Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corleone33
senior tag
Telekom is megpróbálkozott hasonló okossággal, de őszintén sok értelmét nem látom
legalábbis addig nem, ameddig nem jutunk el odáig hogy hús-vér emberi üfsz-eseket tud helyettesíteni egy mesterséges intelligencia
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
otapi
tag
Nem akarlak elkeseríteni, de a cégek nem azért próbálkoznak chatbotokkal hogy könnyebb legyen a Service Desk-nek, vagy akár az ügyfélnek. Ha a te számoddal nézzük, akkor az ügyfelek 70%-a meg agybajt kap hogy mikor tud márr beszélni érdemben egy ügyintézővel. A SD-nek meg addig jó, amíg főnökség nem csökkenti le a létszámotokat is 70%-ra. Merthogy a chatbot (esetlegesen havidíjas) árát is ki kell termelni valamiből, meg eleve azért vezették be hogy költséget csökkentsenek vagy mi.
[ Szerkesztve ]
-
nemlehet
őstag
Jelenleg service desk-en dolgozok és azt kell mondjam, hogy amikor az ügyfél beüzemelte a chatbotot egy áldás volt számunkra.
Rengeteg olyan hívásunk van ami valójában egy egyszerű google kereséssel az első találattal megoldható lenne, jellemzően a "How do I..." típusú kérdések, vagy nagyon triviális hibák (nincs bedugva az egér/kábel, benyomódott a caps lock és nem vette észre). Nem tudok pontos számot, de kb 30%-ra tenném az ilyesmit.Mondjuk ez a chat bot tényleg elég jó, van benne egy fajta A.I., folyamatosan rangsorolja a releváns javaslatokat, mostanra tényleg jó hatásfokkal eltalálja elsőre azt amit a mókus akar. Szóval amúgy nagyon hasznos tud ám lenni az ilyesmi, mind a cégnek (nem kell várakozni a supportra) mind mondjuk a service desk-nek (könnyebben tarthatóak a célidők, lehet a lényeges feladatokra időt szánni, nem kell annyira sietni.
Persze ha valami hard coded hányadék akkor az többet árt mint használ, mert legalább jól felhúzza a csóringert mire telefonhoz nyúl. (a másik projektben ilyen van, pl egy többes szám már teljesen megzavarja, tök irreleváns dolgokat dobál ki, sokszor oldalnyi linkeket vagdos be, de az utolsó pár karakter már lemarad a chat karakter korlát miatt így nem működik)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Feketelaszlo
senior tag
Valamelyik szoftvercég házal mostanában akciós chatbottal vagy mitől lett ez megint ennyire felkapott? Idestova 12-13 éve, hogy először beszéltem a BoBeRt chatbottal - s ezekhez a rendszerekhez képest az sem tűnt semmivel butábbnak.
-
tomazin
veterán
Vandának a "hangposta kikapcsolás" nem ment.3x mondtam el.
-
cog777
senior tag
-Rendben, kerem adja meg adatait, banki szamlaszamat, pinkodjat. Ne aggodjon ha nincs rajta eleg penz, mire hazaer a munkabol, addigra kiadtuk a lakasat az airbnb-n keresztul, vagy opcionalisan eladjuk az ingatlanat.
HP ZBook Studio 15.6 G8 Mobile Workstation - Windows 11
-
#06658560
törölt tag
Vanda, fizesd be a számláim! Helyettem!
-
ripla
addikt
Nekem tegnap volt "szerencsém" beszélgetni Vandával, a Telekom chatrobotjával.
Így zajlott le a párbeszéd.Első körben jött a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő, ezért kapcsolják nekem Vandát, az "intelligens" ügyintézőt. Papíron egy M.I., a gyakorlatban mintha egy kaviccsal akarnál szót érteni.
- Üdvözlöm, Vanda vagyok a Telekom intelligens ügyintézője.... bla bla... kérem pár szóban foglalja össze hogy miért hívott minket.
- Internettel kapcsolatos probléma (próbáltam egyszerűen fogalmazni)
- Köszönöm hogy elmondta, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Internettel akadt problémám.
- Elnézést, félre értettem, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Az internettel kapcsolatban akadtak gondjaim, nem a telefonnal!
Ezen a ponton volt egy 3 másodperces hatásszünet, majd Vanda feladta és elölről kezdte a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő....Hagytam is a francba inkább.
(#7) atike
Az a baj, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot, legalábbis a Telekomnál, ahol mindig terheltek a vonalak, és egyből Vandához dob át. Előbb valahogy át kellene jutnod rajta, hogy emberrel is beszélhess.[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Nem is tudom mit mondjak erre.... Milyen előnye van ennek a b*romságnak az eddigi online felület menüpontjaihoz képest....? Nem hinném, hogy bármi plusz lenne, azt meg végképp nem, hogy a chatbotnak bármi előnye lenne ahhoz képest, hogy a végképp "elveszett" ügyfél felhívja az ügyfélszolgálatot. Ha chatbotolni tud, akkor az online rendszer menüpontjaiban is tud navigálni, nem?
Szóval erősen feleslegesen érzem. Bár tud mesélni viccet, hurrá.
-
janeszgol
félisten
Atyám. Majd jönnek a robot "társak", aztán el is képzeltem azt a beszélgetést is sajnos. 33 éves vagyok, szerencsére kimaradok ebből az egészből. Ha esetleg mégis megélném, majd teszek róla, hogy kimaradjak.
Persze hasznos lehet a chatbot és hiába a jó GYIK, azt nem nagyon olvassák az emberek. Az általános, unalmas tanácsokat, a nyitva tartást, ha nem akarjuk kikeresni a neten stb elmondják, akkor nem kötik le az élő ügyintézőt. Ha elmegy otthon a kábeles net (és wifi), akkor mobilnetet használva a szokásos kapcsold ki a routert 1 percre, illetve az alap hálózati beállításokat el lehet lőni. Webshopnál a kiszállításról is tudnak információt adni, nem kell hozzá élő embert pazarolni. Tehát ilyen általános dolgokra tök jók.
De ez a viccmesélés... -
0xmilan
addikt
A vicc motoron van meg mit csiszolni. [link]
-
0xmilan
addikt
-
addikt
Elolvasva a cikket az egyetlen amit mondani tudok; Remélem egy egész meme paradicsom lesz ebből.
https://www.youtube.com/watch?v=9xjuK_ulqbE
-
Béééla
őstag
Mindeközben a fővárosi vízművek oldalán navigálva nem, csak a Google-keresések segítségével lehet bármilyen információt megtalálni (és az sem pontos)
Bélabá
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest