Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz #56573440 #107 üzenetére

    Nemnemnem. Alapvetően tévedésben vagy. Ez tulajdonképpen minőségbiztosítási kérdés.
    Hadd világítsam meg egy példával. Ha valakit megkérdeznek, hogy mitől jó egy étterem, olyan szempontokat mondana, hogy finom étel, nagy adagok, relatíve olcsó ár, udvarias kiszolgálás stb. Ez az ún. "teljesítményként elvárt minőség" (a Kano-féle minőségmodell általános értelmezésében). Az ún. "alapkövetelmények minőségét" nem szokták külön említeni, mert annyira triviális. Ilyen például az, hogy ne legyen romlott az étel, koszos a tányér stb. Van még az ún. "lelkesítő minőség", amivel többet tudnak adni a konkurenciánál, és kevesen fogalmazzák meg elvárásként (virág az asztalon, esetleg pár éve még ilyen volt a welcome drink egyes szállodáknál stb.).
    Summa summarum: tételesen nehéz felsorolni minden egyes triviális dolgot a követelmények között. manapság abszolút elvárható, hogy a jelszavakat hashelve tárolják (már 10 éve is az volt), anélkül hogy erre bármi kitérne.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák