Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A tévesen lekapcsolt kártyák tulajdonosai meg tuti hapy-k
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #9 üzenetére
Hát nem tudom
De reméljűk jövöre jobban megy minden.
Amúgy köszi a választ a Telenor topicban
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #11 üzenetére
Hát igen
azért a Vodafone rendesen késett az online dologgal.Több ismerősnek is én csináltam meg online,úgy néz ki mind jó lett.
Persze volt egy aki Június 30-án jött...mondom neki jó hamar.
Pedig kb 1.5 hónapja mondogattam neki....de ő húzta halasztotta. -
nagyúr
válasz Ginkologic #16 üzenetére
Arra gondolsz amit pl Gsm boltban meg a piacon árulnak?
-
nagyúr
-
nagyúr
Amúgy azt jól gondolom hogy a határidő is szűk volt a szolgáltatóknak, mármint hogy a rendszer flottul menjen.
Szerintem ha mondjuk adtak volna nekik +6-8 hónapot lehet jobb lenne a helyzet.
Bár a BM-Beli hibákat ők sem tudják orvosolni -
nagyúr
válasz Ginkologic #23 üzenetére
Ugyebár az új jogszabály szerint csak úgy másnak nem adható át a kártya, kivéve ha az családtag.
Tehát nem lepődnék meg ha hamarosan ez be lesz szűntetve. -
nagyúr
Mondjuk az a része elég erős a jogszabályban hogy ha valaki nem végzi el az adategyeztetést akkor azt a szolgáltató köteles átadni a hatóságoknak.
Ez meg pszichologia csupán...valamivel "nyomást" kelett gyakorolni.
Azért azt lássuk be hogy a törvény felpuhult.
Itt nem tudjuk biztosan hogy a szolgáltatók probálták ezt elérni,vagy pedig az NMHH-nál látták hogy sokminden nem stimmel. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz Veriakilis #57 üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm hogy Július 1-én lefuttatak egy gyors ellenőrzést és az alapján történtek a dolgok.
Egyébként értem én hogy nem kis feladat ez a szolgáltatóknak sem
De arra azért egy IT rendszernél kell készülni hogy tévedni fog.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Veriakilis #129 üzenetére
A szolgáltató neked igért 100% rendelkezésre állást SIM kártya esetén?