-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
szelidorzo
aktív tag
válasz 16gaborm #16216 üzenetére
Eu-ban szerelt (magyar-szlovák-román)gyári-hibás készülékek (samu-tv, hűtő, stb) kamionszámra kerülnek magyarországra a koambra nevezetű céghez.
Itt javítják, újracsomagolják és újra forgalomba kerül. Általában internetes webboltok kínálatában szerepel. Féláron hozzájutnak, s kb 20%-al olcsóbban árulják, mint egyéb kereskedelmi helyeken.
Koambránál magánszemély közvetlenül nem tud vásárolni.kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu
-
p1ranha
csendes tag
válasz 16gaborm #16384 üzenetére
Így van, az 5003-as az 5-ös széria butított verziója, service menüben a típust át lehet állítani, az én esetemben 5800-ra, ami annyi pluszt eredményez, hogy USB-ről nem csak képet és hangot játszik le, hanem filmet is. Eléggé kezdő vagyok, szóval komolyabban nem is akartam megpiszkálni, mert nem értek hozzá, csak ezt, hogy tudjak fullhd filmet nézni USB-ről. Már csak azt szeretném tudni, hogy egy mezei nagy kapacitású pendrive elég -e ahhoz, hogy zökkenőmentesen lejátssza a fullhd filmeket. Én ennyit tudok, de vannak itt penge srácok, ahogy láttam én is tőlük szeretnék válaszokat
116 ért meg tudtam venni ezt a típust 1 hete, akkor csak az érdekelt, hogy nagy legyen a TV és LED , de ezzel a manőverrel, már örülök, hogy USB-n is tudok filmezni
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz 16gaborm #16767 üzenetére
15Mbites AVC-t viszi. De a tudástárban van egy kép a részletes spec-ekről.
3D: Half SBS és half TaB filmeket simán viszi.
Ja, tegnap megkaptam a szemüvegeket. SSG-3100-as modell, baromi jó. Azt hittem a mérete miatt nehéz és kényelmetlen lesz, de nem. Nagyon király.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
szipike
csendes tag
válasz 16gaborm #16841 üzenetére
A 6100-as nem tudja a SbS és a TaB esetében Full HD-ben a 3D-t.