Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09819904

    törölt tag

    válasz #16820480 #64 üzenetére

    A szolgáltatás (BKK esetén személyszállítás) nem időhöz kötött dolog. Úgy értve, hogy azt a szolgáltatást bármikor igénybe vehetem. A szolgáltató (valamilyen módon) biztosítja az utazás előtt nekem azt a lehetőséget, hogy jegyet tudják venni. Amennyiben ez valami oknál fogva nem jön létre, és az önhiba nem az én térfelemen landol, akkor attól még igénybe vehetem a szolgáltatást. Ott már az ellenőr lesz köteles utólag pótolni, mindennemű felár nélkül azt ami nem az én hibámból történt. Ha ez sem sikerül, akkor jön a gebasz! Nem zárhat ki, hiszen nem rosszhiszeműen utazók. Ráadásul nem is ingyen szeretném igénybe venni a szolgáltatást. De ugyanakkor az sem korrekt, hogyha nem tudok előre jegyet váltani 350-ért, akkor majd Ő kielégít 450-el... :U

    Az, hogy mennyi jegyautomata hibás, már igencsak beépül a köztudatba. Úgyhogy jelenleg a BKK ezen rugózhatna, mivel papíralapú utazási tiketteket többen vesznek jelenleg.

Új hozzászólás Aktív témák