Új hozzászólás Aktív témák

  • Brain75

    senior tag

    Ezt nem tudom hogy képzeli a T ? 3 napja nem lehet használni a szar..s rendszerüket.
    Nagyon remélem hogy ezért valami kárpótlást fognak adni az ügyfeleknek mert ez kritikán aluli.
    Még hogy a legnagyobb szolgáltató. Inkább a legnagyobb sz.r.
    Szerintem az a probléma hogy ment minden a levesbe. Ennyi idő alatt sok ilyen rendszert talpra lehetett volna állítani, nemhogy egyet.

    Nem merik bevallani de szerintem sok ezer előfizető adatai mentek a levesbe és nem lehet visszaállítani őket. Azért tökölnek ennyit mert próbálják menteni a menthetőt.

    De, ne nekem legyen igazam.

    /LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/

Új hozzászólás Aktív témák