Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
bambano
titán
válasz Viktor0610 #138 üzenetére
a telekom elmúlt időszakos összteljesítményét tekintve csak azért nem sorolom a kedves nőági felmenőjét az ősi foglalkozás gyakorlói közé, mert egyrészt volt gyerekszobám, nem akarok magamról szegénységi bizonyítványt kiállítani, másrészt nem akarom megsérteni az útszéli kurvákat.
itt most nem csak az adategyeztetésre célzok, hanem minden másra is, amivel kapcsolatban vagyok velük. ha ez téged érintettség miatt sért, akkor vesd fel mítingen, hogy rossz a pr-ja a telekomnak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Drótszamár
őstag
válasz Viktor0610 #138 üzenetére
Oké, megpróbálok. Csak kissé idegállapotba kerültem már a telekomtól.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
MODERÁTOR
-
Drótszamár
őstag
válasz Drótszamár #15 üzenetére
Eddig 3x voltam ügyfélszolgálaton 2x veszekedtem telefonos ügyintézővel, 1x írtam panaszlevelet.
Az eredmény: Az egyik kártyát kedden visszakapcsolták. A másikat szombaton. A harmadikat is visszakapcsolták kedden, de a mobilnetet kikapcsolták rajta. A korábbi csomagot online nem lehet megrendelni.
Az mondták telefonon, hogy a kártyáról kell küldenem SMS-t. Ez persze hazugság. A Netplusz S csomagot már lezárták májusban, így nem lehet a kártyáról sem megrendelni SMS-ben.A kártya tőlem 250 km-re. Egy barátom járt arra, és ő küldött SMS-t....
Gondoltam, hogy ez lesz, ezért adtam neki egy Blue mobilos kártyát. Az került a helyére.Szóval a kurva anyját a Telekomnak. Adategyeztetés után letiltja a kártyát, csak félig kapcsolja vissza, hazudik az ügyintéző... Én meg kocsikázzak el majdnem egy tank benzint miattuk...
Ja és azért is a kurva anyjukat, hogy nem voltak adataim több mint egy hétig a műszeremből!( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
MODERÁTOR
-
bambano
titán
válasz Viktor0610 #134 üzenetére
például ha a kártya rendben működik, akkor ha van biztosítása, a biztosító fizet.
viszont ha távjelzős riasztóhoz kötötte a biztosítást, és az neki felróható okból nem működött, akkor a biztosító nem fizet. az én logikám szerint ha a távközlési szolgáltató hibája miatt nem tudott eleget tenni a biztosítási kötelezettségének, akkor ezért a távközlési szolgáltató a hibás.most meg az lesz a kiindulási alap, hogy a biztosító mossa a kezeit, a távközlési szolgáltató meg úgy csinál, mintha nem lenne köze a dologhoz, és mindkettő arra bazírozik, hogy az ügyfél benyeli a kárt. ezt bíróságon kell egyenesbe tenni, és utána mindenki fizeti, ami a felelőssége.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
MODERÁTOR
-
bambano
titán
válasz Viktor0610 #131 üzenetére
akkor én is, ha a szolgáltató önként és dalolva adna.
de azt nem zárom ki, hogy egy több éves bírósági procedúra végén megítélik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Veriakilis #129 üzenetére
A szolgáltató neked igért 100% rendelkezésre állást SIM kártya esetén?
-
MODERÁTOR
-
bambano
titán
válasz Veriakilis #129 üzenetére
ha nem a feljelentés a lényeg, akkor mi?
szerinted hogyan kaphatsz kártérítést? úgy, hogy feljelented. előre megírt formanyomtatványokból, szkriptekből dolgozó kislányokkal el se kell kezdeni a vitát, mert semmiféle döntési lehetősége sincs.menj ügyvédhez, írjatok levelet, utána rendőrségi feljelentés a betörés ügyében, hatósági panasz a kártérítési igénnyel. azon felesleges rágódni, hogy betörtek, mert ez angol nyelvtan szerint befejezett múltidő. azon van értelme rágódni, hogy mit fogsz most tenni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Veriakilis #125 üzenetére
régebben volt egy mondásom ilyen helyzetekre: keresek Pesten egy jobb utcát és az összes ott található hatóságnál feljelentem.
neked is ezt javaslom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Veriakilis
senior tag
válasz Viktor0610 #126 üzenetére
Miért lenne indokolatlan?
Ráadásul az eredeti levelet idéztem, és ott is kiemeltem
Egyébként meg a kiemeléssel ki tudom hangsúlyozni, a lényeget.
Tudtommal meg a neten csak a tiszta nagy betű szokott bosszantó lenni, mert az a neten kiabálást jelent.Hol itt a probléma?
Az igazi baj az, hogy telefonokat kapcsoltak ki jogtalanul, az ő hibájukból kifolyólag.
Néha életek is függhetnek egy telefon működésétől...Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
MODERÁTOR
válasz Veriakilis #125 üzenetére
Csak egy kicsit idegesít, hogy indokolatlanul emeled ki a hozzászólásaid egy részét vastagítással.
Xiaomi 13T
-
Veriakilis
senior tag
válasz Veriakilis #124 üzenetére
És az én újabb válaszom:
Tisztelt YYYY-YYYYY Tímea!
A XXXi Telekom üzletükben voltam bent személyesen.
A hölgy azt mondta, hogy sikeres volt az adategyeztetés.
Én itt vagyok 600 km-re XXXXól, a SIM kárya a riasztóban, a házunkhoz a kulcsok itt vannak nálam, tehát csak hazautazással megy a dolog...Ne tegyen úgy, mint ha nem értené a helyzetet!
Elolvasta egyáltalán a mellékletet?
Ezen kívül eléggé érdekes az, hogy "Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen."
Jé, mintha nem ugyanazt a személyimet adtam volna oda a hölgynek a XXXXXi üzletükben.
Miféle ferde logika alapján passzolnak az adataim az egyik telefonszámnál, a másiknál meg nem?Egyébkén meg a feleségem Facebook-ján úgyan azt az üzenetet elküldtem az ottani Telekomosnak, és azt válaszolta (időpont: 2017.07.06 12:06), hogy idézem:
"Kedves XXXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente"
Ne haragudjon, hogy ezt írom, de Önöknél nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz, és teljes káosz van.
Önök kapcsolták ki tévesen a telefonomat, és ez az Önök hibája, most mégis én utazzam 600 km-t?
Egyébként nekem másokkal ellentétben szerencsém van, nekem ugyanis adtak egy igazolást a hölgyek a XXXXi üzletben arról hogy sikeresen leegyeztettem a kártyát..
Elbeszélünk egymás mellett.
A mellékletben két kérdést tettem fel, egyikre sem válaszolt!
Beillesztem ide az eredeti levelet, és arra kérem, hogy figyelmesen olvassa el:
1. számú kérdésre, és a
2. számú kérdésre várok választ.
Válaszoljanak a kérdésre, különben tényleg pert indítok!És itt beidéztem azt, ami a #102-ben szerepel.
Frankó!
Ők hibáznak, de én kössek újabb szerződést!
Veszek egy Vodafonos feltöltős SIM-kárytát, ezt meg ha feléled, akkor lebeszélem, és nem teszek rá több pénzt...Veriakilis
[ Szerkesztve ]
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Ezt válaszolták a #102-ben idézett emailomra:
"
TISZTELT XXXXX YYYYYY,
KEDVES ELŐFIZETŐNK!Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Nyilvántartásunk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által említett (30-AAA-AAAA) telefonszámra nem volt sajnos sikeres az adategyeztetés, ezért nem kapcsolható jelenleg, ha felhívja a telefonszámot. 2017. szeptember 30-ig lehetőséget biztosítunk arra, hogy díjmentesen új Domino előfizetői szerződést köthessen és visszakaphassa korábban megszokott hívószámát.
Tájékoztatjuk, hogy abban az esetben, ha Domino SIM kártyáját riasztó készülékben használja, úgy a szükséges adategyeztetést kizárólag személyesen, Telekom üzletünkben tudja elvégezni. Telekom üzleteink nyitva tartását ide kattintva érheti el. Abban az esetben, ha az adott üzletben van lehetőség időpontfoglalásra, úgy javasoljuk, hogy tegye meg, így elkerülheti a hosszabb várakozást is. Tájékoztatjuk, hogy az időpontfoglalás legkorábban a következő napra másnapra lehetséges. Az érkezéskor mindenképpen jelezze, hogy riasztóban lévő SIM kártyának az adatait szeretné egyeztetni.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem szükséges személyesen Önnek befáradnia üzletünkbe, az adategyeztetést elvégezheti ismerőse, családtagja is, aki már elmúlt 18 éves. Fontos, hogy ebben az esetben az Ő nevére kerül át a telefonszám.
Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen.
Együttműködését köszönjük!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.
Figyelmébe ajánljuk Online felületünket, ahol ellenőrizheti fizetési módját, aktuális szolgáltatásait, egyenlegét, számláit; sőt bankkártyával is fizethet. Az oldalra hívószámával és jelszavával, vagy Telekom fiókján keresztül léphet be.
SEGÍTSE MUNKÁNKAT VÉLEMÉNYÉVEL!
Kérjük, töltse ki elégedettségi kérdőívünket, melyet ide kattintva érhet el!
TELEKOM FIÓK – LÉPJEN BE EGYSZERŰBBEN ONLINE FELÜLETÜNKRE!Telekom Fiók – Lépj be egyszerűbben!A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom mobil, otthoni és üzleti előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhetővé válik: egy e-mail címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.
További részletekért keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol a Telekom fiókon kívül a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben).Üdvözlettel:
XXXXX-XXXXX Tímea
Online csatornák csoport
Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt
"A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
OK!
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
HXY
addikt
válasz Veriakilis #120 üzenetére
Majd azt is írd meg légy szíves, hogy adtak-e valami kárpótlást, kompenzációt, vagy csak egy nagy fityiszt.
-
Veriakilis
senior tag
A facebookon is megírtam nekik, amit fent #102-ben írtam, és amit emailban is elküldtem nekik.
Ma délben kaptam egy üzenetet a face-n:
" Kedves XXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente "
Ha visszakapcsolják, akkor ezek szerint úgy is megy a dolog, ha nem regisztrálok semmit sehol sem még egyszer, hanem megvan nekik az első adategyeztetéskor megadott adataim, és azt csekkolják le még egyszer az állami adatbázissal.
De lehet, hogy csak ilyen esetben, ha valaki 600 km-re van.
És rájuk terhelné az újabb hazautazás költségeit...Már ha tényleg visszakapcsolják!
Egyelőre még nem kapcsolták vissza.
Meglátjuk...
Veriakilis
[ Szerkesztve ]
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
NoMagix
addikt
Nekem is kikapcsolták azt a kártyát, amit már hónapokkal ezelőtt személyesen leegyeztettem és a nevemre írták, most a telefonban rendszerhibára hivatkoztak... de azért a reklámokra rákérdeztek, hogy arra a számra érkezhetnek e?!?
Siralmas ez az egész telekom.
-
Veriakilis
senior tag
Minden rosszban van valami jó is, tragédia, komédia, tragikomédia
Bemásolom a facebookos linkről az egyik hozzászólást név nélkül persze:
Ez az egyik legkomikusabb történet, amit életemben hallottam:
" Nekem is 1:10 perc csengetés után az "azonnali segítség" vonalán azt mondták, hogy 72 óra... de még akkor sem biztos, hogy történni fog bármi is, mert a rendszerük nem ismeri a települést, ami a lakcímkártyámon szerepel!
Mikor közöltem, hogy szeretnék vezetővel beszélni, felajánlották, hogy rendben, visszahív, mondjam a telefonszámomat. Mondtam. Válasz: dehát ez van kikapcsolva! Mondjon másikat... a jó édes anyátokat, nincs másik, egyedül élek, ez az egy számom van... jaa, akkor nem tudok vezetőnél panaszt tenni, mert nem fog tudni visszahívni! Ez azért több, mint komikus, Európai Unió, XXI. század..."Kb olyan, mint amikor az Alexandra könyvesboltban a Veszprém Plazaban lekapcsolta a plaza biztonsági embere a villanyt, mert nem fizették ki időben a villanyszámlát.
Az eladók előtte megkérték a vevőket, hogy fáradjanak ki, mert sötét lesz nemsokára.
Az üzlet üvegajtaját becsukták, és kifele kitettek egy papírt: a nyitvatartás technikai okok miatt szünetel.És most jön a poén:
Kifele menet a plaza biztonsági embere fejjel belement az üvegajtóba.
Mire a könyvesboltos hölgy csak annyit mondott:
"hát igen, nincs villanyunk..."
Nem kell aggódni, nem lett baja az embernek, mert vastag az üvegajtó.Ez jutott most eszembe arról ,hogy mondja a telefonszámát, visszahívja egy vezető T-mobile-os.
Hát persze, visszahívja azon a számon, amit előzőleg kikapcsoltak...Jan, rugja be a motort! Igen Uram, már az árokban füstöl...
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
bambano
titán
válasz Dilikutya #114 üzenetére
nem, nem küldött hetente sms-t mindenkinek.
másrészt meg nem mindenkinek van kéznél a kártyája.
harmadrészt annyit se bírt megtenni a trékom, hogy beleírja abba a q.va sms-be, hogy melyik telefonszámra vonatkozik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
pomorski
őstag
válasz Veriakilis #99 üzenetére
"Ezt én lopásnak nevezném!" - Egyet értek.
-
Fotonhámozó
senior tag
Az nem lehet, hogy a regisztráltak tömeges lekapcsolása amiatt lehetett, mert az ügyintézők nem tudták az arab krix-kraxot bevinni a rendszerbe? Vagy esetleg az ügyintézés során sokszor emlegetett allah akbart írták be névnek? Vagy talán a rendszer az olyan neveket, mint Salah Abdeslam, Mohammed Hamid automatikusan Kö..g Pha..fejre változtatta? Kínzó kérdések ezek, hisz' mindenki terrorista, aki nem küldte vissza a nemzeti konzultációt! De miért nem lehetett SMS-ben válaszolni Viktor kérdéseire?
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
Dilikutya
félisten
Hogy lehetett erről lemaradni? Mindenhol ott volt, a Telekom hetente SMS-t küldött róla. Volt rá idő bőven.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
HXY
addikt
válasz Veriakilis #112 üzenetére
A Telekom fórum mellett [link] a Facebookon is megy a panaszáradat [link] és [link]
Van aki már negyedszerre próbálja meg visszakapcsoltatni. Komolyan mondom kész tragikomédia.
És azt se hiszem el, hogy az ügyfélszolgálaton nem tudják, hogy a régi személyiket pl.: AB-C 123456 kötőjel és space nélkül, egyben kell megadni.[ Szerkesztve ]
-
Veriakilis
senior tag
Én ott nem fórumozok, csak bosszant, hogy hogyan kezelik a dolgot!
Nem frusztrált vagyok, csak szimplán mérges!Az az ember ott semmit sem segít, csak folyamatosan linkelgeti azt, amit mindenki tud:
online regisztráció hogyan megy...Csak hát minek regisztrálni harmadjára is, ha akkor sem kapcsolják vissza a telefonszámot?
Szélmalomharc a szolgáltatóval
További szép estét, jó éjszakát!
[ Szerkesztve ]
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
bambano
titán
válasz Veriakilis #109 üzenetére
más fórumokon összeszedett frusztrációdat nem itt kellene kiélni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Veriakilis
senior tag
Különben is milyen alapon tegezi le az ügyfeleit alapból?
Csak azért mert a neten csetel, fórumozik?
Ez nem kocsma, bár még ott is nagyobb tiszteletet mutatnak egymás fele az emberek, mint a telekomosok az "ügyfeleiknek"Á'la Szalacsi:
"Ne magázz, ne magázz te szemét!
Mért tegezzelek, te baromarcú"A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
A hivatalos Telekom fórumon valaki elküldhetné már a p...ba az
anonymus PROFESSZOR néven szövegelő T-Mobile-ost.Ne arról dumáljon, hogy hogyan kell másodszor, meg harmadszor adat egyeztetni, regisztrálni, hanem arról, hogy mikor szűrik már ki az adatbázisukból a tévesen kikapcsolt számokat, és kapcsolják vissza újból!
Nehogy már nekünk kelljen még valamit is tenni, mikor ők hibáztak...
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
A bankok csak arra jók, hogy elszedjék az ember pénzét.
Nekem csak két céggel van kapcsolatom itt a németeknél:
áramszolgáltató, és Net-telefon-TV egyben szolgáltató.
Meg az albérlet, amiben az összes egyéb benne van.Pont az ilyen szemétségek miatt próbálom minimálisra redukálni a kapcsolatomat mindenféle szolgáltatóval.
Amíg arra kellesz, hogy új szerződő legyél, ígérnek fűt-fát, aztán meg olyan lesz, mint a szar:
bele bele lehet lépni, de ki nem lehet lépni belőle...Szóval "Atom nein danke"
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Nem érdemlik meg, hogy "szolgáltathassanak".
Ez leginkább egy tragikomédiára hasonlít már!
3 adategyeztetés, és akkor sem megy...
Csodálom, hogy nem omlott nekik össze a teljes informatikai rendszerük...
De ha jelentkeznél mondjuk egy infós T-mobile-s állásra, akkor hihetetlen elvárásaik lennének gondolom.Szánalmas, ahogy a T-mobile ezt az egészet kezeli.
Kíváncsi lennék, hogy összesen mennyi ügyfélre mennyi telefonos ügyfélszolgálatos jut?
Lehet, hogy 1:500?
Vagy még rosszabb?
1: 10 000?A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
big-J
őstag
En nem toltotem ki, nem keresetem fel semmit, mert tudtam, hogy fizeto ugyfelet nem fognak hagyni elmenni egy szabalyvaltoztatas miatt. Igazam is lett, hivtak, es csak be kellett diktalni par dolgot.
-
bambano
titán
válasz Veriakilis #99 üzenetére
"Ugyan ez a helyzet a bankokkal. Elvileg a Te érdekedet kéne védeniük minden körülmények között.": rotfl, te még hiszel a mesékben?
a bankok a részvényeseik érdekeit védik, senki másét.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
HXY
addikt
válasz Veriakilis #102 üzenetére
-
Veriakilis
senior tag
válasz Dexar007 #101 üzenetére
Én ezt írtam nekik erre a mail címre:
ugyfelszolgalat@t-mobile.hu
Ide nyugodtan reklamálhattok!
Én ezt kinyomtattam, aláírtam kézzel, beszkenneltem, és mellékletben elküldtem nekik.
Az emailba annyit írtam még, hogy 24 órát kapnak a visszakapcsolásra, utána megindítom a peres eljárást.Illetve itt vannak a tényleges email címeik:
Tisztelt T-Mobile!
Egy hónappal ezelőtt egyeztettem az adataimat a XXX T-Mobile üzletükben (T-Mobile üzlet - XXX utca Y szám ),
a következő telefonszámra:
06-30-xxx-xxxx
Ezeket az adatokkat rögzítette a hölgy az üzletükben:
Név: Nevem
Születési hely: XXX
Születési idő: XXXX.XX.XX.
Anyja neve: XXXXXXXXXX XXXXXX
Személyi igazolvány szám: XXXXXXX
Lakóhely: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Azt mondta a hölgy, hogy nem kell aggódnom, ezek után nem fogják kikapcsolni a telefonomat.Az adategyeztetésről kaptam az üzletben egy visszaigazoló papírt!
A SIM kártya a XXXX épülő családi házunkban van egy GSM riasztóban.
Egy hónappal ezelőtt külön azért utaztam haza, hogy személyesen egyeztessem az adataimat a XXX-i üzletükben, ami „sikeresen“ megtörtént.
Ehhez szakembert kellett hívni, aki kiszerelte a SIM kártyát azért, hogy az üzletükbe bevihessem az adategyeztetésre,- természetesen a SIM kártya ki-be szerelésének költségét kifizettem a szakembernek.
Nyolc éve Németországban, XXXX városban élek a családommal
Címem:
Deutschland, XXXXXX, YYYYYY Str. ZZ.
A német címem - magyar címem - német címem út költsége személygépkocsival:
45 000 Ft, amiben benne van a tankolás, és az osztrák és magyar autópálya matrica.
Egy ilyen út oda-vissza két nap, és 1120 km.A fenti telefonszámot Önök ennek ellenére kikapcsolták!
Ha felhívom a riasztóban lévő SIM kártyámat, akkor ezt hallom a telefonban:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"Kérdésem a következő:
1. Mivel nem akarok külön ezért még egyszer hazautazni,
visszakapcsolják a telefonszámomat anélkül, hogy nekem bármit is tennem kéne?
2. Ha az 1 kérdésre NEM a válaszuk,- akkor,- az Önök hibája miatti telefonszám kikapcsolás miatt – ha hazautazom a másodszori adategyeztetésre, megtérítik az utazás költségét: 45 000 Ft-ot, amiről természetesen megküldöm Önöknek a számlákat (tankolás, autópálya matricák )?Nincs lehetőségem arra, hogy a szakember nélkülem kivegye a SIM kártyát és bevigye Önökhöz, mivel a kulcsok nálam vannak itt XXXX-ben!
Felhívom figyelmüket arra, hogy amennyiben mindkét kérdésemre NEMLEGES a válaszuk, akkor jogi útra terelem az ügyet amellett, hogy panaszt teszek a fogyasztóvédelemnél is.
Ezenkívül egy esetleges betörésből eredő kárért – mivel a riasztó berendezés az Önök hibája miatt nem üzemel - szintén Önökre hárítom a bekövetkező kárt jogi úton.Üdvözlettel:
Veriakilis
Szerintem ezt megérdemlik.
És egy hónapon belül reagálniuk kell...A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Dexar007
veterán
válasz Veriakilis #99 üzenetére
Ezt talaltam: [link]
“(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.“
A megszűnéstől egy éved van, hogy visszakérd a fennmaradt egyenlegedet. Azt vedd észre, hogy csak az előfizető kérésére köteles ezt megtenni a szolgáltató, vagyis neked kell kezdeményezned. Mivel minimumösszeget sem ír a törvény, egy-két ezer forint esetén is érdemes lehet élni ezzel a jogoddal.
Mindenesetre en irtam a szolgaltatonak. Kivancsi vagyok mit valaszolnak.
Mult heten megkerestek,fel oran keresztül diktaltam neki az adataimat,amit aztan nem fogadott el ,,a rendszer" ( hat akkorkrvaszar rendszeretek van gondoltam magamban). Aztan mondja az ügyintezö,kezdjük mar elölröl hatha jo lesz,mert igy sajnos meg kell szüntetniük a kartyamat. Erre valaszoltam,hogy kit erdekel,akkor rendelek masikat..egy terrorista megteheti nem? Nevetseges az egesz.Give me your cum,bull!
-
Just486
senior tag
-
Veriakilis
senior tag
Igazad van!
Pofátlanok!
PrePaid kártya:
Pre = előre
Paid = fizetettSzóval Te a Te pénzedet átteszed a telefonszolgáltató zsebébe a te zsebedből,- de attól az még a Te pénzed marad addig, amíg le nem telefonálod.
De hajlamosak azt hinni, hogy az onnantól az ő pénzük, mert már a zsebükben van.
Ugyan ez a helyzet a bankokkal.
Elvileg a Te érdekedet kéne védeniük minden körülmények között.De pl egy inkasszót simán megengednek, és valaki leveszi a pénzed.
Ha a saját zsebedben van a pénzed, akkor nem tudják olyan egyszerűen elvenni tőled, mint ha más zsebében,- pl. bankban, vagy telefonszolgáltatónál - van.
amint valami gebasz van, kiszolgáltatják a pénzed másnak!Ezért nem érdemes szóba állni pl. bankokkal...
Ezt én lopásnak nevezném!
Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Dexar007
veterán
Mekkora pofatlansag az,hogy be akarjak nyelni a feltöltött egyenleget?
Give me your cum,bull!
-
Drótszamár
őstag
válasz Veriakilis #88 üzenetére
Telekom (t-mobile)
Voltam áprilisban adategyeztetni 3 kártyát egyszerre. Ebből szombaton 2 szűnt meg. Voltam tegnap ügyfélszolgálaton. Az egyik ma lett jó. A másik fura. Egy routerben van. Már kicsöng, de adatot még nem jött róla. Éjszaka újraindul az eszköz, megvárom a holnapot. Ha nem jó megint megyek az ügyfélszolgálatra, tuti minden jó e. A weboldal szerint van mobilnet a kártyán, de az is lehet hogy ott is elállítottak valamit, és azért nem jön adat. Sajnos kb 250 km-re van tőlem az eszköz.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
HXY
addikt
válasz Drótszamár #84 üzenetére
Szerintem olyan 5-10.000 Ft közötti összeget fogtok kapni.
A szolgáltatók kompenzációt ígérnek:
[link] -
bambano
titán
válasz aprokaroka87 #93 üzenetére
tisztában vagyok vele.
első kézből.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
djculture
félisten
Mit vársz az egész állam a hazugságra épül... Kórházakban elmennek az emberek árufeltöltőnek erre benyögik hogy csak felújítás van, az hogy aki oda jár az tudja az igazságot nem számít. Ennek semmi köze semmiféle politikához egyszerűen maga az állami hivatalnokok hazudnak össze vissza. Napig lehet sorolni hogy melyik hivatal vezetője, képviselője éppen mit hazudott az emberek képébe miközben nem kapcsolnak hogy úgyis van mindenkinek ismerőse aki megtapasztalja hogy ordas nagy kamu amit mondanak épp.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz aprokaroka87 #90 üzenetére
idézet a linkedről:
"A szervezet Intézményi Kommunikációs Osztálya a HWSW megkeresésére közölte, az NMHH-nak nincs információja különösebb adategyeztetési fennakadásról.": ez meg nettó hazugság.
én is írtam az nmhh-nak, az itcafe is kereste őket, tehát volt fennakadás és volt róla információjuk.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
aprokaroka87
nagyúr
-
Veriakilis
senior tag
válasz Drótszamár #85 üzenetére
Szia!
"Na az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem."
Hadd kérdezzem meg, hogy melyik szolgáltatónál van a SIM-ed?
Én T-mobile-s vagyok, de még nem megy, és GSM riasztóban van 600 km-re, úgyhogy én nem tudok újból regisztrálni...Ha jól emlékszem, akkor Te is regisztráltál, és ennek ellenére tiltották le a számokat?
Maguktól kapcsolták vissza, úgy, hogy neked nem kellett semmit sem tenned (újabb adategyeztetés)?
Szóval korrigálták a hibát, vagy regisztráltál újra?Köszönettel: Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
bambano
titán
"nem. en a jozan esz mozgalmat erositem.": hogyan? elkerülöd őket?
"abban hinni,h van kapacitas a toth belak napi szintu megfigyelesere minden kulonosebb ok nelkul,legalabb akkora butasag,mint a vallasok, vagy az ancient aliens.": abban hinni, hogy nincs kapacitás akárki napi szintű megfigyelésére, legalább akkora butaság, mint a vallások, a windows vagy az ancient aliens.
hint: a megfigyeléshez nem kell élőerős kapacitás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fojuzer
aktív tag
Semmi vész hazánkban,már minden csak igy mükszi.Internetes portálon több alkalommal nem sikerölt,+Aadatok nem egyeznek2??na perzse Feltöltös SIM postán rendelve,adatok bediktálva,mégis +Szar+ eredmény!Igaz a hisztlria,Migráns nvázió,Miket küldözgethettek,Hja s hajléktalanok,lakcim s más nélkül felvásárolták?az egész készletet?Na ennyi!
föolvaso
-
Drótszamár
őstag
válasz Drótszamár #15 üzenetére
Na az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem. Már csak 1 hibásan tiltott SIM van
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
HXY
addikt
válasz djculture #81 üzenetére
Az ATV mellett itt van a HírTV riportja: [link]
A Telekomnál több száz, esetleg több ezer is lehet azoknak a száma akiket tévesen letiltottak.
Eredetileg a 2017-ben vásárolt kártyákat nem kellett volna adategyeztetni, ám nekünk küldték az SMS-eket, hogy de mégis kell, és a telefonos ügyfélszolgálat szerint is kellett, így hát egyeztetünk, ha az kell nekik.
Nem is lettünk letiltva, de biztos sokan nem egyeztetettek mivel abban a tudatban voltak, hogy az új kártyákat nem kell.Akiket tévesen tiltottak le, azok mit kaptak kompenzációként?
-
djculture
félisten
1.5 millió simet tiltottak le...[link]
-
ripla
addikt
Akinek feltöltős mobilja van, az potenciális terrorista, legalábbis ennyi jött le a mindenhez IS értő elvtársaknak. Jövőre ugyanitt.
-
djculture
félisten
Azért lett előnye is a kamu német és ausztriai/belgiumi munkát hirdetők jó részének letiltásra került az átbszós száma. Persze ez ideiglenes majd vesznek másikat a héten.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
nem. en a jozan esz mozgalmat erositem.
nem tudom,kik azok ,akiknek nincs koze hozza,hogy mire kell neked. senkit nem erdekel,hogy te rozsaszin tangaban szaladgalsz otthon,lopod az aramot,vagy fuvet nevelsz a padlason.
celzott megfigyeleshez sulyos gyanu kell.
Ha te valami nagyobb kaliberu dolgot szeretnel eltitkolni, akkor en szemely szerint orulok neki,hogy nehezebb lesz anonim modon.abban hinni,h van kapacitas a toth belak napi szintu megfigyelesere minden kulonosebb ok nelkul,legalabb akkora butasag,mint a vallasok, vagy az ancient aliens.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Just486
senior tag
Aham, akkor ezek szerint te is a "nincs titkolnivalóm, turkáljanak csak az életemben" mozgalmat erősíted?
Eddig nem kellett ilyen "titkos" kártya, és mostantól is csak azért kell majd, mert semmi közük hozzá hogy nekem milyen-hány-mire használt kártyám van.That unconquered country we call the future.
-
Lacika112
aktív tag
toll a fülükbe de komolyan
most azért egyeztetgessek mert hirtelen terrorista leszek ha nem?
10 éve ez a kártyám és a számom is, adatgyűjtésen kívül semmi értelmét nem látom
ha meghúzom a kocsidat az oc-nek számít?
-
bambano
titán
a telekom eljutott végre oda, hogy határozottan el tudja dönteni mindegyik kártyáról, hogy kell-e egyeztetni?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
attiati
veterán
válasz Veriakilis #70 üzenetére
Nem az ország baja, hanem hát kérem itt vannak terroristák, akik 200,000 SIM kártyát regisztráltak.... legalábbis erről szóltak a hírek...
És a francia titkosszolgálat derítette ki, hogy a terroristák Magyarországon regisztrálták a SIM kártyákat... de a nemzetközi sajtó erről egy szót sem írt érdekes módon.
És ennyi sim kártyát több hónapig tartott volna regisztrálni napi 24 órábanEmiatt a kormánypropaganda miatt kell most több millió embernek szívni a sim kártya regisztrálással. Addig jó, amíg az ország fél valamitől, addig legalább el lehet terelni az egyagysejtű emberek figyelmét. Leköti őket a SIM kártya regisztrálás.
-
Veriakilis
senior tag
Kedves Moderátor!
Nem lehetne átfogalmazni a topik címét?
Csak azért kérdem, mert itt nem csak a lemaradt feltöltőkártyásokról van szó, hanem rólunk is, akik becsülettel bementek a boltba a SIM kártyával, és a személyi ig-al, és egyeztettek.Esetleg:
Totális káosz a mobilszolgáltatóknál, mit tegyenek az adategyeztetésről lemaradtak, és azok akiket letiltottak a sikeres egyeztetés ellenére.Bár jobb lenne valami rövidebb, de jó lenne, ha benne lenne az is hogy:
akiket letiltottak a sikeres egyeztetés ellenére.Üdvözlettel:
VeriakilisA spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
pomorski
őstag
válasz Veriakilis #70 üzenetére
Hát ja... Nekünk azért sikerül (talán?) viszonylag könnyen megoldani a problémát, mert nem vagyunk külföldön.
-
zoli62
addikt
Azért ebben az egyeztetési mizériában a szolgáltatók is ludasak. Csak egy saját példa. A cím XX I., de ők már úgy tárolják le, hogy XX/A, és már nem stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
Veriakilis
senior tag
Botrány!
Én itt Regensburgban, a SIM kártya 600 km-re Magyarországon a GSM riasztóban.
És az újbóli egyeztetéshez kell a SIM kártya, és én is kellek a személyi igazolványommal, akár boltban, akár telefonon, akár online...45 000 Ft az oda vissza út...
És ha valaki Ausztráliában van,- repüljön haza?
Ezért tart ott az ország ahol, mert minden ilyen benne...
Szegény jó Hunyadi János, és Mátyás nem azért harcoltak, hogy ilyen legyen valamikor az Ország.Ha betörnek, akkor most nem tud hívni a riasztó.
Remélem tönkre megy és bezár ez a szemét cég.
Szállóige:
A Telekomnál homályos a szintakszis.A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
pomorski
őstag
válasz Veriakilis #57 üzenetére
Szép történet...! Sajnos a családban nálunk is előfordult hasonló.
-
Veriakilis
senior tag
válasz djculture #66 üzenetére
De énnekem a szolgáltatóval van szerződésem!
Én teljesítettem, amit kértek, joggal várhatom el, hogy ezután is működjön a telefonszámom!
Szerintem jogilag az én szempontomból a szolgáltató,- jelen esetben a Telekom - s felelős.
Az már egy másik dolog, hogy a Telekom aztán bepereli az államot, mert az állam oldalán volt a hiba.Mivel infós vagyok, nem értem, hogy egy ilyen egyszerű dolog nem megy nekik.
Amikor bementem a boltba, akkor a csaj beütötte az adataimat a gépbe.
Tehát egy SQL adatbázisba.
Vagy legalábbis a beütött adatokat (amit azért illik rögzíteni is, nem csak ellenőrizni) leegyeztette két másik atat táblával:
1 tábla: Állami adatbázis az állampolgárok személyi adatairól: mezők Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, stb...
2 tábla: Telekom adatbázis az ügyfelek adataival: mezők nagyjából a fentiek: Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, telefonszám, SIM kártya száma.Ha az egyeztetés sikeres, akkor a Telekomos tábla új mezőjébe - "Sikeres egyeztetés mező" - bekerül egy True (Igaz)
illik még egy TimeStam mezőt is rögzíteni az egyeztetés idejéről, dátumáról.(Sikeres egyeztetés mező mező Default False -> alapvetően az összes rekordra Fals kell legyen mielőtt az adategyeztetés elindul, így csak azoknál lesz True (igaz) akik sikeresen egyeztettek)
Amikor lejárt az idő, akkor egy SQL oldali StoredProcedure:
Select mezők, From Telekomos tábla Where Sikeres egyeztetés mező = False
(Ennél azért pontosabb szintaktika kell, de csak azért, hogy nem olyan bonyolult ez)
Aztán szépen végig kell menni a Telekomos tábla-n egy ciklussal
While Telekomos tábla NOT EOF
begin
Torles(Telekomos tábla->SIM kártya);
Telekomos tábla.Next;
end;A Torles procedure nyilván egy spec hívás, ami képes inaktíválni a megadott SIM azonosító alapján a számot.
Delphi-ül.
De szerintem sorozatos hibák vannak a rendszerben, mert a bolti egyeztetésen ki kellett volna jönni annak, hogy nem egyeznek az adatok, vagy valamilyen hiba miatt nem jó az egyeztetés, és nem kerülhet be a
Telekomos tábla -> Sikeres egyeztetés mező-jébe az a rohadt True (igaz) érték.
Itt a csajnak kellett volna megoldást találni, hogy miért nem?
Persze ha az egész rendszer rendszerszinten hibás...
Telefonos segítség, de nincs lehetősége az egyszer már 'sikeresen' valójában sikertelenül egyeztetett SIM kártyát újra aktiválni?
Akkor mi ebben a segítség?
Ráadásul fél órát kell arra várni, hogy a "telefonos segítség" nem tud segíteni...KÁOSZ ez a javából!
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
kenwood
veterán
Senkit nem erdekel se a magyar kormanynal,sem az nsa-nel,hogy milyen meromuszerbe kerul a nevedre vasarolt 4-5 sim.
alapvetoen meg a piti bunozokre sincs kapacitas,nemhogy atlagjozsefre.
hiaba hallgatnak le mindent,azt egy ponton azert megis emberek ellenorzik,es ok nincsenek elegen mindenfele hulyesegekkel foglalkozni.
big databan pedig csak tizedesvesszo vagy valamelyik statisztikaban,Nem tudom elkepzelni, mire kell neked olyan sim,ami nem a nevedre szol ...
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
djculture
félisten
válasz Veriakilis #65 üzenetére
Itt ahogy mondták nekem az volt a probléma hogy ez az egész adategyeztetés a végén egy központi állami adatbázishoz kapcsolódott és szokás szerint a visszajelzés akadozott. Na most itt bármi eltérés mutatkozott a szolgáltató amúgy a saját adatbázisában leellenőrizve rendben talált mindent viszont később simán kiderülhetett hogy egy adat megváltozott vagy bármi hiányosság probléma merült fel és máris nem volt megfelelő az adategyeztetés. Nem szokásom a szolgáltatókat védeni de ez a kormányzat hibája mert megköveteltek valamit de a rendszer működésére meg kapacitást nem biztosítottak.
-
Veriakilis
senior tag
Idézet egy pórul járt ügyféltől:
"Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.Csak halkan kérdezném:
- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?
- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját.
- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?
Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén.
Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is."
[ Szerkesztve ]
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Köszönöm telekom azt a precizitást, amivel az adategyeztetés után (amit hónapokkal ezelőtt elvégeztem) mégis kikapcsolták a telefonszámaimat a rendszerből! Kíváncsi vagyok, hogy ekkora múltinál, hogy lehet ekkorát tévedni, és ki téríti meg a kellemetlenségből fakadó kiadásaimat?
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Káosz a mobilszolgáltastóknál telekom_telenor_vodafone
Téves (ki)kapcsolás? Hiába egyeztettek időben, mégsem tudnak most telefonálni?
Volt a Magyar Nemzetben a Fritz Tamásnak egy jó cikksorozata:
"Egy következmények nélküli ország"Ezt meg lehetne toldani azzal is hogy:
EGY FELELŐSÖK NÉLKÜLI ORSZÁG
Ki téríti meg a kárunkat azért, mert ők hibáztak?
Ki a felelős?
Ha betörnek, és nem hív a riasztóm, mert a rohadt telekom letiltotta az adategyeztetés ellenéra a számomat, akkor ki téríti meg a káromat?
Persze pereskedhetek, és tömhetem valami rohadt ügyvéd zsebét pénzzel, azért, hátha nyerek.Most csak csúnya szavak jutnak eszembe.
... ... ... ... ... ... ... ... ...A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Drótszamár
őstag
válasz Veriakilis #60 üzenetére
Az. Remélem csuklik mindegyik képviselő aki ezt megszavazta...
Majd ha ikszelni kell gondolok rájuk.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Veriakilis #57 üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm hogy Július 1-én lefuttatak egy gyors ellenőrzést és az alapján történtek a dolgok.
Egyébként értem én hogy nem kis feladat ez a szolgáltatóknak sem
De arra azért egy IT rendszernél kell készülni hogy tévedni fog.
-
Veriakilis
senior tag
válasz Drótszamár #58 üzenetére
Undorító ez az egész, nem?
A bűnözőket mindig úgy próbálják meg kiszűrni, hogy a normálisakat vegzálják!
Amúgy van egy olyan törvény, hogy 5 percen belül élő embernek kell felvenni a telefont a szolgáltatóknál.
Mármint a közüzemi szolgáltatóknak biztosan.De egy ilyenre, mint a a T-Mobil, nem tudom, hogy ez vonatkozik-e?
Bár ilyen 50 perces várakoztatással ezt semmiképpen sem nevezném "szolgáltatásnak"
Én 15 perc után sűrű káromkodások közepette tettem le a telefont,- és Németországból hívtam őket.
Ez persze nem érdekli őket...Akár hivatkozhatnak arra is, hogy:
"Mi a T-Mobil nem vagyunk szolgáltatók, és ránk nem vonatkozik az 5 perces szabály, hiszen az nem nevezhető szolgáltatásnak, hogy 50 perc után vesszük fel a telefont, vagy éppenséggel soha..."A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Drótszamár
őstag
válasz Drótszamár #58 üzenetére
Közben látom sokan szívnak ezzel: [link]
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Drótszamár
őstag
válasz Drótszamár #15 üzenetére
Na 50 perc sorbanállás után ismét egyeztettem az adatokat. Remélem most sikerült. 72 óra és kiderül
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Veriakilis
senior tag
válasz aprokaroka87 #5 üzenetére
Igen, nagyon Happy vagyok.
Voltam bent egy "T-Mobil szaküzletben", és bevittem a SIM kártyámat adategyeztetésre.
Elkérték a SIM kártyát, a személyi igazolványomat, és felvitték az adataimat a programjukba.
kinyomtattak egy papírt, hogy megtörtént az adategyeztetés.
Ez már több mint egy hónapja volt.
Kérdeztem a csajt, hogy akkor nem fogják kikapcsolni a kártyát,- erre mondta, hogy nem, nyugodt lehetek.
A saját mobilban levő SIM-et, és a feleségem kártyáját is ilyen módon regisztráltattam...Ez a kártya egy GSM riasztóban van, és van rajta 12 000 Ft...
Én itt vagyok kint Németországban 600 Km-re Magyarországtól.
Az utolsó előtti napon rossz érzésem támadt...
Ezért biztos-ami biztos alapon a Telekom oldalán online regisztráltam még egyszer a két kártyát (a mobilomét, és a feleségemét),- a riasztóét nem tudtam, mert ugye az 600 Km-re van innen a riasztóban.A mobilomban simán megy tovább a SIM, minden ok a számommal.
Ma próbáltam hívni a riasztót:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"Szóval letiltották!
A r...kok!Felhívtam az oldalukon levő számot, de akár ott is mondhatná az automata hang a fenti szöveget, hiszen szerintük a várakozási idő a normálnak többszöröse lehet...
Ez a szöveg jobban passzolna:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ne ismételje meg hívását később sem, hiszen fél óra várakozás után sem vesszük fel azt a rohadt telefont, és különben is nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre".Ez lehetne akár a T-Mobil uj reklám szlogenje is:
"Nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre"Aztán csak felhívtam a boltot ahol regisztrálták a telefonokat, ahol készségesen elmondták, hogy hibáztak, és tömegével tiltottak le olyan számokat, amiket úgy adat-egyeztettek, mint én a riasztómét.
Jövő héten utazom haza Magyarországra, és akkor bevihetem még egyszer a SIM kártyát, és akkor leolvassák a rajta levő számot, plusz kell a személyim még egyszer, és akkor 72 órán belül visszakapcsolják majd.
Ez az egész jó, nem?
Mi van akkor, ha betörnek, és most a riasztó nem tud felhívni, én meg nem tudom ezért kihíni a rendőrséget?
Az eltulajdonított tárgyak árát a T-Mobilnak kell fizetni elvileg.
Hiszen az ő hibájuk!
Már ha beperelném őket...Ezért az egyért szeretem a németeket, mert itt ha azt mondják, hogy jó, működik, akkor az tényleg jó, és tényleg működik!
Ennek ellenére már nagyon hazaköltöznék ,- bár nem a T-Mobil miatt
További szép estét mindenkinek!
Veriakilis
UI.: akinek hasonló módon kikapcsolták a számát, úgy, hogy adat-egyeztetett előzőleg a boltban, akkor ő is úgy járt mint én: tévedésből kikapcsolták a számát.
Ezt a boltban mondták...
Hja, és nem új szerződésünk lesz, mint azoknak akik szimplán elfelejtették az egyeztetést, hanem szimplán vissza kell hogy kapcsolják.
Csak hogy tudjátok![ Szerkesztve ]
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Attila2011
aktív tag
A múlt héten egyeztettem telekom netes felületén 2 kártyát is, kiírta sikeresen megtörtént, most még sem tudom használni az egyiket (a másik jó).
Aki kitalálja ezeket a hülye törvényeket... Én megszívom és járhatok utána, akinek pedig olyan célra kell, úgy is szerez magának feketén. -
Tesztelo.hu
senior tag
"A Magyar Telekomnál is lekapcsolták a 2017. január elseje előtt vásárolt".
Speciel én most, május végén vettem minden adatot megadva, mégis egyeztetni kellett.
-
dabadab
titán
válasz fogpiszkáló1 #48 üzenetére
Nyilván az fog megakasztani egy terrortámadást, hogy egy pár napig használt kártyát egy év után letiltanak.
Az meg persze nyilván teljesen rendben volt, hogy a T jelentette, hogy valaki zsákszámra veszi a kártyát, de a szolgálatok a fülük botját se mozdították.
Tényleg az a megoldás, hogy meg kell szivatni a kártyásokat és a szolgáltatókat is.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Viktor0610 #3 üzenetére
"Illetve a másik fontos infó, hogy határidő előtt néhány kattintással elvégezhető volt"
Mondjuk én másfél órán át bökködtem a bluemobilos online felületet (közben a kihangosított telefonról folyamatosan szólt a "hívása fontos számunkra"), nem kaptam semmi értelmes hibaüzenetet, csak visszadobta az adatokat, hogy a kötelező mezőket ki kell tölteni (ki voltak). Aztán egy másik gépről ment.
Fasza.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
janeszgol
félisten
válasz fogpiszkáló1 #48 üzenetére
Erre van bizonyíték vagy csak simán be kell nyalni a szöveget?
-
Just486
senior tag
válasz fogpiszkáló1 #48 üzenetére
Többször bizonyították már hogy a totális megfigyelés nem gyógyír erre.
That unconquered country we call the future.
-
infectedmann
őstag
Mi családon belül két SIM kártya online adategyeztetését is elvégeztük online, a nagymamát úgy, hogy édesapám közvetített telefonon. A két SIM kártya adategyeztetése összesen nem vett igénybe tíz percet. Aki annyira lusta, hogy nem volt 5 perce megcsinálni online az gondolom WC-re is taxival jár
Volt rá elég idő, felhívták rá eléggé a figyelmet, a halandzsa kifogás meg senkit nem érdekel.u.i.: mindkét kártya remekül működik a határidő után is.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz noPublicFG #6 üzenetére
+1
Persze tisztelet a kivetelnek, de nekem van pl olyan ismerosom, aki most anyazik, pedig szoltunk neki idoben, de lusta dog volt intezkedni.
Live-Die-Respawn
-
fogpiszkáló1
csendes újonc
válasz Fotonhámozó #29 üzenetére
ezt a hülye szöveget mond el a 2015-ös párizsi terrortámadás áldozatainak is, biztosan díjazni fogják
Nem azt állítom, hogy ez mindenféleképpen megakadályozza a következő terrortámadásokat, de valamit lépni kellett ez ügyben, hiszen mégiscsak nálunk vásároltak be Salah Abdeslamék.
-
Sinisi
senior tag
Hát igen, a "türelem, ne menjünk bele a részletekbe, mindent a maga idejében..." valamilyen formában kedvelt, ismétlődő forma a diszpécserek nyelvjárásában :-)
-
paramedic
aktív tag
válasz Drótszamár #42 üzenetére
Két hete. Tegnap online felületen adategyeztettem a friss sim-et, este ment, mára újra korlátozták. Most végre felvették a 1270-t és azt mondták, hogy legyek türelmes...
-
djculture
félisten
"Az adategyeztetést évente el kell végezni, de legfeljebb egyszer. Új előfizetéskor még a szerződés megkötése előtt, majd évente egyszer kötelező az adategyeztetés. A 2017. január 1-jén már meglévő szerződések kapcsán először 2017. június 30-ig, majd szintén évente ez újra megtörténik."
-
woodworm
veterán
Egyébként a törvényben mi szerepel, mennyi időnként kell egyeztetni újra? Ez éves procedúra lesz?
-
Xarina
aktív tag
válasz noPublicFG #6 üzenetére
Azért ez nem egészen így van. Én február óta vagyok külföldön, az adategyeztetésről kb. 2 hete hallottam először. A telefonomra itt nincs szükségem, így nem is hoztam magammal. Híreket nincs időm olvasni, ha a telefonra küldtek értesítőt, azt meg nem volt lehetőségem megkapni. Online nem tudtam megcsinálni az egyeztetést telefon hiányában, az ügyfélszolgálaton analfabéták dolgoznak, akik azt javasolták, hogy fáradjak be személyesen vagy csináljam meg online. Tehát nem az én hibámból nem történt meg az adategyeztetés. Pár nap múlva hazamegyek, akkor meg nem tudom majd használni a telefont, mert ki lesz kapcsolva és rohangálhatok 40 km-re, hogy visszakapcsolják, pedig éppen lenne sokkal fontosabb dolgom is.
-
paramedic
aktív tag
Három hete vettem egy simet a vodafonetól. Letiltott az adategyeztetés hiányára hivatkozva. A 1270-t 27 percen keresztül nem vették fel. Itt most csúnya szavak lennének, ha...
-
Just486
senior tag
válasz aprokaroka87 #37 üzenetére
Jaa, értelek. Hát az több mint valószínű. Mivel a nem létező ügyfél nem költ náluk pénzt
That unconquered country we call the future.
-
HXY
addikt
Ha nincs semmi más zene a telefonod, akkor még jól jöhet...
Engem nem az idegesített leginkább a múlt héten a telefonos adategyeztetés ellenőrzésem alatt, hogy 45 percet kellett várnom, hanem hogy nem mondták be, hogy még hányan vannak előttem, vagy hogy mennyi a előre látható várakozási idő. Sokkal nyugodtabbak lennének az ügyfelek, ha valami folyamatos visszajelzés lenne, hogy a várakozási idő egyre kevesebb.
-
Just486
senior tag
válasz aprokaroka87 #31 üzenetére
Na, akkor mehetek a bíróság elé jogtalan simkártyahasználat vádjával
Én nem hinném, hogy a szolgáltatók akarták ezt, mivel a csapból is az a propagandaszöveg folyt, hogy a nemzeti terrormegelőzés miatt van erre szükség.That unconquered country we call the future.
-
bhonti
aktív tag
Vesznek másikat:-)
http://1kis.info.hu - Informatikus mindenkinek... 501065096 balazs@honti.tech
-
hemaka
nagyúr
Olyan jo egyebkent, hogy a telefonos ugyfelszolgalaton is vegig kell hallgatnom ezt a f*szsagot, holott elofizus szamrol hivom, ergo semmi kozom hozza.
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
aprokaroka87
nagyúr
Mondjuk az a része elég erős a jogszabályban hogy ha valaki nem végzi el az adategyeztetést akkor azt a szolgáltató köteles átadni a hatóságoknak.
Ez meg pszichologia csupán...valamivel "nyomást" kelett gyakorolni.
Azért azt lássuk be hogy a törvény felpuhult.
Itt nem tudjuk biztosan hogy a szolgáltatók probálták ezt elérni,vagy pedig az NMHH-nál látták hogy sokminden nem stimmel. -
Just486
senior tag
Így kell kriminalizálni egy tök semleges területet... Akinek kétes célokra kell mobilszám az eztán is könnyen megoldhatja, az egyszerű polgár akinek meg hobbihoz, akármihez kéne (amihez senkinek semmi köze, legfőképp nem a kormánynak) az meg szívhat vele.
Ja, a vodás számom meg azóta is működik mindenféle egyeztetés nélkül. Ha lekapcsolják egy helyen biztos nem fogok kártyát venni: hivatalos ügyfélszolgálaton. Terrorista lennék? Hát nem tudom, már én is kezdek kételkedni magamban, lehet.
[ Szerkesztve ]
That unconquered country we call the future.
-
Fotonhámozó
senior tag
Tehát a feltöltőkártyások 40%-a terrorista? Átmásztak a déli kerítésen vagy Allah átdobta őket? Vagy egyszerűen fentről ledobott pár százezer SIM-et? Most mindmeghalunk?Elmehet a sunyiba, aki ezt kitalálta. Szívesen írnám, hogy nesze semmi, fogd meg jól. De sajnos nem így van. A szolgáltatóknak (kormányzatnak?) ingyenes adatbázis firssítés: A hazai adatkezelési eljárásokkal jó párunknak van negatív tapasztalata...
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
Atmo
senior tag
válasz aprokaroka87 #25 üzenetére
Akkor majd árulják máshol. Mindig lesznek kerülőutak, ez van. A drogozás bűntetése se szüntette be a drogfogyasztást.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
#85552128
törölt tag
válasz Fitzgerald #14 üzenetére
Nekem is küldtek vagy 10-et, még akkor is amikor már kész volt. De az még mindig nem jött meg, hogy megcsináltam az adategyeztetést, ügyintézőnél rákérdeztem azt mondta ott van a rendszerben, sms nem biztos, hogy jön róla
Azért remélem tényleg eltárolták és nem lepnek meg egy kikapcsolt kártyával.[ Szerkesztve ]
-
Atmo
senior tag
válasz aprokaroka87 #17 üzenetére
Nem. Amit itt hardveraprón árulnak.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
Kékes525
félisten
Családomban 1 ember volt akit érintett az adategyeztetés, de nála ez már megtörtént.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
aprokaroka87
nagyúr
Amúgy azt jól gondolom hogy a határidő is szűk volt a szolgáltatóknak, mármint hogy a rendszer flottul menjen.
Szerintem ha mondjuk adtak volna nekik +6-8 hónapot lehet jobb lenne a helyzet.
Bár a BM-Beli hibákat ők sem tudják orvosolni -
MODERÁTOR
-
Wesder
félisten
Fater nem egyeztette Domino kártyáját, szombaton mègis hívható volt. Ez hogy lehet?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Atmo
senior tag
A vicc az egészben, hogy most is ugyanúgy kapni anonim, előre aktivált és adategyeztetett simeket, csak most drágábban. Nem 500ft hanem 2000. Ennyit értek el vele...
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
Drótszamár
őstag
válasz Viktor0610 #9 üzenetére
Hát nekem a három egyeztetett kártyámból kettő kimúlt szombaton. Napelemes adatgyűjtő műszerekben vannak a simek. Kint vannak terepen, így meg sem tudom nézni, ha küldtek rá valami sms-t
Munka után mehetek az ügyfélszolgálatra
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Fitzgerald
veterán
Azt megértem hogy aki egyeztetett és mégis lekapcsolták, az most mérges.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy valaki (aki itthon él) ne hallott volna a dologról. Még ha nem is néz tévét/hallgat rádiót/netezik, akkor is kellett hogy kapjon egy rakás sms-t a szolgáltatótól. Az utolsó héten én már szinte naponta kaptam angolul meg magyarul is. -
8zabi
őstag
na a sok terrorista...
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Viktor0610 #11 üzenetére
Hát igen
azért a Vodafone rendesen késett az online dologgal.Több ismerősnek is én csináltam meg online,úgy néz ki mind jó lett.
Persze volt egy aki Június 30-án jött...mondom neki jó hamar.
Pedig kb 1.5 hónapja mondogattam neki....de ő húzta halasztotta. -
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #10 üzenetére
Biztos, jobban fog menni, mert az online felület egyből működik, nem több hónapos késéssel, illetve a rendszerek is jobban fel lesznek készítve a folyamatokra.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Viktor0610 #9 üzenetére
Hát nem tudom
De reméljűk jövöre jobban megy minden.
Amúgy köszi a választ a Telenor topicban
-
MODERÁTOR
válasz aprokaroka87 #5 üzenetére
Szerintem ők nincsenek túl sokan.
"Amúgy köszi a választ a Telenor topicban "
Szívesen![ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Diokhan
addikt
Ez csak attól függ, hogy ki mennyire figyel oda. Én eleve úgy vettem a kártyát a vodánál, hogy megadtam az adataim. Nekem már Május 30.-án jött az sms, hogy egyeztették az adataimat a belügyminisztériumnál és minden rendben volt, nem kell aggódni.
Hónapok óta promózzák a dolgot, TV, rádió stb. Véleményem szerint ha valaki ennyi idő alatt nem vette a fáradságot, hogy egyeztessen, akkor meg is érdemli, hogy nem tudja használni a kártyáját.Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
-
eca
tag
Nekem müködik a kártyám de a telenor még rá-tett egy lapáttal és küldött 1 sms-t pedig kirendeltségen csináltattam az adategyeztetést. De "átültem a másik kocsiba"
-
senior tag
Most őszintén! Én úgy tudtam erről, hogy nem is élek Magyarországon. Aki képtelen ezt a határidő alatt megtenni, ne adj Isten nem is hallott a dologról, az meg is érdemli.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
aprokaroka87
nagyúr
A tévesen lekapcsolt kártyák tulajdonosai meg tuti hapy-k
-
DJ. Ru$y
félisten
Van ismerősöm, aki külföldön él már egy ideje és dolgozik, és most panaszkodik, hogy lelőtték a telefonszámát... Ja, mondom megy ám az adategyeztetés mizéria egy ideje, aztán jött a ''Hát így, úgy amúgy, nem lett megcsinálva.'' szóval most várakozik a telefonos ügyfélszolgálaton.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
MODERÁTOR
-
Diokhan
addikt
Na ezért kellett annyira teleokádni a netet korábban a mindenféle "Húúú de mán' azonnal de sürgősen mert különben ejnyebejnye irgumburgum rókaprém", és a végén kiderül, hogy még bőven van idő helyrehozni, ha valaki nem egyeztetett...
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel LGA1700 hűtő új
- Hightech Excalibur HIS ATi Radeon 9000 PRO 64Mb DDR AGP VIVO
- Centralion MaxOffice 400VA szünetmentes tápegység ÚJ Akkuval
- Minden Irányban Mozgatható TV fali tartó 70"-ig TVWM5350BK
- 9. GEN számítógép HP 600 G5 SFF - USB-C - NVME - WINDOWS 11 kompatibilis - I5 cpu vagy akár üresen
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest