Új hozzászólás Aktív témák
-
RJocó
tag
Hát nekem megjelent egy superuser nevezetű ikon az appok között, bár olvastam, hogy volt olyan is hogy attól még hogy az ottvan nem tuti hogy rootolva van a teló.
vagy: [link]
Vagy tedd fel a titanium b-t. Ha az elindul akkor sztm tuti.
Lehet van egyszerűb módja is megnézni, de annyira még én se értek hozzá, csak egy lelkes kezdő vagyok. -
Dhampir
félisten
Olvastam egy leírást (innen származik:[link]), de egy Wi-Fi antenna ehhez is kell:
"A legegyszerübb megoldás, ha a laptopodon csinálsz egy un. ad-hoc wifi hálózatot, a wifi kártyádon meg egy internet megosztást hozol létre. Ezután ha a telefonod wifin csatlakozik ehhez a hálózathoz, máris lesz internet elérése.
Ez a következőképp zajlik a gyakorlatban:
Bedugod az ADSL dugóját a laptopodba majd elmész a vezérlőpult/hálózati kapcsolatok részhez, és az adapterbeállításoknak jobb klikk a vezeték nélküli hálózati kapcsolaton és a megosztás fülön bepipálod hogy meg akarod osztani az internetet.
Ezután létrehozod az ad-hoc hálózatot. Ez Win 7 alatt a következőképp zajlik (xp-n is hasonló lehet): vezérlőpult/hálózati és megosztási kapcsolatok/vezeték nélküli hálózatok kezelése.
Ezután hozzáadás, ad-hoc hálózat létrehozása, megadod a hálózat nevét, meg a jelszót és innentől kezdve ezt a wifi hálózatot már látni fogja a telefonod, mintha egy normál wifi routeres hálózat lenne.Ezután már csak annyi a dolgod, hogy a telefonoddal csatlakozol erre a hálózatra, ez nálam a settings/wireless&networks/wifi settings menüpont alatt van, itt listázza is az elérhető wifi hálózatokat. A csatlakozás után máris lesz rajta internet elérés."
Új hozzászólás Aktív témák
ma A DEFY egy új kategória első képviselője volt, most pedig eljött az idő a ráncfelvarrásra, ami inkább a belsőt érintette.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W