapja kb, nem értettem miért van fura hangja motorindításnál. Le lesz természetesen cserélve.
Szláj74, lényegében mind a közeledben vagyunk (ez a PH! hatás), én pl. pécsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Főleg én vagyok közel
A viccet félretéve. A szivatót ha piszkálni szeretnéd, akkor le kell venned a levegőszűrő fedelét, és az egész légszűrőházat. Azonnal meg fogod látni a tengelyt meg a fogaslécet, amiről beszéltem. Legjobb hideg motornál, mert akkor be is tudod állitani. ha jól emlékszem 3 csavar rögziti a szivatót a karbihoz, nem lehet eltéveszteni, mert a vizcsövek is erre vannak kötve, h a hűtőviz is melegitse. A karbi és a szivató találkozásnál felül van egy bevágás keresztben, azzal lehet alap helyzetbe tenni a szivatót, ha már le volt véve. Keresek valami képet.
Na a jobb oldalán van a szivató, és a tengelye mozgatja a fojtószelepet. Azt a tengelyt kell megkenni.
Szerintem be is kell majd állitani. De ezt már régebben irtam hogyan kell. Ha nem találod meg, leirom megint.
-
rob210
nagyúr
Nincs ezzel különösebben baj, hétvégén ki is cserélem. Kap a csapágy egy kis zsírt ha már szétkapom a hátsóját. Meg a betéteket ugye kicserélem illetve pofákat,mert hátul dob van szerintem egy óra alatt meglesz.
nem olyan bonyolúlt szerkezet ez, ezt még simán otthon lehet szerelni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3089 üzenetére
Fogadj el egy jó tanácsot! Munkába járós autót ne tuningolj, nem lesz soha olyan megbizható , mint a gyári. Nem véletlenül lettek tervezve a kocsiba a dolgok, valamiben van tartalék, valamiben nincs, és amiben nincs, az egy tuning során kiderül, csak nehogy az állásod rovására menjen. Én szeretek időben beérni, és a megbizhatóság rovására nem kell +X lóerő.
Persze a hobbi autókra ez nem igaz. Félre ne érts, nem vagyok a tuning ellen, csak nem mindegy h mit tuningol az ember, és mennyit szán rá. Ez kulcskérdés, egy rendes tuninghoz pénz kell.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Amit írsz azzal teljesen egyet értek.
De azért azt leírom, hogy egy komolyabb karburátortól, meg a levegőszűrő átalakításától(több levegőt kapjon), és itt nem direkt szűrőre gondolok, még nem lesz baja a kocsinak.
Viszont menetdinamikában és pár plusz lóerőben megmutatkozik az átalakítás.1 dolog biztos aki tuningol az drágán autózik, mert a plusz lóerőt csak plusz üzemanyagból lehet előcsalni.
Ide a városba ahol én nyomakodok, meg 50 fölé úgy se tudsz menni.
Szóval, meggondolandó ki mit hogy és miért alakít át az autón.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
most kassan tanulok,es a baratommal jarok autoval es neki favoritja van gyari 43000km-vel es nyomja neki rendesen,es o akarja egy kicsit atalakitani.
es vasarnap ahogy mentunk vissza kassara jott egy szep seat ibiza kicsinositva,hat termeszetesen adta neki de a haver is odataposot szepen a 130km/h megengedetnel mentunk es a seatot kieloztuk,beerunk kassara es pont a szemafornal egymas mellet alltunk de nevettunk mindannyian,es mar tudtuk mit a akar a seat mert nagyon a lampat figyelte de a haver nem volt benne de ha en lettem volna en odatapostam volna neki,es akkor kezdet el gondolkozni hogy csinalni kellene valamit hogy legyen esely.
en benne vagyok az ilyen jatszadozasba!!
majusba voltsam ilyen tuning versenyen nezonek ,ott voltam egesz nap es hazafele valahogy bennem volt az az erzes,es adtam neki(maskulonbe normalisan vezete),taposom latom egy peugeot nagyon kinezegetet pedig otten voltak benne,de a vegen hozza fogott elozni,el engedtem de a faran voltam vegig,utana jott 2savos szepen lehuzodot,meg egy szep emelkedo volt de en termeszetesen mar a gyorssavba maradtam vissza 3 es szegenyt tapostam 3-sal hegyen ki 110km/h utana 4-es es szepen hegyen kifele gyorsult de azert 130km/h-tol gyorsabban mar nem engedtem .de a peugeotba elkepzelhetitek hogy nevettek.
megmutattam hogy azert a favoritba is van ero,nem is keves,es a sport kipufogo akkor duruzsolt eddig a legszebben[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- leslieke farmerzsebe
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest