Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz djculture #66 üzenetére

    De énnekem a szolgáltatóval van szerződésem!

    Én teljesítettem, amit kértek, joggal várhatom el, hogy ezután is működjön a telefonszámom!

    Szerintem jogilag az én szempontomból a szolgáltató,- jelen esetben a Telekom - s felelős.
    Az már egy másik dolog, hogy a Telekom aztán bepereli az államot, mert az állam oldalán volt a hiba.

    Mivel infós vagyok, nem értem, hogy egy ilyen egyszerű dolog nem megy nekik.

    Amikor bementem a boltba, akkor a csaj beütötte az adataimat a gépbe.

    Tehát egy SQL adatbázisba.
    Vagy legalábbis a beütött adatokat (amit azért illik rögzíteni is, nem csak ellenőrizni) leegyeztette két másik atat táblával:
    1 tábla: Állami adatbázis az állampolgárok személyi adatairól: mezők Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, stb...
    2 tábla: Telekom adatbázis az ügyfelek adataival: mezők nagyjából a fentiek: Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, telefonszám, SIM kártya száma.

    Ha az egyeztetés sikeres, akkor a Telekomos tábla új mezőjébe - "Sikeres egyeztetés mező" - bekerül egy True (Igaz)
    illik még egy TimeStam mezőt is rögzíteni az egyeztetés idejéről, dátumáról.

    (Sikeres egyeztetés mező mező Default False -> alapvetően az összes rekordra Fals kell legyen mielőtt az adategyeztetés elindul, így csak azoknál lesz True (igaz) akik sikeresen egyeztettek)

    Amikor lejárt az idő, akkor egy SQL oldali StoredProcedure:
    Select mezők, From Telekomos tábla Where Sikeres egyeztetés mező = False
    (Ennél azért pontosabb szintaktika kell, de csak azért, hogy nem olyan bonyolult ez)
    Aztán szépen végig kell menni a Telekomos tábla-n egy ciklussal
    While Telekomos tábla NOT EOF
    begin
    Torles(Telekomos tábla->SIM kártya);
    Telekomos tábla.Next;
    end;

    A Torles procedure nyilván egy spec hívás, ami képes inaktíválni a megadott SIM azonosító alapján a számot.

    Delphi-ül.

    De szerintem sorozatos hibák vannak a rendszerben, mert a bolti egyeztetésen ki kellett volna jönni annak, hogy nem egyeznek az adatok, vagy valamilyen hiba miatt nem jó az egyeztetés, és nem kerülhet be a
    Telekomos tábla -> Sikeres egyeztetés mező-jébe az a rohadt True (igaz) érték.
    Itt a csajnak kellett volna megoldást találni, hogy miért nem?
    Persze ha az egész rendszer rendszerszinten hibás...
    Telefonos segítség, de nincs lehetősége az egyszer már 'sikeresen' valójában sikertelenül egyeztetett SIM kártyát újra aktiválni?
    Akkor mi ebben a segítség?
    Ráadásul fél órát kell arra várni, hogy a "telefonos segítség" nem tud segíteni...

    KÁOSZ ez a javából!

    A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/

  • HXY

    addikt

    válasz djculture #81 üzenetére

    Az ATV mellett itt van a HírTV riportja: [link]

    A Telekomnál több száz, esetleg több ezer is lehet azoknak a száma akiket tévesen letiltottak.
    Eredetileg a 2017-ben vásárolt kártyákat nem kellett volna adategyeztetni, ám nekünk küldték az SMS-eket, hogy de mégis kell, és a telefonos ügyfélszolgálat szerint is kellett, így hát egyeztetünk, ha az kell nekik.
    Nem is lettünk letiltva, de biztos sokan nem egyeztetettek mivel abban a tudatban voltak, hogy az új kártyákat nem kell.

    Akiket tévesen tiltottak le, azok mit kaptak kompenzációként?

Új hozzászólás Aktív témák