- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz #16939776 #31 üzenetére
Azóta annyira megbízható lett, hogy az idő 98%-ában rá van bízva a robot pilótára a gép irányítása, és elkényelmesedtek annyira a pilóták, hogy időnként kötelezően kézzel kell leszállniuk, hogy megmaradjon a rutin.
Ez szerintem nem így van. Alapesetben kézzel teszik le a gépet, a felszállás utáni és a leszállás előtti 5-10 perc megy kb. kézzel és a többit viszi a robotpilóta. Akkor mennek át gépi leszállásra, ha a látási viszonyok kézi megközelítésre alkalmatlanok. De ehhez a gépnek és a pályának is úgy kell felszerelve lennie, hogy mehessen az automatikus landolás (de nyilván egy mostani gép es egy standard repulőtér fel van, akit jobban érdekel: wiki)
A parádé amiatt van, hogy ha a gép automatán landol, a pilóta nem lát szart sem, és közben téved mondjuk 10 métert a gép magasságmérője, akkor az ott kb. 100+ halott.(A kötelező gyakorlás az a ruszki metrón volt inkább, amikor villanyfék nélkül, csak légfékkel kellett fene tudja, talán naponta megállniuk.)
-
bambano
titán
válasz #16939776 #31 üzenetére
és hol lesz a határ?
megint az van, hogy valakik nem tudják a befektetésüket használni, mert másvalakik trógerkedtek, a tróger hozzáállásukkal egy rakás pénzt megspóroltak, és ezek után elvárják, hogy más fizesse ki a spórolásuk terheit. az nem normális, hogy a haszon nem ott képződik, ahol a költség.az pedig az én személyes tragédiám, hogy valahogy mindig a távközlési cégeket csesztetik, ami engem is érint. ha minden jogszabályt betartanának, nem lehetne internetet szolgáltatni sehol.
egyébként pedig amikor a bőingesek kavartak és két gépnyi ember lezuhant, az rendben volt? hogy lehet, hogy még mindig hullanak ki a csontvázak a szekrényből? hogy nem lehetett valamikor eldönteni, hogy akkor most elég volt a kendácsolásból és az elejétől a végéig mindent leellenőrzünk? a légitársaságoknak már megint mindent szabad?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
dchard
veterán
válasz #16939776 #22 üzenetére
" Innen max. elmenekülni lehet egy olyan technológiára, ami kibírja ha 50m-ernként raknak egy 5G átjátszót és azt full gázon veretik.."
Én továbbra is a megfelelő sávkizárásra szavazok. Ezzel kapcsolatban most újraolvastam a Doppler hatásos hozzászólásodat, és arra jöttem rá, hogy adott frekvencián és sebességnél a Doppler hatás által okozott frekvencia eltolódás mértéke nem lehet nagyobb a kHz-es tartománynál, tehát az sem stimmel, hogy szándékosan volt ilyen "szar" a vágása ezeknek a sávkizáró szűrőknek.
Érdekes összehasonlítás lenne megnézni, hogy az EU-s szabályozás mennyire szigorú az FCC-hez képest, de ilyen tényfeltáró újságírást sajnos nem hazai portálokon fogunk olvasni, az is biztos...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
bambano
titán
válasz #16939776 #13 üzenetére
Ebben igazad van, hogy van doppler hatás.
Gimiben velünk kiszámoltatták egy feladat kapcsán, hogy mennyivel kell a piros közlekedési lámpa felé menni, hogy zöldnek lássuk.
az jött ki, hogy a fénysebesség kétharmadával.Tehát ha Rey landolni akar a Sólyommal úgy, hogy a sminktükör miatt nem látta időben a sebesség-előjelző táblákat, akkor valóban baj lesz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dchard
veterán
válasz #16939776 #15 üzenetére
Igen, csak ez 250MHz, nem 50. Értem amit írsz, csak ezen az alapon akkor minden zavarhat mindent. A másik, hogy pont az 5G vágása kifejezetten jó, ez egyébként fontos szempont volt, amikor a filtered OFDM-et kiválasztották mint az 5G alap modulációs eljárását. Ez elemi érdekük a telkóknak, ellenkező esetben leginkább egymást zavarnák, vagy a nagyobb védősávok miatt kevesebb spektrum jutna. Az RTCA riportban azért vannak blődségek, például nézd meg hogy egy 8x8 vagy 16x16-os AAS-re milyen kimenő RF teljesítményt vizionálnak: láttam egy szektorra 68dBm-es EIRP-et is (több mint 6kW!), ilyen a mesében sincs. Ha megnézem bármelyik vendor AAS-ét, akkor 200-300watt közötti EIRP-et lehet látni, de hogy nem a kilowattos tartományban van, az biztos...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz #16939776 #13 üzenetére
Már ne haragudj, de ha neked 4200-4400MHz-es sávot határoznak meg a működéshez, akkor azon belül kell megoldanod a hatékony működést, nem panaszkodhatsz arra, hogy 3950MHz-en van zavarforrás, mivel semmi közöd az adott sávrészhez. Ez fordítva is igaz. Egyébként a cselekvési terv is kiemeli a RADALT berendezések szűrésének javítását. Ha ehhez hozzávesszük, hogy az RTCA riportjából kideül különösen a korai RADALT berendezésekkel kapcsolatban semmilyen elvárás nem volt ezzel kapcsolatban, akkor azért elég egyértelmű, hogy kinek van vaj a füle mögött. Az is érdekes, hogy az EU területén számos reptér közvetlen közelében működik C band 5G, de nem hallani arról, hogy probléma lenne. Valószínűleg az lehet ennek az oka, hogy nálunk sziguróbbak a RADALT RF performanciára vonatkozó szabályok.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ZIDOO médialejátszók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Macska topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Már magyar szinkronnal is játszható a Half-Life Alyx
- Nintendo Switch
- Windows 10
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen hangkártyát vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest