- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Van aki megbízik ebben a szolgáltatóan ???
-
#06658560
törölt tag
válasz
arnyekxxx #47 üzenetére
Mindkét oldalra van példa saját praxisomban, így arra tudok tippelni, hogy ha inaktívvá válik egy fiók mondjuk nem belépés miatt, akkor az semmit nem jelez, csak elmegy a fenébe, ha rendszergond van, akkor kaphat olyan visszajelzést, amelyikkel újra próbálkozik majd a küldéssel, avagy addig keringteti a levegőben. Itt azt is el tudom képzelni, van valami érvényessége a leveleknek, amíg próbálkoznak megérkezni.
-
Zotya84
őstag
Még jó, hogy szolgáltatóként csak tudják korlátozni akár a POP szerverek sávszélességét, akár az egyszerre kiépíthető kapcsolatok számát. Innentől kezdve ez a felvetés nem állja meg a helyét. Így az általad is említett több tízmillió levél nem fogja megfektetni a rendszert, mert így a torlódást kezeli a szűk keresztmetszeten, és a feladóknál fog torlódni, míg ők szépen nyugodtan fogadják a sorban érkező levelek tömkelegét.
Probléma kiküszöbölve.
-
leeate
senior tag
"Aki a legnagyobb arra van a legtöbb panasz. Aki a legtöbbet eladja annak több romlik el. Ebből azért ne vonjunk le következtetéseket."
Legtöbbet adja el --> nagyobb bevétel --> nagyobb lehetőség a kapacitás növelésére --> még több bevétel.
Szerintem ez így működik. Ennek ellenére nálunk már a szervizt is bezárták. Valószínűnek találom, hogy prosztók kerültek a menedzsmentbe. -
Brain75
senior tag
Elárulom hogy a család 14 db email címéből eddig a percig is csak 10 működik.
A többi még mindig bad getaway.
Azt is elmondom hogy a teszt levelekből egy sem jött meg a már működő 10 email címre.
Hát ennyit arról hogy ma 11:30-ra sikerült elhárítani az összes hibát.És részemről a téma itt lezárva.
-
nem, persze...
meg olyannal sem, hogy a rossz irányban próbáljam korrigálni/kimagyarázni magam...
a stílust/hangvételt már nem is minősítem.
megoldották, hogy ne egyszerre zúduljon be minden, és ezt kifelé is lekommunikálták - ha kicsit mással is indokolták, mert nem mindent lehet úgy leírni a (köz)nyilvánosság felé, ahogy az technikailag kivitelezhető(bb) -, de nincs is ezzel gond, attól még sokan belelátnak a mondataikba, mert ismerik a dörgést. -
Brain75
senior tag
Hát apám látom te soha sem foglalkoztál ilyen témával.
Szerinted egy smtp szerver meddig tartogatja a szaros leveleket ?
A legjobb esetben 48 óráig. utána megy a levesbe.
A leállás meg több mint 48 órája volt. Én is küldtem teszt üzeneteket és még nem jött meg 1 sem. igaz nem is működnek a család T-s email címei. Mind Bad Getaway.Szerinted a T saját maga ellensége. Magára enged sok millió nem megjött mail-t ?
Ha azt akarja hogy a POP3 szerverei leálljanak akkor igen, de nem hiszem hogy ezt akarják.De mind1 én amúgy sem T-s levelezést használok hanem céges mail-t. Ennek meg én vagyok a gazdája és ha nem megy akkor csak magamat okolhatom.
És sajnos tudom hogy hogyan reagál egy POP3 szerver ha beöntenek rá egyszerre irdatlan mennyiségű levelet. Főleg úgy hogy a levelekben lehetnek akár 5-10 Mb-os mellékletek is.Csak számolgass. Mekkora tárhely kell ennyi levél tárolásához ?
-
-
régen rossz, ha régóta foglalkozol informatikával és annak ellenére ilyeneket leírsz...
ilyen probléma esetén azzal szoktam kezdeni, hogy amikor tapasztalom a hibát, akkor azonnal küldök magamnak levelet egy másik e-mail címről, ami pont arra hivatott, hogy később láthassam, ha esetlegesen nem érkezik meg az a levél a probléma kijavítását követőn, így történt ez pénteken délben is, és ma megkaptam azt a levelet is, a többi olyannal együtt, amit azóta küldtek.
-
Valdez
őstag
válasz
#23310336 #58 üzenetére
Itt meg a T-pontban megszüntették a szervizes részleget, holott mindig oda vártak a legtöbben, mert alap dolgokat meg tudtak csinálni (szoftverfrissítés, tisztítás, telefoncserénél adatok mentése, stb..). Mostmeg minden szarért küldhetik fel a telefont a központba, az ügyfél meg várjon a csodára.
-
#23310336
törölt tag
Na most ezután meg az a gyalázat ami a számlázási és ügyfélkezelési rendszerrel megy már több, mint fél éve. Normálisabb cégeknél ilyenért már repült volna a felelős a műszaki igazgatóval az élen.
De ez a Telekom..Én azt csodálom, hogy még a szolgáltatások működnek...még...
-
Brain75
senior tag
Ez való igaz hogy így van. De itt 300000 előfizető legalább 6-800 000 mail fiókjáról van szó.
Ekkora mennyiségű levelet ami 3 nap alatt felgyűlt, nem hiszem hogy a T szerverei fel tudnak dolgozni.
Ha ekkora mennyiségű adat kizúdul az smtp szerverekből akkor megint leállás lesz a T-nél mert a POP3 szervereik nem fogják bírni az irgalmatlan mennyiségű bejövő levelet.
Itt akár több 10 millió emailról is szó lehet ami ha egyszerre zúdul a T szervereire akkor megint vége a dalnak.De itt sajnos a T szerverei csak néhány esetben adnak választ. Ezt tapasztaltam a család 10-15 T-s email címével, és a levelek visszajönnek.
-
Sanchez638
addikt
T-home-nál azt szeretem, hogy tudnak a hibáról, de 1-2 órával elötte közlik és diadalmasan közlik, hogy rajta vannak és mindjárt kész
-
Sanchez638
addikt
Egyik sem jobb, t-home nálunk ritkán hibázik, ezért szeretem, upc meg kiküldött az utcánka pár idétlen csekket, aztán kiderült, hogy más utcára ment mindenkinek. Meg szerződés végével itt hagyta több hónapig a bekötést, amit lehetett használni. Digit szerettem volna, mert pont annyi tv csatorna van rajta, amit apukám tud nézni vész esetén, de az nincs az utcába. Invitel meg felesleges drága itt.
-
kaszaking
tag
FACEBOOK:
Kedves email Felhasználóink!
Végre jó hírrel érkezünk, a levelezési rendszerünk teljes mértékben helyreállt! Kollégáink az elmúlt napokban teljes erőbedobással a hiba elhárításán dolgoztak, s ez sajnos hosszadalmas folyamatnak bizonyult, a szolgáltatás csak fokozatosan állt helyre. A leállás – amihez hasonló emlékezetünk óta nem történt - a postafiókkal rendelkező ügyfeleink negyedét érintette, reggelre már 15.000 fiók működése állt helyre, most pedig már mindenki zavartalanul használhatja levelezőrendszerét.
Az emailek betöltése kis időt vehet igénybe, de a beérkező levelek nem vesztek el!
Köszönjük szépen az elmúlt napokban tanúsított türelmeteket és megértéseteket, mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy rendszerünk a jövőben zavartalanul működjön! -
Zotya84
őstag
válasz
ForRedGlory #48 üzenetére
Úgy hívják, hogy TTL, és SMTP beállítás. Ugyanis nem feltétlenül kell a levélnek visszapattannia hiba esetén azonnal, hanem mondjuk - ahogy a legtöbb értelmes helyen beállított rendszernél - 48 óra után. Ugyanis a fogadó szerver válaszol, csak nem tudja fogadni a leveleket. Ezért az SMTP beállításán múlik, hogy mit tesz a levéllel. Általában be lehet állítani a TTL (time-to-live), újrapróbálkozások száma értéket, és az újrapróbálkozások között eltelt időt hiba esetére, és ezektől függően visszapattintani a levelet. Tehát, ha elég nagy a három érték közül bármelyik, akkor az SMTP szerverben akár napokig is ott maradhat a küldendő levél, és még ezek után is megérkezhet.
Jelen esetben egyébként szerintem adatbázis hiba van T-nél, és ugyan fogadni tudja a levelet, csak nem jeleníti meg a felhasználónál. És ahogy állítják helyre az adatbázist a naplófájlokból, úgy érkeznek szépen meg a levelek.
Ja, és soha sem állítottam be exchange-t.
-
arnyekxxx
veterán
válasz
ForRedGlory #48 üzenetére
It's a kind of magic
-
ForRedGlory
félisten
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Ebből az következik hogy a kiment leveleknek nincs hova menniük és emiatt vagy hibaüzenettel visszafordulnak vagy pedig elmennek a nagy semmibe.Erdekes
[link]
Ezt elmagyaraznad nekem akkor? -
arnyekxxx
veterán
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Nekem azért volt már olyan, saját domainen saját tárhellyel fél napra (vagy többre de éjjel ki a fene nézi) lehalt a levelezés aztán amikor gatyába rázták szép sorban beérkeztek a leállás alatt kapott levelek.
(#46) Valdez
fater a család egyetlen trémobilosa egy 4ezer forintos kőbuta samu készülékkel de olyannal még nem futottam össze, hogy ne tudtam volna őt hívni és még ő se panaszkodott arra, hogy ne tudna hívást indítani
-
Brain75
senior tag
válasz
kaszaking #41 üzenetére
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Ebből az következik hogy a kiment leveleknek nincs hova menniük és emiatt vagy hibaüzenettel visszafordulnak vagy pedig elmennek a nagy semmibe.Amit a T a facebook oldalán ír az egyszerűen szemenszedett hazugság.
Régóta foglalkozom informatikával munka szinten. Nem 1 és nem 2 exchange szervert állítottam már be és azt tudom ha nincs olyan szerver ami válaszol a levélküldésre akkor a levél visszafordul és hibaüzenettel leáll a levélküldés vagy pedig elveszik a nagy semmiben.Szóval ez egy bődületes nagy baromság amit írnak.
(#44) jengab
Szerintem meg igen is megállja a helyét a kritika. Én 2 kártyás telefont használok.
Az egyik Telenoros a másik nyomorék T-s.
A telenyomor sem sokkal jobb de olyan nem igazán volt hogy full térerőnél ne tudjak hívni és engem se tudjanak hívni.
A szaros T-s kártyával viszont rendszeresen előfordul ez a szitu.
És mielőtt azt mondja valaki hogy persze akkor amikor a másik kártyán beszélek akkor van ez, megcáfolom és azt mondom hogy ez akkor fordul elő amikor itt az asztalon fekszik a telefon és full térőnél a hívó félnek azt mondja a hálózat hogy a hívott szám nem kapcsolható.Ennyit a T-ről.
-
jengab
tag
A hivatalos közleményekben benne van a válasz, hogy épp a kiesés ideje alatt érkezett levelek megtartása miatt lassú a helyreállítás. Így nem meglepő, hogy akinek éppen helyreállt a levelezés, még nem jött meg minden levele. Valószínűleg hamarosan látni fogod a leveleidet is. Hozzáteszem valakinek még ennyire se működik most sem a mail.
A telefonos kérdés viszont a leírtak alapján nem hálózati hiba. Sima Android jellemző ez a sok hiba. Már rengeteg androidos embertől hallottam (amíg nekem az volt én is tapasztaltam), hogy hiába mutat teljes térerőt nem csatlakozik a készülék a hálózathoz.
Összességében én se örülök ennek a kiesésnek, és azt se értem, hogy miért telik ennyi időbe megoldani a problémát. De mobilos részről szerintem nem állja meg a helyét a kritika.
-
Valdez
őstag
Gyanús, mert nekem péntek 11:34-kor frissített utoljára és ma reggel (vasárnap) már jó volt fiók, és furcsa mód egy levelet sem kaptam, pedig minden nap szokott jönni.
Egyébként a T-ről én is csak rosszakat tudok mondani. A levelezés rendszeresen kihagy, kb 2 heti szinten elmegy 1-2 órára.
Telefonálni egyre nehézkesebb (mobil), full térerőnél napi szinten nem lehet telefonálni, van hogy sms-t sem küldi el, hívásnál van hogy 1 percig kell hallgatni a semmit, mire elkezd csöngeni, van hogy nem lehet hívást kezdeményezni percekig (szintén full térerő), van hogy nem tudnak hívni, mert kisípol a másik oldalon.
Szóval szánalmas. -
Mura
csendes tag
"Aki a legnagyobb arra van a legtöbb panasz..." Nos, ez talán nem kellene, hogy minden előfizető esetében egyedileg is igaz legyen. Van számos T-előfizetésünk, mert ők a kizárólagos szolgáltató ott, ahol a család lakik, és ahol az irodáink vannak.
Rendszeresen előfordult már az utóbbi évben is, hogy néhány órára ugyanazzal a hibaüzenettel dobta ki a POP3 klienst a levelezőrendszer, mint most. A hiba tehát véleményem szerint NEM MOST keletkezett, hanem csak addig tologatták maguk előtt tüneti kezelésekkel, amíg aztán egyszer igazán össze nem csinálta magát a rendszer.
Ez nem felelősségteljes magatartás. Ha nekem, mint vacak kis vállalkozásnak a saját adataimról van on-line, off-line és off-site backup, akkor a hatalmas és hozzáértő T-csoportnak, aki felett csak a csillagos ég, talán kellene, hogy egy legyen egy folyamatosan futó párhuzamos rendszere, amire azonnal átállnak, ha gond van (és ami egy teljes párhuzamos adatbázist visz, függetlenül az első rendszertől, hogy ne lehessen adatbázis elveszés vagy szétesés egyszerre mindkét rendszeren).
Hozzáteszem, hogy a lakossági ügyfél-rendszerük és a BUBI fiaskója után szerintem ez beteszi az utolsó szöget ott a koporsóba. Talán most már felébred valaki a tulajdonos / vezetőség vonalon és hajlandó felismerni, hogy f*nggal nem lehet piros tojást festeni, tehát alulfizetett és alul-staffolt részlegekkel, befektetés nélkül eddig ment a dolog, és innentől vagy pénzt tesznek bele, vagy pedig vége a dalnak (és nem PR-költség kell ide, hanem HW, SW és főleg HR kiadások).
-
kaszaking
tag
Szerintem a telekomtól ne nagyon számíts kárpótlásra.
Telekom facebook oldala:
Kedves e-mail Felhasználóink! Az éjszakai erőfeszítésnek több eredménye lett: látjuk, hogy mi a hiba pontos oka (ezt azért már korábban is tudtuk) és azt is látjuk, hogyan lehet elhárítani.
15.000 felhasználó postafiókját már sikerült helyreállítani, nekik már működik a levelezésük. A többi e-mail fiók helyreállítása is folyamatban van, de ezt nagyon körültekintően kell végeznünk, levelek nem veszhetnek el, és ugyanolyan flottul kell menjen minden, mint korábban. Ez időigényes és természetesen tudjuk, hogy a levelezés leállásánál az eltelt idő örökkévalóságnak tűnik. Magánemberként mi is ezt a levelezőrendszert használjuk, mi is csak bízni tudunk kollégáink szakértelmében. Aki az elmúlt időszakban kapott levelet, annak szeretnénk jelezni, hogy minden e-mailje meg fog érkezni! Az elhárításban a legjobb szakemberek vesznek részt, azonnal jelezzük, ha több információnk áll rendelkezésre. Köszönjük a türelmeteket és elnézést az okozott kellemetlenségért! -
kovy79
őstag
Persze, nagy számok törvénye, de mint mondottam volt, saját tapasztalat is vala. Mindkét országban minden téren. Szolgáltatás minősége, számlázási nyűgök, ügyfélkezelés, illetve annak lassúsága. Semelyik más szolgáltatónál nem tapasztaltam eme hibák közül akár csak kettőt is egyszerre.
(#39) Brain75, persze, hogy próbálják menteni a menthetőt, mást nem nagyon tehetnek.
-
Brain75
senior tag
Ezt nem tudom hogy képzeli a T ? 3 napja nem lehet használni a szar..s rendszerüket.
Nagyon remélem hogy ezért valami kárpótlást fognak adni az ügyfeleknek mert ez kritikán aluli.
Még hogy a legnagyobb szolgáltató. Inkább a legnagyobb sz.r.
Szerintem az a probléma hogy ment minden a levesbe. Ennyi idő alatt sok ilyen rendszert talpra lehetett volna állítani, nemhogy egyet.Nem merik bevallani de szerintem sok ezer előfizető adatai mentek a levesbe és nem lehet visszaállítani őket. Azért tökölnek ennyit mert próbálják menteni a menthetőt.
De, ne nekem legyen igazam.
-
kovy79
őstag
válasz
kaszaking #16 üzenetére
Igen a T-csoportra, rengeteg panasz van mindenhol. Itt, Németországban is évek óta csak rosszat hallani róluk. El sem tudom képzelni, a mai világban hogy tud egy ilyen cég fennmaradni és új ügyfeleket szerezni.
Természetesen nekünk is volt negatív tapasztalatunk otthon és itt is, de soha többet... -
kengyel
nagyúr
Van belőle nekem is, még szerencse hogy nem használom.
-
Pfff, épp pár hete volt probléma az egyik tagnál itt, hogy a t-online-os emailjére nem jött meg a privát értesítő. Minden más igen, csak a privát nem. Rögtön az t-re gyanakodtam, így javasoltam az email változtatást, és igazam is lett.
-
#65388800
törölt tag
Hát most már nem tudom, hogy mi van, de azt tudom, hogy vasárnap és péntek óta nem megy
Nem tudom ha ilyen adatbázis hibájuk van azt mennyi idő kijavítani, de ha az a hibájuk akkor nem könnyű
Bár mikor nálam a nettel volt gond lelkesen jöttek javítani
Szóval remélem nem a lelkesedésből van hiány
-
#65388800
törölt tag
válasz
Plazmacucci #30 üzenetére
Meg minket is mert megtudtuk
(#31) rodrigez
Azt hittem, hogy most mennyi embernek kell elmondania majd jó lesz a rendszer, de már a hívásnál egy robot elmondja rossz az egész
Amúgy sejteni sem lehet, hogy mi lehet a hiba? Ilyen sokáig még nem tartott megcsinálni semmit sem.
-
-
#65388800
törölt tag
Szombat estére ígérték. Már eléggé szombat este van. Valaki nem tud valamit? Nincs véletlenül itt telekomos ember?
-
rodrigez
senior tag
Lassan este 11 óra, de az én céges accountom még mindig nem működik, még mindig bad gateway-t ír ki PC-n és telón.
-
mobilos téren közel 18 éve előfizetőjük vagyok, több előfizetés és mobilinternet, panaszom nem nagyon lehet, ha volt is kisebb probléma elvétve, azokat erő felett megoldották mindig és gyorsan, az lte fejlesztések óta adódó néhány apró kiesést is elviseltem, legyen szó csak az adatforgalomról vagy akár rövid ideig tartó, de teljes hálózati lehalásról, valamint azt is eltűröm, ha a my t-mobile nem működik megfelelően néha - az a szerencse, hogy mikor telefont rendeltem vagy fontosabb ügyet intéztem online, akkor épp nem volt gond -, de ha nem csak néhány órás problémáról van szó, hanem több napról, az már nagyon nem okés...
vezetékes téren is voltam előfizetőjük vagy 3 évig, ott elég volt néhány problémás (telefonos) ügyintézés és le is léptem, hiába voltam elégedett amúgy a szolgáltatásaik technikai részével. -
bambano
titán
addig se kapnak spamet...
-
scyllarus
veterán
Éveken át rendeltem a T-s webshopokból dolgokat gond nélkül. Az elmúlt 2 évben konkrétan minden rendelés után telefonálgathattam egy csomót, mert soha nem ment problémamentesen. (kb. 8-10 alkalomról beszélünk!) És ez vonatkozik a mobil-és a vezetékes szolgáltatásokra is. A webmailt 2 éve fejlesztik, azóta annyit sikerült elérniük, hogy 2x kell bejelentkezni. Gratulálok nekik, 2015-ben ilyen egy telekommunikációs cég IT oldalról.
-
np137
csendes tag
Nekem azóta megszűntek komoly cég lenni, hogy augusztus óta(!!!) nem sikerült helyreállítani a webes ügyfélkezelést, és december elején a telefonos ügyfélszolgálaton megkérdezték, hogy miért nem váltok digitális számlára...
Még pár embert kirúgnak, és csak vasárnap lesz szolgáltatás, mert akkor úgyis minden zárva van.Persze a területünkön semmi más kábeles alternatíva...
-
hosszú évek óta használom a t-email címemet levelezésre, korábban sosem volt vele probléma, így egy idő után fontosabb helyeken/személyeknek is azt adtam meg - sokkal jobb fogadtatást is kapott, mint az ingyenes gmail, freemail...stb. -, de mostanság volt néhány rövidebb kimaradás a szolgáltatásban, aminek nem örültem ugyan, de máshol is előfordul, így nem lett miatta vége a világnak, viszont most felettébb bosszantó ez a már 30 órás teljes elérhetetlenség...
-
Mura
csendes tag
A fene meg nem eszi, még mindig nem megy rendesen. Van náluk egy csomó acc-om különböző előfizetésekhez és egyik megy, a másik nem, váltakozva. "ERR - Account is temporarily unavailable." Ez megy péntek reggel óta.
Nem először van egyébként gond ezzel, de korábban csak egyszer-egyszer rövid időre halt meg néhány acc - és nem volt ennyire tragikus. Most mit sikerült ennyire elszúrniuk?
Hozzáteszem, hogy nevetséges, hogy az állítólagos legnagyobb és legfrankóbb rendszer szolgáltató és manager cég a saját rendszerét (legyen az mail vagy ügyfél-rendszer) nem bírja rendben tartani. Mióta nem megy az internetes ügyfélszolgálat? Fél éve? Egy éve? Nevetséges.
-
#65388800
törölt tag
Azt mondták szombat estére jó lesz? Ez már estének számít mert még mindig nem jó.
-
Velins
csendes tag
-
ntomka
nagyúr
válasz
kaszaking #16 üzenetére
A telekomnál konkrétan minden jobb.
(#11) Stanlee: "Azt vettem eszre rajtuk, hogy orszagtol fuggetlenul, a nagy elofizetoi bazis miatt mindegy nekik, hogy mennyi uj vagy meglevo elofizetot veszitenek." - Inkább a kormányokkal kötött stratégiai megállapodások miatt. Megvan az állami hátszél, a többi nem számít.
-
anulu
félisten
részemről csak outgoing smart hostnak használom a t-s SMTP servert. szerencsére az megy
-
mlinus
őstag
én azon csodálkozom legjobban hogy ennyien használják még a szolgáltatós emaileket
-
leeate
senior tag
T-email, na ne vicceljünk már..
-
PeL
addikt
Többet mi sem kérünk tőlük semmit sem, bár a UPC-s szerelő azt mondta áthelyezésnél náluk is szokott gáz lenni, de ennyire nem hogy hónapokig kell várni. Mindenesetre szerintem a hűségidőt bebukták, még 1 év volt, a szerződés szerint meg maximum 30 napon belül teljesíteniük kellett volna az áthelyezési kérelmet. Innentől kezdve csak nekik ketyeg az óra. Kíváncsiak vagyunk mikor fognak észbekapni, mi már többet nem vagyunk hajlandóak telefonálni nekik, így is elment már kb 2000 forint miattuk, meg a sok buszozás, sorbanállás a T-pontba a semmiért.
-
Stanlee
őstag
A T-nek mindenhol vannak problemai a bekotessel. Azt vettem eszre rajtuk, hogy orszagtol fuggetlenul, a nagy elofizetoi bazis miatt mindegy nekik, hogy mennyi uj vagy meglevo elofizetot veszitenek. Amikor nemetorszagban varoson belul koltoztunk, a meglevo elofizetesunket akartuk par utcaval arrebkoltoztetni. 2 honappal a koltozes elott bejelentettuk, hova kerjuk a megelovo elofizetesunket attenni, mikortol. Igeret, hogy akkorra ott lesz telefon es internet. egy honappal koltozes elott ugyanannal az ugyintezonel rakerdeztunk a biztonsag kedveert, hogy akkor ugye lesz telefon es internet, mert kell. Akkor mar nem tudta biztosra megmondani, de a koltozes utan maximum 4-6 heten belul valoszinuleg at tudjak tenni az elofizetesunket. Megkoszontuk az erofesziteseiket, es egy alternativ szolgaltatonal 2 napon belul lett telefon es internet, a T pedig par evre megszunt letezni szamomra a hozzaallasuk miatt.
-
XtremLor
őstag
válasz
Namelesske #9 üzenetére
Meglepo az biztos, ismeros vallalkozok kozul pedig nagyon sokan hasznaljak!
-
Namelesske
addikt
Sikeres lehet aki ezt a szolgáltatót használja e-mailre.
-
rodrigez
senior tag
Az a vicces, hogy a céges email címeink egy része megy, másik nem. tegnap reggel hörgött az android-os telóm, hogy nem tud csatlakozni a saját fiókomhoz állítsam be újra a fiókot. Értetlenkedtem, mert a másik céges fiókhoz meg gond nélkül csatlakozott és frissített. De legalább most megnyugodtam, hogy nem az én készülékemben van a hiba.
-
PeL
addikt
Az egész T szervezet kezd összeomlani, nekem úgy tűnik. Már 4 hónapja várunk egy bekötést a T-home-tól költözés miatt, persze azóta már be lett kötve a UPC mert ha rajtuk múlna még ma sem lenne itt semmi sem. Mindenesetre majd ha kijönnek akkor majd közöljük velük hogy köszönjük szépen de már nem kérünk ebből a khmm-ből.
-
nice
-
Dr. Romano
veterán
Nem csak ilyenek miatt nem használok szolgáltatós függős emailt, hanem mert egy esetleges váltásnál is tud gebaszt okozni.
-
Def26
félisten
Nekem a tmobile -os mobilnet nem nyitja meg a google levelezőt. Ez is ennek tudható be?
-
_Oscar
tag
Nem csak a mobilelőfizetők szolgáltatása állt le, hanem a vezetékeseké is. Még most sem megy.
Új hozzászólás Aktív témák
it A Magyar Telekom mobilelőfizetőinek nyújtott levelezőszolgáltatása péntek reggel óta akadozik, a szombati éjszakába nyúlik a javítás.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- 3D nyomtatás
- Óvodások homokozója
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- EAFC 25
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- További aktív témák...
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- OH Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1260P 16/512 Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest