Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz aprokaroka87 #5 üzenetére

    Szerintem ők nincsenek túl sokan. ;)

    "Amúgy köszi a választ a Telenor topicban :)"
    Szívesen! :)

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy A54

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz aprokaroka87 #5 üzenetére

    Igen, nagyon Happy vagyok.

    Voltam bent egy "T-Mobil szaküzletben", és bevittem a SIM kártyámat adategyeztetésre.
    Elkérték a SIM kártyát, a személyi igazolványomat, és felvitték az adataimat a programjukba.
    kinyomtattak egy papírt, hogy megtörtént az adategyeztetés.
    Ez már több mint egy hónapja volt.
    Kérdeztem a csajt, hogy akkor nem fogják kikapcsolni a kártyát,- erre mondta, hogy nem, nyugodt lehetek.
    A saját mobilban levő SIM-et, és a feleségem kártyáját is ilyen módon regisztráltattam...

    Ez a kártya egy GSM riasztóban van, és van rajta 12 000 Ft...

    Én itt vagyok kint Németországban 600 Km-re Magyarországtól.

    Az utolsó előtti napon rossz érzésem támadt...
    Ezért biztos-ami biztos alapon a Telekom oldalán online regisztráltam még egyszer a két kártyát (a mobilomét, és a feleségemét),- a riasztóét nem tudtam, mert ugye az 600 Km-re van innen a riasztóban.

    A mobilomban simán megy tovább a SIM, minden ok a számommal.

    Ma próbáltam hívni a riasztót:
    "A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"

    Szóval letiltották!
    A r...kok!

    Felhívtam az oldalukon levő számot, de akár ott is mondhatná az automata hang a fenti szöveget, hiszen szerintük a várakozási idő a normálnak többszöröse lehet...

    Ez a szöveg jobban passzolna:
    "A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ne ismételje meg hívását később sem, hiszen fél óra várakozás után sem vesszük fel azt a rohadt telefont, és különben is nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre".

    Ez lehetne akár a T-Mobil uj reklám szlogenje is:
    "Nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre"

    Aztán csak felhívtam a boltot ahol regisztrálták a telefonokat, ahol készségesen elmondták, hogy hibáztak, és tömegével tiltottak le olyan számokat, amiket úgy adat-egyeztettek, mint én a riasztómét.

    Jövő héten utazom haza Magyarországra, és akkor bevihetem még egyszer a SIM kártyát, és akkor leolvassák a rajta levő számot, plusz kell a személyim még egyszer, és akkor 72 órán belül visszakapcsolják majd.

    Ez az egész jó, nem?

    Mi van akkor, ha betörnek, és most a riasztó nem tud felhívni, én meg nem tudom ezért kihíni a rendőrséget?
    Az eltulajdonított tárgyak árát a T-Mobilnak kell fizetni elvileg.
    Hiszen az ő hibájuk!
    Már ha beperelném őket...

    Ezért az egyért szeretem a németeket, mert itt ha azt mondják, hogy jó, működik, akkor az tényleg jó, és tényleg működik!

    Ennek ellenére már nagyon hazaköltöznék :) ,- bár nem a T-Mobil miatt :Y

    További szép estét mindenkinek!

    Veriakilis

    UI.: akinek hasonló módon kikapcsolták a számát, úgy, hogy adat-egyeztetett előzőleg a boltban, akkor ő is úgy járt mint én: tévedésből kikapcsolták a számát.
    Ezt a boltban mondták...
    Hja, és nem új szerződésünk lesz, mint azoknak akik szimplán elfelejtették az egyeztetést, hanem szimplán vissza kell hogy kapcsolják.
    Csak hogy tudjátok! :C

    [ Szerkesztve ]

    A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/

Új hozzászólás Aktív témák