Új hozzászólás Aktív témák
-
#09819904
törölt tag
válasz #16820480 #64 üzenetére
A szolgáltatás (BKK esetén személyszállítás) nem időhöz kötött dolog. Úgy értve, hogy azt a szolgáltatást bármikor igénybe vehetem. A szolgáltató (valamilyen módon) biztosítja az utazás előtt nekem azt a lehetőséget, hogy jegyet tudják venni. Amennyiben ez valami oknál fogva nem jön létre, és az önhiba nem az én térfelemen landol, akkor attól még igénybe vehetem a szolgáltatást. Ott már az ellenőr lesz köteles utólag pótolni, mindennemű felár nélkül azt ami nem az én hibámból történt. Ha ez sem sikerül, akkor jön a gebasz! Nem zárhat ki, hiszen nem rosszhiszeműen utazók. Ráadásul nem is ingyen szeretném igénybe venni a szolgáltatást. De ugyanakkor az sem korrekt, hogyha nem tudok előre jegyet váltani 350-ért, akkor majd Ő kielégít 450-el...
Az, hogy mennyi jegyautomata hibás, már igencsak beépül a köztudatba. Úgyhogy jelenleg a BKK ezen rugózhatna, mivel papíralapú utazási tiketteket többen vesznek jelenleg.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...