Új hozzászólás Aktív témák

  • Xarina

    aktív tag

    válasz noPublicFG #6 üzenetére

    Azért ez nem egészen így van. Én február óta vagyok külföldön, az adategyeztetésről kb. 2 hete hallottam először. A telefonomra itt nincs szükségem, így nem is hoztam magammal. Híreket nincs időm olvasni, ha a telefonra küldtek értesítőt, azt meg nem volt lehetőségem megkapni. Online nem tudtam megcsinálni az egyeztetést telefon hiányában, az ügyfélszolgálaton analfabéták dolgoznak, akik azt javasolták, hogy fáradjak be személyesen vagy csináljam meg online. Tehát nem az én hibámból nem történt meg az adategyeztetés. Pár nap múlva hazamegyek, akkor meg nem tudom majd használni a telefont, mert ki lesz kapcsolva és rohangálhatok 40 km-re, hogy visszakapcsolják, pedig éppen lenne sokkal fontosabb dolgom is.

Új hozzászólás Aktív témák