Új hozzászólás Aktív témák

  • Mura

    csendes tag

    válasz Sofian #38 üzenetére

    "Aki a legnagyobb arra van a legtöbb panasz..." Nos, ez talán nem kellene, hogy minden előfizető esetében egyedileg is igaz legyen. Van számos T-előfizetésünk, mert ők a kizárólagos szolgáltató ott, ahol a család lakik, és ahol az irodáink vannak.

    Rendszeresen előfordult már az utóbbi évben is, hogy néhány órára ugyanazzal a hibaüzenettel dobta ki a POP3 klienst a levelezőrendszer, mint most. A hiba tehát véleményem szerint NEM MOST keletkezett, hanem csak addig tologatták maguk előtt tüneti kezelésekkel, amíg aztán egyszer igazán össze nem csinálta magát a rendszer.

    Ez nem felelősségteljes magatartás. Ha nekem, mint vacak kis vállalkozásnak a saját adataimról van on-line, off-line és off-site backup, akkor a hatalmas és hozzáértő T-csoportnak, aki felett csak a csillagos ég, talán kellene, hogy egy legyen egy folyamatosan futó párhuzamos rendszere, amire azonnal átállnak, ha gond van (és ami egy teljes párhuzamos adatbázist visz, függetlenül az első rendszertől, hogy ne lehessen adatbázis elveszés vagy szétesés egyszerre mindkét rendszeren).

    Hozzáteszem, hogy a lakossági ügyfél-rendszerük és a BUBI fiaskója után szerintem ez beteszi az utolsó szöget ott a koporsóba. Talán most már felébred valaki a tulajdonos / vezetőség vonalon és hajlandó felismerni, hogy f*nggal nem lehet piros tojást festeni, tehát alulfizetett és alul-staffolt részlegekkel, befektetés nélkül eddig ment a dolog, és innentől vagy pénzt tesznek bele, vagy pedig vége a dalnak (és nem PR-költség kell ide, hanem HW, SW és főleg HR kiadások).

    Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))

Új hozzászólás Aktív témák