- Ubuntu Linux
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- SkyShowtime
- VPN topic
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Bittorrent topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
Feltehetném azt a kínos kérdést, hogy ezeket a rádiós magasságmérőket nem ugyanaz az FCC enegdélyezi aki a C sáv használatát? Ugye mindkettő frekvencia engedély köteles...
Vihar a biliben.
" január 5-től a 40 legnagyobb amerikai reptéren nem tudják használni a rádiós magasságmérőket, ez már biztos, nem feltételezés"
Forrást legyen olyan kedves megjelölni a szerző. Forrás alatt pedig vizsgálati eredményt értünk, és nem valamelyik légitársaság sajtóközleményét...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#16939776
törölt tag
Az ottani hírközlési felügyeletet is nyugodtan melléjük állíthatod, mert általuk szándékosan túl volt biztosítva ez a "200MHz", mert tudták hogy ez fail-safe funkció, és az optikai magasság mérés-megközelítés ennek fail-safe-je, ami rossz időben nem működik.
Azóta annyira megbízható lett, hogy az idő 98%-ában rá van bízva a robot pilótára a gép irányítása, és elkényelmesedtek annyira a pilóták, hogy időnként kötelezően kézzel kell leszállniuk, hogy megmaradjon a rutin. Most erre azt mondták ki, hogy ja, ez a rendszer nem biztonságos, szájatok le ezentúl csak kézzel. Mekkora felelősséget raknak vissza a pilótára. Ugye a gép nem hibázik, csak valami nem működik megfelelően, általában emberi mulasztás miatt. Az ember meg stresszhelyzetben sokkal rosszabb találati aránnyal dolgozik. Ergo feleslegesen kockáztatják az utasok épségét. A fasznak hiányzik 1000-ból egy-két pity-puty eset helyett újra 80-90 ből 1-es arányra visszamenni, bizalmat veszteni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
A repülés mindig is helyzeti előnyben lesz, mert kézzel fogható, látványos, és évszázados története alapján közvetlenül kapcsolódik hozzá az emberáldozatok képe.
Az pedig még érintőlegesen sem ment át a köztudatba, hogy a távközlés tökéletességén is múlhatnak emberéletek...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
#16939776
törölt tag
Neked egy ready to use rendszert adnak a kezedbe, amiben annyi a kihívás, hogy szabályosan kell telepíteni, hogy szabályosan működjön, ne zavarja és ne zavarjon semmit az aktuális előírás mértékéig.
A repülőn meg javarészt élesben, valamilyen szinten ember életek kockáztatása mellett fejlesztették ki "ott tökéletesre" ezeket a rendszereket, melyek 10-20-30 év után is, csak azokra az esetekre vannak felkészülve, ami ott fenn ez idő alatt szembe jött.Te látod előre a jövőt a bevezetésre kerülő szabványok leírásából, ők meg 5-10 év késéssel tudnak erre átfogó, kipróbált, bizonyított megoldással reagálni.
Látszólag nincs szinkron a kettő között, való színű soha nem is lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.