Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tdd587

    őstag

    válasz ddekany #92 üzenetére

    Mondjuk nálam a Sacred I úgy mőködött, mint egy fantasy világ, amiben vannak megoldandó küldetések, de amúgy szabadon bejárható. Csomó helyre nem kell elmenni, de miért ne? Szinte sosem haladtam az úton, mindig valamerre elcsászkáltam inkább. A sivatag nagyon kis részét kell csak bejárni, de miért ne nézzem meg a térkép szélét is délen? Vagy miért ne keressem fel a sárkányokat? Egyik-másikhoz kifejezetten sokat kell gyalogolni és nagyon nem esik útba. A kampányból egész falvak maradnak ki teljesen. Nekem pont az tetszett benne, hogy lehetett kalandozni, nem pedig cső rpg, ahol a pokolban is egy lépcső vezet csak előre. Diablo 2, ismerős?

    Amúgy ha jól emlékszem, volt valami szint igazítás is benne (a szörnyek szintje kicsit igazodott a karakterhez), lehet azért nem bántottak az ellenfelek nagyon. A sárkányok pl. mindig nehezek voltak, de ha nagyon későn mentem akkor már nevetséges XP-t kaptam csak érte.

    Vámpírral nyomulva mondjuk elég tudathasadásos karakterem volt, fényes nappal elég huresz voltam (a sivatagban különösen), míg éjjel durván arattam és mindenkinek nekimentem. Egy éjjel egy szintlépés megvolt általában. Nappal meg futottam sokat, kereskedtem, mentem a küldetésben előre, de kevés indokolatlan harc.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

Új hozzászólás Aktív témák