Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #63 üzenetére

    Én mondtam, hogy ezt lehet úgy is csinálni, hogy felállítják a geometria sorrendjét, csak így még várni kellett volna pár évet a TressFX beépítésével, mert nem futna a program valós időben.
    Hülyeség azt megkérdőjelezni, hogy a fejlesztők miért választották erre az effektre a lehetséges leggyorsabb implementációt. Egyértelmű, hogy azért választotta, mert messze ez a leggyorsabb. És ezzel konkrétan te járták jól, mert bekerült a játékba. Persze ha nem elég gyors, akkor ki lehet kapcsolni, és már játszhatsz is. Komolyan mondom, ha nem így csinálják, akkor nem tudták volna belerakni a játékba a TressFX-et, ezzel ugyanott lennél, mint egy opcionális kikapcsolásnál.

    Nekem 40 fps alá még nem ment HD 7850-en. Egyedül az SSAA nem aktív, helyette FXAA van és minden más max. Teljesen jó az implementáció. Tényleg meg kell érteni, hogy a TressFX a kamera közelítése és távolodása mellett változó terhelést fejt ki, és ezt a hagyományos GPU architektúrák nem tudják olyan jól kezelni, mint a GCN, amire egyébként az egész effektet optimalizálták. Ebből nem is csináltak titkot.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák