Új hozzászólás Aktív témák
-
#09819904
törölt tag
válasz #16820480 #64 üzenetére
A szolgáltatás (BKK esetén személyszállítás) nem időhöz kötött dolog. Úgy értve, hogy azt a szolgáltatást bármikor igénybe vehetem. A szolgáltató (valamilyen módon) biztosítja az utazás előtt nekem azt a lehetőséget, hogy jegyet tudják venni. Amennyiben ez valami oknál fogva nem jön létre, és az önhiba nem az én térfelemen landol, akkor attól még igénybe vehetem a szolgáltatást. Ott már az ellenőr lesz köteles utólag pótolni, mindennemű felár nélkül azt ami nem az én hibámból történt. Ha ez sem sikerül, akkor jön a gebasz! Nem zárhat ki, hiszen nem rosszhiszeműen utazók. Ráadásul nem is ingyen szeretném igénybe venni a szolgáltatást. De ugyanakkor az sem korrekt, hogyha nem tudok előre jegyet váltani 350-ért, akkor majd Ő kielégít 450-el...
Az, hogy mennyi jegyautomata hibás, már igencsak beépül a köztudatba. Úgyhogy jelenleg a BKK ezen rugózhatna, mivel papíralapú utazási tiketteket többen vesznek jelenleg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...